![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4301 |
Minister-President
|
![]() ok ik ben terug.
Ik zal bij het begin beginnen: ik kwam daar binnen...slik...ik had al spijt: de gemiddelde leeftijd daarbinnen moet toch zeker 3x mijn leeftijd geweest zijn (ik ben 22). ik was een beetje laat en de anderen hadden al plaatsgenomen. Door de man die lezing ging houden, werd ik vriendelijk uitgenodigd om ook plaats te nemen. We waren daar ongeveer met 10 man, zo populair is het Rozenkruis blijkbaar niet. De man die de lezing ging houden kunt ge je heel goed visueel voorstellen door naar de foto van lex blanca te kijken. Het was precies dezelfde: eventjes dacht ik nog dat die man lex blanca zelf was... Zoals ik al zei: de lezing had meer weg van een zondagse preek van een priester. Maar toch werden enkele (voor ons misschien) interessante dingen gezegd. volgens mijn notities (ja, ik heb notities genomen): De mens die zich ontwikkelt, komt hoger te staan in de evolutietrap, het is het bewust worden van hogere (!) technieken. Het zijn de sukkels die laag blijven hangen. de preker stelde toen zelf de vraag: Waar halen de leiders van de mensheid hun kennis vandaan. Hij antwoordde er zelf op: de kennis halen ze van [hij noemde hier 3 namen, maar twee kon ik niet meer opschrijven, ik weet dus alleen maar eentje] Jacob Boehne. de preker vervolgde met een (voor mij toch) opmerkelijke zin: de leiders moeten soms dwang gebruiken bij het leiden van de mensheid. (in welke context hij dit precies zei, heb ik gemist, zo snel kan ik niet schrijven). dan vervolgt hij: de mensheid wordt geleid, maar niet door de zelfbenoemde assistenten van de grote leiding (!). Toen gaf hij een voorbeeld van de hippie's: make love, not war. Hij zei dat dit een kern van waarheid bevatte. Europa en de VS hebben veel welvaart, die hebben dus veel te verliezen. Hij vertelde nog door maar, ik geef eerlijk toe, mijn aandacht verslapte en ik heb niet veel maar opgeschreven. en toen werd een pauze ingelast. Ze hadden op een tafel wat literatuur uitgestald en ik ben erin gaan bladeren. Het viel mij op dat de Rozenkruisers over een tempel of werkplaats spraken waar wij normaliter 'kerk' zouden zeggen. Ik vond het vreemd en ben het gaan vragen bij een oude man die naast de tafel op een stoel zat. Hij vertelde dat het woord 'kerk' te veel herinnerde naar de katholieke Kerk en dat zij er eigenlijk moeite mee hadden, ze zouden geen goede relaties hebben met de Katholieke Kerk. Er was gratis koffie en koekjes en ik heb me dan ook rijkelijk bediend. Wel was er in de plaats van suiker iets anders, een klompje kristal-achtig ding. Ik wist niet meteen wat het was en heb dan ook links laten liggen (de waarschuwingen van Pindar lagen nog vers in het geheugen). Na de pauze begon de preker opnieuw te spreken over spirituele dingen. de namen Boehme en Rijkenburg zijn verschillende keren gevallen maar ik weet niet meer goed in welke context. Toen brak het moment aan om vragen te kunnen stellen: [oorverdovend stilte, af en toe onderbroken door gekuch en kraken van de stoelen] Een vrouw stelde een vraag in de zin van: hoe kunnen wij nog betere mensen worden. De man begon in het lang en in het breed uit te leggen, maar het kwam hierop neer: zie dat je niet te veel toegeeft aan de consuptiemaatschappij. terug stilte. Ik dacht er nog aan om de vraag die ik gesteld had aan die man over de benaming van tempel/kerk opnieuw te stellen voor het publiek. Maar de man aan wie ik de vraag gesteld had, was vlugger en vroeg dan in mijn plaats. opnieuw antwoordde de preker in het lang en in het breed. de delen die ik opgeschreven heb: de vrijmetselaars noemen hun plaatsen toch ook tempels of werkplaatsen, waarom zouden wij dat niet kunnen doen. hij vertelde verder: de benaming tempel verwijst naar de tempel van Salomon. het doel van de vrijmetselaars is deze tempel terug op te bouwen. wel moesten we onder tempel het volgende verstaan: de tempel van Salomon is een uitdrukking van de persoonlijkheid van de mens. Daarna heb ik nog een vraag gesteld: wie of wat is volgens jullie de anti-christ? Ik moet eerlijk zijn, ik was een beetje teleeurgesteld door zijn antwoord. Hij zei niks dat ik kon inpassen in de hele NWO-gedoe. In de plaats daarvan vertelde hij veel spirituele dingen: de anti-christ zit in ieder mens, het is het onvermogen van sommige mensen om de roep naar de terugkeer naar de oorspronkelijke zuivere mens niet te kunnen beantwoorden. Wel zij hij zeer uidrukkelijk (!) dat volgens hen geen éne instelling of bepaalde personen anti-christ genoemd mochten worden. Daarna was het gedaan. Ik heb nog wat brochures verzameld, enkele euro's gegooid in de bus "deelname in de kosten", sommige mensen beleefd gegroet en dan vertrokken. samenvatting: ik ben niet veel wijzer geworden, integendeel, ik ben zelfs dommer geworden: ik zit nu met meer vragen dan antwoorden. Er is nog iets anders wat ik wil opmerken. Onder de luisteraars was er een man, een beetje aan de rosse kant, zeer kort haar (bijna kalend) en naar mijn schatting ongeveer 40 jaar. Voor de pauze zat hij er maar tijdens de pauze is hij nogal brutaal vertrokken: hij gooide bijna met de deuren. Ik dacht bij mijn eigen: hij heeft hier ook niet gevonden wat hij zocht ( zo beetje mijn situatie). Daarom dacht ik dat het iemand was van deze forum die ook is komen luisteren na mijn uitnodiging. In de type van die man herkende ik meer een Exodus. Zeker geen Pindar, lex blanca of democratsteve. Ben ik juist? Laatst gewijzigd door styllo_ben : 21 februari 2006 om 23:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4302 |
Minister-President
|
![]() en firestone, ik kon je overtuigen om toch nog 2 keer te posten in deze thread. Betekent het nu dat je opnieuw meedoet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4303 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vraag maar aan pindar of ik gelijk heb met mijn samenvatting van de holle-maanhypothese zoals die door de NWO-speculanten wordt geopperd.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4304 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dan is dat een grote schande voor het toenmalige VS-bewind. Maar dat is nog helemaal iets anders dan zeggen dat de Norad zijn ogen dicht deed in opdracht van Bush, de Trilateral Commission, de Federal Reserve, de Wijzen van Zion, het grote Reptiel of het geheime opperhoofd van de jezuïeten.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 22 februari 2006 om 00:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4305 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Salmon, laat die mannen hun pretje nu toch.
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 22 februari 2006 om 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4306 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Je hebt gelijk.
Ik had mij nochtans met nieuwjaar voorgenomen (in een post die gelukkig niet meer na te lezen is) dat ik me niet meer zou inlaten met NWO-fabeltjes, maar het is sterker dan mezelf. ![]() Ik moet nog iets verklappen waar ik eigenlijk niet trots op ben: Tot steeds hoger oplaaiende ergernis van mijn supersceptische partner kan ik het ook niet laten elke getuige van jehova die langs onze deur passeert veel tijd te doen verliezen met eindeloze discussies over god, gebod en verdoemenis. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 22 februari 2006 om 01:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4307 |
|
![]() Vooral goed lachen, dat is de enige raad die ik u kan geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar neen hoor, deze "discussie" hier is zinloos, om de redenen die oa Salmon L.A. en puud ook aangaven. In elk geval bedankt voor je interessant verslag over die lezing.
![]() |
![]() |
#4309 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik verlaat de dicussie omdat er eenvoudig weg niet te discussieren valt. Als ik zeg dat het citaat van Curchill slaat op het communisme dan krijg ik als antwoord: Het communisme is gecreëerd door de NWO, dus Churchill spreekt wel over de NWO. Wat kan ik hier op antwoorden. Niets. Dus bied ik nederig mijn excuses aan. Ik ben toch maar een idioot om te durven twijfelen aan de almacht van de NWO die na duizenden jaren nog niets verwezenlijkt heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4310 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Amen: Een Hebreeuws woord met de betekenis: zeker, zo is het, later opgevat als: het zij zo. Amen is het slotwoord van gebeden en preken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4311 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
3. De kapers hadden NIKS te verliezen. Zelfs al waren al de 4 vliegtuigen gecrasht in de grond , dan nog hadden ze 'gewonnen' en was er een geweldige psychologische schok door de VS gegaan. Gewoon het feit dat 4 vliegtuigen vol mensen gestorven waren en dat kapingen mogelijk waren met boxcutters was shockerend genoeg. 4. De logica van de kapers ken ik niet. Een hoop factoren kan meespelen : spreiding van risico. Gebruik van luchthavens waar de veiligheid minder streng was. Misschien zochten ze een bepaalde vlucht uit omdat ze een bepaald type vliegtuig wilden gebruiken. Dat ze eerst nog kilometers voortvlogen. ![]() Jij gaat een kaper die net x mensen de keel heeft overgesneden en die net voor de eerste maal in een echte boeing de stuurknuppel vastneemt beoordelen aan de criteria van een normale piloot? 5. Naast het verrassingseffect, de simultaneïteit van de aanvallen, de militaire precisie warmee alles gepland en uitgevoerd werd en het feit dat succes al was bereikt eenmaal de vliegtuigen gekaapt waren, zou ik NIET zeggen dat het 100% zeker was dat de missies gedoemd waren te mislukken. Ze hebben een 100%succes bereikt (4 kapingen) met alleen een tegenvaller bij vlucht 93 die niet tot zijn doelwit kon geraken. 6. Ik vond trouwens volgende timeline op een website die NIET gelinkt was aan conspiracy sites: Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 22 februari 2006 om 10:35. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4312 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een mijter of mitra is het traditionele, ceremoniële hoofddeksel van bisschoppen en abten in de Rooms-katholieke Kerk, de Anglicaanse Kerk en de Orthodoxe kerken. Het maakt deel uit van de pontificalia. De moderne vorm bestaat uit twee stijve, gelijke delen met een (afgeronde) vijfhoekige vorm, uitlopend in een punt, samengenaaid aan de zijden en met twee flappen textiel aan weerszijden. Bij de Oostelijke mijter ontbreken deze flappen. De Oostelijker mijter vormt één geheel. De mijter is vaak voorzien van een kruis of "omgekeerde T-vorm". De bekendste mijter is die van de paus, hoewel deze traditioneel een tiara draagt. Pas vanaf de twaalfde eeuw mochten kerkelijke hoogwaardigheidsbekleders als bisschoppen en abten zich met dit hoofddeksel tooien. De oorsprong van dit hoofddeksel is zeer onduidelijk. Waarschijnlijk is de mijter ontstaan uit een Frygische muts, een oosterse hoofdbedekking die oorspronkelijk alleen door de paus gedragen werd. In elk geval kwam reeds voor de Middeleeuwen een soort van gevouwen hoofdbedekking voor bij bisschoppen in het Westelijk gedeelte van de Middellandse Zee. In Nederland en België is dit hoofddeksel welbekend onder de kinderen vanwege de mijter van Sinterklaas ofwel bisschop St. Nicolaas. Het werkwoord mijteren is afgeleid van dit hoofddeksel, en betekent "het verheffen tot bisschop of andere hoogwaardigheid". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vanaf nu lees ik enkel nog. Geen replys meer. Dat is een vast voornemen. Ik ben ervan overtuigd dat we hier inderdaad nergens geraken en ik heb geen zin meer om voor de ziljoenste keer dezelfde dingen te herhalen. Ik geloof de 9/11 sceptici niet (behalve op een aantal punten), en zij geloven mij niet. Ik geloof geen zier van de NWO, holle maan, reptilian, Illuminati-rommel theorien en de believers ervan geloven mij ook niet. Laat het zo zijn. Veel succes aan Styllo_ben, en Salmon L.A. en anderen in hun "strijd tegen de goedgelovige hordes van de anti-logica". ![]() En als iemand een NWO'er of reptilian vangt, post er dan eens een foto van. Tot dan. Laatst gewijzigd door parcifal : 22 februari 2006 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4314 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4315 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4316 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4317 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Beter lezen, vriend. Ik zei, "vliegtuigen die AFWEKEN van hun vluchtroute"!! Ze hoeven zelfs niet gekaapt te zijn. En ja, daar zijn TALRIJKE voorbeelden van. Lees maar eens hoe dikwijls Rumsfeld alleen al sinds 1 juni 2001 scramble orders heeft gegeven. (bronnen daarvoor zijn Norad zelf en het DOD.) Citaat:
Citaat:
Je hebt blijkbaar de vluchtroutes NIET geraadpleegd. Om maar één voorbeeld te nemen: voor de de doelen in New York kiezen ze luchthavens in Boston, maar voor een doel in Washington, nemen ze een vlucht vanuit Newark. ![]() ![]() Is dat logisch, volgens u????? Citaat:
Neen, beste, JULLIE beoordelen die kapers aan de criteria van een normale piloot. Ik heb steeds erop gewezen hoe ongewoon het was die accuratie te zien bij deze amateurpiloten. Citaat:
Ik wil hier nog even opmerken dat de uitschakeling van de acht piloten met primitieve wapens ZONDER dat één van hen de sterssbutton heeft geactiveerd, ook elke logica tart. En "verassingseffect".......... ![]() Tja, jij slikt dat verhaaltje van het verassingseffect nog steeds. Na (sinds 96) meer dan 30!! publicaties over vliegtuigen die door kapers kunnen gebruikt worden als geleide projectielen. Citaat:
Of is het u nog steeds onbekend dat Norad ondertussen DRIE keer haar timeline heeft veranderd en dat tot op vandaag blijkbaar NIEMAND weet wanneer Norad nu juist heeft gereageerd op de vier vluchten. Bon, ik wou hier enkel aantonen dat (zonder daaruit verdere conclusies te trekken) dat de kapers absoluut onlogische besliisingen hebben genomen. Uw antwoord daarop is mager. Nogmaals, leg mij eens uit waarom je een vlucht in Boston neemt om naar New York te vliegen en dat je om naar Washington te vliegen, een vlucht neemt in Newark. (vlakbij New York)???
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 22 februari 2006 om 14:34. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4318 |
Banneling
|
![]() Je wil het niet snappen Steve.
Ik stap uit deze discussie en deze thread. Niet omdat ik niet opkan tegen jouw (en anderen) hun flutargumenten maar omdat we naast elkaar praten blijkbaar en daar heb ik geen zin meer in. Time will tell, zeker. Ik voorspel echter dat je nooit je gelijk zal halen. (en dat geldt tot de derde macht voor die andere believers van de koude grond). Waarom zou ik dan nog moeite doen? En waarom doe jij eigenlijk nog moeite? So Long. Laatst gewijzigd door parcifal : 22 februari 2006 om 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4319 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4320 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Beetje wereldvreemd gedachtengoed, dunkt mij.
Laatst gewijzigd door Mephisto : 22 februari 2006 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |