![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4561 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 11 maart 2006 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4562 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4563 |
|
![]() Dit is een kleine docu over "nieuw wereld order"; http://video.google.com/videoplay?do...0&q=illuminati
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4564 |
|
![]() een dit is part II; http://video.google.com/videoplay?do...55929542957177
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4565 | |||
|
![]() Er zijn nog veel artiesten die zich bewust zijn van de NWO en dit tonen in hun lyrics. Hier enkele stukjes:
Van Bruce springsteen, the ghost of tom joad. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4566 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Beweren dat het paspoort van één van de kapers is gevonden, beweren dat er lichaamsonderdelen van kapers zijn gevonden, enz.... Publiek bewijs , daar gaat het om. Al het personeel van UA en AA hebben spreekverbod. Dus, GEEN bewijzen!! Net zoals de gehele lijst die puud hier heeft geplaatst. Dat noemen jullie bewijzen. Tja. Ik heb nooit beweerd dat die "kapers" niet bestonden voor 9/11 he. Hell, 5 ervan stonden op de payroll van de CIA, wooonden in huizen betaald door de overheid, etc. Dat ze tickets hadden voor die vluchten weet ik ook wel. Dat er zogezegd telefoontjes zijn geweest weet ik ook wel, doch het is nooi bewezen dat die telefoontjes vanin de vliegtuigen zijn gepleegd. Ik vraag naar bewijzen dat die kapers op die vluchten zaten. Die zijn er NIET. Ze zouden bvb eens kunnen beginnen met de videofootage van op de luchthavens vrij te geven. De FBI heeft beweerd dat oa aan de hand daarvan de identiteiten van de kapers zijn bevestigd. Wel, waarom blijven die beelden classified? Kan iemand mij één zinnige uitleg geven waarom die beelden niet vrijgegeven worden???? Heeft niks te maken met National Security, niks met het onderzoek dat nog gaande is.... Ik kan maar één logische reden verzinnen waarom het publiek die beelden niet mag zien: Er is volgens mij geen enkele kaper op te zien. Iemand die een andere LOGISCHE reden kan bedenken, mag het hier altijd komen vertellen.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 11 maart 2006 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4567 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Wit zit ernaast als hij beweert dat wanneer je het aantal kapers aftrekt, de rekening klopt. En ja, hij mag dan wel beweren dat hijzelf op onderzoek is geweest en gepraat heeft met nabestaanden....allemaal praat van één persoon. Nu, wat er ook van is: feit blijft toch dat de officiele instanties, FBI, FAA en nieuwszenders nooit enige duidelijkheid hebben verschaft betreffende die passagierslijsten. Vraag is hoe dat komt? Je weet toch exact hoeveel passagiers op een vlucht zitten? Is dat een zaak van nationale veiligheid? Neen. Vraag blijft, waarom moeten wij rekenen op onafhankelijke "onderzoekers" voor dit uit te vissen, terwijl het oh zo makkelijk zou zijn al die discussies uit de wereld te helpen. 1.Maak die lijsten publiek. 2.Maak de videofootage waarop volgens de FBI de kapers te zien zijn publiek. Maar om één of andere duistere reden doen ze dat dus niet. Zoals ik hierboven al vroeg, wat zou die reden kunnen zijn. Btw, @ puud. Je hebt hier ook al die telefoontjes uit vlucht 93 gezet. Ik hoop dat u gelezen hebt dat ik enkel voor de vluchten 11, 175 en 77 heb beweerd dat er geen bewijzen zijn dat er kapers waren.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 11 maart 2006 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4568 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geweldige plaat overigens. Een van de eerste zinnen: "It's coming from the field that is aint exactly real, ore is real but it aint exactly there."
![]() |
![]() |
#4569 | |
|
![]() Eentje die wel van toepassing is op de disbelievers.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4570 |
Gouverneur
|
![]() Laatst gewijzigd door PetSel : 11 maart 2006 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4571 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Darth vader die ons komt vertellen hoe het moet. Wie of wat denkt die Alex wel dat zijn publiek is? Dom volk dat entertainment zoekt ofzo? Stel, een gemiddelde zapper komt dit gezeik tegen op zijn TV. Die schiet gelijk van z'n stoel in de vorm van: "hé, wa's da voor nonsens? Ene imbeciel die in z'n eentje een nieuw rijk staat af te kondigen?" - en zapt vervolgens weer verder. Met vergetelheid voor Dartie tot gevolg..
![]() |
![]() |
![]() |
#4572 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4573 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat zij/hij alleen onophoudelijk aandringt op bewijzen en graag spot met wie hier een onbewezen hypothese komt verkondigen. Zelf heb ik haar/hem nog geen enkele onbewezen hypothese zien verdedigen. Maar ik kan mij vergissen.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 12 maart 2006 om 05:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4574 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4575 |
Gouverneur
|
![]() Kunnen jullie geloven dat ik pindar begin te missen?
Zijn laatste conspiracy-quote op deze draad is precies 125 posts oud. (Ik vind pindar veel plezanter dan al die "serieuze" believers die zich uitsloven in eindeloze welles-nietes-ruzies.)
![]() Laatst gewijzigd door malinois : 12 maart 2006 om 06:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4576 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle lijsten die op het Internet te vinden zijn zijn compilaties uit diverse bronnen. Bij de lijsten van CNN die democratsteve als "bewijs" aanbracht voor zijn stelling staat zelfs uitdrukkelijk bij dat ze "partial lists" zijn en alléén van slachtoffers. Citaat:
Dat lijkt me totaal onredelijk, temeer dat zo'n omvangrijke samenzwering dan zonder moeite de flight manifests kon vervalsen. Weet je wat ik er in de grond van denk? Als het geen inside-job was, dan staan de 19 Al Qaeda mensen op de flight manifests. En als het wel een inside-job was ... eveneens! Merk ook op dat geen van de believers ingaat op de videos die Al Jazeera heeft uitgezonden, en die onomstotelijk bewijzen (tenzij ook Al Jazeera bij het complot hoort) dat sommige van de 19 bij de aanslagen betrokken waren. Dus neen, ik "slik" hier niet kritiekloos een officiële versie, ik redeneer op basis van de beschikbare informatie.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 12 maart 2006 om 09:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4577 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu, als het dan toch niet uitmaakt: Heb je misschien ook een uitleg voor waarom de FBI z'n dan classified houdt?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 12 maart 2006 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet makkelijk, elementaire logica.
Ik heb nergens gezegd dat het niets uitmaakt, alléén dat jullie spoor zinloos is en de door jou aangebrachte "bewijzen" (de CNN-lijsten) wardeloos zijn. Citaat:
Ik begrijp ook niet waarom de families van de slachtoffers die twijfels hebben over de officiële versie niet naar de rechtbank stappen om de flight manifests openbaar te maken. Ook de "alternatieve onderzoekers" zouden dat kunnen doen. En kom niet af met het foefje dat de rechtbanken de orders van Bush volgen. Het recente arrest rond de Guantanamo-verslagen toont aan dat zo'n actie best kan lukken. Maar ik verwacht er dus niets van: de 19 namen zullen gewoon op de flight manifests staan, welke hypothese men over de aanslagen ook aanhoudt.
![]() |
![]() |
#4579 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Als je de lijdensweg zou kennen van diegenen die wel de overheid hebben vervolgd teneinde documenten vrij te krijgen, zou je 't misschien al wat beter begrijpen. (ik doel hier op de weduwen van enkele brandweerlui) Btw, indien je (in de 9/11 zaak) procedeert tegen welke overheidsinstantie dan ook, doe je zowiezo afstand van enige vergoeding uit het slachtofferfonds. Blijkbaar heeft u geen flauw idee van hoeveel speciale regeltjes er niet gemaakt zijn regarding de 9/11 case. Je gaat daar wel niets over lezen in de Nist-rapporten, ![]() Daarvoor zal je eens moeten praten met nabestaanden van de slachtoffers. for the record: (en je zal mij zelden of nooit zien uitpakken met mijn "gulheid", doch in deze is het relevant) Ik ken verschillende onder hen doordat ik ze financieel heb bijgestaan in hun case.
![]() |
![]() |
#4580 | |
Minister-President
|
![]() Oorspronkelijk bericht door democratsteve View Original
Heb je misschien ook een uitleg voor waarom de FBI z'n dan classified houdt? Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zie je, dat is net het probleem met de nonbelievers. Jullie hebben zelf geen zinnig antwoord op dit soort vragen, maar een jullie hoéven ook helemaal geen antwoord. De vraag waaròm het publiek die dingen niet te zien of te horen krijgt, die stellen jullie jezelf niet eens. Tja. Laatst gewijzigd door democratsteve : 13 maart 2006 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |