![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4621 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zero Hour (22u00) en End Game (23u00) Informeer u. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4622 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
You mean, disinformeer u, zeker! Dit is weer zo'n filmpje dat de "intelligence failure"-mythe moet ondersteunen. Kijk, ik ga ik hier helemaal niet beweren dat NGC geen goeie docu's heeft, of dat ze bij "in het complot" zitten of zoiets, maar ze zijn de afgelopen jaren zeker een paar keer "gebruikt" geweest, om theorieên regarding 9/11 te promoten die de officiciële versie enige geloofwaardigheid moeten verlenen.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 15 maart 2006 om 01:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4623 |
Minister-President
|
![]() Btw, als ze tòch zo geinteresseerd zijn in "plannen op een laptop over een aanval op het WTC, waarom dan niet een docu over wat op Moussaoui's laptop zogezegd stond? Waarom oude rommel bovenhalen van 13 jaar geleden, terwijl je veel recentere en "interessantere" info hebt regarding het onderwerp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4624 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zo'n "docu's" dienen alleen om het officiele verhaal te bekrachtigen. Zelfde met Oklahoma city "seconds forum disaster" dat soms nog eens getoont wordt. Eenmaal je weet hoeveel ze weglaten weet je het wel. Hetzelfde met 9/11. Maar ja , sommige mensen stellen zich nu eenmaal geen vragen hierbij.
![]() |
![]() |
![]() |
#4625 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is zinloos. Ik geloof jullie niet, jullie mij niet. So be it. Wat ik wel graag zou weten is hoe het nu zit met Petsel. Is hij echt overtuigd? Zoja waarom? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4626 | |
Banneling
|
![]() gaan we weeeeer
Citaat:
LvK: http://www.americanfreepress.net/html/global_taxes.html Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4627 | |
Banneling
|
![]() Leve het Rode Kruis (Rosecruisers)
Citaat:
Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4628 | |
Banneling
|
![]() wel wel wel
Citaat:
O ja , ik was vergeten te vermelden dat genetisch gemuteerd voedsel erg goed is........voor o.a.....controle! Ik haal mijn eten tegenwoordig bij de boer en stukken goedkoper en o zooo vitaal. in plaats van die achterlijke stomme supermarkten (=illuminati) O ja, voorspellinkje, de boeren gaan verdwijnen! Dat was namelijk een foutje in het maken van een eerdere fascistiche staat. Fijn he, dat ze van hun fouten leren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4629 | |
Banneling
|
![]() Veel plezier met lezen!
Citaat:
Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4630 | |
Banneling
|
![]() Leesvoer!!
Citaat:
Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 maart 2006 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4631 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hier is de link nog eens : http://streaming.reopen911.org/video...ons_dutch.html Vb1 : Het Pentagon; was onmogelijk te raken met het vliegtuig van vlucht 77 Vb2 : De WTC-torens kunnen onmogelijk ingestort zijn door de aanslagen van de vliegtuigen EN dan nog eens recht naar beneden ook?! Vb3: Gebouw 7 was door niets geraakt en is plots in elkaar gezakt door "zogezegd" kleine brandjes? ![]() Nu ik kan hier veel meer uitleg bij geven maar raad je gewoon aan om de film eens te bekijken. Ik geloofde het ook niet eerst. (vooral omdat ik niet goed ingelicht was en het ook niet wilde geloven) Maar nu zijn mijn ogen opengegaan. Amerika oogt mooi maar is het niet... Laatst gewijzigd door PetSel : 15 maart 2006 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4632 |
Banneling
|
![]() PetSel,
Mijn complimenten dat je er zo eerlijk voor uit durft te komen! Ik vind dat erg netjes, vooral hier! En nogmaals,wij, de 'believers'' hebben nooit gezegd wat we zeggen zomaar aan te nemen! Wel worden we vaak, zonder onderzoek, geridiculiseerd. Er is nog geen NWO onderzoeker geweest die na onderzoek tot de conclusie is gekomen dat het niet waar is! Vaak eerder het tegendeel. 'nough said Pindar |
![]() |
![]() |
![]() |
#4633 |
Gouverneur
|
![]() Thx Pindar.
En eigenlijk allemaal nog eens bedankt om deze topic zo lang open te houden waardoor het mij toch boeide om eens een film te bekijken van 9/11. Nu weet ik het eindelijk ook. Cheers |
![]() |
![]() |
![]() |
#4634 |
|
![]() zoals je hollow earth foto?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4635 |
Gouverneur
|
![]() Dat is een andere zaak voor mij. Dat beweert Pindar als ik het mij goed voor had?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4636 |
|
![]() ja, was ook eigenlijk aan hem gericht, niet aan u
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4637 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
denk onder andere aan de centrifugale kracht, waardoor de materie bij het ontstaan van de aarde naar de buitenkant ging. Maar men dient er voor open te staan en dan te onderzoeken en niet a priori afwijzen! Ga het eens onderzoeken en u zult verrast zijn! of u dan nog hier netjes behandeld wordt is een hele andere zaak! ![]() Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4638 |
|
![]() Zo zie je maar, als je de feiten onbevooroordeeld bekijkt is het enorm duidelijk.
![]() |
![]() |
#4639 |
Gouverneur
|
![]() Een quote kan wonderen doen Pieke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4640 |