Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 maart 2006, 13:16   #4641
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
ja! De aarde is hol! en is heel makkelijk aan te tonen.
denk onder andere aan de centrifugale kracht, waardoor de materie bij het ontstaan van de aarde naar de buitenkant ging.

Maar men dient er voor open te staan en dan te onderzoeken en niet
a priori afwijzen!

Ga het eens onderzoeken en u zult verrast zijn!

of u dan nog hier netjes behandeld wordt is een hele andere zaak!

Pindar
als je een beetje teruggaat in de draad kun je lezen hoe ik het onderzocht heb...
En nee, ik ben niet van plan om mee te reizen met dat schip, ik heb geen 20000 dollar te veel...
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2006, 13:39   #4642
PetSel
Gouverneur

PetSel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
yep, maar soms ben ik daar te lui voor
Hoe kan je daar nu lui voor zijn?
Das gewoon op da knopke "citeer" drukken.

PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2006, 13:42   #4643
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Hier nog een tekst uit "rule by secrecy" over het controversiele alien onderwerp in relatie tot de NWO:

Citaat:
Some authors, such as Charles Fort, William Bramley, David Icke, and R. A. Boulay see humanity as little more than a herd of animals under the control of alien masters. "Human beings appear to be a slave race languishing on an isolated planet in a small galaxy," resolved Bramley in 1989. "As such, the human race was once a source of labor for an extraterrestrial civilization and still remains a possession today. To keep control over its possession and to maintain Earth as something of a prison, that other civilization ("Custodians") has bred never-ending conflict between human beings, has promoted human spiritual decay, and has erected on Earth conditions of unremitting physical hardship. This situation has lasted for thousands of years and it continues today."

"In summary," wrote Icke in 1999, "a race of interbreeding ['royal' reptile-human hybrid] bloodlines . . . were centered in the Middle East and Near East in the ancient world and, over the thousands of years since, have expanded their power across the globe . . . creating institutions like religions to mentally and emotionally imprison the masses and set them at war with each other."

Author Boulay opined, "Man has been conditioned for millennia to deny the truth of his ancestry and as a palliative we have developed a convenient form of amnesia. We have accepted the interpretation of history propagated by a self-perpetuating priesthood and academia."
Journalist Charles Fort in 1941 concluded, "I think we are property. I should say we belong to something: that once upon a time, this Earth was No-Man's Land, that other worlds explored and colonized here, and fought amongst themselves for possession, but that now it's owned by something. ..."

Alan F. Alford mused over how the elder gods might try to maintain control today. "Anyone could turn up claiming to be Jesus or Yahweh," he wrote. "On the contrary, there might be little advantage to the gods immediately announcing themselves to the masses. News of their return might be disseminated on a need-to-know basis, with only a few of the world leaders permitted to approach them. Life might appear to carry on as normal, but with a new political agenda. We might detect their presence in inexplicable events, changes in government policy or acts of war that don't quite make sense, and perhaps an increase In government secrecy."

Other authors, such as Masons Hall and Mackey along with the Christian Webster, also traced the secret knowledge back to Mesopotamia, but they saw the division between humans and nonhu-mans as a metaphysical struggle between light and darkness.
Oud 15 maart 2006, 13:43   #4644
malinois
Gouverneur

malinois's schermafbeelding

Standaard

Ik vond in De Morgen van vandaag een foto van ons aller pindar, terwijl hij aan het spelen is met een tiental holle aardbollen:

Jammer genoeg kon ik de foto niet groter afbeelden, dan zou je beter kunnen zien hoe sterk die bolletjes lijken op de eerste foto die hij over dat thema postte.

Laatst gewijzigd door malinois : 15 maart 2006 om 13:52.
malinois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2006, 13:55   #4645
exodus

Standaard

Deze is nog een goeie:

Citaat:
Knowledge comes from individual initiative, not from government committees or the so-called "experts." If one truly desires to be free, there must first be a search for truth, without the aid of paid experts, academic snobs, media pundits, clerics, gurus, or government leaders—all of whom have their own agendas to press.

True innovators like Thomas Edison, Alexander Graham Bell, and Bill Gates did not conform their thinking to conventional wisdom. Like these men, and many more like them, each individual makes his or her own destiny. We are creative beings and would like to create the best possible world for ourselves. But this is impossible when the creative process is based on incomplete or erroneous information designed to instill fear and dissension.
There are more people today who sincerely desire peace and brotherly love than ever before. Unfortunately, those who strive for power and control usually achieve it. And they want to keep it. But the time for brute force has past. Today, they can control the six billion members of the human community only through deceit and secrecy.

Once you have found your own heartfelt truth, that truth must be shared, so as to lift the curtain of secrecy which contributes to the ignorance, fear, and confusion of our time and create a new spirit of human tolerance and togetherness.

Laatst gewijzigd door exodus : 15 maart 2006 om 13:56.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2006, 15:03   #4646
exodus

Standaard

Stuk uit het verhaal van iemand die bij een geheime genootschap was:

Citaat:
By accident, I stumbled upon a secret society. At this time, for personal
reasons, I prefer not to say which one. All I can say is that this society is promoting a New World Order and a One World Government, and it is occult and satanic. However, I didn't know that then. It seemed to me that what they had to offer were solutions, and they answered a few of my questions that I'd had for so many years. I was very excited and joined blind-folded, without knowing anything at all about secret societies.

By 1988 I got married to a female member of the group, and I had by the end of that year advanced all the way to the highest grade in this secret society in record speed. I read a lot of confidential material and practiced a lot of magic on my way up. I was able to remote view, leave my body at will and had some extraordinary occult powers due to the "rituals" that were practiced within the society.

Not until I was all the way to the top (or the OFFICIAL "top") I started realizing that something was wrong. Something didn't feel right, although I felt so much more "powerful" and "enlightened", and had gotten quite a few questions answered about life on a spiritual level, and the physical as well. The society told us NOT to study any other religions or philosophies besides this one. If you did, you would be sincerely and strictly corrected. The reason that was given for this was that if you mix different philosophies, you lose your path and get confused. Just like with any religion, THAT specific secret society was the one with the only relevant answers needed to go free from the trap of the Physical Universe.

Ironically, the Internet saved me from getting even more involved in this occult group. When I got my first computer I started researching, although I had been told not to, and found out from former members of the secret society what it really was all about. They made all the sense, and they opened up my eyes totally. This is also the time when I started researching other secret societies, how they are connected, and what their common goals are. I was stunned when I found the truth. Now, at last, I understood how this world was set up and why there are wars. I finally understood the pyramid structure, the secrecy and the propaganda that had kept us in darkness for so long.
Oud 15 maart 2006, 15:07   #4647
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Wel, ik dacht eerst dat PetSel het cynisch bedoelde, toen ie te kennen gaf dat hij nu wel in een insidejopb gelooft, (wat 9/11 betreft) maar blijkbaar meent hij het.
Proficiat. U bent derde, maar de wel de eerste "disbeliever" die er openlijk voor uit komt.
Het vergt moed dit toe te geven.
En natuurlijk, hoe harder je gelachen hebt met de inside-job theorie, hoe moeilijker het is om nadien toe te geven.

En wil u nog wat meer goeie info.
Hier nog 2 links. (= wel leeswerk, geen filmpjes, maar neem de tijd om ze te lezen, al doe je er een week over. Ik garandeer je dat ze de moeite zijn.
De deze link behandelt uitsluitend het niet optreden van Norad op 9/11.
http://www.standdown.net/
En deze is de meest complete 9/11 tijdlijn op het net.
Je vind er zowat alle relevante issues die met de zaak te maken hebben.
http://www.cooperativeresearch.org/p...ct=911_project
En voor nog meer info over de demomition van het WTC, google eens op de naam, Jim Hoffman.
Hij heeft veel geschreven over het WTC en heeft oa een uitstekende powerpointpresentatie met veel beeldmateriaal dat u waarschijnlijk nog nooit gezien hebt.
Dit is de link van z'n eerste presentatie:http://911research.wtc7.net/talks/towers/index.html

Laatst gewijzigd door democratsteve : 15 maart 2006 om 15:17.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2006, 15:36   #4648
PetSel
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Wel, ik dacht eerst dat PetSel het cynisch bedoelde, toen ie te kennen gaf dat hij nu wel in een insidejopb gelooft, (wat 9/11 betreft) maar blijkbaar meent hij het.
Proficiat. U bent derde, maar de wel de eerste "disbeliever" die er openlijk voor uit komt.
Het vergt moed dit toe te geven.
En natuurlijk, hoe harder je gelachen hebt met de inside-job theorie, hoe moeilijker het is om nadien toe te geven.

En wil u nog wat meer goeie info.
Hier nog 2 links. (= wel leeswerk, geen filmpjes, maar neem de tijd om ze te lezen, al doe je er een week over. Ik garandeer je dat ze de moeite zijn.
De deze link behandelt uitsluitend het niet optreden van Norad op 9/11.
http://www.standdown.net/
En deze is de meest complete 9/11 tijdlijn op het net.
Je vind er zowat alle relevante issues die met de zaak te maken hebben.
http://www.cooperativeresearch.org/p...ct=911_project
En voor nog meer info over de demomition van het WTC, google eens op de naam, Jim Hoffman.
Hij heeft veel geschreven over het WTC en heeft oa een uitstekende powerpointpresentatie met veel beeldmateriaal dat u waarschijnlijk nog nooit gezien hebt.
Dit is de link van z'n eerste presentatie:http://911research.wtc7.net/talks/towers/index.html
Dit is wel zeer veel leeswerk 8) , site van standdown interesseert mij wel. Zal later als ik tijd heb eens grondig bestuderen.
Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd door PetSel : 15 maart 2006 om 15:36.
Oud 15 maart 2006, 15:47   #4649
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetSel Bekijk bericht
Dit is wel zeer veel leeswerk 8) , site van standdown interesseert mij wel.
I know, maar je hoeft het ook niet allemaal ineens te lezen he.
(ik ben al 3 jaar aan een stuk élke dag over 9/11 aan 't lezen en kom zelfs nu nog vantijd nieuwe info tegen. (alhoewel, niet veel meer)
Citaat:
Zal later als ik tijd heb eens grondig bestuderen.
Alvast bedankt.
No prob. Y W.
Oud 15 maart 2006, 15:57   #4650
exodus

Standaard

Het illustreert toch weer dat de feiten voor insidejob sterk zijn. De disbelievers willen ons altijd afschilderen als fantasten maar er komen toch keer op keer mensen bij die in insidejob geloven.
Oud 15 maart 2006, 16:06   #4651
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het illustreert toch weer dat de feiten voor insidejob sterk zijn. De disbelievers willen ons altijd afschilderen als fantasten maar er komen toch keer op keer mensen bij die in insidejob geloven.

Da's het voordeel dat we hebben.
Ze veranderen geen twee keer.
Ik ken velen die van "disbeliever" naar "believer" zijn gegaan, maar andersom geen enkele.
Dus onze groep wordt steeds groter aangezien we geen "leden" verliezen.
Oud 15 maart 2006, 16:08   #4652
PetSel
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
In mijn geval was het wegens het andere "mooie" beeld dat ik had van the USA. Drom weigerde ik dit te geloven en interesseerde ik mij er ook niet in om een film van 1.30 h te bekijken. Maar als je die feiten letterlijk ziet weet je dat ze gelijk hebben.

Oud 15 maart 2006, 16:35   #4653
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
In mijn geval was het wegens het andere "mooie" beeld dat ik had van the USA. Drom weigerde ik dit te geloven en interesseerde ik mij er ook niet in om een film van 1.30 h te bekijken. Maar als je die feiten letterlijk ziet weet je dat ze gelijk hebben.
Kan je je misschien inbeelden wat iemand wel niet denkt, die ca 50 uur films en 4000 pagina's heeft bekeken en gelezen over de case.
Oud 15 maart 2006, 17:15   #4654
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

goed nieuws?

Nederlandse onderzoekers infecteren chip met virus

AMSTERDAM - Onderzoekers van de Vrije Universiteit in Amsterdam zijn er als eersten in geslaagd een RFID-chip te besmetten met een computervirus. Tot nu toe werd aangenomen dat de geheugenruimte op de chip te beperkt is om die te kunnen infecteren, aldus de makers.

Herkenningschips met RFID (Radio Frequency Identification Devices) worden in de toekomst onder meer gebruikt voor paspoorten, supermarktproducten, huisdieren en bagagelabels. Gevolgen van een infectie kunnen daarom catastrofaal zijn, waarschuwen de wetenschappers. Ze presenteren hun bevindingen woensdag op een conferentie in Pisa.

,,De chips blijken kwetsbaarder dan gedacht'', aldus promovenda M. Rieback en haar begeleider A. Tanenbaum. Ze benadrukken dat ook enkele adequate beveiligingsmaatregelen zijn bedacht tegen virusbesmettingen. De onderzoekers menen dat chipproducenten nu de veiligheid van hun systemen moeten controleren en investeringen moeten doen om dreigingen te beperken.

bron: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF15032006_019

edit: titel aangepast, was een beetje denigrerend...mijn excuses

Laatst gewijzigd door Pieke : 15 maart 2006 om 17:18.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2006, 17:33   #4655
Juan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

waarom sluit de moderatie deze ziekelijke thread niet??
Juan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2006, 19:13   #4656
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juan Bekijk bericht
waarom sluit de moderatie deze ziekelijke thread niet??

Waarom wel?
(als je de draad gesloten wil zien kan je tenminste je argumentatie bij je aanvraag posten)

ps:deze draad is de oorzaak dat bepaalde mensen de waarheid omtrent 9/11 gaan inzien...(o.a. Petsel)
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2006, 19:14   #4657
PetSel
Gouverneur

Standaard

/

Laatst gewijzigd door PetSel : 15 maart 2006 om 19:15.
Oud 15 maart 2006, 19:14   #4658
PetSel
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Waarom wel?
(als je de draad gesloten wil zien kan je tenminste je argumentatie bij je aanvraag posten)

ps:deze draad is de oorzaak dat bepaalde mensen de waarheid omtrent 9/11 gaan inzien...(o.a. Petsel)
Idd jah 8)
En ik ben er blij om.

Laatst gewijzigd door PetSel : 15 maart 2006 om 19:15.
Oud 15 maart 2006, 19:23   #4659
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Idd jah 8)
En ik ben er blij om.
Waarom?
Wat zal er nu voor jou praktisch veranderen?

Ga jij nu ook op fora de missionaris uithangen?

Ik heb dat filmpje dat jij poste ook bekeken en er komt daar niets in voor
dat onomstotelijk op een inside job wijst.
Een groot deel van wat ze aanbrengen is weerlegd in deze thread.
En sommige vragen blijven -voorlopig- onbeantwoord, ja.
Daar voorbarig conclusies uit trekken is niet rationeel maar emotioneel.

Je bent vrij om te geloven wat je wil maar probeer aub niet te beweren
dat de 'feiten' tot de onvermijdelijke conclusie van een inside job en cover-up leiden.
Dan kom je in het hoekje van Exodus en Pindar terecht en ik denk niet dat dat een plaats is waar je als normaal mens wil zijn....

Laatst gewijzigd door parcifal : 15 maart 2006 om 19:24.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2006, 19:25   #4660
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Hoe ze makkelijk WEL zouden kunnen bewijzen dat die telefoontjes vanuit de vliegtuigen zijn gepleegd én tegelijkertijd ook bewijzen dat de vliegtuigen wel degelijk waren gekaapt is als volgt.
-Als ze de cockpit-voicerecorders van vlucht 11 zouden vrijgegeven.
Tja die hebben we niet gevonden
-Als ze de data-recorders van vlucht 11 zouden vrijgeven? (je hebt 2 zwarte doezen per vliegtuig, maar ik neem aan dat je dat wist)
Oeps, ook niet gevonden.
- Als ze dat dan voor vlucht 175 deden.
Sorry, hebben we òòk niet kunnen terugvinden.
Geen één van de twee??
Nope.
- En die van 93?
Oeps, die hebben we wel teruggevonden, maar die waren te "erg beschadigd."
-En die van 77 dan ?
Ja!!!! die hebben we teruggevonden én ze zijn niet beschadigd, maar weet je, daarop stond "nothing useful", dixit Mueller.

En da's hetgeen mij zo dwarszit, zie puud.
Net d?*t bewijsmateriaal dat hùn versie zou BEWIJZEN beyond any doubt, dat krijgen we niet te zien.
Waarom niet?
Wel, misschien omdat dat materiaal uiteraard ook beyond any doubt zou bewijzen, dat ze gelogen hebben.
Dat doet hier allemaal niets terzake. Het enige wat ik met mijn posts probeerde aan te duiden was dat er wel degelijk kapers aan boord van de vluchten waren, iets wat gij – blijkbaar met uizondering van vlucht 93 – ontkent.
Dat er vuil spel wordt gespeeld, dat sommige die catastrofe gebruiken en zelfs misbruiken om hun doel te bereiken is voor mij ook overduidelijk. Ik raadpleeg regelmatig de site van Paul Thompson en gij blijkbaar ook gezien je in een andere draad vermeld artikel over Able Danger. Volgens mij is zijn site de meest objectieve in verband met 911. Hij geeft alle feiten, ongeacht of die wijzen op een inside story of niet. Wat ik je wel verwijt is dat gij enkel de eerste weerhoudt en de rest verwerpt als nonsens. Ik geloof nog altijd niet dat het een inside job was, m.a.w. dat het voorbereid en uitgevoerd was door Bush en/of omgeving, maar dat zij het grandioos misbruikt hebben is voor mij ook zeker. Daarom dat ik ook de artikelen van Paul Tomson over bijvoorbeeld Able Danger en het falen van Norad die dag ernstig neem. Het enige wat ik niet doe is zomaar klakkeloos de besluiten en gevolgtrekkingen van conspiracy-sites overnemen.
Terug naar de kapers.
Citaat:
Again, denk jij dat deze info mij nog niet bekend was??
En waarom beperk je je tot vlucht 11.(waarom niet dat eentje uit vlucht 77 van B.Olsen? Want dat is zo fake als maar kan zijn)
In mijn eerste bericht beperk ik me niet tot vlucht 11, maar gaf alle mij bekende gesprekken weer. Dat het verhaal van Ted Olson over het telefoongesprek met zijn vrouw Barbara stinkt heb ik reeds gesuggereerd in datzelfde bericht.

Citaat:
Teneerste. Alleen de eerste 4 minuten van van één gesprek is ooit publiek getoond. Voor de rest moeten we het doen met wat zij ons gezegd hebben.
Tentweede. Waar is het bewijs dat die telefoontjes vanuit het vleigtuig zijn gepleegd??? is er NIET!!
Het ging om de gesprekken van Betty Ong en Amy Sweeney, beide waren air-hostesses op vlucht 11 en zijn nu stikdood.
1) Het gesprek van Ong werd opgenomen op band. Het moet niet moeilijk zijn geweest om haar stem te laten herkennen door bekenden.
2) Sweeney sprak rechtstreeks met Michel Woodward, een persoonlijke vriend die haar stem herkende en dan ook niet twijfelde aan haar verhaal

Citaat:
Als ik van Portland naar Boston ben gevlogen, bewijst dit dat ik ook in Boston op een vliegtuig ben gestapt?
Natuurlijk niet. In mijn eerste bericht heb ik dan ook gezegd dat het geen bewijs is.
Maar!
1) Op 28 augustus 2001 reserveerden Mohammed Atta en Abdulaziz Alomari hun tickets, business class, American Airlines vlucht 11, via internet, verrekend via Atta’s drie dagen eerder geopende rekeningnummer 6H26L04.
2) Er zijn foto’s genomen door beveiligingscamera’s van Mohamed Atta en Abdulaziz Alomari in de vertrekhal van Portland Airport (Maine) voor hun vlucht naar Logan Airport (Boston, latere vlucht 11)
3) Die vlucht komt op Boston aan om 6:50, dus ruim op tijd
4) Mohamed Atta (vlucht 11) telefoneert met Marwan Alshehhi (vlucht 175) toen beide vliegtuigen reeds op de startbaan stonden
5) Na de kaping heeft air-hostess Sweeney enkele zitplaatsen (9D, 9G en 10B) op van de kapers, waardoor enkele van hen kunnen geïdentificeerd worden. Voor de volledigheid, Betty Ong geeft 2A, 2B, 9A, and 9B. Tegenstrijdigheid? Ja. Daarom leugens? Neen
Als ik dat allemaal weet dan donder ik ook niet van verschot van mijn stoel als men daaruit besluit dat Atta en Alomari aan boord waren van vlucht 11

Ik herinner je er verder aan dat 3 kapers van vlucht 11 door CAPPS geselecteerd werden om nader gescreend te worden

En wat doe je met de gesprekken uit de cockpit van vlucht 11 die in het controlevluchtcentrum van Boston door de luidsprekers weergalmden

Voor mij is het duidelijk dat ook op vlucht 11 kapers aanwezig waren
puud is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be