![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4661 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat kan mij dat nu schelen? Ik weet de waarheid nu en ben die mensen daar zeer dankbaar voor. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4662 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Citaat:
Pindar en Exodus denken over 9/11 hetzelfde en over een pak andere zaken niet.En wat dan nog...ga jij oordelen over in welk "hoekje" iemand wil zitten? In de draad over de tweede ambtstermijn van Bush komt het over alsof je gaat samentroepen en in een hoekje kan geplaatst worden met Antoon Par.Ik weet niet of dat een plaats is waar je als normaal mens wil zijn. Het is niet van willen in ons geval.We zijn! daar als het ons er brengt.Jij bent misschien wat of waar je "wil" zijn maar wij zijn wat we zijn en waar het ons brengt-los van of we het liever anders zouden "willen".
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 15 maart 2006 om 20:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4663 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() net zoals aanhangers van Scientology 'het licht hebben gezien', zeker ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4664 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
(voor zover dat mogelijk is als je niet bent geinformeerd over het sujet) Zoals hier reeds werd aangehaald...er zijn meer en meer mensen die zich informeren over 9/11 en merken dat de officiele versie nergens op slaat en zien dat 9/11 alles in acht genomen een inside job was. Andersom zijn er geen..dat wil al wat zeggen. Dat heeft niks met het licht zien te maken,dan wel met jezelf informeren (met alle info,niet enkel de info die zij je geven) en aan de hand van de informatie een conclusie trekken...met name de meest logische alle aanwijzingen in acht genomen.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 15 maart 2006 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4665 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor een wetenschapper met sterk denkvermogen vind ik deze uitspraak van jou dus eigenaardig. Ook de positieve wetenschappen (zoals jij wellicht beter weet dan ik) gebruiken "speculatie", en speculatie die zelfs in conflict staat met andere axioma's binnen dezelfde positieve wetenschap. Voorbeeld: Het uitdijnen van het heelal staat in contrast met de wet dat alle lichamen elkaar aantrekken.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4666 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4667 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat betreft 9-11 en de NWO bevind ik mij in deze situatie en is er m.i. minstens sprake van ernstige vermoedens. Heeft niets met emotie te maken en het is niet omdat er enkelingen louter om emotionele redenen "geloven" in de complottheorie dat elke "believer" zich beroept op emotionele overwegingen. En zoals Lex Blanca al zeer terecht aangaf: het enige wat de "believers" verbindt is de overtuiging dat de officiele versie van feiten en de officiele nieuwduiding niet correct zijn. Voor de rest kunnen ze totaal andere meningen hebben over tal van andere zaken, zelfs over details binnen de NWO complottheorie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4668 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou het niet beter kunnen zeggen en denk er net hetzelfde over! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4669 |
Europees Commissaris
|
![]() Hierse, éne die zijn aantal postings dringend de hoogte wilt injagen...
Zulke arrogante reacties zijn toch zo zielig... Leg eens wat meer uit waarom deze draad 1.) ziekelijk is? 2.) gesloten zou moeten worden? Strookt het niet met uw wereldbeeld dus moet het er gewoon uit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4670 |
Minister-President
|
![]() Black Nobility...eeuwenoude bloodlines van adellijke stand die sinds jaar en dag nietsontziend hun wil trachten op te leggen aan de wereld.
Enkele ervan: Huis van Wettin Belgie (oorsponkelijke naam van o.a. het Belgische koningshuis-heten pas sinds 1826 Saksen-Coburg Gota) Huis van Guelph Groot-Britannie (Windsors) Huis van Hanover Duitsland Huis van Bernadotte Zweden Huis van Bourbon Franrijk Huis van Braganza Portugal Huis van Grimaldi Monaco Huis van Habsburg Oostenrijk Huis van Hohenzollern Duitsland Huis van Karadjordjevic Ex-Joegoslavie Huis van Liechtenstein Liechtenstein Huis van Nassau Luxemburg Huis van Oldenburg Denemarken Huis van Orange Nederland Huis van Savoy Italie Huis van Wittelsbach Duitsland Huis van Württemberg Duitsland Huis van Zogu Albanie Bovenvermelde zijn allen verbonden met het Huis van Guelph die verbonden is met de Duitse aristocratie via het huis van Hannover.Uit die twee families komen onder meer de andere Europese Koninklijke families voort.Een grote familie...kijk maar naar de Windsors..die ook eerst Saksen-Coburg Gota heetten;ze komen alemaal uit de Guelph Bloodline. De Guelphs waren een van de oorspronkelijke Black Nobility families uit Venetie en Genua. Andere Black Nobility families: De Medici,Grosvenor,alle families aan de Windsor stamboom etc. etc...voel je vrij om toe te voegen. Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 15 maart 2006 om 23:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4671 | ||||||||||||||||
Minister-President
|
![]() Oke, ik reageer ik nog één keer uitgebreid, omdat je steeds beleefd bent en niet meteen alles ridiculiseert.
Wat ik minder apprecieer is dat je blijkbaar niet (of niet goed) leest wat ik allemaal schrijf, aangezien je a) dingen herhaalt die ik voorheen al ontkrachtte,b) dat je daarbovenop nog op een post waarin ik heel wat terechte vragen stel, enkel stelt dat, “dat allemaal niet terzake doet”. Er zijn twijfels over de officiële versie, (bij vélen) en ze hébben bewijsmateriaal dat die twijfels kan wegnemen en onomstotelijk hun theorie kan bewijzen, en toch weigeren ze die vrij te geven!! U stelt zich daar geen vragen bij? Wel da’s makkelijk. Maar kom mij hier niet vertellen dat dit allemaal “niks terzake doende” vragen zijn, he. Citaat:
Citaat:
Man man man. IK ben hier juist degene, (de énige) die Thompsson steeds geroemd heeft voor z’n werk. Dus al wat je hierboven over hem schrijft is helemaal waar. Vooral wat die objectiviteit betreft. Nu, een vraag. Weet JIJ of Thompson gelooft in een sinside-job???? Denk jij echt dat Thompson z’n hele vorige leven heeft “opgegeven” om aan de 9/11 –zaak te gaan werken, omdat hij de officiële versie gelooft??????????? ![]() Citaat:
Vertel me eens, want betekent dit voor u, “iets ernstig nemen? Ik zou graag vernemen wat dat voor u inhoudt. Want als ik het aanhaal of er vragen bij stel, schijnen die dingen je niet te interesseren, of “doet het niet terzake?” Aangezien u het niet optreden van Norad "ernstig" neemt", neem ik aan dat u voor uzelf toch een plausibele verklaring heeft gevonden voor dit niet ingrijpen? Welke? Ben ik oprecht benieuwd naar. En niet die van de officiele versie, he!! Want dié klopt niét!! (da's trouwens de reden waarom u het érstig neemt,neem ik aan) Citaat:
Dat heb ik trouwens nòòit gedaan. Mijn mening is gevormd door mijzélf. Niet door A. Jones, Icke, of welke gozer dan ook. Citaat:
Again, vertel eens wat dat betekent voor u. Hoe ga jij hier mee om? Stel jij je geen vragen over waaròm een telefoontje moet gefaked worden?? Fake bewijsmateriaal heb je volgens mij enkel nodig wanneer er geen échte bewijzen zijn? Remember dat Olson's telefoontje het EERSTE was he. Niemand wist toen al IETS. Het enige dat we zogezegd "wisten" was dat de vliegtuigen door kapers werden bestuurd. Op het moment dat CNN het bekend maakte was er nog geen enkele aanwijzing, laat staan bewijzen gegeven voor het feit dat de kapers moslims waren. Olson's call was maw dé "smoking gun" dat moslims de vliegtuigen hadden gekaapt. Please puud, ga één voor een de "verhaaltjes" na, die na 11 sept. het publiek hebben moeten overtuigen dat het moslims waren. Vergeet even die officiele raporten waar ze jaren de tijd voor gehad hebben om zo samen te stellen dat de ze officiele verhaal perfect ondersteunen. Al dat verdacht (geplant) "bewijsmateriaal"... dat zomaar uit de lucht kwam vallen en dat oh zo handig de kapers op de 4 vluchten aaneen koppelden. De gevonden paspoorten, de nota's aan mekaar, de korans, de vliegmanuals, de gehandboeide overblijfsels van de stewardess, het lichaam van de kapers in de cockpit, de fake bin Laden vide? etc..etc.. etc... En laat nu maar de helft van dat materiaal "geplant" zijn, wederom de vraag: Waaròm moet zij zelf "bewijsmateriaal" maken??? Citaat:
Citaat:
Ik heb dat al gezegd: er is geen bewijs dat dat telefoontje uberhaupt vanop het vliegtuig is gepleegd. En tentweede, wat belangrijker is: het ontkracht niet de insidejob theorie. Waarom niet? En nu ga ik even de "conspiracy"toer op. Wel, er bestaat wel degelijk de technologie om met enkele opnames van iemand stem, die stem nadien te gebruiken om zelf zinnen te formuleren die dan zogezegd door die persoon wordt uitgesproken. En kom niet af dat ze dit pas verleden jaar “bekend gemaakt hebben” dat dit kan, want waneer wij vernemen dat “iets kan” dan kan het al meestal al j?*ren.Hoe dit allemaal technisch is z'n werk gaat, weet ik zelf niet eens en ga hier dan ook geen hele uitleg aan besteden. Punt is dat het mijn theorie "mogelijk" maakt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar hier wil IK nu eens een vraagje bij stellen. “Ruim op tijd”, zeg je. Ja. En wat als Atta’s vlucht nu eens vertraging had gehad? Wat dan? Héél hun plan, waar ze “twee jaar aan gewerkt hebben”, naar de vaantjes. Heb je al eens reconstructies gezien van voorbereidingen voor terreuraanslagen? Ja he. Telkens zijn de terroristen ruim op tijd op de plaats vanwaar alles zal gebeuren. Normaal zou Atta al zeker de dag van tevoren in Boston moeten geweest zijn. Dit is niet meer dan de logica zelve. Maar neen. Atta zit de dag voor dé GROTE DAG nog ergens anders Portland. Waanzinniger nog, hij moet 's morgens nog een vlucht nemen naar de plaats van afspraak.. ![]() Wees nu eerlijk. Zit daar nu ene gremel logica in? Of denken we hier maar liever weer niét over na? Het maar als “niet terzake doende” klasseren. . Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die “tegenstrijdigheden” (leugens) over de zitplaatsen zijn EXPRESS vertelt, net om verwarring te zaaien. Net hetzelfde truukje als met de passagierslijsten. Kijk puud, bij u natuurlijk niet, maar bij mij zijn dit allemaal logische dingen. Eén van de basisregels van een “goede” conspiracy, is zorgen dat het publiek stof heeft om zich mee bezig te houden. Verwarring zaaien. Dingen die niet “kloppen”. Dat leidt ze af van meer relevantere dingen. Zorgen dat ze allemaal één kant opkijken, terwijl de cover-up gaande is. That's the whole idea achter coverstories. Citaat:
Ik had graag eens wat bewijzen gezien voor wat ze allemaal BEWEREN. En nu we ondertussen de Bush administration hun reputatie kennen als het op liegen aankomt, is die vraag zeker gerechtvaardigd, zou ik zo denken. Citaat:
Een gesprek is; ik die tegen u iets zeg, jij zegt iets terug op datgene wat ik zei, dan ik weer, enz.. Hier is geen “gesprek” geweest, he. Twee keer is de talk-back button geactiveerd en is er een stem gehoord die enkele korte zinnen uitspreekt. “We have some planes”, “stay in your seats”, en nog een tweetal zinnen. (‘k ga dat nu niet opzoeken wat hij exact zegde) Dit is zelfs nog makkelijker dan wat ze voor Ong moesten doen. Gewoon een opgenomen tape met deze woorden, en die laten horen nadat het vliegtuig is overgenomen met remote control. (For the record, met die remotecontrol kan je ook de transponder aan en uit zetten, de talkbutton activeren, etc...dus.........) En ik stip weer even een “detail” aan. Ook dit gegeven ruikt helemaal naar insidejob. Hier zie je dat ze perse wilden dat dit gehoord werd in de controle tower? Ah ja, het is zogezegd één van de kapers die de passagiers wil toespreken, maar zogezegd “vergiste hij zich van knopje” en kwam daardoor deze oproep in het ATC terecht. ![]() ’t Waren allen geweldige piloten die met 'pin point' accuratie hun doelen hebben geraakt, maar het verschil tussen de talk back button en het PAS (public adressystem) kenden ze niet. Tot twee keer vergist hij zich. Geloof jij dat echt, puud? Let op he, ik wéét dat ik nu dingen aan het vertellen ben die ik niet kan BEWIJZEN. Ik wil enkel stellen dat wat ik suggereer MOGELIJK is dmv de huidige technologie. Citaat:
Het lijkt er eerder sterk op dat er géén waren.
![]() |
![]() |
#4672 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eentje stapt uit zijn "kamp" en hij is op z'n pik getrapt en de direct begint de ridiculisatie. Verleden week zou hij nog allles wat PetSel zei over 9/11 onderschrijven en nu is het, "Ga jij nu ook de missionaris uithangen?" ![]() Citaat:
De "believers" en "disbelievers", de "gekken en de normalen"....... En zolang uw "kamp" in de meerderheid is, hebben jullie gelijk volgens U. Da's tot op heden uw enige argument geweest. dat je in de meerderheid bent. Simplisme ten top. En dan durft dan van een andere te beweren dat "subtiliteiten" niet aan hem besteed zouden zijn. ![]() Ter info. JIJ hebt hier nog NOOIT één ding weerlegd!!!! Het enige wat u steeds heeft gedaan is de boodschappers (Hoffmann, Jones, Griffin, etc...) bestempelen als "charlatans" die een hoop onzin uitkramen. Op de INHOUD van hun analyse's heb ik u nooit iets horen zeggen, laat staan weerleggen.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 16 maart 2006 om 13:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4673 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een actie die meer dan waarschijnlijk deel uitmaakt van het Eeuwig en Internationaal complot der pedofiele bloeddrinkers van de NWO:
Citaat:
bron Laatst gewijzigd door Antoon : 16 maart 2006 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4674 |
Banneling
|
![]() 'De nieuwe wereld orde'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4675 |
|
![]() Ik geloof dat het de disbelievers zijn die hier weer de meeste zever posten. Persoonlijke aanvallen , domme grapjes, ons uitschelden voor gek, fantasten, mensen zoals Petsel die sinds kort geloven in inside job direct bejegenen, ziekelijke draad, enz. Om het in de woorden van Firestone te zeggen, "een fraaie bende , die disbeleivers"
Laatst gewijzigd door exodus : 16 maart 2006 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4676 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat zal je nog wel merken ,als je het nog niet gemerkt hebt. Maar het is erg belangrijk werk, vooral in verband met het 100ste aap syndroom. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 maart 2006 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4677 |
Banneling
|
![]() goh zeg, zouden die Guardian Angels er ook in zitten? nee toch?
wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaa Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#4678 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wou alleen begrijpen wat hem over de streep had getrokken, that's all. Als het enkel die video is, dan is hij dus redelijk 'blind' overgestapt, dat is zijn goed recht, maar gefundeerd is het niet echt. Verder heb ik wel al dingen weerlegd, (Herinner je je de zaak niet meer met de CVR's van een tijdje geleden?) u hoeft me dat niet onterecht voor de voeten te werpen op een toontje van 'superonderzoeker', we weten allemaal dat u vooral -selectief- dingen herkauwt van amerikaanse twijfelachtige bronnen, PrisonPlanet bvb om er maar één te noemen. Ik ben overigens nog altijd van mening dat de eiser bewijs moet leveren, niet omgekeerd. Verder discussieer ik zoals gezegd niet meer inhoudelijk over de zaak omdat ik al de tijd die ik er vroeger in heb gestopt feitelijk als verloren beschouw. Praha, Turkje, Firestone, Salmon LA, Kaal en anderen hebben dezelfde conclusie getrokken. Geen toeval, lijkt me. Een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen. Laatst gewijzigd door parcifal : 16 maart 2006 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4679 |
Banneling
|
![]() Delang die in zijn eigen staart bijt! een heel belanrij satanisch teken
van de illuminati. ![]() Hmmmm kijkt u even mee (rechtsboven) ![]() Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#4680 |
|
![]() i.v.m met de post van Pindar hierboven, onze nationale loterij heeft ook dit teken:
![]()
![]() |