![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4761 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4762 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4763 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Chipie is Pindar niet, dat weet ik zeker.
![]() |
![]() |
#4764 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4765 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4766 |
|
![]() ![]() [SIZE=5] [/SIZE] [SIZE=5]Landmark Implosion Looks Like WTC Collapse[/SIZE] Classic crimp and leaning mirrors Building 7, South Tower Paul Joseph Watson/Prison Planet.com | March 20 2006 The controlled demolition of a North Texas building Saturday provided a stark reminder that WTC Building 7 and the twin towers could not have been brought down by any other means than planned implosion. Watch the video of the Landmark Tower implosion in downtown Fort Worth and compare it to the South Tower of the WTC. ![]() We see the classic crimp and leaning effects of controlled demolition in both cases. The foundation of the building is blown first to weaken the structure and the building's 30 floors are then quickly popped out one by one to ensure the building falls rapidly in its own footprint. ![]() WTC workers who were inside the building before its collapse state that they were eyewitnesses to underground explosions that were totally separate from the plane impacts. The building falls faster than the speed of gravity as was the case with the twin towers. ![]() Reminiscent of 9/11, dust then quickly engulfs surrounding city blocks. Adjacent buildings receive minor damage such as broken windows and yet we are to believe that falling debris caused WTC 7, a 600 foot building that occupied an entire city block, to collapse in the late afternoon of September 11. ![]() The twin towers and Building 7 were the first and only steel buildings to collapse from supposed fire damage in history. ![]() Firefighter dispatch tapes prove that there were no raging infernos inside the towers and the fires were nearly extinguished. Photos before the collapse show a few minor fires in Building 7. ![]() The Windsor Building in Madrid burned for nearly 24 hours as raging fires enveloped almost all of its 32 floors. The steel framed building did not collapse. The South and North towers collapsed within 56 and 103 minutes of being hit by planes respectively. What is wrong with this picture?
![]() |
![]() |
#4767 |
Minister-President
|
![]() 4!!!! maanden heeft de planning en het werk geduurd!
Hoeveel zou deze operatie de eigenaar gekost hebben?? Waarom heeft hij niet gewoon één van de verdiepingen in brand gestoken en een uurtje gewacht?? ![]() Was ie er met een paar dollar vanaf geweest. Laatst gewijzigd door democratsteve : 20 maart 2006 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4768 |
Gouverneur
|
![]() Zijn er getuigen die bevestigen dat ze explosies gezien hebben in de parking van de WTC's? Dit is interessant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4769 |
|
![]() ? Nou moe!
![]() |
#4770 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4771 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4772 | |
Banneling
|
![]() Nee Wilmaaa er komt geen Nieuwe Wereld religie!
Maar maar..... Niks geen gemaar ik heb 5245,2 graad in de weetnietkunde dus hou je mond! Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4773 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
is er een film die hier een mooi inzicht in geeft. Dat is de film "The Thirtheenth Floor" . Ik weet al wat de kutkammers gaan zeggen, maar de mensen hier die er voor open staan zou ik zeggen, ga kijken en denk aan wat we hier zeggen. Overigens een andere film die blootlegt hoe de media(=illuminati) ons bespeelt. is "Network". Evenals de film "Wag the dog" Nogmaals als iemand een redelijk plaatje van het illuminati concept wil krijgen raad ik aan: "V" =de structuur van de illuminati en het shape shiften (let ook op het bijna swastika symbool in de film en de verwijzingen naar o.. mind control) "The Skulls"= die de innerlijke werking laat zien van "The Skulls and Bones" "The 13 the floor"=over onze werkelijkheid en de illusie daarvan (nee, niet maya!) "The matrix"= als hierboven, maar het gaat ook over parralelle werelden en hoe we gebruikt worden als batterijen door de 'reptielen' (btw "de matrix" is deze week op de nederlandse televisie!!) "The Arrival"=over hoe de illuminati zich verstopppen "Network"=over de manipulatie door de media "Wag the dog"=ook over de manipulatie van de media "Hide and Seek"=over het creeren van een Meervoudige Persoonlijkheidsstoornis(MPS) door de illuminati. "Eyes wide shut"=documentaire over de satanische rituelen van de illuminati "Clockwork Orange"=voornamelijk over mind control via films/beelden. "2001"=was een inwijdingsfilm voor de illuminati, geen gewonde hond die hem begreep, al was ie heel mooi. "Mullholland Drive"=ging over o.m. mind control en "twin programming" en over wat zijwegen zoals het tijdreizen, door de illuminati "The philadelphia experiment" en 'the final countdown" Iemand heeft ooit eens gezegd dat de beste plek om iets te verstoppen is 'in plain sight'. vandaar o.m. deze films! Er zijn nog andere redenen voor. Äls ik er meer vind zal ik ze hier noemen en als de 'insiders/believers" nog meer weten hoor ik het graag. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 21 maart 2006 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4774 | |
Banneling
|
![]() Niet dat het ook maar enige flikker uitmaakt hoor! klonen zat!!
Citaat:
Ongelooflijk!! Dat zou betekenen dat de tv liegt!!! Nee, dat zal toch niet? Pfff Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4775 | |
Banneling
|
![]() Alleen de subtitel kan je al bijna op klaarkomen! LOL
(voor de niet-kenners, er is bijna zo's soort titel bij een film van Stanley Kubrick") Citaat:
LvK: http://www.raidersnewsupdate.com/opinion.htm Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 21 maart 2006 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4776 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat die 13 ' verdieping betreft, weet je dat die in sommige gebouwen weggelaten wordt...
Hoe ze dat doen weet ik ook niet, maar tussen 12 en 14 skippen ze 13, bijgeloof hé, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4777 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had van U niets anders dan gekutkam verwacht. Maar ok. Voor onze elite is het getal '13' heel, heel belangrijk in positieve zin, daarom willen ze dat wij, ket klootjesvolk. het vee, het goyim, de "useless eaters" dit getal 13 als heel negatief gaan zien! (het getal '13' heeft namelijk met "God" te maken) Nou da's gelukt dus ![]() Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 21 maart 2006 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4778 | |
Banneling
|
![]() Wie wil zien dat ik niet uit mijn nek klets over de maan etc zou deze
video eens moeten gaan kijken: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4779 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4780 | |
Banneling
|
![]() Denkt men nu nog steeds dat dit niet met opzet gebeurt!?
(een van de redenen waarom ze dit doen heeft te maken met onze DNA/RNA) Citaat:
http://www.campaignfortruth.com/Eclu...honedanger.htm Pin d' Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 22 maart 2006 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |