Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 april 2006, 14:39   #5141
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
In die lijn;studies wijzen vaak ook uit dat het merendeel van diegenen die het "maken" bepaalde negatieve karaktertrekken bezitten die ervoor zorgen dat ze hoger scoren dan de meesten in tests om te zien in welke mate iemand een psychopaat is-het zijn vaak psychopaten,zij het eerder onopvallend(vb:weinig inlevingsvermogen-het is niet moeilijk in te zien waarom dat een voordeel kan zijn om te "klimmen").

Tests zijn ontworpen om te misleiden, ...

Ik heb verschillende van die belachelijke tests gezien, iemand met een beetje logisch denkvermogen kijkt er los door, en laat zien wat hij graag laat zien, ...

(misschien zijn die kerels met logisch denkvermogen net die psychopaten... )

We hebben zo verschillende tests gezien op 't school, (personeelsmanagement, psychologie, sociologie en bedrijfspsychologie... )

Grote ballonekes met veel lucht in, die je zo doorprikt als je je er een beetje in trained. Van de meelevende collega tot de over lijken gaande verkoper, tot de manipulerende manager alla bukkie (zie 't eiland... ) gewoon de juiste vraagjes aanvinken en de controlevraagjes handig ontwijken.

IQ tests zijn nog zo'n belachelijk iets, 14 dagen trainen, en ge slaagt er zo voor, of je dan ook werkelijk een hoog IQ hebt, is iets anders natuurlijk...

Als ge op mijnen ondervragingsrooster terechtkomt, dan hebde wel iets anders voor, daar kunde nie op trainen, en er zijn er dan soms ook die wel effe staan te kijken, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2006, 14:51   #5142
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Ik wil nog even een laatste opmerking geven i.v.m met de interventie van de mods in deze draad. Zoals eerder gezegd, zal IK me aan de regels houden. Maar het is hier geen geheim dat er vele personen deze draad graag weg willen, omdat ze het concept van de NWO absolute bullshit vinden, getuige daarvan al verscheidene pogingen en vragen om hem naar K&K te verhuizen.

Met die regel ligt de weg nu open voor diegene die deze draad niet kunnen verdragen, om zelf ineens veel off-topic te posten zodat die draad toch verplaatst wordt.

Het is maar dat men het weet....

Laatst gewijzigd door exodus : 5 april 2006 om 14:54.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2006, 14:53   #5143
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Aspartaam is goed voor je zegt de regering.... en wat met al die studies die dat tegenspreken? Zullen we maar negeren, want als de regering het zegt is het waar.... Het is o.a met behulp van Rumsfeld dat aspartaam is goedgekeurd in een niet al te zuivere move. Ja die NWO mannen zitten overal.

http://www.prisonplanet.com/articles...goodforyou.htm

aspartaam is slecht, maar is suiker beter ? voor u misschien wel, voor mij niet...

hoe zit het ook alweer met dat plantje, dat smaakt als suiker, maar dat ook zogezegd slecht zou zijn...

Van aspartaam krijgde gaten in uw brains, van suikerbiet die te lang onder de fallout van tsjernobiel gestaan heeft ook,...
Oud 5 april 2006, 14:57   #5144
Elo
Uw buurtmoderator
Burgemeester

Elo's schermafbeelding

Standaard

Om wat exodus zegt, te vermijden, krijgt iedereen die er wordt op betrapt doelbewust de draad te saboteren door zich niet on-topic te houden, na een verwittiging een waarschuwingstype 5 voor spam.

Dat geldt eveneens voor copy/paste zonder bron, dat hier welig tiert.

De leidraad is dus als volgt:

- becriticastering/off-topic --> verwittiging --> verder doen --> 5 strafpunten (spam)
- onnodig copy/paste zonder bron/mening --> verwittiging --> verder doen --> 5 strafpunten (spam)

Herhaaldelijk ingrijpen leidt tot het verplaatsen van het topic.

In de hoop dat dit mensen aanspoort duidelijke draden en onderwerpen te kiezen,

Met zeer vriendelijke groeten,

Elo

Laatst gewijzigd door Elo : 5 april 2006 om 15:03.
Elo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2006, 14:57   #5145
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een beetje soepelheid kan nooit kwaad, het is in feite maar één draad, en een van de langstlopende en grootste op het forum.
Maar goed, waarom het nu plots moet veranderen, blijkbaar hebben sommigen hier connecties met de mods zodat ze alles strikt naar de letter willen toepassen om eventueel de draad te kunnen verplaatsen. Mij goed, ik zal enkel nog posten over de NWO politiek, maar vind het wel stom, soms kom je zoiezo op zijwegen, dat is onvermijdelijk.

Exodus, nu zonder zeveren, ik zie hier de hand van de NWO in,
Oud 5 april 2006, 15:01   #5146
Jeroen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Maar met de hele historie van die verdwenen posts in het achterhoofd, (die de admins WEIGEREN terug te plaatsen, ondanks HERHAALDELIJKE en vriendelijke vraag)
Er wordt niet geweigerd, het is geen prioriteit. Die posts terugplaatsen nemen redelijk wat tijd in beslag, indien je niet gelooft dat we ze nog hebben wil ik je gerust een backup doormailen.

Citaat:
Btw, zouden de admins zich niet beter eens bezighouden te zorgen dat hun forum niet om de twee dagen plat ligt, ipv liggen te zeuren over futuliteiten als deze???
Ik denk dat we daar wel serieus wat inspanningen voor doen. Het forum is recent naar een nieuwe server verplaatst, er was in het begin terug downtime en dat lag aan een foutieve instelling van Apache. Dat is ondertussen opgelost voor zover ik weet.
Ik denk zonder overdrijven dat we meer dan genoeg inspanningen doen om dit ding hier in de lucht te houden, zowel financieel als qua manuren.
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2006, 15:08   #5147
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit is de reactie die ik naar de moderator gezonden heb nadat ik van hem een PB ontvangen heb (die ik niet zal kopieren omdat ik niet weet of ik de toestemming heb), maar het kwam erop neer dat hij zegt dat er in de draden niet teveel mag afgeweken worden omdat het anders onoverzichtelijk wordt.

Dit is mijn reactie daarop:
ik vind da ge gelijk hebt, exodus, 't komt er zo wa allemaal bij mekaar vallen en daarom kan het mijns inziens ook geen kwaad, dat de NWO draad een beetje vol met vanalles en nog wa staat.
Oud 5 april 2006, 15:09   #5148
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
Er wordt niet geweigerd, het is geen prioriteit. Die posts terugplaatsen nemen redelijk wat tijd in beslag, indien je niet gelooft dat we ze nog hebben wil ik je gerust een backup doormailen.

Ik denk dat we daar wel serieus wat inspanningen voor doen. Het forum is recent naar een nieuwe server verplaatst, er was in het begin terug downtime en dat lag aan een foutieve instelling van Apache. Dat is ondertussen opgelost voor zover ik weet.
Ik denk zonder overdrijven dat we meer dan genoeg inspanningen doen om dit ding hier in de lucht te houden, zowel financieel als qua manuren.
En ik denk dat dat nie simpel is, ik zit ook in dien business... (met dat verschil, wij hebben hopen poen om er tegenaan te gooien. ) en dat kan je van die jongens hier niet zeggen.

Dus sjapeau !
Oud 5 april 2006, 15:19   #5149
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In navolging van Peter Johan wens ik de trouwe draadbezoekers er nogmaals op te wijzen dat deze draad zich strikt moet houden op politieke en internationale zaken, en dat onderwerpen als pseudo-wetenschap, de invloed van chemicaliën en bovennatuurlijke waarnemingen niet thuishoren in dit subforum.

Gelieve u voor zulke onderwerpen te wenden tot de subfora Religie of K&K. Ik ben niet van zin in deze draad wat knip -en plakwerk te gaan doen, dus als er nog meer van die uitwijdingen zijn die helemaal off-topic gaan, wordt de draad in z'n geheel verplaatst.
Jezus, beginnen die lui nu ook al te kutkammen!
Ze snappen geen jota van wat de insiders hier zeggen.
Zoveel is duidelijk. Het is gewoon ver doorgevoerd censuur.
Omdat een kutkammer er zich aan stoorde. Mijn god!
waar zijn we mee bezig????
Als 'men' wist wat er aan de hand was, pleurde ze de hele thread voor alles open, en stopte ze meteen met het censuur.

ik weet eerlijk gezegd niet hoelang ik het hier dan nog trek.
Maar ja, op een of twee na, heb ik weinig te melden volgens de meesten hier.
Dat mag best, maar als het straks te laat is, heb ik mijn plicht gedaan!

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2006, 15:25   #5150
Pieter Vandoorne
Coördinator

Pieter Vandoorne's schermafbeelding

Standaard

Beste mensen,

Laat ons even de rust bewaren en niet meteen gaan gooien met koosnaampjes allerhande. Er is niks aan de hand.
Iedereen kan hier blijven plaatsen wat hij wil plaatsen, het moet alleen iets bijdragen aan de draad. Wie hier enkel komt berichten plaatsen om de draad om zeep te helpen krijgt een verwittiging en erna gewoon een waarschuwing zoals het hoort.
Wie hier enkel kopieën van externe berichten komt plaatsen zonder enige toelichting en/of bron en/of mening krijgt een verwittiging en later evt. een waarschuwing zoals dat het geval is bij iedereen die onze copy/paste regel niet volgt.

Dit is hoe het ervoor staat, er is geen sprake van censuur. Off-topic mag met mate zoals in elke andere draad.
Zorg er gewoon voor dat er voldoende terugkoppeling is naar het 'idee' van deze draad en er is niks aan de hand.

Dank voor uw aandacht en ga lustig en rustig verder in deze draad.

Mvg,

Pieter Vandoorne.

Laatst gewijzigd door Pieter Vandoorne : 5 april 2006 om 15:36.
Pieter Vandoorne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2006, 15:26   #5151
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

uiteindelijk is natuurlijk bijna alles terug te voeren tot een daad van de NWO hé Pindar

Dus zolang het op een of andere manier met de NWO te maken heeft, zal het wel ok zijn zeker... ?
Oud 5 april 2006, 15:27   #5152
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Vandoorne Bekijk bericht
Beste mensen,

Laat ons even de rust bewaren en niet meteen gaan gooien met koosnaampjes allerhande. Er is niks aan de hand.
Iedereen kan hier blijven plaatsen wat hij wil plaatsen, het moet alleen iets bijdragen aan de draad. Wie hier enkel komt berichten plaatsen om de draad om zeep te helpen krijgt een verwittiging en erna gewoon een waarschuwing zoals het hoort.
Wie hier enkel kopieën van externe berichten komt plaatsen zonder enige toelichting en/of bron en/of mening krijgt een verwittiging en later evt. een waarschuwing zoals dat het geval is bij iedereen die onze copy/past regel niet volgt.

Dit is hoe het ervoor staat, er is geen sprake van censuur. Off-topic mag met mate zoals in elke andere draad.
Zorg er gewoon voor dat er voldoende terugkoppeling is naar het 'idee' van deze draad en er is niks aan de hand.

Dank voor uw aandacht en ga lustig en rustig verder in deze draad.

Mvg,

Pieter Vandoorne.
Dat is wat ik nu bedoel met soepelheid.
Oud 5 april 2006, 15:29   #5153
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Allé waar waren we gebleven, op naar de 300 bladzijden hé zeg !
Oud 5 april 2006, 15:37   #5154
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
uiteindelijk is natuurlijk bijna alles terug te voeren tot een daad van de NWO hé Pindar
Ja!!!! daarom schrok ik ook. Het heeft echt allemaal met elkaar te maken ja. Chemtrails, politiek, opleidingen, farmacie, media, militair complex,
apothekers, tsja noem maar op. En het is tering belangrijk dat de mensen
op tijd ingelicht worden. Begrijp me goed, van mij hoeft dit allemaal niet.
Maar ik meen nog een tikkie verantwoordelijkheidsgevoel te hebben.

Ze hebben er duizenden jaren over gedaan om dit zooitje , deze puzzel
voor elkaar te krijgen. Is niet mijn schuld dacht ik.
Ik ben wel de laatste die de thread om zeep zou willen helpen

Dus ik hoop dat ze een beetje consideratie vertonen. => naar mods!

Pin d'Ar
Oud 5 april 2006, 15:39   #5155
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
aspartaam is slecht, maar is suiker beter ?
Welnee, het is teringslecht. Trekt je voeding stoffen uit je lichaam!
Wist je dat de gekkenhuizen etc op kwamen toen suiker geintroduceerd werd?
Lees anders het boek: 'Sugar Blues' eens!
Dan kan je niet eens meer naar suiker kijken!
(voor de Mods: dit heeft met de NWO te maken!, Jezus, moet ik dat er nu steeds bijzetten?)

'Nough said

Pin d'Ar
Oud 6 april 2006, 08:50   #5156
exodus

Standaard

Susan Sarandon heeft verstand in haar kop zitten. Nuja verstand , dit is iets dat elke mens zou moeten beseffen, maar helaas zijn sommigen te gecontroleerd om dit in te zien.

[SIZE=4][/SIZE]
Citaat:
[SIZE=4]Sarandon: 'This is 1984'[/SIZE]

Ireland Online | April 5 2006

Movie star Susan Sarandon is terrified US society is mirroring George Orwell's chilling book 1984 - because individual rights are being trampled on.
The Thelma & Louise star was stunned by the "fraudulent" 2000 election of George W Bush - and is keen for the country's next election to be closely monitored, according to website The Scoop.

She says: "I believe our next election should be monitored by international entities, just like it happened in Haiti and Iraq.
"The last one was an embarrassment. Everybody knew there was fraud, but nothing was done about it. In some states there were more votes than people able to vote.

"I think we've never been as close to George Orwell's 1984 as before.
"We live in a society where individual rights and legality are definitely threatened and that's scary."
"We live in a society where individual rights and legality are definitely threatened and that's scary."

Waarom toch??
Oud 6 april 2006, 10:47   #5157
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Na 2000 zijn er toch al nieuwe verkiezingen geweest?!Waarom dan dit artikel, dat nota bene (volgens de quote) uit 2006 dateert?

Ik denk gewoon dat er velen niet kunnen verkroppen dat G.W. het überhaupt tot president heeft geschopt, en dat dus alle redenen goed zijn om erop in te hakken.
Oud 6 april 2006, 10:49   #5158
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Ik denk gewoon dat er velen niet kunnen verkroppen dat G.W. het überhaupt tot president heeft geschopt, en dat dus alle redenen goed zijn om erop in te hakken.
Wat heeft het te maken met verkoppen? Check de feiten eens. Veel te verkroppen is er niet aan. De feiten staan op zich. De Bushes zijn niet wat je lieverds kan noemen.
Oud 6 april 2006, 11:32   #5159
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dat Georgie nogal creatief met de verkiezingsuitslag is omgegaan, kunnen we natuurlijk moeilijk ontkennen...

Iedereen wist ook dat er oorlog van ging komen ...

ja zie, hoeveel jaar heeft m nu nog ? Daarna is het toch weer nen andere zijnen toer.

(da is het voordeel van het amerikaanse systeem... )
Oud 6 april 2006, 11:48   #5160
exodus

Standaard

Hier een link naar een artikel over Noam Chomsky. Zogezegd de vooruitstrevende intellectueel waarvan de sommigen linksen die in het systeem vastzitten spontane zaadlozingen krijgen.

[SIZE=4]Noam Chomsky: Controlled Asset Of The New World Order[/SIZE]

[SIZE=4]http://prisonplanet.com/articles/apr...406Chomsky.htm
[/SIZE]

Laatst gewijzigd door exodus : 6 april 2006 om 11:56.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be