Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 april 2006, 08:17   #5341
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Nee, Exodus staat op mijn negeerlijst en ik vind 1 conspiracy theory (9/11) voorlopig voldoende, dank u.

Ik heb indertijd de Oliver Stone-film JFK gezien en toen bedacht ik al dat samenzweringstheorien eigenlijk zoals onkruid zijn :
Bijna niet te verdelgen eenmaal de zaadjes gezaaid zijn in de hersenen van ontvankelijke slachtoffers.

Ik volg eigenlijk wel de volgende kritiek op JFK- the movie.
Wat voor een kritiek.

Voor iedereen die de feiten checkt i.v.m de JFK moord is het enorm duidelijk.

JFK van Oliver Stone raakt zelfs niet alles aan.

JFK II is een documentaire die zeer diep gaat en enorm overtuigend is. En wie springt er weer uit als spilfiguur in het organiseren van de moord? George H.W. Bush... de film toont dit aan. Blijkbaar heeft hij zijn strepen verdient doorheen de jaren dat hij 20 jaar later vice-president en later president mocht spelen.

Hier te bekijken. (google video)
Oud 26 april 2006, 08:19   #5342
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Tja, een hele uitleg, maar wat moet ik daar nu mee?
Ik weet nog altijd niet wat jij denkt.
De auteur van uw stukje weet blijkbaar zelf ook niet wat hij moet denken.
Hij zegt dat iedereen die de film heeft gezien niet meer gelooft dat Oswald alleen handelde, maar vind hij dat nu ook? Of ontkent hij dat?
Dus wat denk JIJ nu van de zaak.
Ik moet niet weten wat anderen denken en met hoeveel ze zijn, ik wou weten wat JIJ over de zaak dacht.
M.a.w hij heeft er geen echte mening over. Zoals gewoonlijk.

Laatst gewijzigd door exodus : 26 april 2006 om 08:19.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2006, 15:26   #5343
exodus

Standaard

Nog meer korte clips van reacties van bekende media mensen in Amerika over de Bohemian grove, op een vraag van bellers. Sommigen sluiten de lijn direct af en beginnen de beller uit te schelden, sommigen gaan door maar als ze voelen dat het te link wordt doen ze hetzelfde. Ze noemen de beller gek omdat hij zegt dat er een fake human sacrifice wordt gehouden in een ritueel voor een 10 meter hoge stenen uil, compleet met gefakte schreeuwen van het zogezegde slachtoffer.

Dit is een realiteit die de mainstream media niet kan raken, want dan wordt het officiële beeld doorprikt. Als je buur in zijn tuin babylonisch geinspireerde rituelen zou houden voor een stenen uil waarbij hij faket dat hij iemand offert dan zou je hem wel goed wacko vinden. Maar hier zijn het wereldleiders en mensen uit big-bussinies en we zouden dit normaal moeten vinden en geen haan die ernaar kraait.

Hier zijn de reacties:

Sean Hannity 'very aware' of Bohemian Grove and been invited but never went.

Michael Savage surprised by claims, says he's going to go crazy.

Alan Colmes hangs up immediately and says John Conner is a 'phony' and 'a fraud'.

Rick Roberts freaks out and plays creepy music.
Oud 26 april 2006, 16:45   #5344
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Fantastisch. Die laatste, Rick Roberts:

call-springer: "he actually had a good question when he called in".

...

Reactie hierop, enkele momenten later, van Rick Roberts: "You're a weak neat little girl. You've got no balls. You call up. You play around with my call-springer, then you get on the air and start talking about human sacrifice. I'm gonna give you one more chance to step up like a man. What's your question?"

en onzin begint weer.

Music: Eyes Wide Shut - volgens mij van Ligeti, Gyorgy (c.1923-..)
Eén van de meest gewaardeerde moderne muzikanten binnen de klassieke muziek-kunst. Noem mij brain-washed; ik kan tenminste zonder problemen luisteren naar het mooiste wat er te vinden is op muzikaal gebied. Jij niet, blijkbaar.

"you don't have to be smart, you just have to be sane"

Rick Roberts: "Yeah, I know about the satanic ritual and all. When I talk about it, they will kill me though, I'm sorry." -

call-springer, op het eind: "you hear voices, in your head, those little voices, you know?"

Echt waar, de moeite waard. Die Rick heeft best humor..
En dan die call-springer op de achtergrond, die zit mee te lachen..
Top! Thanx, exodus.

ps. vraag ik mij toch af waarom mensen dat soort onzin geloven, terwijl al die inbellers voor gek worden verklaard. Zelfs de schaarse beelden die er op internet zijn te vinden overtuigen niet. Die kunnen zelfs zomaar in een bos in Arizona in elkaar gezet zijn, for that matter. Fake dus, niks "mock".

Laatst gewijzigd door Mephisto : 26 april 2006 om 16:58.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2006, 19:31   #5345
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Dus wat denk JIJ nu van de zaak.
Ik moet niet weten wat anderen denken en met hoeveel ze zijn, ik wou weten wat JIJ over de zaak dacht.
Wat je hier met Par voorhebt komt met Firestone ook voor...je vraagt haar mening en ze komt met iets van iemand anders af...ze moet het allicht eerst vragen aan haar H&M vooraleer ze een mening mag posten...
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2006, 19:40   #5346
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Wat je hier met Par voorhebt komt met Firestone ook voor...je vraagt haar mening en ze komt met iets van iemand anders af...ze moet het allicht eerst vragen aan haar H&M vooraleer ze een mening mag posten...

Geef eens wat voorbeelden? (met links graag)

Overigens geef ik grif toe dat ik niet over alles een gefundeerde mening heb.

Toch wel straf dat de believers deze en andere threads volspammen met eindeloze (en inhoudsloze) copy-pastes van prisonplanet en andere conspiracy-sites, en dan klagen dat de lemmings geen eigen mening hebben!

PS: ik zit op de les, dus ontsnap even aan de controle van mijn strenge H&M.

Laatst gewijzigd door Firestone : 26 april 2006 om 19:41.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2006, 20:31   #5347
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht

Van diegen die nog steeds weigeren te geloven dat de Kennedy-moord een conpiracy was, WIE heeft ondertussen de film gezien die exodus hier heeft gepost?
Of gaan jullie de film maar weer eens niet bekijken, omdat hij op de Jones website staat?
Oud 26 april 2006, 21:08   #5348
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Wat voor een kritiek.

Voor iedereen die de feiten checkt i.v.m de JFK moord is het enorm duidelijk.

JFK van Oliver Stone raakt zelfs niet alles aan.

JFK II is een documentaire die zeer diep gaat en enorm overtuigend is. En wie springt er weer uit als spilfiguur in het organiseren van de moord? George H.W. Bush... de film toont dit aan. Blijkbaar heeft hij zijn strepen verdient doorheen de jaren dat hij 20 jaar later vice-president en later president mocht spelen.

Puik Exodus.

Deze link is trouwens reeds op politics gepost ...

... de reactie voor de conspiray-allergisch-geörienteerde medeburgers was ofwel onbestaande ofwel van het type "ik bekijk geen video footage" of "al gemerkt van welke site dit komt" ...

... nu waarschijnlijk dezelfde reactie want wanneer Parcifal, Lyot, ... tot zelfs Firestone en Mephisto dit onder ogen durven nemen komt ook het scenario 9/11 heel wat dichter bij de werkelijkheid, maar angst is en blijft een belangrijke factor
Oud 26 april 2006, 22:18   #5349
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van diegen die nog steeds weigeren te geloven dat de Kennedy-moord een conpiracy was, WIE heeft ondertussen de film gezien die exodus hier heeft gepost?
Of gaan jullie de film maar weer eens niet bekijken, omdat hij op de Jones website staat?
Dat laatste denk ik.

Ik heb echt niet de tijd (en de goesting) om me te verdiepen in de details van de JFK-moord.
Ik ga dus ook geen eigen mening geven wegens te weinig achtergrondkennis.

Misschien kunnen sommige believers dat voorbeeld ook af en toe eens volgen.....
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2006, 22:24   #5350
democratsteve
Minister-President

Standaard

Daarom dat ik graag van parcifal had vernomen wat hijzelf van de Kennedy case denkt.
Want als hij ook daar de conspiracy staalhard blijkt te ontkennen, dat het is het voor mij overduidelijk dat parcifal dit doet om perse NIET in eenzelfde kamp als exodus te moeten zitten.
Ik kan namelijk niet geloven dat een weldenkend persoon (waarbij ik parci zeker bij reken) nog oprecht kan geloven dat de kennedy case geen conspiracy was.
Daar is alles (aanleiding, motief, mogelijkheid, etc..) nog tien keer klaarder dan in de 9/11 zaak.

Laatst gewijzigd door democratsteve : 26 april 2006 om 22:24.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2006, 22:27   #5351
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat laatste denk ik.

Ik heb echt niet de tijd (en de goesting) om me te verdiepen in de details van de JFK-moord.

Misschien kunnen sommige believers dat voorbeeld ook af en toe eens volgen.....
Aah, lees nu pas je post.
Oke. Fair enough.
Toch geloof ik in m'n binnenste dat ook JIJ weet dat de Kennedy case een inside job was, maar dat je dat gewoon hier niet wil zeggen. (om reden die ik hierboven noemde)
Oud 27 april 2006, 09:13   #5352
exodus

Standaard

Citaat:
Dat laatste denk ik.

Zie je, maar enkele post terug liet je je ook nog behoorlijk negatief uit over een JFK conspiracy. Als je de feiten niet checkt tja, dan ga je het nooit weten natuurlijk en zou je beter geen uitspraken doen of meningsartikels posten.
Oud 27 april 2006, 09:30   #5353
Mephisto
Minister

Standaard

Het is zó eenvoudig om copy-paste informatie zomaar, klakkeloos over te nemen. Dat doet iedereen al. En dat jullie gebruik maken van op zijn minst dubieuze bronnen, maakt het alleen maar meer sectarisch.

Doe nu eens zèlf onderzoek, in plaats van die imbeciele 3 Amerikanen en een paardekop iedere keer weer aan te halen. Of roepen jullie ondertussen óók al "halleluja", telkens wanneer Icke of Jones met een nieuwe "ondervinding" komen?
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2006, 10:05   #5354
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto Bekijk bericht
ps. vraag ik mij toch af waarom mensen dat soort onzin geloven, terwijl al die inbellers voor gek worden verklaard. Zelfs de schaarse beelden die er op internet zijn te vinden overtuigen niet. Die kunnen zelfs zomaar in een bos in Arizona in elkaar gezet zijn, for that matter. Fake dus, niks "mock".
Wederom een uitspraak van je dat bewijst dat je geen flut naar de feiten kijkt. De beelden die Alex Jones geschoten heeft komen weldegelijk uit de Bohemian Grove, er zijn al politici mee confronteerd en ze zijn kwaad weggelopen als ze gevraagd werden naar hun rol in die rituelen. Dat er wereldleiders aan meedoen, geen probleem hoor. Moest het je buur zijn heel de buurt spreekt ervan dat hij een gek is.

De Bohemian Grove heeft ook privé campen waar de elite zich kan terugtrekken. Zo heb je bijvoorbeeld het Hillbilly kamp waar de Bushes zich ophouden. Het schijnt dat het er in die privé kampen niet te proper aan toegaat. Senator John DeCamp heeft zelfs ontdenkt dat er in de jaren 80 snuff films gedraaid werden (zie Franklin Coverup).

Hier nog enkele foto's die 100% authenktiek zijn.

Oud 27 april 2006, 10:06   #5355
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Aah, lees nu pas je post.
Oke. Fair enough.
Toch geloof ik in m'n binnenste dat ook JIJ weet dat de Kennedy case een inside job was, maar dat je dat gewoon hier niet wil zeggen. (om reden die ik hierboven noemde)
Yup, een rasechte Democraat, die Steve.
De gemiddelde Amerikaanse dorpspastoor zou het niet beter kunnen verwoorden..
Oud 27 april 2006, 10:17   #5356
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Ok dan!!! Nieuw boek uit van Robin de Ruiter die beweert wat ik en o.m.
Exodus hier al heel lang beweren!!!!

Citaat:
Uitgebreide omschrijving:
WAT U EIGENLIJK NIET WILDE WETEN …
Dit boek is gevaarlijk om meerdere redenen. Anders dan in populaire New age thrillers en romans voert Robin de Ruiter ons langs een diep verborgen spoor in de feitelijke geschiedenis van de wereld. Slechts weinig historici zijn hiervan op de hoogte. Daarmee herschrijft de auteur onze wereldgeschiedenis vanaf het vroege Christendom tot op de dag van vandaag. Het gaat niet zo goed met deze aarde. Het gaat ook niet zo goed met de mondiale verhoudingen tussen vele landen. Maar wat is de echte reden hiervan?
Bestsellers veroveren de wereld en leidden ons op een dwaalspoor naar een occulte bloedlijn, beter bekend als de 13 satanische bloedlijn. Robin de Ruiter ontmaskert nauwkeurig deze dertiende bloedlijn die ons regelrecht voert naar deze Antichrist!
De auteur laat in dit boek niets of niemand onberoerd en toont - aan de hand van talloze feiten - de ontluisterende gang van zaken achter de schermen van de wereldpolitiek. Vanaf de stamvader van de stam “Dan” uit het Oude Testament tot aan de huidige politieke wereldleiders, ontsluiert Robin de Ruiter de alomtegenwoordige macht van een kleine elite: de Illuminati.
Robin de Ruiter vergt veel van zijn lezers. De (h)erkenning van de feiten in De 13 Satanische Bloedlijnen – De Wegbereiders van de Antichrist zal niemand ooit vergeten. Gelukkig bestaat er een oplossing
Bestellen?: http://www.boekenmijn.nl/boekenmijn/boek.php?boek=495

Heel veel leesplezier!! pffff

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2006, 10:23   #5357
exodus

Standaard

Was te verwachten...

Remember the Revolutionary Book "Holy Blood, Holy Grail"? Michael Baigent, One of the Co-Writers, Is A Freemason and the Editor of "Freemasonry Today"
Oud 27 april 2006, 10:26   #5358
Havana
Europees Commissaris

Havana's schermafbeelding

Standaard

@exodus: je bent deze nog vergeten. Een uil komt even piepen...

Niet dat ik meega met die sekte-toestanden, maar dit vond ik wel opmerkelijk.

Laatst gewijzigd door Havana : 27 april 2006 om 10:27.
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2006, 10:31   #5359
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Was te verwachten...
Yep zo ook voor Laurence Gardener (shape-shifter btw)

"the hidden Lineage of Jesus?????" LOL

Er was nooit een Jezus!!!! LOL

voor den broodnodige studie:

effe lachen?:

Citaat:
Laurence Gardner is a Fellow of the Society of Antiquaries of Scotland, and a Professional Member of the Institute of Nanotechnology. Distinguished as the Chevalier de St. Germain, he is a constitutional historian, a Knight Templar of St Anthony, and is Presidential Attach้ to the European Council of Princes. Based in England, he is author of The Times and Sunday Times bestseller, Bloodline of the Holy Grail. This was serialized nationally in the Daily Mail and gained Laurence a UK Author of the Year award in 1997.

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 27 april 2006 om 10:35.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2006, 10:37   #5360
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havana Bekijk bericht
@exodus: je bent deze nog vergeten. Een uil komt even piepen...

Niet dat ik meega met die sekte-toestanden, maar dit vond ik wel opmerkelijk.
Een uil is een van hun tekenen. Zij hebben de kennis die het volk niet heeft. een uil symboliseert dit want dit beest ziet in het donker, het ziet dingen dat anderen niet zien.

Het logo van de Bohemian Grove is trouwens ook een uil.

In de tuin van het capitool in Washington is er ook een uil ingewerkt:

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be