Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 april 2006, 11:07   #5361
Havana
Europees Commissaris

Havana's schermafbeelding

Standaard

Doordacht! Dat zijn geen uilen !
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2006, 12:38   #5362
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Docu over JFK (JFK II) is trouwens niet slecht in elkaar gezet. Als 60% van de gegeven informatie correct is, dan is dat informatie die het Amerikaanse publiek geeft wat het wenst: een antwoord op de moord. Een docu als deze drijft ook veel op giswerk, dus neem ik 't met een flinke korrel zout. Zoals gezegd: 40% zout en 60% inhoud is zeker niet ondenkbeeldig.

En Nixon als gefrustreerd, uitgerangeerd politiek leider die Kennedy laat afschieten, is inderdaad ook niet zo ondenkbeeldig.

De CIA als maffia die G. Bush 'verplichten' om Kennedy om te [laten] leggen, is al wat verder gezocht, maar soît. Kan ik mee leven; tenslotte kloppen er een aantal zaken niet, wanneer het om de wijze van moord op Kennedy gaat.

En G.W. Bush die wraak neemt op G. Edward Hoover middels 11 september? Voor de bank die van zijn opa werd afgenomen? Hmm.. Ach, waarom niet. Als we over 30 jaar, met een veel genuanceerdere visie, het verhaal achterhalen, dan weten we ook gelijk waarom de USA ten onder is gegaan, zullen we maar zeggen.

Accumulatie van macht is een slecht iets. Dat corrumpeert.

Laatst gewijzigd door Mephisto : 27 april 2006 om 12:55.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2006, 20:07   #5363
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto Bekijk bericht
Docu over JFK (JFK II) is trouwens niet slecht in elkaar gezet. Als 60% van de gegeven informatie correct is, dan is dat informatie die het Amerikaanse publiek geeft wat het wenst: een antwoord op de moord. Een docu als deze drijft ook veel op giswerk, dus neem ik 't met een flinke korrel zout. Zoals gezegd: 40% zout en 60% inhoud is zeker niet ondenkbeeldig.

En Nixon als gefrustreerd, uitgerangeerd politiek leider die Kennedy laat afschieten, is inderdaad ook niet zo ondenkbeeldig.

De CIA als maffia die G. Bush 'verplichten' om Kennedy om te [laten] leggen, is al wat verder gezocht, maar soît. Kan ik mee leven; tenslotte kloppen er een aantal zaken niet, wanneer het om de wijze van moord op Kennedy gaat.

En G.W. Bush die wraak neemt op G. Edward Hoover middels 11 september? Voor de bank die van zijn opa werd afgenomen? Hmm.. Ach, waarom niet. Als we over 30 jaar, met een veel genuanceerdere visie, het verhaal achterhalen, dan weten we ook gelijk waarom de USA ten onder is gegaan, zullen we maar zeggen.

Accumulatie van macht is een slecht iets. Dat corrumpeert.
En een kort en bondig besluit in 1 zin en 10 woorden?
Oud 28 april 2006, 07:37   #5364
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht

Geef eens wat voorbeelden? (met links graag)
Achter je links kun je fluiten,maar misschien herinner je je volgende voorbeeld nog.Ik vroeg je in de discussie over hoe snel deWTC Torens instortten (de tijden varieerden van ca. 10 sec. tot 23 sec.) en ik vroeg je:Firestone,in hoeveel sec. zijn de Torens volgens jou neergekomen?En je kwam af met iets in de trand van:volgens de meeste...ong. 14 sec.
Heel makkelijke vraag en snel en makkelijk te dubbelchecken etc. en toch ga je die toer op .
Ik ga de link niet zoekenomdat ik tijd noch goesting heb en niet zeker weet of die p. nog bestaan...+ mssn herinner je het je nog wel.

Citaat:
Overigens geef ik grif toe dat ik niet over alles een gefundeerde mening heb.
Allicht..als je nog niet kan antwoorden op hoeveel sec. jij het houdt...
De woorden gefundeerde mening zijn hier eigenlijk een beetje misplaatst.Er stonden zelfs beelden van de instorting in de drad waar ik je de vraag stelde.

Citaat:
PS: ik zit op de les, dus ontsnap even aan de controle van mijn strenge H&M.
Wie is die H&M eigenlijk?Je overste bij de ADL?

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 28 april 2006 om 07:39.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 08:04   #5365
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

http://video.google.com/videoplay?do...asonry&pl=true

Film over de vrijmetselaars;allicht niet 100% correct,maar wel veel concrete info,weetjes en inzichten in hoe het allemaal connected is (de symboliek die overal terugkomtetc.).
Oud 28 april 2006, 10:25   #5366
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
En een kort en bondig besluit in 1 zin en 10 woorden?
Ik was er niet bij en luister dus naar lucht.
Oud 28 april 2006, 10:51   #5367
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Achter je links kun je fluiten,
Op een politiek discussieforum is het de bedoeling over politieke onderwerpen te discussiëren.
Als je toch de behoefte hebt om persoonlijk te gaan, dan is het minste wat men kan verwachten dat je je beweringen hard kunt maken, quod non.
Ik ben hier door believers echt al van de meest bizarre zaken beschuldigd (van grote aandeelhoudster tot dubbelnick van Wreker, Nadine, Malinois en Illwill), nooit met enig bewijs uiteraard.

Citaat:
Wie is die H&M eigenlijk?Je overste bij de ADL?
Sinds wanneer zit ik bij de ADL?
Oud 28 april 2006, 11:11   #5368
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Here we goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Citaat:
Two More Nations Fall To Biometric Prison

'When is a national ID card not a national ID card? That's correct my Orwellian students, its when your leader says its a "biometric access card". Australia is set to revert back to being a prison state as all citizens are to be forced to carry the "access card" by 2010.

The card would include a computer chip with biometric information and photograph, and is 'designed to reduce welfare and identity fraud, and protect against terrorists."
LvKenA: http://infowars.net/articles/april2006/270406ID.htm

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 11:15   #5369
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Gaaan met die banaan!!!

Citaat:
[SIZE="3"]172 New Doctors to Offer Microchip ID System to Patients [/SIZE]

'VeriChip Corporation, a subsidiary of Applied Digital, announced today that 172 new physicians registered to provide the VeriMed(TM) Patient Identification System to select patients at the recently completed American Medical Directors Association (AMDA) 2006 Annual Symposium held March 16-19 in Dallas. Overall, since the FDA granted clearance of VeriChip for medical applications, 232 doctors have elected to provide the System. 80 hospitals and medical facilities nationwide previously agreed to adopt the VeriMed Patient Identification System for patient identification.
"We believe the strong acceptance that the VeriMed Patient Identification System achieved at this key industry conference represents a significant step in developing widespread acceptance of VeriChip," said VeriChip Corporation Chief Executive Officer Kevin McLaughlin. "It is essential for physicians, who will be implementing the implantation process, to recognize the important role that the VeriChip can play in providing immediate access to medical records in critical care situations.'

Bollocks. We know the game, mate, so spare us the bullshit.
LvKenAenM: http://www.verichipcorp.com/news/1142883972

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 11:34   #5370
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op een politiek discussieforum is het de bedoeling over politieke onderwerpen te discussiëren.
Als je toch de behoefte hebt om persoonlijk te gaan, dan is het minste wat men kan verwachten dat je je beweringen hard kunt maken, quod non.
Ik ben hier door believers echt al van de meest bizarre zaken beschuldigd (van grote aandeelhoudster tot dubbelnick van Wreker, Nadine, Malinois en Illwill), nooit met enig bewijs uiteraard.

Heb ik jou ooit beschuldigd van een dubbele nick te hebben? Kan het me niet meer herinneren.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 11:36   #5371
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Heb ik jou ooit beschuldigd van een dubbele nick te hebben? Kan het me niet meer herinneren.
Neen, democratsteve heeft ooit beweerd dat ik een doublenick van Nadine, Illwill, Wreker en Malinois was.

Laatst gewijzigd door Firestone : 28 april 2006 om 11:37.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 11:53   #5372
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het vb. die ik gaf was een waargebeurd vb.
+je zei enkele dagen geleden op -ik denk- de draad over explosieen in het WTC dat er verdachte zaken waren aan het 9/11 verhaal en als ik je vraag welke dan? tot 2x toe komt er geen antwoord....of heb ik erover gelezen?

Citaat:
Sja,dat zijn om te beginnen zaken die niet kunnen bewezen worden...dus de mogelijkheid blijft bestaan.+werd je van al die zaken echt beschuldigd?Of waren er ook bij die slechts gesuggereerd werden?

Citaat:
Het was een onbetekenende opmerking in het kader van de posts in questie...ga nu niet achteraf zeuren dat ik je heb beschuldigd van bij de ADL te zitten heh.
(ter informatie:ADL heeft mensen (cellen van 4 man bvb.) die zich enkel bezighouden met het tackelen van mensen die de agenda van de oversten in gevaar brengen...iemand stuurt hun plannen in de war en hop...die mensen zorgen ervoor dat hij snel zijn bek houdt en ze zorgen er bvb. voor dat hij als antisemiet wordt bestempeld)-niet dat dit op jou van toepassing is,geheel terzijde dit.
Oud 28 april 2006, 12:02   #5373
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het vb. die ik gaf was een waargebeurd vb.
Je geeft echter geen link, want dan zou blijken dat ik gewoon schreef dat 14 seconden een minimum was. Ik heb daar ook een link voor gegeven.
Daaruit bleek dat de precieze tijd op basis van de beelden bepalen niet mogelijk was, wegens de stofwolk.

Citaat:
+je zei enkele dagen geleden op -ik denk- de draad over explosieen in het WTC dat er verdachte zaken waren aan het 9/11 verhaal en als ik je vraag welke dan? tot 2x toe komt er geen antwoord....of heb ik erover gelezen?
Ik wacht daar nog altijd op een zinvolle reactie op mijn vraagje over staal ...

Citaat:
Sja,dat zijn om te beginnen zaken die niet kunnen bewezen worden...dus de mogelijkheid blijft bestaan.
Dus jullie mogen van alles insinueren???
Neen hoor. Het is aan wie iets beweert daar ook bewijzen voor aan te brengen, of anders zwijgt ie maar. Zeker als het over zuivere persoonlijke zaken gaat.

Citaat:
+werd je van al die zaken echt beschuldigd?Of waren er ook bij die slechts gesuggereerd werden?

Het stond er LETTERLIJK.

Citaat:
Het was een onbetekenende opmerking in het kader van de posts in questie...ga nu niet achteraf zeuren dat ik je heb beschuldigd van bij de ADL te zitten heh.
Waar in mijn post stond er iets over de ADL???
Blijf rustig insinueren, hoor. Believers op hun best!

Laatst gewijzigd door Firestone : 28 april 2006 om 12:06.
Oud 28 april 2006, 14:55   #5374
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, democratsteve heeft ooit beweerd dat ik een doublenick van Nadine, Illwill, Wreker en Malinois was.
Correctie.
Ik heb ooit gezegd, nadat Chipie HERHAALDELIJK had geïnsinueerd dat al de 9/11 believers dubbelnicks waren van mij, dat ik evengoed kan stellen dat al de disbelievers ook dubbelnicks waren van U.
Nu ja, enige nuancering is u vreemd.
Dat weet ondertussen bijna iedereen hier.
Net zoals je beschuldiging dat ik je ooit "oerdom" hebt genoemd.
Is ook een regelrechte LEUGEN.
Ik heb ooit gesteld in een bepaalde discussie over building 7;
"als je dit niet wil toegevenn ben je ofwel oerdom, ofwel totaal onwillig", of zoiets.
Ik heb er zelfs bijgezegd dat ik het laatste vermoedde.

Btw, ik ben nu al een tijdje uw provocaties, leugens en persoonlijk aanvallen aan' t negeren, en ga dit in de toekomst ook verder zo doen.
Je valse beschuldigingen in de Moussaoui-zaak waren de druppel.
Dus deze post waren de laatste woorden die ik aan uw nihilistische bijdrages heb gespendeerd.
Je H&M kan dus in de toekomst op z'n twee oren slapen.8)
Oud 28 april 2006, 17:18   #5375
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Nederlandstalige tekst over het systeem van de NWO.

Ik heb reeds gezegd dat ik je ellenlange Engelse copy/paste nooit lees. Het is dan ook een verademing eens een Nederlandse post tegen te komen. Na lezing kom ik tot de bevinding dat de auteur er nogal anarchistische ideeën op na houd.
Nieuwsgierig heb ik eens gegoogled op Frank Hoogerbeets
Een paar citaten die ik gevonden heb.
Citaat:
Het is niet toevallig dat de energie van het getal 6 op dit moment sterker voelbaar is aangezien het huidige jaartal 2004 op 6 uitkomt (2+0+0+4=6). Daarnaast staat het grootste deel van dit jaar de planeet Venus, geassocieerd met de 6-trilling, prominent aan de hemel en is er op 8 juni een zeldzame overgang waarbij Venus precies tussen de Zon en de Aarde in staat, een constellatie die 122 jaar geleden voor het laatst plaatsvond. De dagen dat ik mijn gedachten liet gaan over dit artikel waren in de week voor 6 juni, een datum met grote betekenis aangezien op die dag precies 60 jaar geleden de geallieerden in Normandië landden. Toen viel het mij op dat deze datum 6-6-2004 ook het patroon van de drie zessen laat zien, een merkwaardige overeenkomst. Reden voor mij om die dag nader te beschouwen met het oog op het wereldgebeuren. De herdenking in Normandië op zondag 6 juni wordt bijgewoond door president Bush, en ofschoon het heel normaal is dat hoogwaardigheidsbekleders bij zulke evenementen aanwezig zijn, voelde ik deze gebeurtenis toch als iets bijzonders.
Na wat onderzoek kwamen voor mij interessante feiten naar voren. Als we de letters van Bush’ geboortenaam bij elkaar optellen dan komen we uit op een 6:
G-E-O-R-G-E - W-A-L-K-E-R - B-U-S-H
7+5+6+9+7+5 + 5+1+3+2+5+9 + 2+3+1+8 = 78, 7+8=15, 1+5=6
Doen we hetzelfde met zijn geboortedatum 6-7-1946 dan zien we:
6+7+1+9+4+6 = 33,3+3=6
Kijken we naar de datum waarop George Bush als president werd geïnstalleerd, 20 januari 2001 dan krijgen we wederom een 6:
2+0+1+2+0+0+1 = 6
Bush=666 of het beest. Pure numerologie.
Dat Bush een beest van een vent is wil ik nog aannemen maar ik heb daarvoor die zever van de getallenleer niet nodig.
Citaat:
Beste Lezers,
Afgelopen nacht bracht ik door bij de walvissen in mijn nachtlichaam. Ik werd wakker met de instructie om hun boodschap te channelen en meteen uit te brengen. Van mijn emails weet ik dat velen van jullie ook op elke mogelijke manier bijdragen aan de genezing van onze planeet, zij het actief of door gedachten. Deze nieuwsbrief maakt NIET deel uit van de Integratie-serie, maar is een soort nood-bulletin.
Geliefde mensen, wij zijn de cetaceanen. Net zoals jullie de Hoeders zijn van het Land, zijn wij de Hoeders van het Water. Wij zijn gekomen om deze ochtend met jullie te spreken omdat wij met jullie wensen samen te werken zodat het land en het water hun onenigheden kunnen oplossen. Zoals jullie misschien weten wordt het weer gecreëerd door de collectieve gedachten, land, en emoties, water. Altijd wanneer jullie gedachten en emoties in conflict zijn, vindt dat niet alleen z’n weerslag in jullie persoonlijke leven, maar ook in Gaia’s weer.
Er is in deze tijd veel angst op onze planeet en wij, de cetaceanen, hebben ook angst. Dag na dag zien wij onze oceaanwereld meer en meer doodgaan. Wij weten dat jullie je land hetzelfde lot zien ondergaan. Onze geliefde planeet Gaia gaat op dit moment door de “engten”, wat betekent dat Zij de plaats “tussenin” de polariteiten van de derde dimensie aan het zoeken is, “tussenin” het goede en het kwade, “tussenin” liefde en “tussenin” de realiteit die Zij is geweest en de realiteit die Zij aan het worden is.
Zoals jullie weten zijn ook wij, de hoeders van de oppervlakte van de Aarde, onze reis van “tussenin” begonnen. Dit is deels waarom “tussenin” het land en het water het laatste jaar zoveel schade heeft geleden. De wetenschappelijke verklaringen voor het extreme weer zijn natuurlijk ook correct. Echter, de wetenschappers spreken alleen vanuit het drie-dimensionale perspectief. Wij vragen jullie om een moment van jullie leven te nemen om vanuit het vijf-dimensionale perspectief naar dit proces te kijken.
Enz…..
Pure waanzin
Pure Pindarstijl.

Kunt ge echt niet iets posten van een verstandig persoon, iets waar een mens wat aan heeft?
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 18:05   #5376
Mephisto
Minister

Standaard

quote: "Geliefde mensen, wij zijn de cetaceanen. Net zoals jullie de Hoeders zijn van het Land, zijn wij de Hoeders van het Water. Wij zijn gekomen om deze ochtend met jullie te spreken omdat wij met jullie wensen samen te werken zodat het land en het water hun onenigheden kunnen oplossen."

Lijkt me toch wel spannend om uit te vinden wie er -tegelijkertijd- ook werd gechanneld, naast die Frank Hoogerbeets. Aangezien hij communiceerde met walvissen en deze walvissen spreken over jullie.

Of is dat weer de koninklijke -wij, hoeder des vaderlands- gedachte?
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2006, 14:35   #5377
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Ik heb reeds gezegd dat ik je ellenlange Engelse copy/paste nooit lees. Het is dan ook een verademing eens een Nederlandse post tegen te komen. Na lezing kom ik tot de bevinding dat de auteur er nogal anarchistische ideeën op na houd.
Nieuwsgierig heb ik eens gegoogled op Frank Hoogerbeets
Een paar citaten die ik gevonden heb.

Bush=666 of het beest. Pure numerologie.
Dat Bush een beest van een vent is wil ik nog aannemen maar ik heb daarvoor die zever van de getallenleer niet nodig.

Pure waanzin
Pure Pindarstijl.

Kunt ge echt niet iets posten van een verstandig persoon, iets waar een mens wat aan heeft?
Je bent net als Firestone. Naar iets op zoek gaan om de boodschapper de diskretiteren. Gewoonweg belachelijk. Spijtig dat je zelf niet kan inzien hoe onnozel je bezig bent.

Zo reageer je natuurlijk ook niet op de inhoud. Het volstaat om iets te vinden van iemand dat tegen je wereldbeeld ingaat en hij is direct afgeschreven. Intellectuele luiheid heet dat.
Oud 30 april 2006, 15:00   #5378
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadine Bekijk bericht
Die Nadine, dat was ik ... en met recht en reden ... sta nog steeds achter deze uitspraak ...
Oud 30 april 2006, 16:25   #5379
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Die Nadine, dat was ik ... en met recht en reden ... sta nog steeds achter deze uitspraak ...
Jij hebt deze leugens inderdaad gepost, maar ook democratsteve heeft ooit beweerd dat ik een doublenick van Illwill, Nadine en Wreker ben.

Jullie doen maar, jongens, en dan komen beweren (zie leugen van Exodus hierboven), dat ik op de boodschapper schiet!
Alles wat jullie kun doen is de non-believers persoonlijk aanvallen, omdat jullie "argumenten" niet de minste analyse weerstaan ...
Oud 30 april 2006, 16:28   #5380
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Je bent net als Firestone. Naar iets op zoek gaan om de boodschapper de diskretiteren. Gewoonweg belachelijk. Spijtig dat je zelf niet kan inzien hoe onnozel je bezig bent.
Hoe vaak ga je deze leugen nog posten?
Kan jij echt niets anders doen dan copy-pasten en wie het met jou niet eens is persoonlijk aan te vallen?

Geef eens een link naar waar ik een feit of een argument verwerp omdat de boodschapper mij niet aanstaat!

Iets anders zijn beweringen zonder het minste bewijs. Dan is de reputatie van de boodschapper uiteraard van belang.
Een bekende fantast, leugenaar, geschiedenisvervalser die zomaar iets beweert, waarom moet ik hem zomaar geloven???

Maar het verschil tussen feiten, argumenten en beweringen, dat begrijp je blijkbaar niet.

Laatst gewijzigd door Firestone : 30 april 2006 om 16:33.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be