![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5361 |
Europees Commissaris
|
![]() Doordacht! Dat zijn geen uilen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5362 |
Minister
|
![]() Docu over JFK (JFK II) is trouwens niet slecht in elkaar gezet. Als 60% van de gegeven informatie correct is, dan is dat informatie die het Amerikaanse publiek geeft wat het wenst: een antwoord op de moord. Een docu als deze drijft ook veel op giswerk, dus neem ik 't met een flinke korrel zout. Zoals gezegd: 40% zout en 60% inhoud is zeker niet ondenkbeeldig.
En Nixon als gefrustreerd, uitgerangeerd politiek leider die Kennedy laat afschieten, is inderdaad ook niet zo ondenkbeeldig. De CIA als maffia die G. Bush 'verplichten' om Kennedy om te [laten] leggen, is al wat verder gezocht, maar soît. Kan ik mee leven; tenslotte kloppen er een aantal zaken niet, wanneer het om de wijze van moord op Kennedy gaat. En G.W. Bush die wraak neemt op G. Edward Hoover middels 11 september? Voor de bank die van zijn opa werd afgenomen? Hmm.. Ach, waarom niet. Als we over 30 jaar, met een veel genuanceerdere visie, het verhaal achterhalen, dan weten we ook gelijk waarom de USA ten onder is gegaan, zullen we maar zeggen. Accumulatie van macht is een slecht iets. Dat corrumpeert. Laatst gewijzigd door Mephisto : 27 april 2006 om 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5363 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5364 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Achter je links kun je fluiten,maar misschien herinner je je volgende voorbeeld nog.Ik vroeg je in de discussie over hoe snel deWTC Torens instortten (de tijden varieerden van ca. 10 sec. tot 23 sec.) en ik vroeg je:Firestone,in hoeveel sec. zijn de Torens volgens jou neergekomen?En je kwam af met iets in de trand van:volgens de meeste...ong. 14 sec.
Heel makkelijke vraag en snel en makkelijk te dubbelchecken etc. en toch ga je die toer op ![]() Ik ga de link niet zoekenomdat ik tijd noch goesting heb en niet zeker weet of die p. nog bestaan...+ mssn herinner je het je nog wel. Citaat:
De woorden gefundeerde mening zijn hier eigenlijk een beetje misplaatst.Er stonden zelfs beelden van de instorting in de drad waar ik je de vraag stelde. Wie is die H&M eigenlijk?Je overste bij de ADL?
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 28 april 2006 om 07:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5365 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() http://video.google.com/videoplay?do...asonry&pl=true
Film over de vrijmetselaars;allicht niet 100% correct,maar wel veel concrete info,weetjes en inzichten in hoe het allemaal connected is (de symboliek die overal terugkomtetc.). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5366 |
Minister
|
![]() Ik was er niet bij en luister dus naar lucht.
![]() |
![]() |
#5367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op een politiek discussieforum is het de bedoeling over politieke onderwerpen te discussiëren.
Als je toch de behoefte hebt om persoonlijk te gaan, dan is het minste wat men kan verwachten dat je je beweringen hard kunt maken, quod non. Ik ben hier door believers echt al van de meest bizarre zaken beschuldigd (van grote aandeelhoudster tot dubbelnick van Wreker, Nadine, Malinois en Illwill), nooit met enig bewijs uiteraard. ![]() Sinds wanneer zit ik bij de ADL? ![]()
![]() |
#5368 | |
Banneling
|
![]() Here we goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5369 | |
Banneling
|
![]() Gaaan met die banaan!!!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5370 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, democratsteve heeft ooit beweerd dat ik een doublenick van Nadine, Illwill, Wreker en Malinois was.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 april 2006 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5372 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
+je zei enkele dagen geleden op -ik denk- de draad over explosieen in het WTC dat er verdachte zaken waren aan het 9/11 verhaal en als ik je vraag welke dan? tot 2x toe komt er geen antwoord....of heb ik erover gelezen? Citaat:
Het was een onbetekenende opmerking in het kader van de posts in questie...ga nu niet achteraf zeuren dat ik je heb beschuldigd van bij de ADL te zitten heh. (ter informatie:ADL heeft mensen (cellen van 4 man bvb.) die zich enkel bezighouden met het tackelen van mensen die de agenda van de oversten in gevaar brengen...iemand stuurt hun plannen in de war en hop...die mensen zorgen ervoor dat hij snel zijn bek houdt en ze zorgen er bvb. voor dat hij als antisemiet wordt bestempeld)-niet dat dit op jou van toepassing is,geheel terzijde dit.
![]() |
![]() |
#5373 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je geeft echter geen link, want dan zou blijken dat ik gewoon schreef dat 14 seconden een minimum was. Ik heb daar ook een link voor gegeven.
Daaruit bleek dat de precieze tijd op basis van de beelden bepalen niet mogelijk was, wegens de stofwolk. Citaat:
Citaat:
Neen hoor. Het is aan wie iets beweert daar ook bewijzen voor aan te brengen, of anders zwijgt ie maar. Zeker als het over zuivere persoonlijke zaken gaat. Citaat:
![]() Het stond er LETTERLIJK. Citaat:
Blijf rustig insinueren, hoor. Believers op hun best!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 april 2006 om 12:06. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5374 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit gezegd, nadat Chipie HERHAALDELIJK had geïnsinueerd dat al de 9/11 believers dubbelnicks waren van mij, dat ik evengoed kan stellen dat al de disbelievers ook dubbelnicks waren van U. Nu ja, enige nuancering is u vreemd. Dat weet ondertussen bijna iedereen hier. Net zoals je beschuldiging dat ik je ooit "oerdom" hebt genoemd. Is ook een regelrechte LEUGEN. Ik heb ooit gesteld in een bepaalde discussie over building 7; "als je dit niet wil toegevenn ben je ofwel oerdom, ofwel totaal onwillig", of zoiets. Ik heb er zelfs bijgezegd dat ik het laatste vermoedde. Btw, ik ben nu al een tijdje uw provocaties, leugens en persoonlijk aanvallen aan' t negeren, en ga dit in de toekomst ook verder zo doen. Je valse beschuldigingen in de Moussaoui-zaak waren de druppel. Dus deze post waren de laatste woorden die ik aan uw nihilistische bijdrages heb gespendeerd. Je H&M kan dus in de toekomst op z'n twee oren slapen.8)
![]() |
![]() |
#5375 | ||
Parlementslid
|
![]() Ik heb reeds gezegd dat ik je ellenlange Engelse copy/paste nooit lees. Het is dan ook een verademing eens een Nederlandse post tegen te komen. Na lezing kom ik tot de bevinding dat de auteur er nogal anarchistische ideeën op na houd.
Nieuwsgierig heb ik eens gegoogled op Frank Hoogerbeets Een paar citaten die ik gevonden heb. Citaat:
Dat Bush een beest van een vent is wil ik nog aannemen maar ik heb daarvoor die zever van de getallenleer niet nodig. Citaat:
Pure Pindarstijl. Kunt ge echt niet iets posten van een verstandig persoon, iets waar een mens wat aan heeft? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5376 |
Minister
|
![]() quote: "Geliefde mensen, wij zijn de cetaceanen. Net zoals jullie de Hoeders zijn van het Land, zijn wij de Hoeders van het Water. Wij zijn gekomen om deze ochtend met jullie te spreken omdat wij met jullie wensen samen te werken zodat het land en het water hun onenigheden kunnen oplossen."
Lijkt me toch wel spannend om uit te vinden wie er -tegelijkertijd- ook werd gechanneld, naast die Frank Hoogerbeets. Aangezien hij communiceerde met walvissen en deze walvissen spreken over jullie. Of is dat weer de koninklijke -wij, hoeder des vaderlands- gedachte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5377 | |
|
![]() Citaat:
Zo reageer je natuurlijk ook niet op de inhoud. Het volstaat om iets te vinden van iemand dat tegen je wereldbeeld ingaat en hij is direct afgeschreven. Intellectuele luiheid heet dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#5378 |
|
![]() Die Nadine, dat was ik ... en met recht en reden ... sta nog steeds achter deze uitspraak ...
![]() |
#5379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie doen maar, jongens, en dan komen beweren (zie leugen van Exodus hierboven), dat ik op de boodschapper schiet! ![]() Alles wat jullie kun doen is de non-believers persoonlijk aanvallen, omdat jullie "argumenten" niet de minste analyse weerstaan ...
![]() |
![]() |
#5380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan jij echt niets anders doen dan copy-pasten en wie het met jou niet eens is persoonlijk aan te vallen? Geef eens een link naar waar ik een feit of een argument verwerp omdat de boodschapper mij niet aanstaat! Iets anders zijn beweringen zonder het minste bewijs. Dan is de reputatie van de boodschapper uiteraard van belang. Een bekende fantast, leugenaar, geschiedenisvervalser die zomaar iets beweert, waarom moet ik hem zomaar geloven??? Maar het verschil tussen feiten, argumenten en beweringen, dat begrijp je blijkbaar niet.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 30 april 2006 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |