![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5481 | |
Banneling
|
![]() Hoi! Hoi! Hoi! Hoi!!
NOT ![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5482 | |
Banneling
|
![]() Hmmmmmmm
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5483 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5484 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Simple as that
![]() |
![]() |
![]() |
#5485 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Allicht zal het stapsgewijze verlopen...geinterneerden en criminelen (gevangenissen en psychiatrische instellingen),mensen die een uitvoerende taak voor de staat vervullen (agenten-zoals al het geval is op sommige plaatsen,alleen is het nog niet algemeen),legermensen etc.;daarna de juiste crisis op het gepaste moment en het is regel (allicht eerst pas op sommige plekken,later overal). Je kinderen worden niet gechipt?What if you couldn't do Anithing about it?
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 mei 2006 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5486 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5487 | |
|
![]() Perfecte samenvatting van de attitude van de disbelievers:
[SIZE=4] Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 15 mei 2006 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5488 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
RFID is trouwens waardeloos, alshet hier op aankomt; te eenvoudig te herprogrammeren. Iets wat ik dan ook niet zou laten. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5489 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Jij bent de 'believer' exodus, en een fundamentalist naar mijn idee. Jij KAN gewoon niet kritisch denken. Voor jou staat al lang vast dat er complotten zijn en sektes en mysterieuze genootschappen enzv. Voor mijn part geloof je in een grote smurfensamenzwering exo, maar probeer de normale mensen niet te bekladden met je vooroordelen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5490 | ||
|
![]() Citaat:
Ik zou er toch mijn plezier in hebben moesten mensen zoals jou plots realiseren hoe mis ze toch zijn ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5491 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet dat de huidige staat van de wetenschap niet 'alles' is en dat er geheime onderzoeken gebeuren maar dat kan enkel als ze gefundeerd worden door staten of belangrijke organisaties. Bovendien gebeurd dit door wetenschappers die vroeg of laat eruit stappen en die die zaken aan het licht brengen, zoals continu gebeurd. Ik ben echter sceptisch tegenover ALLE info, terwijl jij en de believers SELECTIEF zijn : jullie geloven onvoorwaardelijk de rommel die Alex Jones en conspirary theorie-websites voortbrengen en jullie weigeren info te geloven die strookt met de officiele versies. Daarom ben vooral jij geen waardige discussiepartner : je weigert een massa bewijzen te beschouwen omdat die niet passen in je enge denkkadertje. Moest morgen blijken dat er bewijzen gevonden worden van explosieven in WTC 1,2 en 7 en mocht die info hard gemaakt worden door geloofwaardige onderzoekers, dan zal ik dat probleemloos aanvaarden. Laatst gewijzigd door parcifal : 15 mei 2006 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5492 | |
|
![]() Citaat:
Via officiele weg gaat het NOOIT gebeuren. Maar je zegt zelf dat je nooit "conspiracy theorists" gaat geloven. Dus je zit in een impasse, omdat je niet wil luisteren naar diegen die de absurditeit van het officiele verhaal niet wil bewijzen. Wat jij wil aan bewijs voor explosieven ga je nooit krijgen. Niet omdat er geen explosieven kunnen zijn (ik druk me nu voorzichtig uit), maar omdat, als er een cover up is, het nooit via officiele of semi-officiele weg gaat gaan. We blijven dus over met niet-officiele onderzoekers die proberen te bewijzen dat er inderdaad explosieven zijn gebruikt, dat is wat nu gebeurd en de argumenten die zij brengen zijn overtuigend, niettegenstaande die onderzoekers niet officieel zijn. Feiten zijn feiten. En of zij nu gebracht worden door Jones of door NIST, dat veranderd er niets aan.
Laatst gewijzigd door exodus : 15 mei 2006 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5493 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 15 mei 2006 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5494 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Wat als er bij reprogrammatie iets in gang gezet wordt waar je geen controle over hebt? Reprogrammeren zal ook niet zomaar zonder consequenties kunnen/mogen. Citaat:
Heeft niks te maken met angsthazen hoor...als je gelooft dat ji er zo makkelijk tegenin kan gaan dan zit je er flink naast.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 15 mei 2006 om 17:44. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5495 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is al vele malen letterlijk gepost met TAL van voorbeelden van verschillende "believers" die elk hun individuele afkeren naar Jones toe postten nota bene nadat je dit weer eens gepost had! Het is je reinste onzin en dat weet je,het is onomstotelijk aangetoond! Waarom blijf je dit in je betoog invoegen Par?
![]() |
![]() |
#5496 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb wel respect voor die kerel ... ... hij stelt heel accurate vragen en durft de rand van de afgrond te bewandelen ... maar zijn antwoorden zijn zeker niet steeds de mijne ... ... dit is jullie verkeerdelijke interpretatie, jullie scharrelen alle mensen die overtuigd zijn van een inside 9-11 onder één en dezelfde hoed en te pas en te onpas linken jullie die ganse groep nog eens 100% aan Icke en Jones om er maar 2 te noemen ... ... hij stelt heel accurate vragen en durft de rand van de afgrond te bewandelen ...
![]() |
![]() |
#5497 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5498 | |
Banneling
|
![]() yes!!!
Citaat:
![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5499 | |
Banneling
|
![]() aha! welkom to.....the newwww worlllddddddddddddddd orderrrrrrrr..
Citaat:
http://www.tomflocco.com/fs/NsaRoutingData.htm Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5500 |
Partijlid
|
![]() ik heb hier op het forum al dikwijls de verwijten gelezen dat believers alles overnemen van icke of jones. Nou ik heb zelf eens beetje beginnen te snuffelen. Mijn vrouw is fillipijns dus ik ben met haar eens gaan kijken naar hoe groot te vrijmetselarij daar is en welke invloed. Groot was haar verbazing toen we ontdekten dat hun vlag ontworpen is door de vrijmetselaars. De symboliek is ook weer heel duidelijk van de vlag ( voor diegene die icke een beetje volgen). Hun nationale held ( jose rizal )die helpte bij de bevrijding van phillipe III van spanje, was vrijmetselaar. Ook vertelde ze mij dat het niet jose rizal was die was voorgedragen om hun nationale held te zijn maar iemand anders. Op het laatste moment is deze persoon vervangen door rizal (door de overheid). De eerst president van de filipijnen Manuel L. Quezon eveneens vrijmetselaar. enz... enz...
Ik heb niet op alles wat er op wereld vlak gebeurt een pasklaar antwoord maar ik tracht met de informatie die icke, jones en andere me gegeven hebben de weg naar waarheid te vinden. Tenslote zijn ze maar wegwijzers. En aan alle non-believers zou ik willen zeggen bewijs me eens dat er geen wereldmacht is die mensen manipuleerd. Hebben jullie voldoende onderzoek gedaan? Kijk ik hou me zo een beetje bezig met astrologie en laatst sprak ik erover op mijn werk, ik kreeg direct van een collega het antwoord dat is je reinste onzin. Dus mijn logische vraag was hoe ken je astrologie. Antwoord :van de boekskes. M.a.w. wist dus geen jota van astrologie maar had er wel een uitgesproken menig over. Moest er ook niets over kennen, om te weten dat het onzin was. En die mentaliteit heerst hé ![]() |
![]() |
![]() |