![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5541 |
Banneling
|
![]() ha ha ha ha ha ha
Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#5542 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Interessant, bevestigd wederom dat het concept van nieuwe wereld orde geregeerd door een kleine selecte kliek leeft onder de elite.
![]() |
![]() |
#5543 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5544 |
Parlementslid
|
![]() Interessante commentaar van Harry Westerink op ‘De 13 satanische bloedlijnen’
Exodus denk aan je hart, die voze Harry heeft het niet zo ‘begrepen’ op de illuminati http://www.gebladerte.nl/11176f74.htm Een recensie van Koen Vingerhoets op het boek van Robin de Ruiter ‘George W. Bush en de mythe van al-Qaeda’ Op onze eigenste politics.be http://www.politics.be/recensies/165/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5545 | |
|
![]() Citaat:
De feiten wijzen aan dat de NWO bestaat. Sommigen vullen de "top" van de NWO in met hun persoonlijke overtuiging. Christenen bijvoorbeeld kunnen dat met satan doen. Sommigen met aliens. Dit neemt niet weg dat al die standpunten totaal gelijkaardig zijn wat betreft het feitenmateriaal waarop ze steunen. Wie de absloute heerser is, of dit nu satan of de aliens is, is slechts een abstracte laag. M.a.w de feiten die er voor handen zijn worden hierdoor niet geïnvalideerd. Deze theorien verschillen enkel in de overtuiging van de top die de NWO stuurt, en is idd soms afhankelijk van de geloofsovertuiging voor sommigen, zeker als dit Christenen zijn. De feiten wijzen gewoonweg aan dat er een geheime gecoordinieerde beweging is die achter de schermen streeft naar een wereldregeringen en je ziet daarvan de uitingen zoals de U.N. Je hebt er ook die geloven (en dit is de meerderheid), dat de NWO gewoon een samenzwering is op het menselijke vlak, zonder tussen komsten van hogere krachten zoals alien of andere dimensies. Ik ga niet gokken over wie er de echte top van de NWO is, want het plaatje kan best ingewikkeld zijn, en er zijn slechts aanwijzingen.
Laatst gewijzigd door exodus : 19 mei 2006 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5546 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Welke zijn de 13 bloedlijnen?En splitsen die bloedlijnen op een moment in de geschiedenis?Zodat nu meerdere families tot die die bloedlijnen behoren?
Ik geloof nl niet in 13 regerende families...volgens mij verandert het gestadig en zijn het er veel meer,met enkele die er al heel lang zijn en er ook wellicht altijd zullen blijven,maar er gebeuren allicht zaken waardoor er veranderingen optreden in de hierarchie...(bvb. Rothschilds hebben zich enorm opgewerkt met alle bonds in hun bezit te krijgen van the Bank of England na het verlies van Napoleon.Wat ze daarmee gedaan hebben heeft de wereld veranderd...ze waren al elite,maar nowhere near waar ze vandaaruit gegroeid zijn...). Ik geloof ook niet zo in dat getal 13...Springmeier (die aap) had het ook over 13,maar het waren duidelijk niet de 13 families die de wereld regeerden,laat staan door de geschiedenis...wat blijft er bvb. over van de Onassis familie (om maar een vb te geven)? Een gelijkaardig standpunt heb ik over "De Illuminati".Het is volgens mij een naam die wij het geven... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 19 mei 2006 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5547 |
Burger
|
![]() Hoi ,
[SIZE=3]Hoi,[/SIZE] [SIZE=3]Weet niet juist meer waneer ik begonnen ben met deze draad te lezen een paar maand geleden denk ik…lol. Spijtig van het schelden onder elkaar of anders was deze draad de helft kleiner.[/SIZE] [SIZE=3]Wil hier alle mensen bedanken dat al een berg aan info gepost hebben ook al is het maar het topje van de ijsberg.[/SIZE] [SIZE=3]Vooral Pindar dat zijn mening durft zeggen ook al klinkt ze totaal belachelijk ondanks , moest je de enorme berg aan info doornemen ,dit niet meer zo belachelijk is.[/SIZE][SIZE=3]Zo zouden er meer moeten zijn ,schrik is de slechtste raadgever.[/SIZE] [SIZE=3]Hier een voorbeeldje als je de media controle goed door hebt.Het [/SIZE]Eurovision Song Contest was niets minder dan een satans tempel voor zon aanbidders.Als je de occulte symbolen een beetje kent lag dit er dik op…lol. Mailtje dat ik vrijdag verstuurde…kon me niet inhouden hehehe Voor de nwo kenners: Toegeven dat ze lef hebben he……whahahahahaha Little sneaky basters arent they I love media Heb al een sterk vermoeden wie er gaat winnen…lol Voor de die dat de feiten nog moeten bekijken: Right in ya face Lordi vertegenwoordigt Finland op het Eurovisiesongfestival 2006 met het lied Hard Rock Hallelujah. hier de Tekst van het liedje Hard Rock Hallelujah! Hard Rock Hallelujah! The saints are crippled On this sinners' night Lost are the lambs with no guiding light The walls come down like thunder The rocks about to roll It's The Arockalypse Now bare your soul All we need is lightning With power and might Striking down the prophets of false As the moon is rising Give us the sign Now let us rise up in awe Rock 'n roll angels bring that hard rock hallelujah Demons and angels all in one have arrived Rock 'n roll angels bring that hard rock hallelujah In God's creation supernatural high The true believers Thou shall be saved Brothers and sisters keep strong in the faith On the day of Rockoning It's who dares, wins You will see the jokers soon'll be the new kings All we need is lightning With power and might Striking down the prophets of false As the moon is rising Give us the sign Now let us rise up in awe Rock 'n roll angels bring that hard rock hallelujah Demons and angels all in one have arrived Rock 'n roll angels bring that hard rock hallelujah In God's creation supernatural high Wings on my back I got horns on my head My fangs are sharp And my eyes are red Not quite an angel The one that feel Now choose to join us or go straight to Hell Hard Rock Hallelujah! Hard Rock Hallelujah! Hard Rock Hallelujah! Hard Rock yeah Rock 'n roll angels bring that hard rock hallelujah Demons and angels all in one have arrived Rock 'n roll angels bring that hard rock hallelujah In God's creation supernatural high Hard Rock Hallelujah! hier de fotos van de brave beestjes[/FONT] [FONT=Verdana][/FONT] Laatst gewijzigd door Marc.vg : 21 mei 2006 om 01:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5548 |
|
![]() Parcifal, er komt nog een dag waarop jij je gaat realiseren dat jij voortborduurt op een ingeprente "waarheid", en daar is geen water en brood voor nodig ... Kijk deze avond eens naar lichtpunt (Canvas 23:10), uw bril gaat al anders op uw neus staan.
![]() |
#5549 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5550 | |
|
![]() Passend bij uw Avator ...
Citaat:
![]() |
![]() |
#5551 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
althans als je het bekijkt vanuit het oogpunt van de reptilian (buitenaardse heersers) theoristen;zoals te zien op de bijgevoegde foto ...aan het gezicht van de koningin van Engeland voelt ze duidelijk een verbondenheid met het reptiel op de foto ![]() Houd in gedachten dat dit lied is geschreven en gemaakt voor de film Highlander-de onsterfelijke zwaardvechters (een dijk van een reden om er niet al te veel aandacht aan te besteden,al kan het voor Mercury ook wel de ideale gelegenheid geweest zijn om ongemerkt iets op het volk los te laten)...as je ze niet kent,google maar even. De hele tekst spreekt voor zich,de onderlijnde delen mssn nog net iets meer. Lied van Freddy Mercury (de groep heet Queen ![]() Princes of the Universe Here we are.Born to be kings. We're the princes of the universe. Here we belong.Fighting to survive. In a world with the darkest powers. And here we are.We're the princes of the universe. Here we belong.Fighting for survival. We've come to be the rulers of your world. I am immortal.I have inside me blood of kings. I have no rival.No man can be my equal. Take me to the future of your world. Born to be kings.Princes of the universe. Fighting and free.Got your world in my hand. I'm here for your love and I'll make my stand. We were born to be princes of the universe. No man could understand.My power is in my own hand. Ooh.Ooh.Ooh.Ooh.People talk about you. People say you've had your day. I'm a man that will go far. Fly the moon and reach for the stars. With my sword and head held high. Got to pass the test first time - yeah. I know that people talk about me I hear it every day. But I can prove you wrong cos I'm right first time. Yeah.Yeah.Alright.Watch this man fly. Bring on the girls. Here we are.Born to be kings.We're the princes of the universe.Here we belong.Born to be kings. Princes of the universe.Fighting and free. Got the world in my hands.I'm here for your love. And I'll make my stand. We were born to be princes of the universe.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 21 mei 2006 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5552 | |||||||||||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Neem dit niet te serieus,houd echter de mogelijkheid open. Bohemian Rhapsody verwijst naar wat zich afspeelt in Bohemian Grove.Freddy Mercurie was een homoseksueel en tijdens de week in Bohemian Groove worden homoseksuelen uitgenodigd en ingehuurd om er aan de wensen van de elite te voldoen.Wie weet is Mercury er geweest-eventueel op uitnodiging van een platenbons. Citaat:
Dat ze vastzitten in een negatieve spiraal,geen onsnappen aan,aan die werkelijkheid. (kijk naar boven,naar de lucht)Onder meer een verwijzing naar de chemtrails en de anti-zwaartekracht UFO's. Citaat:
Hun levens zijn "easy come,easy go" en wat ze bereiken "little high,little low". Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verwijst naar de bliksem die bij de priester inslaat terwijl Dull Care voor zijn leven vecht. Citaat:
Citaat:
te onderhandelen (gedubde stem),maar de elite beslist wat er gebeurt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zichzelf van een geveinsde gemoedsrust voorzien die oprecht aanvoelt d.m.v. het ritueel waarin metaforisch o.m. de spijtgevoelens in rook opgaan.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 21 mei 2006 om 14:28. |
|||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5553 | |
|
![]() [SIZE=5][/SIZE]
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5554 |
Burger
|
![]() hey lex,
ik had het niet over het lied zelf maar om de sybolen die gebruikt werden voor podium en decor.Ook die tekentjes dat je regelmatig over uw scherm zag flitsen. Ken je een beetje de symbolen dan droop het van je scherm(zeker bij de opening).Als je dan nog gelijktijdig zo'n lied brengt op het festival...tja dan is het niet moeilijk de uitkomst te weten op voorhand. Opmerkelijk hoe op mega events of logos van top berdrijven deze elke keer weer verschijnen.Als je de media controle een beetje doorhebt word dit lach wekkend en voorspelbaar. Tis niet dat ik in satan geloof of de zon aanbid,dat laat ik aan hen over. Vond het wel een goed nummer,vermits ik wel van die muziek hou ,zelf iets stevinger. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5555 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5556 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5557 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Democratsteve heeft kort geleden aangekondigd dat hij een tijdlang naar Turkije vertrok en daar geen toegang tot het internet heeft (behalve heel af en toe bij iemand anders..) Vandaar Chiepies ludieke vraag over het weer in Turkije ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 22 mei 2006 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5558 |
Minister-President
|
![]() 11 augustus Bilderberg in Canada...vorig jaar beslisten ze dat de olie duurder moest worden...prompt steeg de prijs (van 40$ naar 70 dacht ik-al kan ik er hier serieus naast zitten).Kijken of ze de lijn doortrekken...het getal 150 werd wel eens genoemd-ik dacht dat Henry Kissinger daar o.m. voorstander van was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5559 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
deze kan gebruiken. Waren er maar meer die alleen durfden te 'luisteren' Alles kan op hun bordje gelegd worden. Ik doe het om ze zeggen wat er gezegd moet worden, want wat mij betreft had ik het liefste ongelijk! Nu heb ik even het gevoel dat mijn doorzettingsvermogen hier wordt beloond! (ik ben ook maar een mens ![]() Maar bedankt dus! ![]() Citaat:
Heel juist! Toen ze wonnen wist ik meteen dat het doorgestoken kaart was! Om de redenen die je noemt. Voor wie diep genoeg durtft te spitten: De Loterij is gemanipuleerd, "Idols" is gemanipuleerd. en ga maar door..... waarom? Om ons, het vee te manipuleren! Zelfs zoals ik eerder heb gezegd, de universitaire opleidingen vertellen je maar de halve waarheid en geven je de illusie dat je kennis in huis hebt Maar de wetenschap heeft momenteel nog NIKS verklaard! Wederom my two cents! Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5560 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het FEIT dat er dingen bestaan als Auto's, Computers, GSM's, medicatie en nog miljoenen andere dingen waarvan jij meestal niet eens gehoord hebt, bewijst dat de wetenschap een werkbare verklaring biedt op gebieden als fysica, chemie en biologie. Dat jij dat niet begrijpt is JOUW probleem. ![]() Kruip maar terug onder de steen waar je vandaan bent gekomen, dat klaart de lucht een beetje. |
|
![]() |
![]() |