Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2005, 18:03   #541
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Dit lijkt me geen slecht idee.

Een stelling zou bv. kunnen zijn: De V.S. heeft een schaduwregering.

Dit lijkt me geen al te uitgebreide stelling waarin in detail kan gaan. Durven de disbelievers de uitdaging aan?
In dat geval: hoe komt het dan dat het beleid wijzigt afhankelijk van de president en wie de meerderheid heeft in het parlement?
Oud 4 augustus 2005, 18:03   #542
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Wat bedoelt u met een schaduwregering? Definieer.
Iedereen weet toch min of meer wat een schaduwregering is?

Een kleine groep van personen die niet gekend zijn voor het grote publiek, die achter de schermen machtiger zijn dan de president, de president is niet de "top of command".

Dus de claim dat er een groep achter de schermen is die echt de touwtjes in handen heeft, en dat het al decennialang deze zelfde groep is.
Oud 4 augustus 2005, 18:07   #543
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:

Een kleine groep van personen die niet gekend zijn voor het grote publiek, die achter de schermen machtiger zijn dan de president, de president is niet de "top of command".

Dus de claim dat er een groep achter de schermen is die echt de touwtjes in handen heeft, en dat het al decennialang deze zelfde groep is.
Een typische NWO-stelling. Ze is immers niet te bewijzen.
Voor alle duidelijkheid: er is geen schaduwregering in de zin zoals beweerd door Exodus (er is wel het continuity in government programma - maar dat is wat anders).
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 18:09   #544
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Inderdaad.
En intussen heeft Jozef Ostyn heeft nog altijd niet geantwoord op mijn vragen over de raadsels van de geschiedenis ...
Ik heb wel al geantwood, meermaals en uitvoerig zelfs, maar u wil gewoon de antwoorden niet aanvaarden en wentelt zich liever in uw onwetendheid ("niet mijn domein" en zo meer).
Oud 4 augustus 2005, 18:12   #545
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
In dat geval: hoe komt het dan dat het beleid wijzigt afhankelijk van de president en wie de meerderheid heeft in het parlement?
De niet belangrijke zaken (minder belangrijk voor de elite) worden wel gewijzigd om de illusie in stand te houden. Het volk zou ook nooit verdragen dat alles hetzelfde blijft. De echte belangrijke zaken, de agenda die voor hun van belang is blijft steeds dezelfde. Als het nu Bush was of een ander, men had nog altijd Irak binnengevallen.
Oud 4 augustus 2005, 18:13   #546
exodus

Standaard

Citaat:
Voor alle duidelijkheid: er is geen schaduwregering in de zin zoals beweerd door Exodus (er is wel het continuity in government programma - maar dat is wat anders).
Niet te bewijzen? Leg dan eens algemeen uit waarom het niet te bewijzen is.
Oud 4 augustus 2005, 18:20   #547
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet te bewijzen? Leg dan eens algemeen uit waarom het niet te bewijzen is.
Mooie omkering van de bewijslast.
Leg eens jij misschien eens uit waarom het onomstotelijk vaststaat
dat er een schaduwregering is.

Met onomstotelijk bedoel ik dus :Beyond any reasonable doubt.
Veel succes.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 18:23   #548
Groentje-18

Standaard

Citaat:

Euhm ??

Ik ben ook geen believer van enige NWO toestand maar ik heb om me heen wel een aantal dingen gehoord en gezien...

Als je gaat ontkennen dat er een schaduwregering is, je weet best wat daarmee bedoelt wordt maar hoopt dat de definitie onjuist wordt gegeven zodat we niet verder komen als de discussie over de betekenis van het woor schaduwzijde, bij de V.S. ... wat heeft het dan voor zin??

Satiper vraagt zich af hoe het komt dat er nog geen overeenstemming is gevonden op geen enkel vlak. Is niet moeilijk als je ziet hoe iedere stelling mèt bewijs hier wordt afgedaan als larie en apekool (al dan niet rationeel beargumenteerd of op gereageerd) !

En spreek aub niet met zo'n toontje alsof u alle wijsheid in pacht heeft (dat geldt voor iedereen, inclusief mezelf, geen enkel artikel/boek/tv-reportage/interview/internetsiteding... kan per definitie 100% waterdicht zijn, geen enkel, ook niet één met "wetenschappelijk bewijs" dus (!), dat weet iedereen met ook maar een tikkeltje verstand goed genoeg. (Als er wetenschappelijk bewijs is, wordt het door de andere partij toch afgedaan als zijnde incorrect...). We zijn dus op onze eigen rede aangewezen om uit te zoeken hoe het zit.
Er is ook geen reden om af te komen met een air van hier tot in China ... integendeel: er is zijn heel veel redenen om erbij te zetten 'ik denk' of 'ik heb gelezen' of dergelijke, waardoor u blijk geeft van het feit dat u ook maar een mens bent...
En ik denk dat als de disbelievers zich nu eens een heel klein tikkeltje zouden openstellen en wat kritischer zouden kijken naar de werkelijkheid we al een stuk verder zouden staan ...
Hetzelfde geldt voor de believers, het zou leuk zijn mochten ze soms wat minder cryptisch spreken en wat meer begrip opbrengen voor de disbelievers ... (Gelooft u mij als ik ineens ermee afkom dat we allemaal worden bestuurd door kleine kaboutertjes wiens natte droom het is om mensen een slagroomtaart in hun gezicht te gooien, en die aan het stuur zaten van de vliegtuigen die in 't wtc vlogen?)

Ik denk dat een beetje empathie in deze topic (in heel het forum eigelijk, maar vooral hier waar men vrij brutaal omspringt met elkaar ) wonderen kan doen ...
Oud 4 augustus 2005, 18:28   #549
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Ik heb wel al geantwood, meermaals en uitvoerig zelfs, maar u wil gewoon de antwoorden niet aanvaarden en wentelt zich liever in uw onwetendheid ("niet mijn domein" en zo meer).

Uw enige antwoord op mijn vraag over hoe het komt dat Stonehenge en de pyramides erstaan was iets als
'weet u dan niet dat mensen constructies maken?'

Daar komen we natuurlijk ver mee...

Tenzij u atlantis bedoeld, dat volgens mij is teruggevonden aangezien er foto's van zijn en het vrij goed onderbouwd is (de stellingen), waarbij ik bijna werd omvergeschoten omdat ik dacht dat continenten verplaatsten op 11 000 jaar... waarop ik uitlegde hoe dat kwam.
Argumentatie op de rest? Niet aanwezig...

Indien u meer heeft geargumenteerd dan wat ik hierboven aangeef, mijn excuses maar ik heb dat bericht dan echt over het hoofd gezien (of die e-mail die me verwittigde van dat bericht, dat gebeurt nog al 'ns bij mij en dat doe ik zeker niet bewust).[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Groentje-18 on 04-08-2005 at 19:29
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Uw enige antwoord op mijn vraag over hoe het komt dat Stonehenge en de pyramides erstaan was iets als

Daar komen we natuurlijk ver mee...

Tenzij u atlantis bedoeld, dat volgens mij is teruggevonden aangezien er foto's van zijn en het vrij goed onderbouwd is (de stellingen), waarbij ik bijna werd omvergeschoten omdat ik dacht dat continenten verplaatsten op 11 000 jaar... waarop ik uitlegde hoe dat kwam.

Indien u meer heeft geargumenteerd dan wat ik hierboven aangeef, mijn excuses maar ik heb dat bericht dan echt over het hoofd gezien (of die e-mail die me verwittigde van dat bericht, dat gebeurt nog al 'ns bij mij en dat doe ik zeker niet bewust).[/size]

[size=1]After edit by Groentje-18 on 04-08-2005 at 19:28
Reason:

Citaat:

Daar komen we natuurlijk ver meer.

Indien u meer heeft geargumenteerd dan wat ik hierboven aangeef, mijn excuses maar ik heb dat bericht dan echt over het hoofd gezien (of die e-mail die me verwittigde van dat bericht, dat gebeurt nog al 'ns bij mij en dat doe ik zeker niet bewust).[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Uw enige deftige antwoord op mijn vraag over hoe het komt dat Stonehenge en de pyramides erstaan was iets als

Daar komen we natuurlijk ver meer.

[/edit]

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 augustus 2005 om 18:29.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 18:29   #550
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Als je gaat ontkennen dat er een schaduwregering is, je weet best wat daarmee bedoelt wordt maar hoopt dat de definitie onjuist wordt gegeven zodat we niet verder komen als de discussie over de betekenis van het woor schaduwzijde, bij de V.S. ... wat heeft het dan voor zin??

...
Als u een beetje had opgelet zou u weten dat het nier niet gaat over het al dan niet bestaan van een "schaduwzijde" maar wel over een verborgen macht die de bekende regering manipuleert.
De enige reden waarom ik een difinitie vroeg is omdat ik graag weet waarover ik discussieer en om zeker geen verwarring te hebben over iets zoals een "back-up regering".
Oud 4 augustus 2005, 18:32   #551
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Als u een beetje had opgelet zou u weten dat het nier niet gaat over het al dan niet bestaan van een "schaduwzijde" maar wel over een verborgen macht die de bekende regering manipuleert.
De enige reden waarom ik een difinitie vroeg is omdat ik graag weet waarover ik discussieer en om zeker geen verwarring te hebben over iets zoals een "back-up regering".

Ah, de definitie van schaduwregering is intussen bekend (vandaar dat ik dat in 't vet zette). Dat is positief.
Dan kan de tegenargumentatie beginnen.

By the way ... bovenstaand bericht van mij was niet op u persoonlijk bedoelt, maar op 99% van de personen die in deze thread postten ...
Oud 4 augustus 2005, 18:33   #552
Groentje-18

Standaard

Citaat:

Trouwens ... ik reageer altijd onmiddellijk op het eerste bericht dat ik zie dat nieuw is ipv eerst alle nieuwe reactes te lezen, vandaar waarschijnlijk.
Oud 4 augustus 2005, 18:51   #553
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Behoor jij dan niet tot het grote publiek?

Geef eens precies aan, voor de hele periode in kwestie, wie deze schaduwregering vormde.

En geef ook aan hoe deze schaduwregering het beleid heeft bepaald.

Geen citaten, geen arbitraire namen, maar volledige verifieerbare informatie.
Dan kunnen we deze stelling beoordelen.
Zo algemeen gesteld valt er inderdaad niets mee te doen.
Oud 4 augustus 2005, 19:17   #554
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Behoor jij dan niet tot het grote publiek?

Geef eens precies aan, voor de hele periode in kwestie, wie deze schaduwregering vormde.

Laten we beginnen met het feit dat Bush zijn beslissingen niet zelf neemt;dat hij een puppet on a string is;een pion die wordt verschoven en kan opgeofferd worden indien nodig.
Iemand niet akkoord?
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 19:18   #555
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Laten we beginnen met het feit dat Bush zijn beslissingen niet zelf neemt;dat hij een puppet on a string is;een pion die wordt verschoven en kan opgeofferd worden indien nodig.
Iemand niet akkoord?
Ik ben niet akkoord. Ik stel ook vast dat u gewoon met een bewering voor de dag komt, zonder ook maar een begin van bewijs.
Oud 4 augustus 2005, 19:26   #556
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Ik ben niet akkoord. Ik stel ook vast dat u gewoon met een bewering voor de dag komt, zonder ook maar een begin van bewijs.
Uit je antwoord mogen we afleiden dat je gelooft dat Bush zelf zijn beslissingen neemt?Niet gestuurd wordt en zich zou verzetten en "zijn gedacht doen" als anderen "hun " en niet "zijn" agenda(die eigenlijk die van het volk zou moeten zijn) trachten door te voeren?
Oud 4 augustus 2005, 19:29   #557
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Uit je antwoord mogen we afleiden dat je gelooft dat Bush zelf zijn beslissingen neemt?Niet gestuurd wordt en zich zou verzetten en "zijn gedacht doen" als anderen "hun " en niet "zijn" agenda(die eigenlijk die van het volk zou moeten zijn) trachten door te voeren?
U mag dat daaruit afleiden. Het lijkt voor u een grote schok te zijn. Ga rustig even zitten en diep in en uit ademen.
Oud 4 augustus 2005, 19:36   #558
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
The sheer magnitude and complex web of deceit surrounding the individuals and organizations involved in this conspiracy is mind boggling, even for the most astute among us. Most people react with disbelief and skepticism towards the topic, unaware that they have been conditioned (brainwashed) to react with skepticism by institutional and media influences that were created by the Mother of All mind control organizations: The Tavistock Institute of Human Relations in London. Author and de-programmer Fritz Springmeier (The Top 13 Illuminati Bloodlines ) says that most people have built in "slides" that short circuit the mind's critical examination process when it comes to certain sensitive topics. "Slides", Springmeier reports, is a CIA term for a conditioned type of response which dead ends a person's thinking and terminates debate or examination of the topic at hand. For example, the mention of the word "conspiracy" often solicits a slide response with many people. (Springmeier has co-authored three books on trauma-based programming which detail how the Illuminati employs highly tuned and extrememly sophisticated Mind Control (MC) training programs that begin the programming process while the intended victim is still within the womb. Mind Control is a much greater problem than most people realize. According to Cisco Wheeler, a former Illuminati mind control programmer, there are 10 million people who have been programmed as mind controlled slaves using trauma-based MC programs with names like Monarch and MK Ultra. The newer, non-trauma, electronic means of MC programming that grew out of the Montauk Project, may include millions more. Al Bielek, who played a principle role in the development of the Montauk Project, said that there likely 10 million victims of Montauk style mind control programming worldwide, the majority located in the USA. He also said that there are covert Montauk Programming 'Centers' in every major city in the U.S. )
http://www.educate-yourself.org/nwo/
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 19:41   #559
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
U mag dat daaruit afleiden. Het lijkt voor u een grote schok te zijn. Ga rustig even zitten en diep in en uit ademen.

Waarom zou het een schok zijn?Het is in de lijn van je houding Jozef.Daar zijn we dan al uit...Jozef Osteyn gelooft dat dat Bush zelf zijn beslissingen neemt.Niet gestuurd wordt en zich zou verzetten en "zijn gedacht doen" als anderen "hun " en niet "zijn" agenda(die eigenlijk die van het volk zou moeten zijn) trachten door te voeren.

En niks verkeerds bedoeld maar je mag me gerust tuttoyeren....je hoeft me geen U te noemen[edit]
[size=1]After edit by Lex Blanca on 04-08-2005 at 20:44
Reason:

Citaat:

Waarom zou het een schok zijn?Het is in de lijn van je houding Jozef.Daar zijn we dan al uit...Jozef Osteyn gelooft dat dat Bush zelf zijn beslissingen neemt.Niet gestuurd wordt en zich zou verzetten en "zijn gedacht doen" als anderen "hun " en niet "zijn" agenda(die eigenlijk die van het volk zou moeten zijn) trachten door te voeren.

En niks verkeerds bedoeld maar je mag me gerust tuttoyeren....je hoeft me geen U te noemen[/size]

[size=1]After edit by Lex Blanca on 04-08-2005 at 20:41
Reason:

Citaat:

Waarom zou het een schok zijn?Het is in de lijn van je houding Jozef.Daar zijn we dan al uit...Jozef Osteyn gelooft dat dat Bush zelf zijn beslissingen neemt?Niet gestuurd wordt en zich zou verzetten en "zijn gedacht doen" als anderen "hun " en niet "zijn" agenda(die eigenlijk die van het volk zou moeten zijn) trachten door te voeren.

En niks verkeerds bedoeld maar je mag me gerust tuttoyeren....je hoeft me geen U te noemen[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Waarom zou het een schok zijn?Het is in de lijn van je houding Jozef.Daar zijn we dan al uit...Jozef Osteyn gelooft dat dat Bush zelf zijn beslissingen neemt?Niet gestuurd wordt en zich zou verzetten en "zijn gedacht doen" als anderen "hun " en niet "zijn" agenda(die eigenlijk die van het volk zou moeten zijn) trachten door te voeren?

[/edit]

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 4 augustus 2005 om 19:44.
Oud 4 augustus 2005, 19:41   #560
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone

Hier is het, met verifieerbare feiten:

Over elk deel van de schaduwregering kan zoveel gezegd worden dat de draad te lang en te onoverzichtelijk zou worden. Op elke deel wordt dus kort ingegaan (zonder aan de echtheid geweld te doen).

Instellingen die moeten bekeken worden om het concept van schaduwregering zoals eerder gedefinieerd te onderzoeken zijn voornamelijk de Federal Reserve en council on Foreign relations. Er zijn er nog andere maar die zijn niet zo belangrijk om dit te bewijzen.

De Federal Reserve is het centrale banksysteel van de U.S. Het is er in 1913 doorgekomen via de Federal Reserve Act. Het hoeft geen verantwoording af te leggen aan de president:

"its decisions do not have to be ratified by the President or anyone else in the executive or legislative branches of government, it does not receive funding appropriated by the Congress, and the terms of the members of the Board of Governors span multiple presidential and congressional terms. Once a member of the Board of Governors is appointed, he or she can be as independent as a U.S. Supreme Court judge, though the term is shorter."
In the 1982 case Lewis v. United States, the Ninth Circuit Federal Court of Appeals stated that the "Federal reserve banks are not federal instrumentalities for purposes of a Federal Torts Claims Act, but are independent, privately owned and locally controlled corporations."(Wikipedia)

Er zijn bewijzen dat de Crash van Wall Street in 1929 door de Federal Reserve is gecreerd maar daar kan hier niet op ingegaan worden.

De mensen die de Federal Reserve hebben opgericht via de Federal Reserve act, hebben het op het einde van het jaar gedaan omdat er zo al veel Senatoren naar huis waren, terwijl diegen die de agenda genegen waren bleven. De act is er door gekomen met 43 tegen 25 terwijl er 27 senatoren niet meer waren. President Wilson heeft de act ingetekent één uur na stemming.

Eenmaal de Federal Reserve act erdoor gekomen was hadden deze mannen achter de schermen bijna volledige controle over de economie van de V.S. Zoals een Rotshild zei:

"Let me issue and control a nation's money and I care not who writes the laws." - Mayer Amschel Rothschild, 1790

De mensen (of beter Families) achter de Federal Reserve act waren:

J.P. Morgan, John D. Rockefeller, Paul Warburg, Otto Kahn, and Jacob Schiff en nog enkel andere minder bekende individuen.

Vooral de namen Rockefeller en Rotshild komen regelmatig terug buiten de Federal reserve als krachtige families achter de schermen.

Eens horen wat individuen met kennis van zaken over de Federal Reserve schreven:

"This act establishes the most gigantic trust on earth...the invisible government by the money power, proven to exist by the Money Trust investigation, will be legalized." The Great Depression and numerous recessions later, it is obvious the Federal Reserve produces inflation and federal debt whenever it desires, but not stability. -- Congressman Charles Lindbergh

"When the Federal Reserve Act was passed, the people of these United States did not perceive that a world banking system was being set up here. A super-state controlled by international bankers and industrialists...acting together to enslave the world...Every effort has been made by the Fed to conceal its powers but the truth is--the Fed has usurped the government." -- Congressman Louis McFadden, House Committee on Banking and Currency Chairman (1920-31)

"Most Americans have no real understanding of the operation of the international money lenders. The accounts of the Federal Reserve System have never been audited. It operates outside the control of Congress and manipulates the credit of the United States" -- Sen. Barry Goldwater (Rep. AR)

"We have, in this country, one of the most corrupt institutions the world has ever known. I refer to the Federal Reserve Board. This evil institution has impoverished the people of the United States and has practically bankrupted our government. It has done this through the corrupt practices of the moneyed vultures who control it". -- Congressman Louis T. McFadden in 1932 (Rep. Pa)

Deze mensen achter de Federal Reserve bank (of beter de families) kunnen natuurlijk niet in hun eentje de policy beinvloeden of de regering in hun greep houden. Daarvoor is de Council on Foreign Relations opgericht. (CFR)

Eerst eens kijken naar wie de CFR opgericht heeft:

Pat Robertson, in "The New World Order," states that Colonel House, along with other internationalists, realized that America would not join any scheme for world government without a change in public opinion.

After a series of meetings, it was decided that an "Institute of International Affairs", with two branches, in the United States and England, would be formed.

The British branch became known as the Royal Institute of International Affairs, with leadership provided by members of the Round Table. Begun in the late 1800's by Cecil Rhodes, the Round Table aimed to federate the English speaking peoples of the world, and bring it under their rule.

The Council on Foreign Relations was incorporated as the American branch in New York on July 29, 1921. Founding members included Colonel House, and "...such potentates of international banking as J.P. Morgan, John D. Rockefeller, Paul Warburg, Otto Kahn, and Jacob Schiff...the same clique which had engineered the establishment of the Federal Reserve System,"

The founding president of the CFR was John W. Davis, J.P. Morgan's personal attorney, while the vice-president was Paul Cravath, also representing the Morgan interests. Professor Carroll Quigley characterized the CFR as "...a front group for J.P. Morgan and Company in association with the very small American Round Table Group." Over time Morgan influence was lost to the Rockefellers, who found that one world government fit their philosophy of business well. As John D. Rockefeller, Sr. had said: "Competition is a sin," and global monopoly fit their needs as they grew internationally.

Dezelfde mensen die achter de Federal Reserve zitten, zitten ook achter de Council On Foreign relations. De CFR is het semi-geheime establishment van de U.s. Bij elke presidentsverkiezing worden een zeer groot aantal personen die lid zijn van de CFR, gekozen als medewerker voor de nieuwe regering. Zo verzekeren ze dat op elk gebied en op elk niveau de juiste personen op posities hebben die de agenda genegen zijn en ze ook gaan doordrukken. Deze personen hoeven niet op de hoogste te zijn van een of ander master plan, ze kunnen gewoon de dingen erdoor drukken die ze op de CFR meetings te horen kregen.

De CFR heeft ook leden binnen de pers, educatie, entertainment etc.

Members of the Council on Foreign Relations and the Trilateral Commission dominate key positions in America's government, military, industries, media outlets and educational foundations and institutions. The following is a partial list of current CFR members and the positions of influence they hold in society. The CFR's membership is limited to 3,000, and there are only 325 Trilateral Commission members.

Hier kan een lijst bekeken worden van alle CFR henchmen onder en in de Clinton administratie. (CFR heeft 3000 leden). http://www.geocities.com/CapitolHill...FRClinton.html

Doorheen de CFR kan de schaduwregering zijn agenda volhouden en de regering van de V.S in zijn greep houden.

"The Council on Foreign Relations --dedicated to one world government, financed by a number of the largest tax-exempt foundations, and wielding such power and influence over our lives in the areas of finance, business, labor, military, education, and mass communication media-should be familiar to every American concerned with good government and with preserving and defending the U.S. constitution and our free-enterprise system. Congressman John R. Rarick

The Fabian Socialists dominated the staff at Oxford when the Rhodes Scholars began arriving. These scholars then received indoctrination and preparation to become part of an international socialist New World Order.(38) The Round Table Group developed from the inner executive circle of Rhode’s secret society. The outer circle was established after the start of the 20th century. The Round Table Group was extended after W.W. I by organizing a front organization the Royal Institute of International Affairs. The Council of Foreign Relations was the American part of this front. The inner circle continues to direct the outer circle and its two front organizations RIIA and CFR. The CER in turn set up a number of fronts including the Institute of Pacific Relations (IPR). Bloodlines of the Illuminati 11. Rothschild

Verschillende mensen die weten hoe het systeem werkt hebben zich al uitgesproken over deze schaduwregering, en dat de echte democratie een illusie is:

The government, which was designed for the people, has got into the hands of the bosses and their employers, the special interests. An invisible empire has been set up above the forms of democracy. ~Woodrow Wilson

"We're NOT a democracy. It's a terrible misunderstanding and a slander to the idea of democracy to call us that. In reality, we're a plutocracy: A government by the wealthy." - Ramsey Clark, former U S Attorney General

"The real truth of the matter - as you and I know - is that a financial element in the large centers has owned the government of the U.S. since the days of Andrew Jackson." - President Franklin D Roosevelt

"A great industrial Nation is controlled by its system of credit. Our system of credit is concentrated. The growth of the Nation and all of our activities are in the hands of a FEW men. We have come to be one of the worst ruled, one of the most completely CONTROLLED and dominated governments in the world no longer a government of free opinion, no longer a government by conviction and vote of the majority, but a government by the opinion and duress of SMALL groups of dominant men." - President Woodrow Wilson, "Campaign Speeches," 1912

"Behind the ostensible government sits enthroned an INvisible government owing NO allegiance and acknowledging NO responsibility to the people. To destroy this invisible government, to befoul this unholy alliance between corrupt business and corrupt politics is the first task of the statesmanship of today." President Theodore Roosevelt,

The real rulers in Washington are invisible, and exercise power from behind the scenes.-- Felix Frankfurter 1952 Supreme Court Judge.

Het is duidelijk dat Amerika een schaduwregering heeft die invloed heeft op de policy, en die het land praktisch volledig economisch controleert doorheen de Federal Reserve , en politiek doorheen de CFR (en de pers ook ten dele).

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be