![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5681 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5682 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5683 | |
Burger
|
![]() Citaat:
uw uitleg: "het gebouw is vrij oud" <=== dus daarom (toch niet uitleggen zeker dat die datum belangrijk is ![]() "maximale winst van zon en zicht" ... voor de zon houd je rekening met de windrichtingen en dat zicht de helft van het gebouw kijkt op beton. "Ik weet het van iemand die daar gelegert was in zijn diensttijd." Ben blij dat je zo'n kenner kent.Van believers gesproken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5684 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind van niet hoor. Ik heb niet op school geleerd dat er een internationale samenzwering bestaat.
![]() |
![]() |
#5685 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() bekijk het nog eens Marc...en maak van die zon eens daglicht het is 4 á 5 hoog met een groene zone tussen die armen die tweemaal zo breed is als de hoogte en die vier stukjes zijn centraal gelegen tov het plein wat wil je nog meer ? het enige bezwaar is misschien dat het ook net omgekeerd kon weet je wat ? .... teken jij eens een gebouwtje uit die dezelfde bewoonbare oppervlakte huishoudt op een zelfde basisoppervlakte dat beter doet Laatst gewijzigd door praha : 4 juni 2006 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5686 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als ze vertellen dat ze niet wisten wat ze deden zouden mensen het nog geloven ook.Die paden dat een s vorm hebben was de tuinman die toen dronken was. Het is in 1943 gebouwt....denk dat toen het hakenkruis wel bekend was en niet in de posetive zin. http://www.nbc.navy.mil/index.asp?fu...allations.NABC Laatst gewijzigd door Marc.vg : 4 juni 2006 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5687 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() De gebouwen ernaast zien eruit als V1's
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5688 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5689 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bij mijn weten heb ik me niet uitgelaten over de beweegredenen nu om precies dát gebouw, met die functie, met die leuke tuinarchitectuur, in die periode gebouwd, neer te poten ik reageerde alleen op jouw 'tegenargumentatie' op dit stukje : Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 4 juni 2006 om 23:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5690 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5691 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
daar ga ik meer kredibiliteit aan geven dan een onbekende achter een breedbandlijn ![]() Laatst gewijzigd door pinbag : 4 juni 2006 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5692 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5693 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5694 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() "bekijk het nog eens Marc...en maak van die zon eens daglicht het is 4 á 5 hoog met een groene zone tussen die armen die tweemaal zo breed is als de hoogte en die vier stukjes zijn centraal gelegen tov het plein wat wil je nog meer ? het enige bezwaar is misschien dat het ook net omgekeerd kon weet je wat ? .... teken jij eens een gebouwtje uit die dezelfde bewoonbare oppervlakte huishoudt op een zelfde basisoppervlakte dat beter doet" had de indruk dat u het afdeed als de normaalste zaak van de wereld en dat elke architekt zo'n ontwerp gebruikt of toch regelmatig gebruikt. Moest je het zelf onderzocht hebben dan wist je het van voor je antwoorde in welke periode dit gebouwt was. Ik zou ook niet weten waarom maar zoals ieder mens vraag ik me af waarom ze het die vorm gegeven hebben in die tijd.Zo kom je telkens van die toevallig heden tegen. Maar ben er van overtuigt dat u niks zal onderzoeken en enkel en aleen ligt te verkondigen dat dit alles nonsens is. Zolang dat meneer/madam van vtm/vrt niks zegt zal er wel niks van waar zijn.Zelfs dan nog moetsen ze iets zeggen (zie een paar post eerder) zouden de believers het negeren. En ja believers zijn voor mij mensen die enkel hun info van vtm/vrt of eventueel ne vriend halen en dit notabene blindelings geloven. "(oh 1943 wel spoor dan is de architect op)" Heb ik al gedaan.Als ik over iets spreek dan doe ik mijn huiswerk. Zou nogal lullig overkomen moest iemand terug antwoorden met bouwjaar ofzo terwijl ik zeg dat het een "oud" gebouw is. Maar zoals ik al zei had ik je verkeert begrepen en wilde je vast niet bedoelen met "oud" dat dit van voor ww2 was. Als ik iets niet weet laat ik me er ook niet over uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5695 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vraag misschien eens na aan je medebelievers waar ik me ergens situeer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5696 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Heb hier dan ook twee post in verwerkt namelijk die van u en die van pinbag.Zal de volgende keer wat beter opletten ![]() Voor de rest... I LOVE YOU ALL ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5697 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5698 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Nog gebouwen in de vorm van een swastika (ik weet niet precies welke;eerste is in India-lijkt een beetje afgelegen;tweede in Glendale Arizona).
Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 5 juni 2006 om 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5699 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Glendale lukt niet-geen valid image.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 5 juni 2006 om 20:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5700 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |