![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5841 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5842 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 8)8)COOL!!8)
![]() |
#5843 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.bilderberg.org/2006.htm enkele interessante Citaat:
![]() ![]() (zat bijna vast met zn oren tussen de deur ![]() Je vraagt jezelf toch af, wat moeten deze mensen nu? Je hoort er niets van in de pers (wat bij velen van deze mensen wel het geval is als ze naar het buitenland vertrekken), je vind nergens concrete info wat er besproken is. Wil je soms vertellen dat ze het doen voor ons eigen goed, we hoeven niets te weten, bepamper ons maar... Ik vind het toch meer dan verdacht, en hoe meer ik opzoek, hoe meer ik te weten kom en nog belangrijker, hoe meer de stukjes van de puzzel stilaan ineen vallen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5844 |
Partijlid
|
![]() der komen steeds meer believers bij
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5845 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het plan een om een Amerikaase unie te maken dat Canada, Mexico en de V.S omvat krijgt steeds meer en meer duw. Het komt ,uit van de CFR en dan weten we hoe laat het is. De CFR is het semi-geheime establischment van Amerika en is opgericht door de NWO elite. De CFR is het identificeerbare deel van de NWO in Amerika.
Stap voor stap richt de NWO supranationale organisaties op om stelsmatig tot hun nieuwe wereld orde te komen. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5846 | |
Banneling
|
![]() mammie kijk eens! Met losse handen!!! Bhaaa
Niks aan de hand verder! Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5847 | |
Banneling
|
![]() wakey wakey!!
![]() Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 21 juni 2006 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5848 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() aha mijn complimenten! Het is de ervaring van meerderen, ook sceptici, dat als ze het eenmaal gaan onderzoeken begint alles op hun plek te vallen. Het is echt voor iedereen onderzoekbaar, alleen willen/durven velen het niet. Ik vergelijk het met een draad van Ariadne, ik begin ergens iets te onderzoeken wat ik niet geloof en dan blijkt het echt zo te zijn en dan krijg je de volgende laag en de volgende, tot alles in elkaar 'valt' En vergis je niet. veel voor wat publieke opinie doorgaat is gemanipuleerde opinie door onze oligarchie. Luister maar om je heen en als je dit gaat onderzoeken zul j e ervaren dat de meeste mensen niks/nada onderzoeken, maar met de grote masse (publieke opinie) meelopen, en o weeeeeeeeee als je daartegen in gaat. Maar het is zover. ![]() my two cents Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 21 juni 2006 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5849 | |
Banneling
|
![]() toeval zeker?? echt niet.
Citaat:
[SIZE="5"]DOEL VAN DEZE WINKELS: het vernietigen en kapot maken van de zelfstandige ondernemer! Dit ivm de komende NWO!![/SIZE] kleine zelfstandigen, verenig U. De boeren willen ze ook weg hebben zodat we alleen nog lekker genetisch gemanipuleerd voedsel eten! Niet erg he? Genetisch gemanipuleerd voedsel=CONTROLE!!! (wederom ivm de NWO) 'Nough said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5850 | |
Banneling
|
![]() en voor de mensen die nog steeds denken dat er geen zeer geavanceerde
'trauma-based" mind control is. Lees dit dan eens: Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5851 | |
Banneling
|
![]() Ja de draak laat steeds meer zijn kop zien!!
zoals verwacht dus! En NOG zien mensen het niet! Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 21 juni 2006 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5852 | |
Banneling
|
![]() nice!!!
Citaat:
we told you soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 21 juni 2006 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5853 | |
Banneling
|
![]() [SIZE="3"]o zoooooo[/SIZE]
Citaat:
http://www.sfgate.com/cgi-bin/articl...&type=business Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5854 | |
Banneling
|
![]() leve het IQ van onze leiders!
ahum Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 22 juni 2006 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5855 | |
Banneling
|
![]() Wilma ze lullen maar wat!!!
:Nouuuuu ik ehhhh Wlmaaaaaaaaa 2 bier en een voetbalwedstrijd!!! :ok ok Citaat:
LvK: http://www.theconservativevoice.com/article/15476.html Pin d'Ar: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5856 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het misschien een soort die parasiteert in donkere, klamme plaatsen? Bang van zonlicht en frisse lucht? Ik ken zo nog beestjes (zie foto) en die zijn inderdaad doof, stom en blind. 8) ![]() Oniscus Asellus alias Pindar? ![]() [foto met dank aan Michel Vuylsteke] Laatst gewijzigd door parcifal : 22 juni 2006 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5857 | |
Banneling
|
![]() Ik heb het al eerder genoemd hier, maar vooral even voor de wetenschappertjes dan, indien U nog steeds niet gelooft dat shape-shiften
mogelijk is, stel ik wederom voor: "The cell from hell" ofwel voor de wetenschappertjes: Pfiesteria piscicida Citaat:
http://online.sfsu.edu/~rone/Environ...pfiesteria.htm Als een simpele cel al kan shape-shiften, dan kan een vergevorderd 'reptiel' dit zeker. Zeker als je inziet dat een organisme geen materie is maar een geheel van staande golven.Als je van deze staande golven uitgaat wordt bv 'heilige geometrie' veel begrijpelijker. Ook de mensenlijke verhoudingen mbt Phi en Fibonnaci worden begrijpelijker. 'nough said' Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 22 juni 2006 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5858 |
Banneling
|
![]() Gelukkig dat onze elite onze kleine kinderen niet hersenspoeld he?
Niet?????? welnee joh, die gaan ze toch niet beinvloeden?! Nee joh Gedverdegatverdegotverklote.......... how low can you go?!!!!!!! #$%#%^!^!&*&*(!&!()*_! ![]() my two cents Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#5859 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5860 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vraag me eigenlijk af wie er hier nu gefrustreerd is. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Juist! Dacht ik al! Je valt ons wel aan, maar inhoudelijk heb je wezenlijk nog niks gezegd Gaat dat nog komen denk je? Ad Hominem aanvallen zijn aanvallen die je frustratie en onvermogen weergeven. "Nough said. Pin d'Ar |
|||
![]() |
![]() |