Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2006, 15:08   #5921
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Welnu, als er bewijzen (preventief of niet) kunnen verzameld worden via logfiles van telefonie, Voip of Internet, heeft de overheid de PLICHT volgens mij om die mogelijkheid te gebruiken.

Uw vrijheid lijdt daar niet meer onder dan onder de wettelijke bepalingen die ook vandaag uw vrijheid enigzins inperken.
Vergeet niet dat uw vrijheid eindigt waar die van een ander begint.
Die informatie kan ook gebruikt worden om de rechten van de burger af te nemen zoals in veel dictaturen al gebeurd is. In een dictatuur doen ze het met "brute force". In (schijn?) democratiën moeten ze een excuus hebben. En dat excuus is terrorisme.
Oud 26 juni 2006, 15:14   #5922
exodus

Standaard

De nieuwste film van Alex Jones, "Terrorstorm" is uit. De film gaat over de 7/7 London bombings.

Het loont de moeite deze te bekijken want alle feiten die bewijzen dat 7/7 een inside job is worden aangehaald. Er zitten feiten bij waar men in de maintream media nog nooit van gesproken heeft, of ernstige vragen over gesteld.

Onderstaande link kan je de film downloaden.

Download Alex Jones new movie Terror Storm here. or here... Mirror 1

Korte synopsis van de film:

Citaat:
TerrorStorm By Alex Jones

The long-awaited arrival of Alex Jones' latest trend-setting documentary has arrived! TerrorStorm delivers a powerful sucker punch to the architects of global terrorism and how they stage false-flag events to achieve political and sociological ends.
Alex journeys from the depths of history from the Gulf of Tonkin, the USS Liberty and Gladio through to the Madrid and 7/7 London bombings and robustly catalogues the real story behind the government induced fable.
This film contains viable solutions on how we can reclaim human dignity and freedom and prevent the global population from becoming the slaves of a prison planet.
"A state of war only serves as an excuse for domestic tyranny.

Laatst gewijzigd door exodus : 26 juni 2006 om 15:22.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2006, 15:38   #5923
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Door wie worden Alex Jones en Paul Watson eigenlijk betaald?
En kom nu niet af dat het een uit de hand gelopen hobby is. 8)

Laatst gewijzigd door parcifal : 26 juni 2006 om 15:38.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2006, 15:44   #5924
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Het zijn niet enkel die families hoor,en het zijn er geen 13.Waar komt dit lijstje eigenlijk vandaan?(overigens zijn de Rockefellers er nog niet zo heel lang bij-en zelfs de Rothschilds evenmin...)

(De vraag luidde niet:welke zijn de 13 leading families?;een theorie die mijns inziens pure onzin is.Dat populistische 13 satanische families...het komt me de strot uit...het zijn ook telkens andere lijstjes,maar ze moeten er per sé 13 hebben heh)

Ik weet niet waar JIJ je info vandaan hebt, maar tot nu toe heeft

mijn onderzoek steeds boven water gehaald dat er 13 families zijn!

Dat jij een andere mening hebt, dat mag, maar het is dan jouw mening

en niet DE mening en dat geldt natuurlijk ook voor mijn mening.

Een sterke aanwijzing dat het 13 families zijn is dat 13 een extreem belangrijk occult getal is en deze 13 families vind je in allerlei symbolen terug. Daaronder zitten er allerlei andere mensen, committe of 300 etc.

En tja dat het je strot uitkomt, da's niet mijn schuld.

Het enige wat ik hier schrijf is wat ik ontdekt heb, en tot nu toe leidt alles

wat mij betreft in die richting.

Nuff said

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2006, 16:19   #5925
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht

Hoe - Doe - Jij - Onderzoek? Methodologie? Cross-Checks?
Hoe verklaar je dat jij dingen 'weet' die quasi iedereen afdoet als larie?
Hoe weet jij dat jouw kennis 'juist' is?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2006, 18:33   #5926
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Ik weet niet waar JIJ je info vandaan hebt, maar tot nu toe heeft

mijn onderzoek steeds boven water gehaald dat er 13 families zijn!
Dusss...3de keer:waar komt dat lijstje vandaan?
En waarom is dat volgens jou het juiste lijstje in tegenstelling tot de andere lijstjes van 13?
En sinds wanneer zijn het 13 families en sinds wanneer zijn het die 13 families?
Gelieve of concreet met een antwoord te komen of concreet toe te geven dat je het niet weet.(niet:dit is jouw mening en dit de mijne...ik vraag je waar je het vandaan hebt.dit is een discussieforum,ik vind het maar normaal dat deze vragen gesteld worden en dat een concreet antwoord volgt als ernaar gevraagd wordt-het lijkt me maar normaal dat bronnen worden vermeld op aanvraag)

Citaat:
Dat jij een andere mening hebt, dat mag, maar het is dan jouw mening

en niet DE mening en dat geldt natuurlijk ook voor mijn mening.
In dit geval was het wel DE mening want de vraag was niet:"Wie zijn de leading (13;satanische) families?";de vrag luidde:"Welke families behoren al eeuwenlang tot de machtigen der aarde?"
Zijn dat er volgens jou maar 13?
(en hoe verklaar je dat er in je lijstje meerdere zitten die nog niet zo lang tot de top behoren?)

Citaat:
Een sterke aanwijzing dat het 13 families zijn is dat 13 een extreem belangrijk occult getal is en deze 13 families vind je in allerlei symbolen terug. Daaronder zitten er allerlei andere mensen, committe of 300 etc.
Dat is dus voor jou een sterke aanwijzing.
Het kunnen er dan net zo goed negen of elf zijn...
In welke symbolen vind je die families allemaal terug?
Welke groeperingen boven Committee of 300 (in het midden gelaten of dat echt bestaat-of onder die naam bestaat) vormen deze families dan wel?Bestaan die groeperingen enkel uit die families?

Citaat:
En tja dat het je strot uitkomt, da's niet mijn schuld.
Allicht dat het niet jouw schuld is.
13 is een occult getal...een logisch gevolg daarvan is dat dat populistische 13 families aanslaat en dat wordt mooi aangetoond door het feit dat er verscheidene lijstjes van 13 te vinden zijn...(en er kan er maar 1 juist zijn).

Citaat:

Gelieve dan eveneens te schrijven wat er juist toe leidt...

(je moet je hier niet geviseerd voelen -zoals je hier wel eens geviseerd wordt- omdat je de reptielentheorie aanhangt.dat heeft er niks mee te maken.alleen vind ik je argumentatie-voor zover daar voorlopig sprake van is- omtrent deze discussie van die 13 families bijzonder zwak...-wiolapress style zeg maar)

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 26 juni 2006 om 18:36.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2006, 19:57   #5927
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Commentaar bij de cartoon:

Every so often I get an email from someone or another associated with the so-called "9-11 truth" movement. They're the people who maintain the terrorist attacks of September was the result of some massive government conspiracy, and spout all sorts of convoluted theories to explain why Osama Bin Laden was innocent.

If you watch any of their movies or read any of their articles, what Bush is saying in this cartoon is more or less what they believed happened.

Link naar de webpagina
Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2006, 21:22   #5928
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht

If you watch any of their movies or read any of their articles, what Bush is saying in this cartoon is more or less what they believed happened.

Link naar de webpagina
De commentaar klopt geenszins!
plaatje1:welke theoristen/theorieen omtrent 9/11 als inside job stellen dat mensen op een vliegveld werden verzameld om hen af te maken?
plaatje2:welke theoristen/theorieen omtrent 9/11 als inside job stellen dat de vliegtuigen waar ze op zaten werden vernietigd?
plaatje3:welke theoristen/theorieen stellen dat idioten (of wie dan ook) werden ingehuurd om vrachtvliegtuigen in het WTC etc. te vliegen?

De algemeen verkondigde theorie omtrent 9/11 als inside job stelt geen van die zaken en stelt dat hoogstwaarschijnlijk de controle over de vliegtuigen in questie vanop de grond is overgenomen en dat eventueel/allicht een gas in het vliegtuig is verspreid om de passagiers in te slapen.Een scenario die met de bestaande technologie helemaal niet vergezocht en makkelijk uitvoerbaar is.

plaatje4:het geval Pentagon is ook een stuk genuanceerder dan in die cartoon.het lijkt erg onlogisch om iets anders dan de "gekaapte" Boeing in het Pentagon te vliegen,maar het wordt een stuk logischer als (ik zeg als) het de bedoeling was die Boeing daar (waar haast geen volk was en waar het bureau van Rumsfeld zo ongeveer het verst van verwijderd was) in het Pentagon te vliegen-en dat quasi onmogelijk blijkt...

plaatje 5:OBL ontkende aanvankelijk en de wereld is wijsgemaakt dat hij het was met een vals filmpje met een dubbelganger (rechtshandig,gouden ring...)
Dat was idd de reden om Afghanistan binnen te vallen.Was het ook niet zo dat de Taliban na de laatste waarschuwing had gezegd OBL uit te leveren;wat in de wind is gesmoord door de Bush regering?

plaatje6:ze hebben idd het volk in de oorlog in Iraq gelogen.niet enkel de leugen dat hij met 9/11 te maken had,maar ook de massavernietigingswapens.

plaatje7:het kan hen idd niet schelen dat het merrendeel van hun volk tegen de oorlog is (democratie,ja hoor),sterker,ze beliegen hun volk om zich in een oorlog te engageren-die het volk voor hen moet vechten uiteraard.

plaatje8:het gaat niet enkel om olie uiteraard!

plaatje9:het is natuurlijk onzin dat ze opzettelijk steekjes gaan laten vallen...

Nuja,die conclusie dat die cartoon weergeeft wat de conspiracy theorists geloven is ronduit absurd!Dat je niet zelf tot deze analyse komt is op zijn zachtst gezegd verbazend te noemen...het is eerder slechte wil,niet?
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 09:16   #5929
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Hoe - Doe - Jij - Onderzoek? Methodologie? Cross-Checks?
Hoe verklaar je dat jij dingen 'weet' die quasi iedereen afdoet als larie?
Hoe weet jij dat jouw kennis 'juist' is?
Het is niet omdat iedereen een bepaald idee heeft , dat het daarom juist is. Dingen worden niet plots waar omdat veel mensen het geloven. Dus het argument "omdat iedereen het weet" is dus intrinsiek een non argument dat je niet kan gebruiken.

Dan blijf je over met de feiten die je moet bestuderen. Feiten wijzen aan dat het eigen volk terroriseren, en het dan steken op een echte of imaginaire vijand, een veelgebruikte techniek is van machtshebbers door de eeuwen heen om de eigen machtsbasis te verstevingen. Vandaag de dag is het niets anders met 9/11 etc... De feiten wijzen dit aan.

Bijvoorbeeld bij de 7/7 bombings wordt er in Jones' zijn film enorm aandacht besteed aan de "oefeningen", die heel toevallig het scenario oefenden van exact hetgeen gebeurde, tot en met het exacte tijdstip en de exacte plaatsen (zelfde stations). Iemand heeft eens berekend welke kans dat dit toevallig is over een periode van 10 jaar en het was een 1 met 41 nullen achter.

Ook was de bus met de zelfmoordenaar de enige bus die afgeleid werd van zijn normale route, naar tavistock square die dag.

En ga zo maar voort. Dit zijn feiten die het aantonen.

Laatst gewijzigd door exodus : 27 juni 2006 om 09:30.
Oud 27 juni 2006, 09:24   #5930
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht

Every so often I get an email from someone or another associated with the so-called "9-11 truth" movement. They're the people who maintain the terrorist attacks of September was the result of some massive government conspiracy, and spout all sorts of convoluted theories to explain why Osama Bin Laden was innocent.

Link naar de webpagina

Duizenden berichten volgeschreven, gekopieerd en geplakt , teksten, foto's tekeningen, noem maar op, met één enkel pertinent berichtje naar de prullebak verwezen.

Grandioos!

Laatst gewijzigd door Antoon : 27 juni 2006 om 09:29.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 11:05   #5931
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht

Duizenden berichten volgeschreven, gekopieerd en geplakt , teksten, foto's tekeningen, noem maar op, met één enkel pertinent berichtje naar de prullebak verwezen.

Grandioos!
Is het nu zo moeilijk te begrijpen dat machtshebbers hun eigen volk terroriseren en zeggen dat het van iemand anders is, om bepaalde dingen erdoor te krijgen en hun machtsbasis te verstevigen??? Angst is de belangrijkte methode van controle over de massa. En kijk naar het internationale toneel vandaag. Angst is al wat de klok slaat. De dreiging van het terrorisme, vogelgriep...

Als je dit kan begrijpen, maar je denkt dat het niet mogelijk is in Amerika, wel dan heb je een verkeerd beeld van Amerika.

Of zijn de meesten zo naïef van te denken dat die wereldleiders, met hun drang naar macht en hun connecties met het bedrijfsleven en defensiebdrijven en de grote industrie waar het om miljarden draait, het beste met ons voorhebben???

Als je denkt dat ze één moer om ons geven ben je een onnozelaar.

Laatst gewijzigd door exodus : 27 juni 2006 om 11:07.
Oud 27 juni 2006, 11:16   #5932
malinois
Gouverneur

malinois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel,wat zeggen wij hier de hele tijd?In grote lijnen precies wat jij nu zegt,alleen geven we het een naam en is het complot volgens ons al iets verder gevorderd dan jij gelooft.
Jij acht de kans blijkbaar heel klein dat de elite steeds sterker wordt,terwijl het eigenlijk heel logisch is...ze bundelen hun krachten omdat ze rijker en machtiger trachten te worden...sinds eeuwen is dit aan de gang en het is inmiddels een goed geoliede machine.
Wel, ik geloof dat dit deel van het verhaal klopt: de financiële machthebbers die de markteconomie domineren volgens de neoliberale principes die in de USA en de EU nog weinig invloedrijke tegenstanders vinden, is hoe langer hoe sterker aan het worden.
De CIA-controle van wereldwijde financiële transacties via Swift is daar nog eens een voorbeeld van.

Maar dat ook de radicale tegenstanders van die politiek-economische machtsconcentratie mee in een hoger complot zitten, en dat bijvoorbeeld ook de aanslag op het WTC op 11 sept. 2001 een "inside job" van de Bilderberg-kapitalisten zou zijn, daar kun je mij niet van overtuigen.
Laat staan dat al die gekke esoterische toestanden waar Pindar mee dweept, indruk maken op een nuchter mens.
Citaat:
Niet waar.Wij stellen niet dat ze de wereld al eeuwen in handen is van de elite,we stellen dat de elite dat al eeuwen tracht voor mekaar te krijgen en dat ze erg veel invloed hebben op het wereldgebeuren (die ze dan ook in een bepaalde richting sturen).
We zeggen niet dat ze altijd mooi samenwerken en alle tegengestelde pogingen slechts schijntegenstellingen zijn,
Ook tot hier kan ik nog volgen.
Citaat:
we zeggen dat er ook onderlinge twisten zijn,doch dat dat veelal wel het geval is en dat wijzen de feiten dan ook uit.
Af en toe gaat er iemand tegen hen in (JFK,Aldo Moro,Romanovs,Paus Johannes-Paulus I...),een insider zeg maar,en dan wordt ingegrepen.

Een voorbeeld van dat het vaak schijntegenstellingen zijn waarbij de opzetters van het conflikt er achteraf machtiger uitkomen is WWII.De Nazi's hadden het geld niet om hun wereldverovering te slagen en probeerden het toch...waarom?Waren ze zo achterlijk?Neen,ze keregen hulp,ze werden deels gefinancierd door diegenen die eveneens de tegenpartij financierden.Duidelijk een schijntegenstelling met het oog op het creeren van Ordo Ab Chao...oprichting van de staat Israel en de VN;meer macht voor de internationalisten.Een vb. die dat illustreert is de Warburg Internationale Bankiersfamilie.Paul was hoofd van de Federal Reserve Board of Governors terwijl zijn broer hoofd van de Duitse inlichtingendienst was...een ander vb. is grootvader Bush die bij de financiering van de Nazi's betrokken was (allemaal gedocumenteerd).

Ook een feit dat staat op zich is dat het Vaticaan een concordaat had met Hitler en de Nazi's tijdens WWII waarbij de Bisschoppen trouw aan Hitler moesten zweren met een eed.Waren zij dan tegen de andere partij?Geenszins,net zoals de internationale bankiers en de adel.Ze kwamen er toch beter uit zoals de elite er altijd beter uit komt.Het Vaticaan beschermde niet de Joden (en veroordeelde Hitler niet-hoe kan dit nu?),maar gaf Hitler steun (als hun religie maar de religie van de Nazi's was)...terwijl ze niet tegen de tegenpartij waren (als hun religie ook dezen hun reigie was)...
Het Vaticaan steunde zowel de tegenstanders van de Nazi's (met hun mensen in die regio's) als dat het (door haar leden in de regio die eed te laten afleggen) actief de Nazi's die deels gesponsord worden door degenen die ook het andere kamp financieren en zo beide kampen controleren en bovendien gelijke belangen hebben...de top van al die "groepen" werkten samen en het volk heeft gebloed.Het zijn dan ook families die al eeuwen tot de machtigsten der aarde behoren en die dit met de paplepel zjn ingegoten.
En er waren inderdaad ook economische connecties tussen de Westerse kapitalisten en de nazi's, ook (en vooral) na WOII, zoals die er ook zijn tussen de USA en Israel. Terwijl bijvoorbeeld ook Europa het Palestijnse regime financieel gesteund heeft om humanitaire redenen (tijdelijk bondgenootschap).
En ja, CIA, FBI, MI5 en MI6 bestaan, maar daarom zijn niet alle James-Bondverhalen en Spooks-feuilletonafleveringen (veel interessanter trouwens dan een forumdiscussie als deze) historische feiten.

En de mythische NWO-fantasieën van PrisonPlanet en andere "illuminati" zijn nog een stap verder in het kennismoeras van de speculatieve fictie.

Laatst gewijzigd door malinois : 27 juni 2006 om 11:18.
malinois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 11:26   #5933
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetSel Bekijk bericht
Dus nu wil jij beweren dat die camera's niet geplaatst worden om de criminaliteit en/of terrorisme te bestrijden geplaatst zijn maar om de mensen in het oog te houden of ze alles volgens het plan van de leiders doen? Dat slaagt wel op niet veel vind ik hoor
Pindar gaat nog net niet zover om te beweren dat de gewelddaden tegen bijv. Joe Van Holsbeeck of de Antwerpenaar Guido Demoor (vermoord op een Lijnbus) eigenlijk inside-jobs van de NWO zijn om meer en betere camera's in openbare plaatsen te doen installeren.
Of houdt hij zich alleen maar in?
Oud 27 juni 2006, 11:34   #5934
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door malinois Bekijk bericht

Maar dat ook de radicale tegenstanders van die politiek-economische machtsconcentratie mee in een hoger complot zitten, en dat bijvoorbeeld ook de aanslag op het WTC op 11 sept. 2001 een "inside job" van de Bilderberg-kapitalisten zou zijn, daar kun je mij niet van overtuigen.
Je mag het niet zo simpel bekijken als dat hé. Het is niet zo dat alle leden van Bilderberg plots eens tesamen gaan zitten en zeggen van we gaan een inside job doen. Het is een complex web en een complexe vertakking, maar ergens is er een groep die de globale agenda min of meer stuurt. Dit is duidelijk. Deze groep is de reden dat we de U.N hebben etc. Als je de feiten bestudeert is het duidelijk dat zij het grootste deel van de geschiedenis van de afgelopen eeuw geschreven hebben. De Bilderberg is zeker niet de top van de pyramide.

Citaat:
Laat staan dat al die gekke esoterische toestanden waar Pindar mee dweept, indruk maken op een nuchter mens.
Nochtans speelt die esoterie een veel rol in geheime genootschappen (waar veel prominenten lid van zijn). Hitler was bijvoorbeeld een adept van de Thule genootschap en dweepte in de esoterie en de zwarte magie. De binnenste kern van de Nazi partij waren satanisten die aan zwarte magie deden. (Zij geloofden daarin).

Dit heel interessante stukje verduidelijkt bovenstaande:

Citaat:
As hard to believe as it may be for Americans brought up on wartime propaganda films and publications devoted merely to war technology and battles, World War II was largely the result of infighting between secret occult societies composed of wealthy businessmen that eventually led to international tensions that provoked open warfare.

As in other conflicts, the manipulation and influence of these societies is found in the origins and finances of the war, not on the battlefields. Abundant evidence now exists indicating that World War II was brought about by agents and members of secret societies connected to the Illuminati and Freemasonry in both Germany and Britain. It was in this "good war," that the older mystic societies seeking freedom from both church and state merged with the modern secret societies concerned primarily with wealth, power, and control.

"Sir Winston Churchill himself . . . was insistent that the occultism of the Nazi Party should not under any circumstances be revealed to the general public," wrote author Trevor Ravenscroft, who claimed to have worked closely with Dr. Walter Johannes Stein, a confidential adviser to Churchill. "The failure of the Nuremberg Trials to identify the nature of the evil at work behind the outer facade of National Socialism convinced him that another three decades must pass before a large enough readership would be present to comprehend the initiation rites and black magic practices of the inner core of Nazi leadership."

This remarkable statement was corroborated by Airey Neave, one of the postwar Nuremberg prosecutors, who said the occult aspect of Nazi activities was ruled inadmissible because the tribunal feared both the psychological and spiritual implications in the Western nations. They also thought that such beliefs, so contrary to public rationalism, might be used to mount an insanity defense for Nazi leaders.

History identifies Adolf Hitler as a dominant figure in the war, so to understand the involvement of the secret societies, one must first understand Hitler and the origins of his Nazi Party. Many books, articles, and even TV specials have been produced documenting the ties between Hitler's Nazis and occult societies, but few have made it plain that Hitler was their creation.
Oud 27 juni 2006, 11:41   #5935
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Wat een denigrerend toontje,spreek ons normaal aan als je een vraag stelt wil je.

Geloof je echt dat dat links stemmen in die arme landen iets zal veranderen?In die landen heb je eveneens de superrijken die alles in handen hebben (heel weinig) en de armen die niks hebben (heel veel),en bovendien zijn die landen veel makkelijker te nekken (zo is in het verleden al gebleken) en veel afhankelijker van de internationalisten.Of ze nu links zijn of rechts maakt niet veel uit.Zeker niet bij dat soort landen (Chavez even in het miden gelaten)...Waar leent een Argentinie in econiomische crisis geld denk je?En al gehoord NAFTA en CAFTA in het geval Mexico?

De rijken ginder (Chavez even in het midden gelaten) komen vanzelf uit bij degenen die hier vaak genoemd worden.Rijk zoekt en vindt rijk (een heel logisch proces) en adel trouwt adel (zie bvb. Maxima en Willem-Alexander).

Nee,is dit een grap?

Dus de superrijke supermachtige oligarchen der aarde boeten volgens jou in aan macht omdat in enkele derdewereldlanden en landen van quasi geen betekenis op werelvlak eens links gaan stemmen...(sterker nog:VS,EU,IMF etc. worden onbetekenend)
Links of recht maakt Die landen niet moeilijker controleerbaar hoor.Het maakt het volk even tevreden,het geeft hen hoop,maar eigenlijk verandert er weinig,de macht en het geld en de controle over de grondstoffen,de media,noem maar op blijft in handen van dezelfde kliek die regeert vanop de achtergrond.
Ik heb ook sympathie voor de linkse leiders in Venezuela en Bolivia, al verontrust mij anderzijds hun populistisch nationalisme, maar evenals Lex Blanca geloof ik niet dat hiermee het einde van de neoliberale globalisering is ingeluid.
Hoelang zullen die leiders het volhouden? 1, 2 of 3 legislaturen? De USA en hun bondgenoten zijn sterk in het destabiliseren van te linkse regimes (denk bij voorbeeld aan het Nicaragua van Daniel Ortega in de late jaren '80 van de vorige eeuw). Alleen Cuba is een merkwaardige uitzondering - zolang de USA dat ongevaarlijke landje laten betijen.

Laatst gewijzigd door malinois : 27 juni 2006 om 11:42.
Oud 27 juni 2006, 11:46   #5936
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
De nieuwste film van Alex Jones, "Terrorstorm" is uit. De film gaat over de 7/7 London bombings.

Het loont de moeite deze te bekijken want alle feiten die bewijzen dat 7/7 een inside job is worden aangehaald. Er zitten feiten bij waar men in de maintream media nog nooit van gesproken heeft, of ernstige vragen over gesteld.

Onderstaande link kan je de film downloaden.

Download Alex Jones new movie Terror Storm here. or here... Mirror 1

Korte synopsis van de film:
Ach, er zijn alleen bewijzen dat de voorafgaandelijke waarschuwingen tegen mogelijke aanslagen ernstig onderschat zijn door de overheden.
En het is menselijk dat fantasierijke showverkopers als Alex Jones daar meteen een bewezen inside-job in zien.

Dat zijn onuitroeibare methoden van conspiracy-brouwers. Het verwondert mij trouwens dat Nostradamus tegenwoordig minder vaak uit de lade wordt gehaald dan pakweg 10 jaar geleden.

Laatst gewijzigd door malinois : 27 juni 2006 om 11:50.
Oud 27 juni 2006, 12:00   #5937
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Je mag het niet zo simpel bekijken als dat hé. Het is niet zo dat alle leden van Bilderberg plots eens tesamen gaan zitten en zeggen van we gaan een inside job doen. Het is een complex web en een complexe vertakking, maar ergens is er een groep die de globale agenda min of meer stuurt. Dit is duidelijk. Deze groep is de reden dat we de U.N hebben etc. Als je de feiten bestudeert is het duidelijk dat zij het grootste deel van de geschiedenis van de afgelopen eeuw geschreven hebben. De Bilderberg is zeker niet de top van de pyramide.

Nochtans speelt die esoterie een veel rol in geheime genootschappen (waar veel prominenten lid van zijn). Hitler was bijvoorbeeld een adept van de Thule genootschap en dweepte in de esoterie en de zwarte magie. De binnenste kern van de Nazi partij waren satanisten die aan zwarte magie deden. (Zij geloofden daarin).

Dit heel interessante stukje verduidelijkt bovenstaande:
Doe maar geen moeite, het is niet omdat de Nazi partij, of Pindar in bijvoorbeeld satanisme geloven, dat ik die stap ook ga zetten op jouw verzoek.

Ik heb de indruk dat je in mij een bijna bekeerling ziet, omdat ik de neoliberale globalisering erken als een dreigende machtsconcentratie waar weinig tegen opgewassen is. Maar nogmaals, doe geen moeite om mij warm te maken voor PrisonPlanet en C°
Oud 27 juni 2006, 12:15   #5938
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door malinois Bekijk bericht
Doe maar geen moeite, het is niet omdat de Nazi partij, of Pindar in bijvoorbeeld satanisme geloven, dat ik die stap ook ga zetten op jouw verzoek.

Ik heb de indruk dat je in mij een bijna bekeerling ziet, omdat ik de neoliberale globalisering erken als een dreigende machtsconcentratie waar weinig tegen opgewassen is. Maar nogmaals, doe geen moeite om mij warm te maken voor PrisonPlanet en C°

ik zie je geenszinds als een bekeerling, en dat zijn termen die ik ook niet zou gebruiken. Ik stel gewoon voor dat men de feiten moeten checken (de meesten doen het dus niet), en zeker niet dat ze het zomaar moeten geloven. Diegene die de feiten gecheckt hebben zijn dan wel diegene die "believer" zijn geworden.

Maar goed, wat is dan die neoliberale globaliserende machtsconcentratie? Wie zit erachter, naar waar gaat het. Wat zijn de actoren? Is het een bewust gestuurd proces, of gaat het meer automatisch? Geef eens een beetje uitleg.

Je komt hier af met een term die uit twee woorden bestaat, maar dat geeft niet veel duidelijk. Geef eens feiten, zoals wij hier in deze draad aanbieden.

Laatst gewijzigd door exodus : 27 juni 2006 om 12:22.
Oud 27 juni 2006, 12:58   #5939
Havana
Europees Commissaris

Havana's schermafbeelding

Standaard

[SIZE=2]Voer:[/SIZE]

[SIZE=2]De precieze locatie van Villa's graf is onbekend. Volgens sommigen is zijn schedel in 1926 geroofd door Emil Holmdahl en verkocht aan Prescott Bush, de grootvader van George W. Bush, de huidige president van de Verenigde Staten. De schedel zou worden gebruikt in rituelen van het geheime genootschap Skull and Bones.[/SIZE]

Laatst gewijzigd door Havana : 27 juni 2006 om 12:59.
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 13:23   #5940
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Diegene die de feiten gecheckt hebben zijn dan wel diegene die "believer" zijn geworden.
Dat is een schaamteloze leugen.

En ongelooflijk arrogant bovendien.

(Wanneer ga jij eindelijk doorhebben dat je geen flauw benul hebt van wat anderen lezen, onderzoeken, kennen.)

Jouw "feiten", die heb je in deze en andere threads overigens niet kunnen bewijzen, alléén maar eindeloos herhalen.

Op tegenargumenten ga je (evenals Pindar) nooit in, behalve met nietszeggende contextloze citaten.

Maar de anderen voor onnozelaars afdoen, dat kan je wel.

Laatst gewijzigd door Firestone : 27 juni 2006 om 13:41.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be