![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5921 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5922 | |
|
![]() De nieuwste film van Alex Jones, "Terrorstorm" is uit. De film gaat over de 7/7 London bombings.
![]() Het loont de moeite deze te bekijken want alle feiten die bewijzen dat 7/7 een inside job is worden aangehaald. Er zitten feiten bij waar men in de maintream media nog nooit van gesproken heeft, of ernstige vragen over gesteld. Onderstaande link kan je de film downloaden. Download Alex Jones new movie Terror Storm here. or here... Mirror 1 Korte synopsis van de film: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 26 juni 2006 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5923 |
Banneling
|
![]() Door wie worden Alex Jones en Paul Watson eigenlijk betaald?
En kom nu niet af dat het een uit de hand gelopen hobby is. 8) Laatst gewijzigd door parcifal : 26 juni 2006 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5924 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet waar JIJ je info vandaan hebt, maar tot nu toe heeft mijn onderzoek steeds boven water gehaald dat er 13 families zijn! Dat jij een andere mening hebt, dat mag, maar het is dan jouw mening en niet DE mening en dat geldt natuurlijk ook voor mijn mening. Een sterke aanwijzing dat het 13 families zijn is dat 13 een extreem belangrijk occult getal is en deze 13 families vind je in allerlei symbolen terug. Daaronder zitten er allerlei andere mensen, committe of 300 etc. En tja dat het je strot uitkomt, da's niet mijn schuld. ![]() Het enige wat ik hier schrijf is wat ik ontdekt heb, en tot nu toe leidt alles wat mij betreft in die richting. Nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5925 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe verklaar je dat jij dingen 'weet' die quasi iedereen afdoet als larie? Hoe weet jij dat jouw kennis 'juist' is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5926 | |||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
En waarom is dat volgens jou het juiste lijstje in tegenstelling tot de andere lijstjes van 13? En sinds wanneer zijn het 13 families en sinds wanneer zijn het die 13 families? Gelieve of concreet met een antwoord te komen of concreet toe te geven dat je het niet weet.(niet:dit is jouw mening en dit de mijne...ik vraag je waar je het vandaan hebt.dit is een discussieforum,ik vind het maar normaal dat deze vragen gesteld worden en dat een concreet antwoord volgt als ernaar gevraagd wordt-het lijkt me maar normaal dat bronnen worden vermeld op aanvraag) Citaat:
Zijn dat er volgens jou maar 13? (en hoe verklaar je dat er in je lijstje meerdere zitten die nog niet zo lang tot de top behoren?) Citaat:
![]() Het kunnen er dan net zo goed negen of elf zijn... In welke symbolen vind je die families allemaal terug? Welke groeperingen boven Committee of 300 (in het midden gelaten of dat echt bestaat-of onder die naam bestaat) vormen deze families dan wel?Bestaan die groeperingen enkel uit die families? Citaat:
![]() 13 is een occult getal...een logisch gevolg daarvan is dat dat populistische 13 families aanslaat en dat wordt mooi aangetoond door het feit dat er verscheidene lijstjes van 13 te vinden zijn...(en er kan er maar 1 juist zijn). Citaat:
(je moet je hier niet geviseerd voelen -zoals je hier wel eens geviseerd wordt- omdat je de reptielentheorie aanhangt.dat heeft er niks mee te maken.alleen vind ik je argumentatie-voor zover daar voorlopig sprake van is- omtrent deze discussie van die 13 families bijzonder zwak...-wiolapress style zeg maar)
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 26 juni 2006 om 18:36. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5927 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() ![]() Commentaar bij de cartoon: Every so often I get an email from someone or another associated with the so-called "9-11 truth" movement. They're the people who maintain the terrorist attacks of September was the result of some massive government conspiracy, and spout all sorts of convoluted theories to explain why Osama Bin Laden was innocent. If you watch any of their movies or read any of their articles, what Bush is saying in this cartoon is more or less what they believed happened. Link naar de webpagina |
![]() |
![]() |
![]() |
#5928 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
plaatje1:welke theoristen/theorieen omtrent 9/11 als inside job stellen dat mensen op een vliegveld werden verzameld om hen af te maken? plaatje2:welke theoristen/theorieen omtrent 9/11 als inside job stellen dat de vliegtuigen waar ze op zaten werden vernietigd? plaatje3:welke theoristen/theorieen stellen dat idioten (of wie dan ook) werden ingehuurd ![]() ![]() De algemeen verkondigde theorie omtrent 9/11 als inside job stelt geen van die zaken en stelt dat hoogstwaarschijnlijk de controle over de vliegtuigen in questie vanop de grond is overgenomen en dat eventueel/allicht een gas in het vliegtuig is verspreid om de passagiers in te slapen.Een scenario die met de bestaande technologie helemaal niet vergezocht en makkelijk uitvoerbaar is. plaatje4:het geval Pentagon is ook een stuk genuanceerder dan in die cartoon.het lijkt erg onlogisch om iets anders dan de "gekaapte" Boeing in het Pentagon te vliegen,maar het wordt een stuk logischer als (ik zeg als) het de bedoeling was die Boeing daar (waar haast geen volk was en waar het bureau van Rumsfeld zo ongeveer het verst van verwijderd was) in het Pentagon te vliegen-en dat quasi onmogelijk blijkt... plaatje 5:OBL ontkende aanvankelijk en de wereld is wijsgemaakt dat hij het was met een vals filmpje met een dubbelganger (rechtshandig,gouden ring...) Dat was idd de reden om Afghanistan binnen te vallen.Was het ook niet zo dat de Taliban na de laatste waarschuwing had gezegd OBL uit te leveren;wat in de wind is gesmoord door de Bush regering? plaatje6:ze hebben idd het volk in de oorlog in Iraq gelogen.niet enkel de leugen dat hij met 9/11 te maken had,maar ook de massavernietigingswapens. plaatje7:het kan hen idd niet schelen dat het merrendeel van hun volk tegen de oorlog is (democratie,ja hoor ![]() plaatje8:het gaat niet enkel om olie uiteraard! plaatje9:het is natuurlijk onzin dat ze opzettelijk steekjes gaan laten vallen... Nuja,die conclusie dat die cartoon weergeeft wat de conspiracy theorists geloven is ronduit absurd!Dat je niet zelf tot deze analyse komt is op zijn zachtst gezegd verbazend te noemen...het is eerder slechte wil,niet?
![]() |
![]() |
#5929 | |
|
![]() Citaat:
Dan blijf je over met de feiten die je moet bestuderen. Feiten wijzen aan dat het eigen volk terroriseren, en het dan steken op een echte of imaginaire vijand, een veelgebruikte techniek is van machtshebbers door de eeuwen heen om de eigen machtsbasis te verstevingen. Vandaag de dag is het niets anders met 9/11 etc... De feiten wijzen dit aan. Bijvoorbeeld bij de 7/7 bombings wordt er in Jones' zijn film enorm aandacht besteed aan de "oefeningen", die heel toevallig het scenario oefenden van exact hetgeen gebeurde, tot en met het exacte tijdstip en de exacte plaatsen (zelfde stations). Iemand heeft eens berekend welke kans dat dit toevallig is over een periode van 10 jaar en het was een 1 met 41 nullen achter. Ook was de bus met de zelfmoordenaar de enige bus die afgeleid werd van zijn normale route, naar tavistock square die dag. En ga zo maar voort. Dit zijn feiten die het aantonen.
Laatst gewijzigd door exodus : 27 juni 2006 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5930 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Duizenden berichten volgeschreven, gekopieerd en geplakt , teksten, foto's tekeningen, noem maar op, met één enkel pertinent berichtje naar de prullebak verwezen. Grandioos! Laatst gewijzigd door Antoon : 27 juni 2006 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5931 | |
|
![]() Citaat:
Als je dit kan begrijpen, maar je denkt dat het niet mogelijk is in Amerika, wel dan heb je een verkeerd beeld van Amerika. Of zijn de meesten zo naïef van te denken dat die wereldleiders, met hun drang naar macht en hun connecties met het bedrijfsleven en defensiebdrijven en de grote industrie waar het om miljarden draait, het beste met ons voorhebben??? Als je denkt dat ze één moer om ons geven ben je een onnozelaar.
Laatst gewijzigd door exodus : 27 juni 2006 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5932 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De CIA-controle van wereldwijde financiële transacties via Swift is daar nog eens een voorbeeld van. Maar dat ook de radicale tegenstanders van die politiek-economische machtsconcentratie mee in een hoger complot zitten, en dat bijvoorbeeld ook de aanslag op het WTC op 11 sept. 2001 een "inside job" van de Bilderberg-kapitalisten zou zijn, daar kun je mij niet van overtuigen. Laat staan dat al die gekke esoterische toestanden waar Pindar mee dweept, indruk maken op een nuchter mens. Citaat:
Citaat:
En ja, CIA, FBI, MI5 en MI6 bestaan, maar daarom zijn niet alle James-Bondverhalen en Spooks-feuilletonafleveringen (veel interessanter trouwens dan een forumdiscussie als deze) historische feiten. En de mythische NWO-fantasieën van PrisonPlanet en andere "illuminati" zijn nog een stap verder in het kennismoeras van de speculatieve fictie.
![]() Laatst gewijzigd door malinois : 27 juni 2006 om 11:18. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5933 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Of houdt hij zich alleen maar in?
![]() |
![]() |
#5934 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit heel interessante stukje verduidelijkt bovenstaande: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5935 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoelang zullen die leiders het volhouden? 1, 2 of 3 legislaturen? De USA en hun bondgenoten zijn sterk in het destabiliseren van te linkse regimes (denk bij voorbeeld aan het Nicaragua van Daniel Ortega in de late jaren '80 van de vorige eeuw). Alleen Cuba is een merkwaardige uitzondering - zolang de USA dat ongevaarlijke landje laten betijen.
![]() Laatst gewijzigd door malinois : 27 juni 2006 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5936 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En het is menselijk dat fantasierijke showverkopers als Alex Jones daar meteen een bewezen inside-job in zien. Dat zijn onuitroeibare methoden van conspiracy-brouwers. Het verwondert mij trouwens dat Nostradamus tegenwoordig minder vaak uit de lade wordt gehaald dan pakweg 10 jaar geleden.
![]() Laatst gewijzigd door malinois : 27 juni 2006 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5937 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb de indruk dat je in mij een bijna bekeerling ziet, omdat ik de neoliberale globalisering erken als een dreigende machtsconcentratie waar weinig tegen opgewassen is. Maar nogmaals, doe geen moeite om mij warm te maken voor PrisonPlanet en C°
![]() |
![]() |
#5938 | |
|
![]() Citaat:
![]() ik zie je geenszinds als een bekeerling, en dat zijn termen die ik ook niet zou gebruiken. Ik stel gewoon voor dat men de feiten moeten checken (de meesten doen het dus niet), en zeker niet dat ze het zomaar moeten geloven. Diegene die de feiten gecheckt hebben zijn dan wel diegene die "believer" zijn geworden. Maar goed, wat is dan die neoliberale globaliserende machtsconcentratie? Wie zit erachter, naar waar gaat het. Wat zijn de actoren? Is het een bewust gestuurd proces, of gaat het meer automatisch? Geef eens een beetje uitleg. Je komt hier af met een term die uit twee woorden bestaat, maar dat geeft niet veel duidelijk. Geef eens feiten, zoals wij hier in deze draad aanbieden.
Laatst gewijzigd door exodus : 27 juni 2006 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5939 |
Europees Commissaris
|
![]() [SIZE=2]Voer:[/SIZE]
[SIZE=2]De precieze locatie van Villa's graf is onbekend. Volgens sommigen is zijn schedel in 1926 geroofd door Emil Holmdahl en verkocht aan Prescott Bush, de grootvader van George W. Bush, de huidige president van de Verenigde Staten. De schedel zou worden gebruikt in rituelen van het geheime genootschap Skull and Bones.[/SIZE] Laatst gewijzigd door Havana : 27 juni 2006 om 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5940 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ongelooflijk arrogant bovendien. (Wanneer ga jij eindelijk doorhebben dat je geen flauw benul hebt van wat anderen lezen, onderzoeken, kennen.) Jouw "feiten", die heb je in deze en andere threads overigens niet kunnen bewijzen, alléén maar eindeloos herhalen. Op tegenargumenten ga je (evenals Pindar) nooit in, behalve met nietszeggende contextloze citaten. Maar de anderen voor onnozelaars afdoen, dat kan je wel. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 27 juni 2006 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |