![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5941 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is gewoonweg duidelijk dat de meeste disbelievers zitten met vooroordelen zo groot als de zee diep is, en het afwijzen zonder al te veel onderzoek. Citaat:
Citaat:
We moeten de huidige stand van zaken van de mensheid natuurlijk ook niet verbloemen en zeggen dat het zonder die leiders al peis en vree zou zijn. Maar veel mensen laten zich controleren in hiërachische structuren, waar je , als je er eenmaal inzit, er moeilijk kan uit ontsnappen als het je begint tegen te werken. Zij zijn er tenslotte omdat wij het toelaten dat ze ons controleren. Want wij zijn enorm in de meerderheid.
Laatst gewijzigd door exodus : 27 juni 2006 om 13:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5942 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Van vooroordelen gesproken !
![]() |
![]() |
#5943 |
|
![]() Ik dacht dat ik voor die zin ook een argumentatie gegeven had waarom het duidelijk was.
![]() |
![]() |
#5944 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij denkt dat misschien, maar een vooroordeel is wat anders dan argumentatie. Jij zit nu eenmaal met het typisch vooroordeel van believers dat wie de "feiten" (uiteraard alléén de uitgefilterde, aangepaste en soms verzonnen feiten die in de leer passen) maar wil bekijken automatisch een believer wordt. Dat is wat je hierboven schreef: Citaat:
Mij kutkammer, wetenschappertje, Flinstone, onnozel, gebrainwasht, enz ... noemen zal me heus niet overtuigen. Waarom proberen jullie het niet eindelijk eens met verifiëerbare feiten, logische argumenten, coherente theorieën, zonder filters, zonder overinterpretaties, zonder verzinsels? Dat zou eens interessant zijn, se.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 27 juni 2006 om 14:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5945 | |
|
![]() Citaat:
Omdat het zo fantastisch klinkt voor de non-believers, zijn jullie vanop voorhand al gekant ertegen. En dat doet geen goed voor jullie interpretatie van de feiten. Want je moet niet gaan beweren dat je er geen bias tegen hebt. Ik heb nog geen enkele non-believer gezien die openstaat voor de informatie. Er zijn er weinigen die zeggen, "klinkt wel overdreven, maar zal het toch eens bekijken". Bij jullie is het direct "wat een zever, enz". Er zijn believers zoals Straddle die 1 jaar geleden ardente disbelievers waren. Totdat ze de feiten checken. Dit spreekt in het voordeel van de NWO-theorie.
![]() |
![]() |
![]() |
#5946 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er een degelijke basis is om dergelijke conclusie te trekken, dan moet ik, vanuit rationeel oogpunt, de conclusie aanvaarden. "Geloven" heeft daar zero, noppes, nada, nougabollen mee te maken. Als je echter de 'officiele' geschiedenis en de 'alternatieve versie' van de believers vergelijkt, verliezen de believers , met knockout, in de eerste ronde. Het staat onomstotelijk vast dat believers de 'feiten' bewust selecteren om hun vooroordelen te ondersteunen. De methodologie is dus corrupt, de gevolgtrekking bijgevolg ook. Q.E.D. ![]() Citaat:
Je onderschat de meeste mensen echt, vrees ik. ![]() Citaat:
Het is echt geen overtuigende case. Sorry. ![]() Trouwens, exodus, doe eens een prognose waar heel die NWO-theorie en believers-beweging heen zal gaan op termijn... Langzaam wegdoven? Af en toe nog opflakkeren? Misschien zien de 'believers' het later als een 'nogal domme' fase in hun ontwikkeling? Een beetje zoals de hippies die experimenteerden met Drugs en Open relaties en later allemaal zakenlieden werden? 8) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5947 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Het is eerder een metafoor.Ze aanbidden niet simpelweg alles wat slecht is met als verpersoonlijking daarvan de Duivel.Het is eerder een overtuiging dat Luciferianisme goed is en de niet-ingewijden onwaardig zijn of zo-wat min of meer lateraal loopt met de meeste religies:gelovigen-heidenen. Het is eerder in volgende richting;(niet te letterlijk nemen wat ik hier schrijf heh,het is uiteraard genuanceerder),Lucifer was degene die Eva ertoe verleidde van de appel te bijten.Hij hielp de mens daarmee uit zijn onwetendheid en bezorgde hen kennis.Zij die onwetend zijn zijn minderwaardig-iets in die trant.De zon staat symbool voor Lucifer-vandaar de negatieviteit naar zonaanbidding toe van onze kant.Jesus is een zonnesymbool (we vieren niet de geboorte van Jesus,maar de wedergeboorte van de zon etc.);dus zonder het te weten aanbidden de Rooms-Katholieken en de Christenen dus Lucifer/Satan/El-hoe je het noemt.De top weet dit echter wel en de oprichters die het al eeuwen gebruiken om hun macht uit te breiden eveneens (deze esoterische kennis wordt o.m. via geheime genootschappen overgedragen-hogere graden weten meer). Lucifer staat symbool in de bijbel voor iets uit vroegere zonreligies (Nimrod-Babylon). Jesus-Maria=Nimrod-Semirames.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 27 juni 2006 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5948 |
Vreemdeling
|
![]() Beste mensen,
Ik ben nieuw op het forum, en ik ga geen 298 chatpagina's doorbladeren om te controleren wat er juist allemaal gezegd is geweest. Het onderwerp NWO intrigeert me wel, en ik denk dat ik er wel iets kan over zeggen. Maar ik las hier en daar over bloedlijnen en illuminati-gezwans dat eerder in de fantastische boekenrekken naast Dan Brown e.d. thuishoort. Mijn vraag is: wordt hier ook gediscussieerd over 'the project for a new american century'? Want als je het wil hebben over de NWO, moet je uiteraard ook praten over de PNAC. Als het nog niet is vermeld, wil ik het wel kort situeren... groet, knaagrat |
![]() |
![]() |
![]() |
#5949 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5950 |
Vreemdeling
|
![]() hogere instanties?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5951 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Welkom Knaagrat ![]()
![]() |
![]() |
#5952 |
Minister-President
|
![]() Dat de VS-politiek gestuurd wordt door supranationale organisaties zeg maar.
Dat het VS beleid wordt bepaald door internationalisten (ook niet-Amerikanen) die de VS gebruiken om hun doelen te bewerkstelligen en niet naar de wil van de VS burgers. De Federal Reserve heeft bvb. ook een enorme invloed op het VS beleid en dat is volledig in handen van internationale bankiers. In de lijn van de term Militair-Industrieel Complex zeg maar:dat een bepaalde groep die in zaken doet op het gebied van defensie en militaire zaken dusdanig machtig wordt dat ze het beleid van de politiek gaan bepalen in functie van hun zaken/doelen. Trek die lijn door naar de internationalisten.
![]() |
#5953 |
Vreemdeling
|
![]() Lastig natuurlijk als ik niet weet wat er al gezegd is. Ik zal een synopsis proberen maken:
Project for a new american century (PNAC) is een neoconservatieve denktank die lobbywerk doet voor grote corporaties in de defensie, telecom, en transportindustrie. In PNAC zetelen belangrijke mensen als Donald Rumsfeld, Jeb Bush, Paul Wolfowitz, Dick cheney waardoor het PNAC een enorme stempel heeft unnen drukken op de VS-buitenlandbeleid. Voor zover ik weet, is de NWO het produkt van een samengaan tussen machtige bedrijven en geopolitiek. De oorlogen in Irak en Afghanistan zijn daar een goed voorbeeld van. In Afghanistan wilden VS-oliebedrijven een pijpleiding bouwen om olie uit turkmenistan aar de arabische zee te voeren, Irak moest al vanaf 2000 worden gestraft omdat Saddam toen de dollar voor de euro verruilde als internationaal betaalmiddel en er een duidelijk signaal moest worden gegeven aan de arabische landen dat er moest geluisterd worden naar de VS, or else... Er is dus wel een NWO in de maak, georkestreerd door Big Corporations die winst maken van oorlog en/of olie (halliburton, lockheed martin, dilligence...). De strijd om olie is ook een geopolitiek wapen. Controleer de olie, controleer de wereld. De VS zijn bang dat Rusland, japan, Europa, China... te sterk worden, en daardoor proberen ze via de controle van de oliekraan controle op deze landen uit te oefenen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5954 | |
|
![]() Mensen die achter de schermen het beleid van Amerika bepalen, zoals de Federal Reserve en de top van de CFR zoals Lex al aangaf. Dan heb je nog de RIIA in Engeland wat de tegenhanger is van de CFR in Amerika, en volgens veel onderzoekers "hoger in commando". Daarboven heb je zeker nog instanties, maar deze zijn veel minder tastbaar.
Een goeie beknopte inleiding van de NWO is onderstaande. Het is niet zozeer de big corporations die in de NWO alle macht hebben. De big corporations zijn in handen van individuen met zeer veel geld en macht. De beginpost van deze draad is ook een goeie inleiding tot de NWO met veel quotes. Waar het duidelijk is dat ze bedoelen een wereldregering zoals hierboven beschreven die uit de U.N moet voorvloeien. Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 27 juni 2006 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5955 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Par,je word hier op het aanvaarden van conclusies gebacked door een deugdelijke case gequoteerd met een grote 0!
![]() |
![]() |
#5956 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Achter een argumentatie kunnen we tevens fluiten.Zelfs simpelweg antwoorden op vragen (geloof je nog steeds dat de Fed een privé-instelling is?Welke zijn volgens jou-want je beweerde laatst dat er zijn- de verdachte zaken aan 9/11?) gebeurt niet.Is dat omdat je niet wil toegeven over de Fed?En wat is de reden omtrent de vraag over 9/11?
![]() |
![]() |
#5957 |
Vreemdeling
|
![]() Er zijn een aantal zaken die zeker waar zijn:
Opstandelingengroepen als de KLA en andere georganiseerde misdaadbendes met wereldwijde vertakkingen worden gebruikt om politiek-economische doelen te realiseren. Dat is niet te ver gezocht, dat was zo in het verleden (zie bvb. het BCCI-schandaal waar de CIA samenwerkte met misdaadbendes) en dat gebeurt nu zeker nog. Die misdaadbendes worden gebruikt om politieke druk uit te oefenen op tegenstanders, het gebeurt nu bvb. om rusland onder druk te zetten. Dat er groepen zouden zijn die de macht volledig naar zich toe willen trekken en terugkeren naar een soort feodaal systeem lijkt me echter zéér ver gezocht. De mensen die nu macht hebben, hebben hun macht en weelde dankzij een kapitalistisch systeem waarin zij de lakens uitdelen. Dat ('democratisch') systeem naar de kloten stampen zullen zij ook meteen in hun broekzak voelen. De enige reden waarvoor ze zoiets zouden doen, is uit ecologische overwegingen volgens mij, en dat lijkt me helemaal ver gezocht... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5958 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie bepaalt de prijs van de edelmetalen?Wie domineert de mineralensector?Wie heeft de opiumhandel (en de andere drugs eveneens) in handen?etc.etc.Er is veel meer dan enkel olie.VS wordt volgens mij veel meer dan jij vermoedt gestuurd (en gebruikt) door internationalisten niet uit VS afkomstig zijn.London is het financiele centrum van de wereld...alle wegen leidden naar Rome...
![]() |
![]() |
#5959 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 27 juni 2006 om 19:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |