Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juni 2006, 13:41   #5941
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Dat is een schaamteloze leugen.

En ongelooflijk arrogant bovendien.

(Wanneer ga jij eindelijk doorhebben dat je geen flauw benul hebt van wat anderen lezen, onderzoeken, kennen.)
Ik heb daar wel een gedacht van. Jullie zeggen het zelf. De meeste hardcore disbelievers zeggen gewoonweg vlakkaf dat ze het niet zullen bekijken, omdat het van een conspiracy site komt. Wanneer er aangeraden wordt om een film te bekijken, dan blijft het stil. Je hebt trouwens nooit geantwoord op mijn vragen of je al eens langer dan een uur aan een stuk over de NWO gelezen hebt of al eens een volledige film bekeken. Hoe kan je dan duidelijkheid hebben.

Het is gewoonweg duidelijk dat de meeste disbelievers zitten met vooroordelen zo groot als de zee diep is, en het afwijzen zonder al te veel onderzoek.

Citaat:
Op tegenargumenten ga je (evenals Pindar) nooit in, behalve met nietszeggende contexloze citaten.
Ik ga wel in op tegenargumenten. Spijtig genoeg is het enige tegenargument dat jullie hebben is dat zoiets geweldigs niet kan en de wereld niet maakbaar is etc... Daar heb ik dan ook al ettelijke keren op gereageerd.

Citaat:
Maar de anderen voor onnozelaars afdoen, dat kan je wel.
Dat doe ik niet. Ik zeg dat als je denkt dat ze één moer om ons geven dan ben je een onnozelaar. Als jij dat echt gelooft , tja, dan ben je niet goed geinformeerd. Als "onze" leiders echt het beste met ons zouden voorhebben, dan was er veel minder oorlog en armoede in de wereld. Meestal wordt er een air aan gegeven dat ze zo competent zijn etc...

We moeten de huidige stand van zaken van de mensheid natuurlijk ook niet verbloemen en zeggen dat het zonder die leiders al peis en vree zou zijn. Maar veel mensen laten zich controleren in hiërachische structuren, waar je , als je er eenmaal inzit, er moeilijk kan uit ontsnappen als het je begint tegen te werken.

Zij zijn er tenslotte omdat wij het toelaten dat ze ons controleren. Want wij zijn enorm in de meerderheid.

Laatst gewijzigd door exodus : 27 juni 2006 om 13:42.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 13:43   #5942
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het is gewoonweg duidelijk dat de meeste disbelievers zitten met vooroordelen zo groot als de zee diep is, en het afwijzen zonder al te veel onderzoek.

Van vooroordelen gesproken !
Oud 27 juni 2006, 13:51   #5943
exodus

Standaard

Citaat:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Het is gewoonweg duidelijk dat de meeste disbelievers zitten met vooroordelen zo groot als de zee diep is, en het afwijzen zonder al te veel onderzoek
Ik dacht dat ik voor die zin ook een argumentatie gegeven had waarom het duidelijk was.
Oud 27 juni 2006, 14:43   #5944
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik dacht dat ik voor die zin ook een argumentatie gegeven had waarom het duidelijk was.

Jij denkt dat misschien, maar een vooroordeel is wat anders dan argumentatie.

Jij zit nu eenmaal met het typisch vooroordeel van believers dat wie de "feiten" (uiteraard alléén de uitgefilterde, aangepaste en soms verzonnen feiten die in de leer passen) maar wil bekijken automatisch een believer wordt. Dat is wat je hierboven schreef:

Citaat:
Diegene die de feiten gecheckt hebben zijn dan wel diegene die "believer" zijn geworden.
Wel, het is precies omdat ik meer dan genoeg van jullie zever heb gelezen (op dit forum maar ook en vooral elders), dat ik weet dat het waardeloze rommel is.

Mij kutkammer, wetenschappertje, Flinstone, onnozel, gebrainwasht, enz ... noemen zal me heus niet overtuigen.

Waarom proberen jullie het niet eindelijk eens met verifiëerbare feiten, logische argumenten, coherente theorieën, zonder filters, zonder overinterpretaties, zonder verzinsels?
Dat zou eens interessant zijn, se.

Laatst gewijzigd door Firestone : 27 juni 2006 om 14:43.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 18:06   #5945
exodus

Standaard

Citaat:

Waarom proberen jullie het niet eindelijk eens met verifiëerbare feiten, logische argumenten, coherente theorieën, zonder filters, zonder overinterpretaties, zonder verzinsels?
Dat zou eens interessant zijn, se.
Het probleem is, de conclusie waarnaar die feiten leiden, is voor jullie te "overdreven". Jullie kunnen gewoonweg niet geloven dat geschiedenis van de vorige eeuw volledig getekent is door deze internationale samenzwering, dat er wereldoorlogen door veroorzaakt zijn en supranationale instellingen zoals de U.N.

Omdat het zo fantastisch klinkt voor de non-believers, zijn jullie vanop voorhand al gekant ertegen. En dat doet geen goed voor jullie interpretatie van de feiten. Want je moet niet gaan beweren dat je er geen bias tegen hebt.

Ik heb nog geen enkele non-believer gezien die openstaat voor de informatie. Er zijn er weinigen die zeggen, "klinkt wel overdreven, maar zal het toch eens bekijken". Bij jullie is het direct "wat een zever, enz".

Er zijn believers zoals Straddle die 1 jaar geleden ardente disbelievers waren. Totdat ze de feiten checken. Dit spreekt in het voordeel van de NWO-theorie.
Oud 27 juni 2006, 18:32   #5946
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het probleem is, de conclusie waarnaar die feiten leiden, is voor jullie te "overdreven". Jullie kunnen gewoonweg niet geloven dat geschiedenis van de vorige eeuw volledig getekent is door deze internationale samenzwering, dat er wereldoorlogen door veroorzaakt zijn en supranationale instellingen zoals de U.N.
Absoluut niet.
Als er een degelijke basis is om dergelijke conclusie te trekken, dan moet ik, vanuit rationeel oogpunt, de conclusie aanvaarden.
"Geloven" heeft daar zero, noppes, nada, nougabollen mee te maken.

Als je echter de 'officiele' geschiedenis en de 'alternatieve versie' van de believers vergelijkt, verliezen de believers , met knockout, in de eerste ronde.

Het staat onomstotelijk vast dat believers de 'feiten' bewust selecteren om hun vooroordelen te ondersteunen.
De methodologie is dus corrupt, de gevolgtrekking bijgevolg ook.
Q.E.D.

Citaat:
Omdat het zo fantastisch klinkt voor de non-believers, zijn jullie vanop voorhand al gekant ertegen. En dat doet geen goed voor jullie interpretatie van de feiten. Want je moet niet gaan beweren dat je er geen bias tegen hebt.
Nee, er is geen fundamentele bias. Als je een deugdelijke case hebt, moet elke logisch denkend persoon de conclusies aanvaarden.
Je onderschat de meeste mensen echt, vrees ik.

Citaat:
Ik heb nog geen enkele non-believer gezien die openstaat voor de informatie. Er zijn er weinigen die zeggen, "klinkt wel overdreven, maar zal het toch eens bekijken". Bij jullie is het direct "wat een zever, enz".

Er zijn believers zoals Straddle die 1 jaar geleden ardente disbelievers waren. Totdat ze de feiten checken. Dit spreekt in het voordeel van de NWO-theorie.
Ik heb ook de meeste bronnen gecheckt. Ik heb zelfs LC1 en LC2 bekeken.
Het is echt geen overtuigende case.
Sorry.

Trouwens, exodus, doe eens een prognose waar heel die NWO-theorie en believers-beweging heen zal gaan op termijn...
Langzaam wegdoven? Af en toe nog opflakkeren?
Misschien zien de 'believers' het later als een 'nogal domme' fase in hun ontwikkeling? Een beetje zoals de hippies die experimenteerden met Drugs en Open relaties en later allemaal zakenlieden werden? 8)
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 18:38   #5947
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door malinois Bekijk bericht
Doe maar geen moeite, het is niet omdat de Nazi partij, of Pindar in bijvoorbeeld satanisme geloven, dat ik die stap ook ga zetten op jouw verzoek.
Je begrijpt het niet goed,wat normaal is als je niet veel met deze materie bezig bent,niemand neemt je dat dan ook kwalijk,maar je stelt je iets helemaal fouts voor bij de term satanisme.
Het is eerder een metafoor.Ze aanbidden niet simpelweg alles wat slecht is met als verpersoonlijking daarvan de Duivel.Het is eerder een overtuiging dat Luciferianisme goed is en de niet-ingewijden onwaardig zijn of zo-wat min of meer lateraal loopt met de meeste religies:gelovigen-heidenen.
Het is eerder in volgende richting;(niet te letterlijk nemen wat ik hier schrijf heh,het is uiteraard genuanceerder),Lucifer was degene die Eva ertoe verleidde van de appel te bijten.Hij hielp de mens daarmee uit zijn onwetendheid en bezorgde hen kennis.Zij die onwetend zijn zijn minderwaardig-iets in die trant.De zon staat symbool voor Lucifer-vandaar de negatieviteit naar zonaanbidding toe van onze kant.Jesus is een zonnesymbool (we vieren niet de geboorte van Jesus,maar de wedergeboorte van de zon etc.);dus zonder het te weten aanbidden de Rooms-Katholieken en de Christenen dus Lucifer/Satan/El-hoe je het noemt.De top weet dit echter wel en de oprichters die het al eeuwen gebruiken om hun macht uit te breiden eveneens (deze esoterische kennis wordt o.m. via geheime genootschappen overgedragen-hogere graden weten meer).
Lucifer staat symbool in de bijbel voor iets uit vroegere zonreligies (Nimrod-Babylon).

Jesus-Maria=Nimrod-Semirames.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 27 juni 2006 om 18:47.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 18:46   #5948
knaagrat
Vreemdeling

Standaard

Beste mensen,
Ik ben nieuw op het forum, en ik ga geen 298 chatpagina's doorbladeren om te controleren wat er juist allemaal gezegd is geweest. Het onderwerp NWO intrigeert me wel, en ik denk dat ik er wel iets kan over zeggen. Maar ik las hier en daar over bloedlijnen en illuminati-gezwans dat eerder in de fantastische boekenrekken naast Dan Brown e.d. thuishoort. Mijn vraag is: wordt hier ook gediscussieerd over 'the project for a new american century'? Want als je het wil hebben over de NWO, moet je uiteraard ook praten over de PNAC. Als het nog niet is vermeld, wil ik het wel kort situeren...
groet,
knaagrat
knaagrat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 18:48   #5949
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knaagrat Bekijk bericht
Beste mensen,
Ik ben nieuw op het forum, en ik ga geen 298 chatpagina's doorbladeren om te controleren wat er juist allemaal gezegd is geweest. Het onderwerp NWO intrigeert me wel, en ik denk dat ik er wel iets kan over zeggen. Maar ik las hier en daar over bloedlijnen en illuminati-gezwans dat eerder in de fantastische boekenrekken naast Dan Brown e.d. thuishoort. Mijn vraag is: wordt hier ook gediscussieerd over 'the project for a new american century'? Want als je het wil hebben over de NWO, moet je uiteraard ook praten over de PNAC. Als het nog niet is vermeld, wil ik het wel kort situeren...
groet,
knaagrat
De PNAC is hier al veel aan bod gekomen, vooral in de 9/11 draden. Ik denk persoonlijk dat de PNAC veel op Amerikaans nationaal vlak te zeggen heeft, maar dat er nog veel hogere instanties zijn.
Oud 27 juni 2006, 18:50   #5950
knaagrat
Vreemdeling

Standaard

hogere instanties?
Oud 27 juni 2006, 18:50   #5951
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Beste mensen,
groet,
knaagrat
PNAC is hier al vaak gevallen;maar ga je gang.Ik vind ook dat misschien wat te weinig over tastbare zaken gesproken wordt hier zoals Federal Reserve,PNAC,CFR etc.

Welkom Knaagrat.
Oud 27 juni 2006, 18:57   #5952
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
hogere instanties?
Dat de VS-politiek gestuurd wordt door supranationale organisaties zeg maar.
Dat het VS beleid wordt bepaald door internationalisten (ook niet-Amerikanen) die de VS gebruiken om hun doelen te bewerkstelligen en niet naar de wil van de VS burgers.
De Federal Reserve heeft bvb. ook een enorme invloed op het VS beleid en dat is volledig in handen van internationale bankiers.
In de lijn van de term Militair-Industrieel Complex zeg maar:dat een bepaalde groep die in zaken doet op het gebied van defensie en militaire zaken dusdanig machtig wordt dat ze het beleid van de politiek gaan bepalen in functie van hun zaken/doelen.
Trek die lijn door naar de internationalisten.
Oud 27 juni 2006, 19:03   #5953
knaagrat
Vreemdeling

Standaard

Lastig natuurlijk als ik niet weet wat er al gezegd is. Ik zal een synopsis proberen maken:
Project for a new american century (PNAC) is een neoconservatieve denktank die lobbywerk doet voor grote corporaties in de defensie, telecom, en transportindustrie. In PNAC zetelen belangrijke mensen als Donald Rumsfeld, Jeb Bush, Paul Wolfowitz, Dick cheney waardoor het PNAC een enorme stempel heeft unnen drukken op de VS-buitenlandbeleid.
Voor zover ik weet, is de NWO het produkt van een samengaan tussen machtige bedrijven en geopolitiek. De oorlogen in Irak en Afghanistan zijn daar een goed voorbeeld van. In Afghanistan wilden VS-oliebedrijven een pijpleiding bouwen om olie uit turkmenistan aar de arabische zee te voeren, Irak moest al vanaf 2000 worden gestraft omdat Saddam toen de dollar voor de euro verruilde als internationaal betaalmiddel en er een duidelijk signaal moest worden gegeven aan de arabische landen dat er moest geluisterd worden naar de VS, or else...
Er is dus wel een NWO in de maak, georkestreerd door Big Corporations die winst maken van oorlog en/of olie (halliburton, lockheed martin, dilligence...).
De strijd om olie is ook een geopolitiek wapen. Controleer de olie, controleer de wereld. De VS zijn bang dat Rusland, japan, Europa, China... te sterk worden, en daardoor proberen ze via de controle van de oliekraan controle op deze landen uit te oefenen...
Oud 27 juni 2006, 19:11   #5954
exodus

Standaard

Citaat:
hogere instanties?
Mensen die achter de schermen het beleid van Amerika bepalen, zoals de Federal Reserve en de top van de CFR zoals Lex al aangaf. Dan heb je nog de RIIA in Engeland wat de tegenhanger is van de CFR in Amerika, en volgens veel onderzoekers "hoger in commando". Daarboven heb je zeker nog instanties, maar deze zijn veel minder tastbaar.

Een goeie beknopte inleiding van de NWO is onderstaande. Het is niet zozeer de big corporations die in de NWO alle macht hebben. De big corporations zijn in handen van individuen met zeer veel geld en macht.

De beginpost van deze draad is ook een goeie inleiding tot de NWO met veel quotes. Waar het duidelijk is dat ze bedoelen een wereldregering zoals hierboven beschreven die uit de U.N moet voorvloeien.

Citaat:
There is a worldwide conspiracy being orchestrated by an extremely powerful and influential group of genetically-related individuals (at least at the highest echelons) which include many of the world's wealthiest people, top political leaders, and corporate elite, as well as members of the so-called Black Nobility of Europe (dominated by the British Crown) whose goal is to create a One World (fascist) Government, stripped of nationalistic and regional boundaries, that is obedient to their agenda. Their intention is to effect complete and total control over every human being on the planet and to dramatically reduce the world's population by 5.5 Billion people. While the name New World Order is a term frequently used today when referring to this group, it's more useful to identify the principal organizations, institutions, and individuals who make up this vast interlocking spiderweb of elite conspirators.

The Illuminati is theoldest term commonly used to refer to the 13 bloodline families (and their offshoots) that make up a major portion of this controlling elite. Most members of the Illuminati are also members in the highest ranks of numerous secretive and occult societies which in many cases extend straight back into the ancient world. The upper levels of the tightly compartmentalized (need-to-know-basis) Illuminati structural pyramid include planning committees and organizations that the public has little or no knowledge of. The upper levels of the Illuminati pyramid include secretive committees with names such as: the Council of 3, the Council of 5, the Council of 7, the Council of 9, the Council of 13, the Council of 33, the Grand Druid Council, the Committee of 300 (also called the "Olympians") and the Committee of 500 among others.

In 1992, Dr John Coleman published Conspirators' Hierarchy: The Story of the Committee of 300. With laudable scholarship and meticulous research, Dr Coleman identifies the players and carefully details the Illuminati agenda of worldwide domination and control. On page 161 of the Conspirators Hierarchy, Dr Coleman accurately summarizes the intent and purpose of the Committee of 300 as follows:

"A One World Government and one-unit monetary system, under permanent non-elected hereditary oligarchists who self-select from among their numbers in the form of a feudal system as it was in the Middle Ages. In this One World entity, population will be limited by restrictions on the number of children per family, diseases, wars, famines, until 1 billion people who are useful to the ruling class, in areas which will be strictly and clearly defined, remain as the total world population.

There will be no middle class, only rulers and the servants. All laws will be uniform under a legal system of world courts practicing the same unified code of laws, backed up by a One World Government police force and a One World unified military to enforce laws in all former countries where no national boundaries shall exist. The system will be on the basis of a welfare state; those who are obedient and subservient to the One World Government will be rewarded with the means to live; those who are rebellious will simple be starved to death or be declared outlaws, thus a target for anyone who wishes to kill them. Privately owned firearms or weapons of any kind will be prohibited."

The sheer magnitude and complex web of deceit surrounding the individuals and organizations involved in this conspiracy is mind boggling, even for the most astute among us. Most people react with disbelief and skepticism towards the topic, unaware that they have been conditioned (brainwashed) to react with skepticism by institutional and media influences.

The NWO global conspirators manifest their agenda through the skillful manipulation of human emotions, especially fear. In the past centuries, they have repeatedly utilized a contrivance that NWO researcher and author David Icke has characterized in his latest book, The Biggest Secret, as Problem, Reaction, and Solution.

The technique is as follows: Illuminati strategists create the Problem- by funding , assembling, and training an "opposition" group to stimulate turmoil in an established political power (sovereign country, region, continent, etc.) that they wish to impinge upon and thus create opposing factions in a conflict that the Illuminati themselves maneuvered into existence. In recent decades, so called "opposition" groups are usually identified in the media as 'freedom fighters' or 'liberators' (recently the KLA-Kosovo Liberation Army).

At the same time, the leader of the established political power where the conflict is being orchestrated is demonized and, on cue, referred to as 'another Hitler' (take your pick: Saddam Hussein, Milosevic, Kadaffi, etc.). The 'freedom fighters' are not infrequently assembled from a local criminal element (i.e. KLA, drug traffickers). In the spirit of true Machiavellian deceit, the same NWO strategists are equally involved in covertly arming and advising the leader of the established power as well (the Illuminati always profits from any armed conflict by loaning money, arming, and supplying all parties involved in a war).

The conflict is drawn to the world stage by the controlled media outlets with a barrage of photos and video tape reports of horrific and bloody atrocities suffered by innocent civilians. The cry goes up "Something has to be done!" And That is the desired Reaction (note: the same technique is presently being used to bring about gun control in the United States).
The NWO puppeteers then provide the Solution by sending in UN 'Peace Keepers' (Bosnia) or a UN 'Coalition Force' (Gulf War) or NATO Bombers and then ground troops (Kosovo). Once installed, the 'peace keepers' never leave (Bosnia, Kosovo). The idea is to have NWO controlled ground troops in all major countries or strategic areas where significant resistance to the New World Order takeover is likely to be encountered.

Laatst gewijzigd door exodus : 27 juni 2006 om 19:12.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 19:17   #5955
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Nee, er is geen fundamentele bias. Als je een deugdelijke case hebt, moet elke logisch denkend persoon de conclusies aanvaarden.
Je onderschat de meeste mensen echt, vrees ik.

Jij zit hier al jaren jezelf te overschatten.Natuurlijk is er een bias.Kijk maar hoe je reageert als er over de Federal Reserve als privé-instelling gesproken wordt.Duidt er tevens duidelijk op dat je niet geinformeerd bent.Maar je hebt wel je oordeel al klaar over dat o zo belangrijke deeel van hetgeen waarover we praten.
Par,je word hier op het aanvaarden van conclusies gebacked door een deugdelijke case gequoteerd met een grote 0!
Oud 27 juni 2006, 19:23   #5956
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:

Wel, het is precies omdat ik meer dan genoeg van jullie zever heb gelezen (op dit forum maar ook en vooral elders), dat ik weet dat het waardeloze rommel is.
Dat je ontkent dat de Federal Reserve een privé-instelling is toont mooi aan hoe goed je jezelf geinformeerd hebt.
Achter een argumentatie kunnen we tevens fluiten.Zelfs simpelweg antwoorden op vragen (geloof je nog steeds dat de Fed een privé-instelling is?Welke zijn volgens jou-want je beweerde laatst dat er zijn- de verdachte zaken aan 9/11?) gebeurt niet.Is dat omdat je niet wil toegeven over de Fed?En wat is de reden omtrent de vraag over 9/11?
Oud 27 juni 2006, 19:32   #5957
knaagrat
Vreemdeling

Standaard

Er zijn een aantal zaken die zeker waar zijn:
Opstandelingengroepen als de KLA en andere georganiseerde misdaadbendes met wereldwijde vertakkingen worden gebruikt om politiek-economische doelen te realiseren. Dat is niet te ver gezocht, dat was zo in het verleden (zie bvb. het BCCI-schandaal waar de CIA samenwerkte met misdaadbendes) en dat gebeurt nu zeker nog. Die misdaadbendes worden gebruikt om politieke druk uit te oefenen op tegenstanders, het gebeurt nu bvb. om rusland onder druk te zetten.
Dat er groepen zouden zijn die de macht volledig naar zich toe willen trekken en terugkeren naar een soort feodaal systeem lijkt me echter zéér ver gezocht. De mensen die nu macht hebben, hebben hun macht en weelde dankzij een kapitalistisch systeem waarin zij de lakens uitdelen. Dat ('democratisch') systeem naar de kloten stampen zullen zij ook meteen in hun broekzak voelen. De enige reden waarvoor ze zoiets zouden doen, is uit ecologische overwegingen volgens mij, en dat lijkt me helemaal ver gezocht...
Oud 27 juni 2006, 19:37   #5958
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Controleer de olie, controleer de wereld.De VS zijn bang dat Rusland, japan, Europa, China... te sterk worden, en daardoor proberen ze via de controle van de oliekraan controle op deze landen uit te oefenen...
Ik denk dat het eerder is in de trant van:controleer de grondstoffen, controleer de wereld.
Wie bepaalt de prijs van de edelmetalen?Wie domineert de mineralensector?Wie heeft de opiumhandel (en de andere drugs eveneens) in handen?etc.etc.Er is veel meer dan enkel olie.VS wordt volgens mij veel meer dan jij vermoedt gestuurd (en gebruikt) door internationalisten niet uit VS afkomstig zijn.London is het financiele centrum van de wereld...alle wegen leidden naar Rome...
Oud 27 juni 2006, 19:38   #5959
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is een schaamteloze leugen.

En ongelooflijk arrogant bovendien.

(Wanneer ga jij eindelijk doorhebben dat je geen flauw benul hebt van wat anderen lezen, onderzoeken, kennen.)

Jouw "feiten", die heb je in deze en andere threads overigens niet kunnen bewijzen, alléén maar eindeloos herhalen.

Op tegenargumenten ga je (evenals Pindar) nooit in, behalve met nietszeggende contextloze citaten.

Maar de anderen voor onnozelaars afdoen, dat kan je wel.
I fully support this:

Citaat:
Diegene die de feiten gecheckt hebben zijn dan wel diegene die "believer" zijn geworden.

Laatst gewijzigd door Gun : 27 juni 2006 om 19:39.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 19:41   #5960
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

And I fully support this:
Citaat:

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be