![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5961 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
En waarom precies?Hoe zou een feodaal systeem minder winstgevend zijn voor hen?(los van de vraag of ze uiteindelijk al dan niet meer en meer winst willen blijven behouden,dan wel een soort stagnatie of zero-growth)
![]() |
![]() |
#5962 |
Vreemdeling
|
![]() Tuurlijk gaat het niet ALLEEN over olie, maar met de olie staat of valt de hele economie wel. Daarom leg ik de nadruk op olie...
Maar die internationalisten die niet uit de VS afkomstig zijn, kan je dat wat concretiseren. Ik kan het best geloven, maar niet als je zomaar praat over 'de internationalisten', da's iets te gemakkelijk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5963 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 27 juni 2006 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5964 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Parcifal, Je draait rond in cirkeltjes, het wordt tijd dat je van de draaimolen stapt en jouw kennis en ervaring op een gezonde manier gaat gebruiken. Er komt en dag dat jij "onomstootelijk" in het ongelijk gaat gesteld worden. Citaat:
Ik ben me met 9-11 beginnen bezighouden net om een aantal vrienden te kunnen bewijzen dat hun 'inside verhaal' vol gaten zat. Pas na verificatie van de officiële rapporten bleek dat deze totaal incorrect waren. 9-11 is as inside as can be en zoals Exo reeds vermeldde: diegene die zich objectief terdege informeert kan maar tot 1 conclusie komen. Ben jij objectief? nope Doe jij terdege onderzoek? nope Hat staat voor mij dan weer onomstotelijk vast dat de disbelievers het omgekeerde doen, so what ... what's your point?
![]() |
![]() |
#5965 |
Vreemdeling
|
![]() Gun,
Mss nog eens int heel kort voor mij als je wil. Wat is er dan zo inside aan 9/11? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5966 | |
|
![]() Deze video gaat er deels over Knaagrat.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5967 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Deze smaakt de meesten het best (heeft o.m. op 1 gestaan in de googlevideo top 100) en hij is teens niet overdreven lang;1u20min. Handelt tevens enkel over 9/11 als inside job.
![]() |
![]() |
#5968 | |
|
![]() Citaat:
Ik onderschrijf de stelling dat 9-11 een inside job was, op poten gezet, gepland en uitgevoerd onder de volle controle van de Bush junta met als doel de Amerikaanse bevolking in haar ziel te raken en zo carte blanche te krijgen om nationaal de patriot act te kunnen installeren en internationaal in het Midden Oosten een beetje oorlog te kunnen gaan voeren. Maakt allemaal deel uit van de strategie die in de PNAC wordt omschreven. Ik ben hier al een 4-tal jaar, met momenten redelijk intensief, mee bezig, heb de officiële rapporten vergeleken met voor handen zijnde beeldmateriaal, ooggetuigen geanalyseerd, ... en voor mij staat het buiten kijf. Deel je mijn mening niet? No probs, maar ridiculiseren wordt niet geapprecieerd. Indien geïntersseerd post ik wel de link naar een aantal draden ...
![]() |
![]() |
#5969 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zij bezitten en sturen centrale banken en brengen valuta in omloop,zij lenen naties geld waardoor naties blijvend bij hen schulden maken (dat geld lenen en die schulden van naties geeft hen ongekende macht) en waarop ze gigantische sommen aan interesten binnenrijven...ze hebben en sturen banken over heel de wereld,eveneens in VS waar alle grote Banking Holding Companies afdelingen hebben in London van waaruit ze gestuurd worden.Deze onderhouden allemaal nauwe banden het Huis van Rothschild,ze controleren de internationale geldmarkten door de manipulmatie van de prijs van goud-die dagelijks door hen bepaald wordt en invloed heeft over heel de wereld (onafhankelijk van welke politieke strekking waar heerst;ze pikken overal hun graantje mee,en als er conflikt is wordt hun graantje rijper).Rothschild,Warburg,Kuhn,Loeb,Brown,Lazard, Schroeder,Lehman...zij vormen een kliek met families met gelijke belangen in die sector,Harriman (waar Bush Sr. ingehuwd is),Morgan,Shiff,Montagu... Wat zij doen is een stap die volgde op de monopolies die ze eeuwen geleden al verworven hadden met het smokkelen (goud,diamanten,noem maar op) en de slavenhandel etc...Ze hebben nauwe banden met degenen die al eeuwen (sinds de BEIC) de opium- en andere drugshandel monopoliseren-de Europese Adel met al hun ridderordes met als kern de Knights of the Garter en de Knights of St-John of Jerusalem;de Black Nobility die de handelsrechten hielden in Venetie en Genua bijna duizend jaar geleden en daar de basis van hun fortuinen legden en toen eigenlijk al vele generaties erg machtig waren (op een van vrige paginas heb ik een lijst met heel wat namen gepost);ze werken nauw samen met het echte establishment in VS-voor beider profijt.De banken zijn een extensie van hun macht en tevens een vereiste om hun geld wit te wassen.Deze mensen zijn sinds jaar en dag dik met belangrijke politici en hebben door de eeuwen heen een netwerk opgezet die stand houdt door te interhuwelijken en voor gelijke belangen te zorgen door samen in zaken te gaan.Deze internationalisten zijn bloedverwanten en zakenpartners en ze streven meer macht en geld na en zitten in alle invloedrijke sectoren,van politiek tot media,tot grote bedrijven,tot het bankwezen tot drugshandel etc...
![]() |
![]() |
#5970 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
sigh Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5971 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5972 | |
Banneling
|
![]() Van een ge-mind-controlled iemand:
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5973 | |
Banneling
|
![]() Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee er is niks aan het handje hoor!
Nee en onze argumenten deugen ook al niet omdat ze jullie niet zinnen Maar gelukkig hoor, jullie hebben gelijk, of niet?: Citaat:
walg!!! Er is iets grondig mis met de wereld!!!!!!!!!Besef dat bovenstaande geen ongelukje is maar [SIZE="3"]opzet!!!!!!!!!![/SIZE] Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5974 | |
Banneling
|
![]() maar nou ja onze kinderen zijn veilig:
onderstaande is eigenlijk 'verplichte kots" (nee,ik heb het goed gespeld!) Citaat:
http://www.netti.fi/~makako/mind/child.txt Pfffffff , it is a sad sad world and weird at top! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5975 | |
Banneling
|
![]() from the horses mouth:
Citaat:
daar de mensen aan de top hiervan mind-controllers en occultisten en satanisten zijn en niet willen dat wij weten hoe dit werkt. Gevolg: boel wordt weggemoffeld, en een boel mensen die geholpen zouden kunnen worden worden niet goed geholpen, terwijl de psychologen/psychiaters denken dat ze goed werk doen. U gelooft me niet? Lees eens het boek: Toxic psychiatry! Of de boeken van mind control survivors: Trance-formation, Unshackeld ect Er is heel veel info over maar niet in uw reguliere bieb of boekenwinkel! Goed zoeken dus. Nuff said Pin d'Ar Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5976 |
Banneling
|
![]() Amai zeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |