Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juni 2006, 16:55   #6001
knaagrat
Vreemdeling

Standaard

Weet er iemand van jullie meer over het bedrijf diligence LLC, en de banden van dat bedrijf met de CIA, halliburton KBR en de internationale handel in vrouwen?

groet,
rat
knaagrat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 17:03   #6002
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knaagrat Bekijk bericht
Weet er iemand van jullie meer over het bedrijf diligence LLC, en de banden van dat bedrijf met de CIA, halliburton KBR en de internationale handel in vrouwen?

groet,
rat
Nog niet van gehoord.

Ik persoonlijk focus me niet zoveel op bedrijven. Dat deze bedrijven in smerige zaakjes verwikkeld zijn betwijfel ik niet. Maar ik denk niet dat deze bedrijven de grootste boeman zijn , om het zo te zeggen. Vele anti-globalisten geloven dat multinationals het ultieme kwaad zijn maar volgens mij is dit maar een bliksemafleiders, de echte macht ligt elder.

[SIZE=2]
Citaat:
Om dit doel te bereiken, hanteren wij verschillende middelen en tactieken. Een belangrijke tactiek is het op verschillende niveaus tegen elkaar opzetten en uitspelen van mensen en groeperingen. Verdeel en heers is onze strategie. Zo kan de vrijmetselarij, achter de schermen, het meeste invloed uitoefenen. Indien er geen tegenstellingen of tegen elkaar staande groeperingen zijn, worden er tegenstellingen en vijanden gecreëerd. Zo laten wij bijvoorbeeld veel linkse organisaties geloven dat de armoede in de wereld ontstaat doordat, niet wij, maar multinationals de wereld globaliseren. Indien manipulatie door de media niet voldoende bleek te zijn, hebben we niet geschuwd daden tegen een groep te verrichten en dit vervolgens door een andere groepering te laten opeisen. Waar wij vooral beducht voor zijn, zijn sterke groeperingen of partijen. Indien een partij of groepering te sterk wordt, wordt die groepering verzwakt en worden de anderen ondersteund.
[/SIZE]
Oud 29 juni 2006, 17:20   #6003
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ga ik zeker doen. Maar Exodus, je moet ook niet alles geloven wat ze jou in zo'n documentaire vertellen hoor?
Whoehaa, over geloof gesproken ... lees er de bijbel eens op na!
Oud 29 juni 2006, 17:22   #6004
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netslet Bekijk bericht
Dit is een hoax en nog geen klein beetje. Een GSM is dan wel een omnidirectioneel apparaat, wanneer van GSM A naar GSM B gebeld wordt en deze bevinden zich 5 cm van elkaar met een ei ertussen in (zoals op de foto) dan zal er geen straling rechtstreeks van GSM A naar GSM B gaan, maar wordt de straling van GSM A gericht naar de dichtstbijzijnde zendmast om van die zendmast terug naar GSM B te richten. Het ei bevindt zich dus niet in de hoofdrichting naar waar het GSM signaal gestuurd wordt.

En zelfs dan nog...

Een ei weegt ongeveer 50 gram. Er is een kalorie nodig om de temperatuur van water met 1 graad Celsius te doen stijgen. 1 Kalorie = 4.184 Joules (laten we 4.2 stellen, want het is toch maar een ruwe schatting) De kamertemperatuur is ongeveer 20 graden Celsius, dus het verschil tot kooktemperatuur is 80 graden Celsius. Er zijn 4000 kalorieën nodig om een ei tot het kookpunt te brengen (50 gram * 80 graden Celsius), dus ongeveer 17000 Joules. Aangezien een Joule gelijk is aan 1 Watt-seconde, betekent dat de gemiddelde GSM met 1 Watt output ongeveer 4.5 uur nodig heeft om het ei op kooktemperatuur te krijgen, als men er van uitgaat dat er voor de rest geen verlies van energie is.

Het artikel is dus bullshit van het zuiverste water.
Dit betekent echter niet dat GSM-straling niet gevaarlijk kan zijn.
U hebt een punt, ware het niet dat eiwit geen 100 °C nodig heeft om te stollen ...
Oud 29 juni 2006, 17:49   #6005
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Whoehaa, over geloof gesproken ... lees er de bijbel eens op na!
Je gaat God's Bijbel toch niet vergelijken met een documentaire.
Oud 29 juni 2006, 18:17   #6006
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Zeer zeker niet.De Bijbel is fantasie.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 18:25   #6007
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu is het al 'God's Bijbel', en wanneer heeft die god van jou dat dan wel geschreven?

U didn't got the point
Oud 29 juni 2006, 19:30   #6008
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Zeer zeker niet.De Bijbel is fantasie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Nu is het al 'God's Bijbel', en wanneer heeft die god van jou dat dan wel geschreven?

U didn't got the point
Hmm, 2004Gun en Lex lijken eindelijk door te krijgen dat 'believers' er soms rare ideeën op na houden...

Laatst gewijzigd door parcifal : 29 juni 2006 om 19:32.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2006, 19:44   #6009
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Hmm, 2004Gun en Lex lijken eindelijk door te krijgen dat 'believers' er soms rare ideeën op na houden...

Might be, maar ik geloof enkel in wat ik zie, wat ik ervaar en wat logisch is ... ieder zijn bijbel
Oud 29 juni 2006, 20:04   #6010
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Hey Par,de Bijbel is geschreven door de elite van toen om meer controle over het volk te krijgen...me dunkt dat dat van hetgeen wij zeggen geenszins kan worden gesteld.Bovendien zijn wij hetgeen we zeggen niet aangeleerd of zelfs opgelegd sinds we kind waren.
Geenszins vergelijkbaar en zoals zo vaak al gezegd,de term believers slaat eigenlijk nergens op.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 09:18   #6011
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Hey Par,de Bijbel is geschreven door de elite van toen om meer controle over het volk te krijgen...me dunkt dat dat van hetgeen wij zeggen geenszins kan worden gesteld.Bovendien zijn wij hetgeen we zeggen niet aangeleerd of zelfs opgelegd sinds we kind waren.

Geenszins vergelijkbaar en zoals zo vaak al gezegd,de term believers slaat eigenlijk nergens op.

Juist en om preciezer te zijn door de Piso-familie!
De Bijbel goddelijk geinspireerd zeker? Dan zeg ik, dan heb je hem niet gelezen!
Maar goed da's weer een andere discussie.

my two cents

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 09:26   #6012
Pindar
Banneling

Standaard

En nog steeds beweren dat er geen ontdekkingen onderdrukt worden door
onze OverLords????

Wie heeft er wel eens gehoord van Andrew Crosse??????

Ben benieuwd!

Pin d'Ar
Oud 30 juni 2006, 09:32   #6013
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Introduction

Life itself could easily be considered one of our greatest mysteries. Nobody knows exactly how it works and certainly nobody knows how to create it. Or do they?

What did Andrew do?

In 1837, a little known scientist named Andrew Crosse created life in his personal laboratory. Although it was accomplished entirely by accident, Andrew carefully documented his procedures and several members of the London Electrical Society were able to duplicate the incident including the infamous Michael Faraday.

Surely a discovery such as this would turn the world on end and make a person an instant hero? Although the entire world did take notice and Andrew was entered in the Dictionary of National Biography, he was far from a hero. In fact, Andrew became one of the most hated men in England, an unfortunate notoriety that would soon destroy him.

Who was Andrew Crosse?

It is well known that Crosse lectured in England during the early 1800's on topics concerning his electrical experimentation. In fact, as a strange side note, there's a pretty good chance that Mary Shelly, author of the book Frankenstein, attended one of Crosse's lectures. At the time of this particular lecture, it's quite possible that Andrew Crosse already had succeeded in creating life or at least came close to it. But, it wasn't until 1837 that the world would be stunned by Crosse's success.

The Experiments

In Crosse's electrical experiments, he was supposedly attempting to create glass crystals. As Colin Wilson explains in his book The Encyclopedia of Unsolved Mysteries

He made glass out of grounded flint and potassium carbonate, and dissolved it in hydrochloric acid. His idea was then to allow this fluid to dry, little by little, through a lump of porous stone which had been 'electrified' by a battery, and to see whether it formed crystals.

Crystals were not formed but Crosse noticed a curious side effect. On the porous stone he noticed many small white lumps. He then decided to let the experiment continue. After a week he noted hand like extensions growing out of the white lumps. Later he could tell that they were legs. After four weeks the creatures could easily been seen under a magnifying glass walking around. They appeared to be small insect like creatures. Thinking that possibly insect eggs had contaminated his controlled experiment, he decided to give it another shot and this time carefully control the influence of outside variables.

This time Crosse use air tight containers. Beforehand, all the components were completely sterilized using hot alcohol. The electrical wire entered the sealed container through a glass stopper. The glass was made at a temperature that would melt iron and distilled water was used to mix the concoction, consisting of iron sulfate, copper sulfate, and copper nitrate. Finally, the battery was connected and the slow dripping process began. After a few months Crosse once again noticed the insect like creatures crawling around inside the controlled environment. He was then certain that he had indeed created life.

Ecstatic with his discovery, he immediately documented the results and quickly sent them to the London Electrical Society. Other engineers repeated the experiment with similar success. Soon the entire world was aware of Crosse's experiments and his personal living hell began...

The Aftermath

Clergymen and others all throughout Europe were shocked at the blasphemous atrocity. People closed their doors in his face. Merchants refused to serve him and the local church gathered on his doorstep to perform and exorcism of this demonic beast. Crosse tried to explain that the 'was in humble and lowly reverence of that Great Being' but the world refused to listen. He was an outcast and quickly withdrew from public sight.

The great Michael Faraday defended Crosse before the Royal Institution and claimed that he himself was able to duplicate the experiment and create the strange creatures. All this was to no avail. Crosse died 18 years later a lonely and bitter man.

What we know today

The precise details required to conduct the experiment are not clear in our present day but it is generally accepted that several persons were successful in duplicating Crosse's experiment. It is also known that many more failed...

Those that succeeded described the creatures as tiny 'mites' and even suggested naming the new species Acari Crossii. Detractors insisted that some sort of contamination had occurred and the creatures must have been some sort of common insect.

Time, as is often the case, has blurred the exact method needed to conduct this experiment successfully. Hence, we may never know the how and why the creatures were created or if they indeed were created. But could it be possible that Crosse stumbled across the primordial soup that evolutionist theorize was needed to create the world's first life form...
http://www.spartechsoftware.com/dime...drewCroise.htm

Let op de komende reacties! Kan ze nu al voorspellen!

Overigens , volgens verschillende onderzoekers kan het zijn dat het 'leven' uit
een andere parallele dimensie komt en heeft hij onverwachts een occulte 'schatkamer' geopend, die onze OverLords graag gesloten houden
voor ons.

Pin d'Ar
Oud 30 juni 2006, 11:11   #6014
knaagrat
Vreemdeling

Standaard

kan er iemand eens kort, heel kort, namen en connecties opsommen van die zogenaamde 'elite die de wereld in handen heeft'. Ik sta ervoor open, hoewel ik het ten zeerste betwijfel. Ik heb een van de VDOlinks bekeken die op de site stonden (terrorstorm), en ik ben nog altijd niet overtuigd dat het één groot complot is. Er zijn wél hardliners die geopolitieke doelen nastreven en gelinkt zijn aan het militair industrieel complex, maar daar was ik al lang van overtuigd. Heel die middeleeuwse en bloedbandentheorie echter... Buiten een beetje gezever en grote woorden die een gebrek aan inhoud lijken te willen verbergen kom ik niets overtuigends tegen. Misschien is het al honderd keer gezegd op deze meer dan 300 pagina's tellende site. Doe het dan kort nog eens een 101ste keer en begrijp dat ik geen 300 pagina's van overwegend rommel (zie bvb. pindar) wil lezen. Ik heb betere dingen te doen. Maar zoals gezegd, ik sta open voor ECHTE informatie.
groet,
rat
knaagrat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 11:51   #6015
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knaagrat Bekijk bericht
kan er iemand eens kort, heel kort, namen en connecties opsommen van die zogenaamde 'elite die de wereld in handen heeft'. Ik sta ervoor open, hoewel ik het ten zeerste betwijfel. Ik heb een van de VDOlinks bekeken die op de site stonden (terrorstorm), en ik ben nog altijd niet overtuigd dat het één groot complot is. Er zijn wél hardliners die geopolitieke doelen nastreven en gelinkt zijn aan het militair industrieel complex, maar daar was ik al lang van overtuigd. Heel die middeleeuwse en bloedbandentheorie echter... Buiten een beetje gezever en grote woorden die een gebrek aan inhoud lijken te willen verbergen kom ik niets overtuigends tegen. Misschien is het al honderd keer gezegd op deze meer dan 300 pagina's tellende site. Doe het dan kort nog eens een 101ste keer en begrijp dat ik geen 300 pagina's van overwegend rommel (zie bvb. pindar) wil lezen. Ik heb betere dingen te doen. Maar zoals gezegd, ik sta open voor ECHTE informatie.
groet,
rat
Knaagrat, ik ga hieronder twee posts linken die kunnen helpen. De eerste is de beginpost van deze draad, wat zeer zeker aantoont dat de push voor een wereldregering door een kleine elite er is. En een tweede een post van mij over de CFR en de linken met die wereldelite via de federal reserve. Grote namen heirin zijn de Rotschilds, de rockefellers, Warbrugs etc.

Hier de eerste.

En hier de tweede.

Verder is ook nog het boek rule by secrecy absoluut interessant (een van de beste boeken over dit onderwerp). Hier online gratis te lezen. Er ligt ook een nederlandse versie in de winkel (regeren vanuit het duister).

Ook is het zo dat er wel degelijk bloedlijnen zijn, bijna alle U.S presidenten zijn gelinkt aan elitaire bloedlijnen die teruggaan tot in de middeleeuwen. Zie bv. hier:

Bush And Kerry Distant Cousins. Both Related To Queen Elizabeth

En dit:

Citaat:
Case in point: Bush and Kerry, both sons of wealth and power, both graduates of Yale and members of the secret Skull & Bones society, are also both descendants of the Cooke/Reade family. Bush and Kerry: distant cousins. Our only real option in November 2004 was to vote for one member of the ruling class or another.

In turn, the Bush family is related to the late Princess Diana (Spencer/Windsor) thanks to the Dryden/Cope families. The family trees of each of these families entangling back to 1500's.

Now, Bush and Kerry aren’t actually blood relatives of the neck-biting Count Dracula of Rumania/Transylvania fame (a.k.a. Vlad the Impaler a.k.a. Vlad III aka Voivode Vlad), but through Princess Diana they are connected to the British Royal Family, a.k.a. The House of Windsor, which shares a bloodline with Vlad himself (most of the European monarchies share common bloodlines).

So the two big U.S. presidential nominees in 2004 are both related to Dracula by marriage:

"Evil Seed: Bush and Kerry are Related to Dracula (Vlad the Impaler) ."

So much for the common people ruling their own destiny in America… when will the real revoluton take place?
Oud 30 juni 2006, 13:23   #6016
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Doe het dan kort nog eens een 101ste keer en begrijp dat ik geen 300 pagina's van overwegend rommel (zie bvb. pindar) wil lezen. Ik heb betere dingen te doen. Maar zoals gezegd, ik sta open voor ECHTE informatie.
groet,
Waar baseer je het op dat het rommel is??????????????
Je staat helemaal niet open voor ECHTE informatie.

my two cents

Pin d'Ar
Oud 30 juni 2006, 22:03   #6017
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Huis van Afgevaardigden steunt Bush in zaak Swift

Het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden heeft donderdag in een resolutie zijn steun uitgesproken voor het uiterst geheime controleprogramma waardoor de Amerikaanse regering, in het kader van haar "strijd tegen de terreur", wereldwijd toegang krijgt tot bankrekeningen. De Amerikaanse afgevaardigden veroordelen ook de media die de zaak aan het licht brachten.

Met 227 tegen 183 stemmen nam het Huis van Afgevaardigden de resolutie aan. De Republikeinse meerderheid en president George W. Bush voeren intussen de kritiek op de pers op.

Vooral de krant New York Times, de eerste krant die over het geheime programma berichtte, ligt zwaar onder vuur, terwijl de rechtse zakenkrant Wall Street Journal en de Los Angeles Times -die beide het nieuws dezelfde dag brachten als de NYT- buiten het oog van de storm blijven.

"Het artikel op de voorpagina van de NY Times heeft dit programma onderuit gehaald", zegt Republikein Michael Oxley, auteur van de resolutie. "Nu zijn de terroristen goed op de hoogte van alle details en zullen ze andere manieren vinden om het geld in omloop te brengen buiten het reguliere systeem".

De Democratische oppositie stemde massaal tegen de resolutie. Volgens de partij is de tekst, vier maanden voor de parlementsverkiezingen, een electoraal manoeuvre.

De NY Times en enkele andere grote Amerikaanse kranten onthulden vorige week dat de CIA over een geheim programma beschikt dat de Amerikaanse regering sinds 2001 toegang verleent tot internationale bankverrichtingen. Dat gebeurt via Swift, een internationale vereniging van financiële instellingen met hoofdzetel in de buurt van Brussel.
Citaat:
De onthullingen zetten kwaad bloed bij de Republikeinen. Sommigen vragen dat de journalisten van de NY Times uit het Congres worden verbannen, anderen houden het op gerechtelijke vervolging wegens "landsverraad" (volgens de regering-Bush verkeren de VS immers in staat van oorlog).

www.demorgen.be

wat ik hier lees, vooral de laatste alinea...is dit niet waarvoor Alex Jones ons al een tijdje probeert te waarschuwen???

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 30 juni 2006 om 22:06.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 22:31   #6018
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht

www.demorgen.be

wat ik hier lees, vooral de laatste alinea...is dit niet waarvoor Alex Jones ons al een tijdje probeert te waarschuwen???

Yup, damn right U R.
Oud 30 juni 2006, 22:32   #6019
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, da's juist, een documentaire tracht over het algemeen een waarheidsgetrouw beeld te scheppen
Oud 30 juni 2006, 22:46   #6020
MURRAY
Lokaal Raadslid

MURRAY's schermafbeelding

Standaard

[quote=styllo_ben;1786156]

www.demorgen.be

[
IN DE LIJN HIERVAN: http://wfrv.com/wisconsinwire/WI--In...rces_news_html

Laatst gewijzigd door MURRAY : 30 juni 2006 om 22:49.
MURRAY is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be