![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6001 |
Vreemdeling
|
![]() Weet er iemand van jullie meer over het bedrijf diligence LLC, en de banden van dat bedrijf met de CIA, halliburton KBR en de internationale handel in vrouwen?
groet, rat |
![]() |
![]() |
![]() |
#6002 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik persoonlijk focus me niet zoveel op bedrijven. Dat deze bedrijven in smerige zaakjes verwikkeld zijn betwijfel ik niet. Maar ik denk niet dat deze bedrijven de grootste boeman zijn , om het zo te zeggen. Vele anti-globalisten geloven dat multinationals het ultieme kwaad zijn maar volgens mij is dit maar een bliksemafleiders, de echte macht ligt elder. [SIZE=2] Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6003 |
|
![]() Whoehaa, over geloof gesproken ... lees er de bijbel eens op na!
![]() |
#6004 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6005 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6006 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Zeer zeker niet.De Bijbel is fantasie.
![]() |
#6007 | |
|
![]() Citaat:
U didn't got the point ![]()
![]() |
![]() |
#6008 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 29 juni 2006 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6009 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6010 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Hey Par,de Bijbel is geschreven door de elite van toen om meer controle over het volk te krijgen...me dunkt dat dat van hetgeen wij zeggen geenszins kan worden gesteld.Bovendien zijn wij hetgeen we zeggen niet aangeleerd of zelfs opgelegd sinds we kind waren.
Geenszins vergelijkbaar en zoals zo vaak al gezegd,de term believers slaat eigenlijk nergens op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6011 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Juist en om preciezer te zijn door de Piso-familie! De Bijbel goddelijk geinspireerd zeker? Dan zeg ik, dan heb je hem niet gelezen! Maar goed da's weer een andere discussie. my two cents Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6012 |
Banneling
|
![]() En nog steeds beweren dat er geen ontdekkingen onderdrukt worden door
onze OverLords???? Wie heeft er wel eens gehoord van Andrew Crosse?????? Ben benieuwd! Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#6013 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Let op de komende reacties! Kan ze nu al voorspellen! ![]() Overigens , volgens verschillende onderzoekers kan het zijn dat het 'leven' uit een andere parallele dimensie komt en heeft hij onverwachts een occulte 'schatkamer' geopend, die onze OverLords graag gesloten houden voor ons. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6014 |
Vreemdeling
|
![]() kan er iemand eens kort, heel kort, namen en connecties opsommen van die zogenaamde 'elite die de wereld in handen heeft'. Ik sta ervoor open, hoewel ik het ten zeerste betwijfel. Ik heb een van de VDOlinks bekeken die op de site stonden (terrorstorm), en ik ben nog altijd niet overtuigd dat het één groot complot is. Er zijn wél hardliners die geopolitieke doelen nastreven en gelinkt zijn aan het militair industrieel complex, maar daar was ik al lang van overtuigd. Heel die middeleeuwse en bloedbandentheorie echter... Buiten een beetje gezever en grote woorden die een gebrek aan inhoud lijken te willen verbergen kom ik niets overtuigends tegen. Misschien is het al honderd keer gezegd op deze meer dan 300 pagina's tellende site. Doe het dan kort nog eens een 101ste keer en begrijp dat ik geen 300 pagina's van overwegend rommel (zie bvb. pindar) wil lezen. Ik heb betere dingen te doen. Maar zoals gezegd, ik sta open voor ECHTE informatie.
groet, rat |
![]() |
![]() |
![]() |
#6015 | ||
|
![]() Citaat:
Hier de eerste. En hier de tweede. Verder is ook nog het boek rule by secrecy absoluut interessant (een van de beste boeken over dit onderwerp). Hier online gratis te lezen. Er ligt ook een nederlandse versie in de winkel (regeren vanuit het duister). Ook is het zo dat er wel degelijk bloedlijnen zijn, bijna alle U.S presidenten zijn gelinkt aan elitaire bloedlijnen die teruggaan tot in de middeleeuwen. Zie bv. hier: Bush And Kerry Distant Cousins. Both Related To Queen Elizabeth En dit: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6016 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je staat helemaal niet open voor ECHTE informatie. my two cents Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6017 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
www.demorgen.be wat ik hier lees, vooral de laatste alinea...is dit niet waarvoor Alex Jones ons al een tijdje probeert te waarschuwen??? ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 30 juni 2006 om 22:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6018 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6019 |
|
![]() Neen, da's juist, een documentaire tracht over het algemeen een waarheidsgetrouw beeld te scheppen
![]() |
#6020 |
Lokaal Raadslid
|
![]() [quote=styllo_ben;1786156]
www.demorgen.be wat ik hier lees, vooral de laatste alinea...is dit niet waarvoor Alex Jones ons al een tijdje probeert te waarschuwen??? ![]() ![]() ![]() IN DE LIJN HIERVAN: http://wfrv.com/wisconsinwire/WI--In...rces_news_html Laatst gewijzigd door MURRAY : 30 juni 2006 om 22:49. |
![]() |
![]() |