![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6141 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Lex staart zich blind op de huidige machtsbekleders. Terwijl hij zelfs Belgische machtsrelicten als ene Willy Claes of Davignon een belangrijke rol toeschrijft. Omdat die toevallig ook nog de Bilderbergreunies met hun gezellige aanwezigheid vereren. Gebrek aan historisch perspectief noem ik dat. Of met andere woorden: het historisch perspectief van de gemiddelde Amerikaan. Dat zou nog niet zo bespottelijk zijn als in die hele discussie dat vleugje Pindar- en A.Jones-hallucinatie achterwege zou blijven. Maar goed, ik zou hier mijn tijd niet meer aan verspillen...
![]() Laatst gewijzigd door malinois : 10 juli 2006 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6142 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6143 | |
|
![]() Republicijnse Conressman Ron Paul zegt dat de Noord- Amerikaanse unie die er gaat aankomen (plan komt o.a uit van de CFR , zegt al genoeg) bedoeld is als stepping stone naar een wereldregering.
Citaat:
Volledige artikel: Rep. Congressman: Impeach Bush For Violating Constitution Says American Union is bellwether for world government
![]() |
![]() |
![]() |
#6144 | ||
Banneling
|
![]() Blijft natuurlijk moeilijk om tegen al die dogma's te vechten, maar ja someone has to do it
Gaan we weer: Citaat:
Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6145 | |
Banneling
|
![]() on to the cashless society!!!!!!!!!!!!
o ja en doe er maar een chip bij!!!!!! ![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6146 | |
|
![]() Niet echt verwonderlijk dat de NAVO wil overnemen van de Amerikanen. De toekomstige poltiemacht van de NWO wil zich laten gelden, en als voorbeeld stellen dat ze gaan kunnen wat de Amerikanen niet kunnen.
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 11 juli 2006 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6147 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Ze zijn echt wel meer dan enkel President van de VS hoor...blijkbaar ben jij het die je blind staart enkel daarop.Ze sturen en gebruiken VS (het principe van het militair-industrieel complex) en zij zullen niet vallen met de VS.Wat ze nu doen draagt echter wel toe tot de uiteindelijke ondergang van VS. De president heeft in VS haast dictatoriale macht over het volk door de wetten die in de loop der jaren zijn aangepast (Senate Intelligence Authorization Act;de Presidential Executive Orders...),maar als hij de elitaire machtskliek tegenwerkt heeft hij afgedaan.Kijk maar wat Kennedy overkwam (en zijn broer en zoon overigens ook). Zij die de media,de bigbusiness,de Federal Reserve,de politiek,de inlichtingendiensten...in handen hebben kunnen de president breken in een vingerknip. De Bush dynastie is in al die zaken dik met de top dogs en wat ze doen blijft niet enkel bij VS.Hun belangen en doelen gaan verder dan VS.Dat 2 van de Bushes in korte tijd de protocolaire functie van President hebben vervuld/vervullen betekent zeker niet dat VS dienen hun hoofddoel is.Het betekent alleen dat het voor de hele kliek allemaal een stuk makkelijker wordt mits de kans op tegenwerken geringer is met zoiemand aan het roer. Waar haal je dat nu weer??Ik zeg net altijd dat de macht niet bij diegenen die schijnbaar aan de macht zijn ligt. ![]() Dat hij die nu aan het hoofd van VS staat uit een dynastie komt die achter de schermen wel mee bepaalt verandert daar niks aan. In welke zin staar ik me blind op de huidige machtshebbers en wie zijn volgens jou de machthebbers?(en waarom zullen ze dat niet blijven volgens jou?) Citaat:
Haja?Waar doe ik dat dan wel? ![]() Waar heb ik ooit gezegd dat bij een Bilderbergreunie aanwezig zijn als bij regel betekent dat je een belangrijke rol speelt in het sturen van de wereld? ![]() (ik heb hier nog niet veel over Bilderberg gepost overigens,ik vermoed dat je mij verwart met iemand die dat wel heeft gedaan of zo ![]() Niks gebrek aan historisch perspectief of het perspectief van de gemiddelde Amerikaan dus...zo is het makkelijk...me woorden in de mond leggen en dan een daarop gebaseerde negatieve conclusie over me trekken. ![]() (En de vergelijking met het perspectief van de gemiddelde Amerikaan sloeg sowieso al helemaal nergens op eigenlijk.)
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 juli 2006 om 11:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6148 |
|
![]() Veel bedrijven ter wereld hebben logo's die duidelijk afkomstig zijn van (semi-)geheime genootschappen zoals vrijmetselarij, theosofisten, etc... Veel van die symbolen met een esoterische betekenis zijn niet strikt gebonden aan 1 bepaalde groep of genootschap. De Jodenster bijvoorbeeld is een symbool dat al duizenden jaren voorheen gebruikt werdt in vervschillende genootschappen. De ourobouros (slang die in zijn staart bijt) wordt ook gebruikt in veel esoterische geheime genootschappen, net zoals de fakkel etc...
Internationale bedrijven zoals starbucks, time warner , .... hebben zo'n symbolen in hun logo's staan. Een overzicht van alle bedrijven zou deze post veel te lang maken. Maar we kunnen enkele Belgische/Nederlandse bedrijven/organen eens onder de loep nemen, en merken dat de esoterische symbolen hier ook te vinden zijn. Hiermee is duidelijk dat diegen die het logo kiezen (en meestal is dat de top), duidelijk lid zijn van geheime genootschappen met esoterische kennis. Bijvoorbeeld: Nationale loterij: de slang die in zijn staart bijt. ![]() ![]() Belgische politie: De vlam of fakkel. Is zeer veel terug te vinden bij verschillende bedrijven. O.a ook bij het vrijheidsbeeld die door vrijmetselaars aan Amerika is gegeven. ![]() En nog: ![]() ![]() Tempel is ook een vrijmetselaarssymbool (zo ook de aula: ![]() Kijk naar Unesco bijvoorbeeld: ![]() Nationale loterij, merk op de 666 die er heel handig in verwerkt zit: ![]() Endemol: Egyptisch oog: ![]() Belgische prime van telenet, duidelijk een pentagram in de P verwerkt ![]() Nog een andere, met eronder het orginele: ![]() ![]() Eurosong, pentagram: ![]() Er zijn er wel zeker nog meer.
Laatst gewijzigd door exodus : 11 juli 2006 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6149 |
Partijlid
|
![]() En aansluitend op wat Exodus post. Die symbolen of sommige symbolen zeker hebben een werking op het bewustzijn. Doe maar eens de volgende proef : teken een pentagram op een wit blad. Neem een rechtstaande houding aan en houd je rechterarm (indien je rechtshandig bent anders neem je je linkerarm) in een gestrekte houding (90 graden) naast je lichaam. Concentreer je op het pentagram en laat een tweede persoon je arm naar beneden duwen terwijl jij met alle macht tracht je arm in dezelfde houding te houden. En draai nu het pentagram omgekeerd en doe dezelfde proef. Duidelijk verschil in weerstand hé. Trouwens dezelfde proef is ook met een katholiek kruis te doen, en maak daarna een gelijkbenig kruis. Het symbool waar zoveel mensen al eeuwen op mediteren blijkt een symbool te zijn dat je ontkracht. Logisch het mannelijke (phallus symbool) is uit evenwicht met het vrouwelijke ontvangkelijke symbool.
ben benieuwd naar de reacties hier op ![]() groetjes joadoor |
![]() |
![]() |
![]() |
#6150 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6151 | ||
|
![]() Over dat de NWO een eeuwenoude samenzwering is die 1000den jaren teruggaat, sommigen vinden dit idee totaal overdreven, maar we vinden dit wel terug in werken van o.a vrijmetselaars (die vandaag de dag een grote rol spelen in de NWO en Europa).
Dit is wat Manly P. Hall schreef in 1928: Citaat:
Ook schreef Hall over de rol van Amerika: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6152 |
Minister-President
|
![]() http://www.rsicc.org/index.html
Wereldregering onder God...? Ik ga juust 5 dagen op reis,maar misschien kunnen de anderen dit eens bekijken...want wie blijkt erelid...Mr. Alex Jones. http://www.rsicc.org/Members/AlexJones/index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#6153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeer mooi! thanx! Ik kende de techniek wel van "Touch for Healt" en Meridiaan-psychologie. Maar hier was ik niet opgekomen. Beetje creatieef iemand kan zo heel veel er mee onderzoeken Persoonlijk gebruik ik de techniek om eten te testen Mooi gedaan vind ik! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6154 | |
|
![]() Hieronder interessant interview met Journalist Jan Puype , die een boek schreef over eliteclubs in Vlaanderen. Deze eliteclubs zijn geen samenzweringen op zich, maar een soort "ons kent ons" groepen, waarbij contracten gemakkelijker tussen leden gemaakt worden, en er vriendendiensten verleent worden. Dit kan ondemocratisch werken.
Puype deed een oproep dat iedereen die lid is van zo'n organistaties, zij het eliteclubs of geheime genootschappen, zou moeten bekendmaken waar bij allemaal lid van is. Maar dat zal natuurlijk nooit gedaan worden, later zou eens moeten blijken dat politcus X diensten verleent heeft aan personen Y, Z en W en dat ze allemaal van dezelfde club lid zijn. Dit is hoe het principe van gemeenschappelijke sturing van de maatschappij op een bepaald niveau werkt. Het is niet een samenzwering op zich, tenminste niet op dit niveau, maar het werkt wel een ondemocratische werking in de hand, en soms wordt het zelfs corrupt. Op een bepaald niveau is er natuurlijk wel een samenzwering door insiders, maar die staan (nog) hoger op de ladder. Ettiene D'avignon bijvoorbeeld is zonder twijfel een insider (chairman van de Bilderberg en lid van commitee van 300), maar is ook lid van diverse eliteclubs. Deze eliteclubs zijn geen samenzwering op zich, maar D'avignon kan wel invloed uitoefen vanuit zijn machtspositie om bepaalde zaken die de agenda gunstig zijn in de goeie richting te sturen. Hier het interview: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 12 juli 2006 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6155 |
Banneling
|
![]() ![]() the emperor has no brains! Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#6156 | |
Banneling
|
![]() Zou het dan toch geen onzin zijn? De ECHTE onderzoekers wisten dit al!
![]() Citaat:
Nuff said! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6157 | |
Banneling
|
![]() zou dan... zou dan.. zou dan toch???
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6158 | |
Banneling
|
![]() what else is new? sigh!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6159 | |
|
![]() Geef maar enkele vrijheden op in naam van de strijd tegen terrorisme!
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 13 juli 2006 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6160 | |
|
![]() Om even terug te komen op te komen op het interview met Jan Puype hierboven gepost: op een bepaald moment spreken ze over de Europese Ronde tafel conferentie (ERT). Dit is waar we in NWO gebieden beginnen te komen. Daarin wordt gezegd hoe EU commisievoorzitter Romano Prodi de les wordt gespeld door het hoofd van de ERT inzake zijn houding tegenover de Verenigde Staten, en Prodi zeer submissief antwoord van "ik zal het niet meer doen". Hier wordt duidelijk dat er nog een hierarchie bestaat boven die van eerste ministers , presidenten, commisievoorzitters, .... Hoe hoger op de hierarchie hoe meer onzichtbaar het wordt.
Citaat:
![]() |
![]() |