Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2006, 13:27   #6381
pinbag
Parlementsvoorzitter

pinbag's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
e nu ga je zeker zeggen dat CFK vroeger de boosdoener was? LOL

Pin d'Ar
huh

Wat was dan de boosdoener ???
Oud 31 juli 2006, 13:34   #6382
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinbag Bekijk bericht
huh

Wat was dan de boosdoener ???

Ga maar rekenen! CFK kan nooit en te nimmer de schuldige zijn!

Er was namelijk een hele andere reden om CFK aan te wijzen

als boosdoener.

Nuff said

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 16:53   #6383
joadoor
Partijlid

Standaard

[quote=Sergei;1846232]bah, onzin.

Vergeet even alles wat geschreven is en kijk naar wat er gebeurt op het moment dat je op deze planeet komt. Een pas geboren kind heeft nog geen volgroeide hersens. Tijdens de eerste jaren moet het aantal verbindingen in de hersenen nog uitbreiden

In eerste instantie weet een baby dus niks, behalve de oeroude reflexen om aandacht te trekken omdat aandacht trekken van levensbelang is.

Eens het individu zodanig gegroeid is dat het aandacht trekken minder primeerd krijgen de hersenen het hard te verduren omdat het individu veel moet leren.
Nu in het begin van de leercylcus weet een kind nog nulnulnix, het is nog een onbeschreven blad dus.

M.a.w. wat de hersenen van dat kind uiteindelijk zullen opslagen hangt puur af van de invloed van zijn/haar omgeving en welk soort kennis wordt vergaart in al die jaren.

Ja? hoe verklaar je dan personen zoals Mozart
bekijk deze series eens mischien dat je idee dan een beetje verandert.
http://www.tvopjepc.nl/programma/283
joadoor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 20:43   #6384
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het is weer Bohemian Grove deze week. En toevallig is er nabij de Grove een samenkomst van de elite waar Blair , Swarzenegger, Bush, Bill Gates, etc zal bij zijn (San Fransico). Daar gaan ze weer deelnemen aan occulte rituelen.

Het is al gezegd geweest: moest uw buur een 5 meter hoge stenen uil aanbidden in bizarre rituelen waar ze gebaren dat ze een mens in het vuur smijten, je zou wel denken dat hij goed gek is. Maar als wereldleiders het doen kan het allemaal geen kwaad.

Link naar een artikel over de samenkomst deze maand:

http://www.prisonplanet.com/articles...90706Grove.htm

Een foto van op de Grove:

Die foto doet me eerder denken aan Beierse passiespelen, een onschuldige operavoorstelling op de Salzburger Festspiele of een vlaamsromantisch "massaspel" uit de oude doos, bijv. ter gelegenheid van een Kortrijkse guldensporenviering uit de jaren vijftig/zestig (op de Grote Markt van die stad). Een oom van mij heeft daar nog dia's van.

Tegenwoordig trekken dergelijke voorstellingen, maar dan moderner, veronderstel ik, ook zeer veel volk tijdens het jaarlijkse theaterfestival van Avignon.

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 31 juli 2006 om 20:53.
AEvanLoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 20:50   #6385
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MURRAY Bekijk bericht
K zou maar niet te fel doen tegen al-qaeda. Ne vlieger in uwe gevel is zo gebeurd hoor Parcifal.
Wel neen, die vliegers moet je bij Bush bestellen. Al-qaeda leverde alleen de piloten, in ruil voor veel geld en eeuwige roem (vroeg of laat zal Alex Jones dat bewijzen).
Oud 31 juli 2006, 20:59   #6386
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Wel neen, die vliegers moet je bij Bush bestellen. Al-qaeda leverde alleen de piloten, in ruil voor veel geld en eeuwige roem (vroeg of laat zal Alex Jones dat bewijzen).
Bent U hiervan overtuigd?
Oud 31 juli 2006, 21:00   #6387
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Tja... Goe bezig...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 21:02   #6388
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Die foto doet me eerder denken aan Beierse passiespelen, een onschuldige operavoorstelling op de Salzburger Festspiele of een vlaamsromantisch "massaspel" uit de oude doos, bijv. ter gelegenheid van een Kortrijkse guldensporenviering uit de jaren vijftig/zestig (op de Grote Markt van die stad). Een oom van mij heeft daar nog dia's van.

Tegenwoordig trekken dergelijke voorstellingen, maar dan moderner, veronderstel ik, ook zeer veel volk tijdens het jaarlijkse theaterfestival van Avignon.
In Bohemian Grove geraak je niet binnen zonder uitnodiging.Ze maken er geen publiciteit voor,ze verzamelen in het geheim in een afgelegen bos waar ze met een paar duizend genodigden de stenen uil Moloch (godheid waar kinderen aan werden geofferd) aanbidden en offeren aan Moloch een mens in het ritueel,vergezeld van gekrijs en geschreeuw (te zien en te horen in Dark Secrets Inside Bohemian Grove van Alex Jones).

Geenszins vergelijkbaar met wat je aanbrengt...je ziet zelf het verschil mag ik hopen? (geheim,elitair,enkel op uitnodiging tegenover folklore op het marktplein waarvoor folders uitgedeeld werden...Vlaamsromantisch massaspel tegenover Cremation of Care...Bonding van de elite tegenover het plebs die ook eens wat te doen heeft...)

Je zegt:het doet me denken aan...dat wil geenszins zeggen dat het ook effectief vergelijkbaar is.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 31 juli 2006 om 21:12.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 21:05   #6389
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Bent U hiervan overtuigd?
Ik hoop dat u begreep dat ik een grapje probeerde te maken.
Oud 31 juli 2006, 21:11   #6390
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
We hoopten eigenlijk van niet...al is de hoop aan een ernstige verwatering onderworpen anno 2006.
Oud 31 juli 2006, 21:22   #6391
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
In Bohemian Grove geraak je niet binnen zonder uitnodiging.Ze maken er geen publiciteit voor,ze verzamelen in het geheim in een afgelegen bos waar ze met een paar duizend genodigden de stenen uil Moloch (godheid waar kinderen aan werden geofferd) aanbidden en offeren aan Moloch een mens in het ritueel,vergezeld van gekrijs en geschreeuw (te zien en te horen in Dark Secrets Inside Bohemian Grove van Alex Jones).

Geenszins vergelijkbaar met wat je aanbrengt...je ziet zelf het verschil mag ik hopen? (geheim,elitair,enkel op uitnodiging tegenover folklore op het marktplein waarvoor folders uitgedeeld werden...Vlaamsromantisch massaspel tegenover Cremation of Care...Bonding van de elite tegenover het plebs die ook eens wat te doen heeft...)

Je zegt:het doet me denken aan...dat wil geenszins zeggen dat het ook effectief vergelijkbaar is.
Als dit allemaal zo supergeheim en superbelangrijk zou zijn en de skull & bones (organisatoren van de Bohemian Grove "zomerkampen") zo machtig, hoe komt het dan dat Alex Jones zijn ding kan doen en zonder veel hinder zoveel mensen bereikt? Of passen die onthullingen ook in een hoger plan?
Oud 31 juli 2006, 21:29   #6392
Sergei
Burgemeester

Sergei's schermafbeelding

Standaard

Skull & Bones is eigenlijk een denktank met sterk religieus karakter tot in het occulte.
Mag niet onderschat worden, daar worden de krijtlijnen van het beleid gevormt. Ze houden rituelen maar eigenlijk bedisselen ze daar de politieke roadmap.

Laatst gewijzigd door Sergei : 31 juli 2006 om 21:29.
Sergei is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 21:36   #6393
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als dit allemaal zo supergeheim en superbelangrijk zou zijn en de skull & bones (organisatoren van de Bohemian Grove "zomerkampen") zo machtig, hoe komt het dan dat Alex Jones zijn ding kan doen en zonder veel hinder zoveel mensen bereikt? Of passen die onthullingen ook in een hoger plan?
Ik ben die Alex Jones intussen een beetje anders gaan beoordelen.
Kritisch maar nieuwsgierig (ik moet toegeven dat ik soms ook een echte ramptoerist kan zijn, vandaar mijn belangstelling voor deze thread) raak ik toch geboeid door die onthullende koppigaard. Hij is in ieder geval leuker dan Michael Moore.

I.v.m. zijn infiltratie in bohemian grove, zie ook: http://www.volkskrantblog.nl/bericht/14695
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Salmon L.A. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 21:39   #6394
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A. Bekijk bericht
Wanneer ik voor de geest haal hoe U in het verleden over hem hebt geschreven dan wens ik U proficiat voor uw openheid (en ik ga er daarom niet vanuit dat u onmiddellijk alles van AJ gaat slikken, doe ik trouwens ook niet)
Oud 31 juli 2006, 21:40   #6395
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alex is ook Alex8)
Oud 31 juli 2006, 21:58   #6396
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met de nu strenge regels op politics.be zijn grapjes niet langer toegelaten
Oud 31 juli 2006, 21:59   #6397
Sergei
Burgemeester

Sergei's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joadoor Bekijk bericht

Ja? hoe verklaar je dan personen zoals Mozart
bekijk deze series eens mischien dat je idee dan een beetje verandert.
http://www.tvopjepc.nl/programma/283
Je vergeet blijkbaar dat de mens evolueert.
Dat wil zeggen dat er soms mensen op de wereld komen met defecten al of niet goede. meestal zien de de slechte, bvb misvormingen of hersenbeschadigingen maar er bestaan ook goede eh afwijkingen.

Een welgekend voorbeeld is Einstein , wiens hersens na zijn dood helemaal onderzocht zijn en effectief afwijkingen vertoonde. Mozart gind echter dood op een moment waarop we technologisch nog niet in staat waren om de hersenen door te lichten, dus te sectioneren.

Aan de andere kant is het best mogelijk dat bij de geboort van een nieuwe generatie meer basis informatie genetisch doorgegeven wordt. Als deze diep in het langetermijngeheugen zit haal je de informatie... net omdat je als kind veel nieuw informatie bijeen sprokkelt niet zo snel op. in dat geval zou de persoon in kwestie nooit die 'verloren' informatie kunnen ophalen.
Net zoals de hersenen slechte ervaringen proberen weg te moffelen.
Onze hersenen kunnen ons dus beduvelen.

Als de evolutie verder gaat is het perfect mogelijk dat er effectief al kennis wordt doorgegeven i.p.v. enkel de basis instincten.
Want helaas kan men nog steeds niet de inhoud van de hersenen achterhalen, enkel disectioneren en kijken naar hoe de hersenenen er eigenlijk uitzien.

Maar gezien het evolutieproces is het in elk geval duidelijk dat ook de hersenen verder evolueren.
Sergei is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 22:20   #6398
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

In evolutie geloof ik al lang niet meer, 't is dan ook een geloof.

Wat Alex betreft, er gaat m.i. te veel aandacht naar om hem uit het zicht te doen.
Met anderen is dat al gelukt. John Tod bijv. Een man uit een familie in hoge kringen. Heeft uit de bicht geklapt, maar is de moment dat de aandacht weg ging gewoon verdwenen.
Hier een site met audioopnamen van de man.
http://www.kt70.com/~jamesjpn/articl...lluminatti.htm
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 22:23   #6399
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A. Bekijk bericht
Kritisch maar nieuwsgierig... raak ik toch geboeid door die onthullende koppigaard. Hij is in ieder geval leuker dan Michael Moore.
Awel das naar mijn mening de juist benadering van AJ.Je moet langs de ene kant opletten met hem,want er zitten veel halve waarheden bij en uit de context getrokken zaken..maar als je alles wat hij brengt als onzin afdoet sla je de bal al helemaal mis.
Je hebt mensen als hij nodig om te weten wat er echt gebeurt in de wereld,we leven nu eenmaal in een systeem met een machtige elite met een agenda die deze tracht verborgen te houden...
Je mag echter niet aan hem blijven hangen,anders kom je in een doodlopend straatje terecht.Als je er wat dieper op ingaat en specifieker met wat bezigbent zijn anderen veel interessanter dan hij,maar het is nuttig om te volgen wat hij doet in grote lijnen...hij brengt immers dagelijks op zijn site wat die anderen brengen,maar samengevat.

ps:Michael Moore heeft aandelen van Halliburton!(en is een zakkenvuller die niet de hele waarheid brengt)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004Gun Bekijk bericht
Wanneer ik voor de geest haal hoe U in het verleden over hem hebt geschreven dan wens ik U proficiat voor uw openheid (en ik ga er daarom niet vanuit dat u onmiddellijk alles van AJ gaat slikken, doe ik trouwens ook niet)
Ja,vanmijnentwege ook felicitaties.
En alles van AJ geloven moet je zeker niet doen,anders ga je nog scheten laten.Ik ga er prat op dat ik over bvb. 9/11 iemand met louter zijn info makkelijk debunk.Zeker als die persoon alles gaat aanbrengen wat AJ aanbrengt.Hij is er meer om je er attent op te maken en dan kan je je gaan verdiepen in datgene...
(je kan hem weinig kwalijk nemen...hij werkt vast heel hard.je kan hem moeilijk kwalijk nemen dat hij minder specifieke en minder scherpe info brengt dan iemand die zich specifieert op een bepaald onderwerp,mits hij het hele spectrum behandelt.every fucking day.toch is het oppassen geblazen met hem...de filter moet werken,anders komt er vuiligheid in het zwembad terecht...en dan ga je op je bek in een discussie.)

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 31 juli 2006 om 22:27.
Oud 31 juli 2006, 22:25   #6400
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Juist een lettertje mis. Moet zijn:

http://www.kt70.com/~jamesjpn/articl...illuminati.htm
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be