![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6421 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mao zei dat een mens een religieus beest is. Maar dat is ook zo. Een mens heeft het in zich om iets te aanbidden. Een idool. Zoals als je hongert naar iets, betekent dit ook dat er voedsel is. Hersens zijn maar een orgaan, maar ingesteld om iets te doen. En dat zien we dagelijks rond om ons, zoeken naar iets hoger. Dat is gewoon een feit. En vrijmetselarij en co doet dit ook , maar op een bedekte manier, niet openbaar. Wat ze kwetsbaarder zou maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6422 |
Burgemeester
|
![]() Het klopt dat de mens op religieus gebied nogal actief is.
Maar ook daarvan vermoed ik dat dit ergens deel uitmaakt van het oerpakket dat dus diep in het lange termijn geheugen zit. Zelfs ongelovigen gaan uit een gelovig vaatje tappen als ze drastisch in de problemen zitten. Nu wat de mens aanbid zal meer dan waarschijnlijk over het verloop van de jaren wel gewijzigd zijn en zelf denk ik dat het geloven erbij gekomen is als oplossing voor de onverklaarbare dingen. Bvb, neem nu 5000 jaar geleden gaan ze helemaal anders tegen hun omgeving gekeken hebben en was er dus de noodzaak om een surrogaat te introduceren. Nog belangrijker is dat dit geloof een beschermende functie heeft al betekende dit vroeger soms wel tot wrede praktijkenkon leiden. Maar wat heeft dat geloven eigenlijk teweeg gebracht? Ook hier is de kans groot dat het een bijproduct is van de hersenen en het moet al ettelijke duizenden jaren geleden gebeurd zijn, ver voor dat er sprake was van de Islam of katholieke godsdiensten. Wat vast staat is dat deze bij de geboorte nog niet aanwezig zijn maar zal de basis tot het aannemen van een geloof wel kunne linken naar een wel bepaald geloof dat later ...eigenlijk als leerstof werd bijgeleerd. Of er sprake is van een geestelijke wereld moet ieder maar voor zich zelf bepalen. Feit is dat net dit aspect zwaar geleden heeft in Europa door de technologische ontwikkelingen. Het enige wat ik kan bevestigen is dat als de hersenen ermee stoppen er dan ook nulnulnix volgt, buiten de start van het afsterven van hersencellen. Dat is trouwens een probleem bij mensen die een ze terug re-annimeren omdat naar gelang de situatie kans bestaat op hersenbeschadiging. Coma patiënten geraken in zo'n situatie door een hersenprobleem en het al of niet ontwaken hangt dan ook af van de herstelmogelijkeden van de hersenen. Het grappige is dat de hersenen het allerbelangrijkste orgaan zijn waar we eigenlijk nog het minste van weten. De cosmos bestuderen was vroeger meer van belang dan nu. Op dit gebied heeft de technologische vooruitgang meer invloed gehad op de teloorgang van die kennis. Dit is er eerder gestart door praktische bevindingen van de mens, niet te vergeten, nog niet zo lang geleden dacht men dat de aarde plat was en dat je er dus kon afvallen en dacht men dat de zon rond de aarde draaide. En hoe is het allemaal eigenlijk begonnen? Persoonlijk denk ik dat het een kwestie is van ... de missing links. Dus dat bepaalde individuen door andere gedachten iets nieuws bereiken en de rest van de mensen dit nieuws dan na-apen om het maar cru te zeggen. Dus af en toe zijn er mensen die licht anders denken waarbij het wel degelijk kan dat de hersenen iets afwijken van het 'normale'. Dat moest zeker het geval zijn geweest bij bvb Leonardo DaVinci om het maar bij een bekend figuur te houden. De nieuwe wereldorde: De mens wil alles in hokjes steken, dus daar past een cyclus helemaal in. Gebeurtenissen daarvoor speciaal voor opschuiven is dus normaal en daar speelt dan weer het occulte in mee. Of je dit moet geloven, kijk, er zijn idioten die dachten dat 2000 het einde der tijden zou worden (en dan ook zelfmoord gepleegd hebben) Sta dus best in elk geval zeer kritisch tegenover zulke zwaarbeladen beweringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6423 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6424 | |
|
![]() Citaat:
Iemand wordt in trance gebracht en begint zich dingen uit een recent vorig leven te herinneren. Interessant is dat de meesten niet geloven in reïncarnatie en dat ze soms zelfs het gevoel hebben dat ze die dingen verzinnen in hun trance. Achteraf wordt de informatie gecheckt en proberen ze uit te vissen aan de hand van beschrijvingen en of de fonetische plaatsnaam om te zien waar die vorige persoon gewoond heeft. Dan gaan ze met die persoon naar die stad. De Nederlandse vrouw uit de eerste aflevering herinnert zich een vorig leven in de Franse stad Paux als een welgestelde familie. De details die ze van de stad kan herinnneren kunnen niet aan het toeval overgelaten worden, ze weet heel specifieke zaken, alhoewel ze nog nooit in deze stad geweest is, laat staan dat ze wist dat die stad bestond. De plaatselijke historicus staat met zijn mond vol tanden en kan het bijna niet geloven dat ze het allemaal weet, maar hij moet toegeven dat alles correct is en dat ze het normaal niet kan geweten hebben. Ook de reactie van de mensen zelf is interessant in die zin dat ze het zelf allemaal heel bizar vinden, maar op het einde zijn ze wel overtuigd dat ze een vorig leven hebben gehad.
Laatst gewijzigd door exodus : 2 augustus 2006 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6425 |
Burgemeester
|
![]() Dat er sterke aanwijzigen bestaan kan ik niet ontkennen, maar feit is dat eigfenlijk beide kampen op een punt staan waar niks kan bevestigd worden, wat nu eenmaal van belang is als je een conclusie wil bereiken.
Let wel op: wat hier aangebracht is is dus ook nog geen bevestiging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6426 | |
|
![]() Citaat:
Als kan bewezen worden dat iets bestaat dan staat het op zich, en het bestaan van een "geestelijke wereld", of liever een wereld van bewustzijn, volgens alle bewijs is volgens mij vasstaand. Ik moet zeggen dat ik dat vroeger ook niet geloofde, maar toen had ik ook niet naar alle bewijs gekeken, ik wist er niet van. Het is vooral een kwestie van te kijken naar alles, in plaats van in opinie's te blijven hangen. Bij reincarnatie zijn de aanwijzingen en overeenkomsten zo sterk, dat indien je spreekt over toevalligheden, de kans dat al die gevallen toeval zijn onnoemelijk klein wordt. Als je gelooft dat dit toeval is, na alle bewijs bekeken te hebben, dan is dat absurd.
Laatst gewijzigd door exodus : 2 augustus 2006 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6427 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je mag natuurlijk en uiteraard je eigen conclusies trekken. Ik heb echter niet alleen de onderzoekingen van David Icke gevolgd, maar ook vele anderen. Aan de ene kant begrijp ik dat mensen 'er af willen blijven'. Echter, persoonlijk ben ik er voor alles te onderzoeken, want het gaat mij niet om de bizarheid en/of onbizarheid en onaannemelijkheid. Het gaat mij om de waarheid. En tot nu toe ben ik in mijn eigen onderzoek, verschillende bronnen, contacten met mensen die mensen kennen die uit de illuminati zijn gestapt etc. dat de reptielen 'theorie' juist is. Het verklaart heel veel, zoals o.m. de reden van de satanische ritulen, de geslachtslijnen (bloodlines). etc. etc. Mocht het blijken dat het niet zo is ben ik bereid mijn positie te veranderen t.o. hiervan. Net zoals ik er achter gekomen ben dat ik jaren lang belazerd ben door de wetenschap, de religie etc etc. En dat ik daarin ook mijn positie veranderd heb. De reclame op tv is zo nog een beetje het enige wat ik 'vertrouw'. Die durven nog toe te geven dat ze je 'naaien' De rest is hele of halve bullshit! En als je eenmaal de schaal ontdekt waarop we genaaid zijn, wordt ook de reptielen 'theorie' minder raar. Om kort te gaan, voor mij wijst alles wat ik op dat gebeid onderzoek naar de reptielen 'theorie' . En is voor mij momenteel veel plausibeler dan te denken dat we een klein kut planeetje zijn, in een oneindig groot heelal. En het mag sf lijken voor sommigen, maar het heelal wordt door een soort council geleid. Stappen we uit de 'matrix' dan krijgen we vanzelf het recht om bij hun aan te schuiven. Maar ja, zal wel weer een brug te ver zijn voor velen.so be it! Nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6428 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb meer dan twintig jaar geleden ook zo'n verhalen gelezen van mensen die zich dingen herinneren van vorige levens, meestal onder hypnose. Hypnose is occult. Vandaar die herinneringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6429 |
Burgemeester
|
![]() We weten dat bijnadood leid tot verhoogde hersenactiviteiten maar aantonen wat er dan gebeurt zit er nog niet bij. Wat al langer gekend is dat mensen het wel aanvoelen als ze gaan sterven, ze rakelen herinneringen op.
Een mogelijke hypothese is dat de hersenen net voordat ze stilvallen in een roes belanden waarbij op dat moment dan de geestelijke gewaarwordingen zouden kunnen verschijnen een hoogtepunt bereiken. We weten immers ook dat de mens in zeer penibele situaties ook sterker begint te geloven dus stel je eens voor in het summum van de paniek. Moeilijker zit het bij de re-incarnatie gevallen , tenminste de echte. Gezien dat wetenschappelijk helemaal niet vast te stellen valt moet er aangemomen worden dat er toch iets gebeurt maar om te spreken van re-incarnatie gaat toch wel iets te ver, wie zegt immers dat de personenn in kwestie het relaas van een ander persoon meemaken , nou ja, dit alleen al zou heel opmerkelijk zijn, interessant in elk geval. Laatst gewijzigd door Sergei : 2 augustus 2006 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6430 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6431 |
Partijlid
|
![]() Mensen met een hel ervaring krijgen volgens mij een soort waarschuwing. In weze geloof ik niet in hel of hemel. Wel denk ik dat je tussen twee levens in een energieveld komt en zielen van dezelfde energetische trilling waarneemt. Hoe meer levens of hoe verder de evolutie hoe hoger de trilling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6432 | |||
|
![]() Citaat:
Het EPR experiment is de fysisca bevestigt dat de het heelal niet lokaal is, uiteindelijk is er niet zoiets als onderscheid, maar is alles geconnecteerd in een diepere orde dat uiting geeft aan re realiteit die we ervaren. Zie daarvoor: http://www.rense.com/general69/holoff.htm Dit is een artikel van het boek The Holographic universe, en het is een aanrader. ![]() Een review: Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6433 | |
|
![]() De nazi links tussen Shwarzenegger, Bush, en Rove. Het is een kleine wereld onder de NWO elite.
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 3 augustus 2006 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6434 | |
|
![]() Excellent artikel van Henry Makow over de situatue in het Midden-Oosten. Wat Makow beschrijft zijn de echte redenen en motivaties achter het conflicht in het midden Oosten. Makow is een Jood, ter info.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6435 |
Burgemeester
|
![]() Bewustwording onstaat in elk geval in de hersenen maar wat eigenlijk is onbekend, op welke manier : onbekend. en gezien de mens wel degelijk elektrische pulsen uitzend al zijn deze ronduit zwak maar toch is er een on,bekende zone waar van alles nog zou kunnen en het huidig maatschappelijk aanvaardbare blijft in zo'n geval gelden tot het tegendeel kan bewezen worden , als het ooit kan bewezen worden.
Op zich kan ik me er in vinden als geen van beide zijdes echt hardliners zijn en dus open staan voor alle mogelijke scenario's. De NWO draait rond een kollektie malafiede mensen die vasthouden aan stokoude rituelen . Wat ga je daar dan als normaal individu tegen doen? Niks dus. Laatst gewijzigd door Sergei : 3 augustus 2006 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6436 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zie verder hieronder Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6437 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
my two cents Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 3 augustus 2006 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6438 |
Burgemeester
|
![]() Dit kan ik niet quoten=:
http://freemasonry.bcy.ca/anti-mason...inati_FAQ.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#6439 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Complottheoriën zijn zo oud als de straat, voor de meeste is echter geen bewijs en ze spelen in op de paranoide denkbeelden van een bepaald soort mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6440 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We hebben het er al zo vaak over gehad en jij bent zo dom nog steeds in dat valletje te lopen!!!???? Pff brrrrrrr Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |