![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6581 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Conclusie: ofwel is jouw zever gewoon waardeloze zever, ofwel is er een algemene samenzwering tegen deze Grote Waarheden.
![]() |
![]() |
#6582 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6583 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je had twee minuten moeten zoeken. Hier wat de Proceedings of the Biological Society of Washington te vertellen heeft over dit "peer-reviewed" artikel: Citaat:
Allez, vind eens ernstige peer-reviewed artikels die jouw zever steunen.
![]() |
![]() |
#6584 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan geen ernstige peer-reviewed artikels vinden, want jij vult ernstig in met je eigen subjectieve mening. Je zit in een gevangenis zonder tralies.
![]() |
![]() |
![]() |
#6585 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ach ja, jij hebt genoeg aan één roddel om van Hitler een Rotschild te maken, dus waarom zou jij niet genoeg hebben aan één verkeerdelijk gepubliceerd artikel. Ik verwacht inderdaad meer van bronnen, maar voor believers is alles aanvaardbaar, als het maar in het plaatje past. Maar ik zit in een gevangenis! (Met zowat alle denkende en kritische mensen weliswaar. Beter gezelschap dan de believers, hoor.)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 8 augustus 2006 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6586 |
|
![]() Weer een typisch voorbeeld van hoe je iets dat eerder bediscusieerd is uit zijn context rukt en simplistisch voorstelt. Er zijn minstens 3 bronnen gegeven voor deze "roddel". En het komt eerst uit een boek van een Gestapo officier. Het een roddel noemen is dus de waarheid naar je eigen willetje plooien.
![]() |
![]() |
#6587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt overigens nooit geantwoord op de volgende opmerkingen:
Maar voor jouw volstaat deze roddel, omdat je van Hitler een Rotschild WIL maken. ![]() Zoals één ten onrechte gepubliceerd artikel volstaat om aan ID een wetenschappelijke basis te geven. ![]() PS: en weer zever je over mijn discussietechniek omdat je inhoudelijk door de mand valt.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 8 augustus 2006 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6588 |
|
![]() Nee hoor. De feiten wijzen aan dat Rotschilds direct Hitler gesteunt hebben met hun geld. Het zou dus niet zo verwonderlijk zijn waarom Hilter precies ook zo groot geworden is. Het is een mogelijkheid, dat heb ik al gezegd, zelf jij kan daar niet van onderuit dat het mogelijk is.
![]() |
![]() |
#6589 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke steun de Rotschild's aan Hitler gaven, en wat het belang van deze steun was (in verhouding tot andere bankiers), daar heb ik bij de conspiracisten die deze zever verspreiden nooit iets zinnigs over gelezen. Dat de Rotschild's (of andere bankiers) politici zouden steunen omdat ze van dezelfde bloedlijn zijn is echt te gek voor woorden. ![]() Nogmaals: je antwoordt op geen van mijn vragen, maar houdt vast aan het totaal ongefundeerd waanidee dat Hitler een Rotschild was. En dat op basis van één roddel! Echt believers op zijn best!
![]() |
![]() |
#6590 | |
Burgemeester
|
![]() Het probleem is enkel dat ze stukken zoeken die vooral de theorie van Darwin maar algemeen de evolutie wil al volledig fout bestempelen.
Citaat:
Dat is het tweede probleem, ze vidnen iets en dan verwachten ze dat de wetenschap eventje hupperdepup een antwoord gaat formuleren. een ander heikel punt is authentisitheit. Mochten ze eerder open werk leveren en zich niet puur consentreren op het betrijden van blijkaar in hun ogen al het kwaad ...want zo wordt het wel aanzien en stoppen met het geheimzinnige gedoe dan zou dit ten voordele van de wetenschappelijke vooruitgang van de mensheid als zijnde ten goede komen. Maar dat past natuurlijk niet in hun plaatje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6591 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar om daarmee Exodus direct tot een" believer" te bombarderen. Lijkt me een gematigd persoon , staat me dus wel aan. Laatst gewijzigd door Sergei : 8 augustus 2006 om 13:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6592 |
|
![]() Het is toch straf dat velen zich geen vragen stellen van wie Hitler o.a allemaal geld heeft gekregen. Hij heeft ook geld gekregen van de Bushes, dat is een van de zaken die het meest gedocumenteerd zijn! Prescott Bush, de grootvader van de huidige president steunde Hitler! Als dit niet op iets wijst.
Sinds de jaren 40 zijn er al 2 Bushes president geweest, wiens grootvader Hitler steunde. En de meeste mensen trekken zich daar niet van aan , sjonge sjonge.
![]() |
![]() |
#6593 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij verwart "vragen stellen" met "geloven in ongefundeerde antwoorden". Ik merk (voor de zoveelste keer) dat je weer eens de discussie probeert om te leiden naar de cognitieve vaardigheden van wie jouw zever niet kritiekloos slikt, omdat je geen inhoudelijke antwoorden kunt vinden op de gestelde vragen.
![]() |
![]() |
#6594 |
Burgemeester
|
![]() Exodus in dat geval zal Skull&Bones proberen om al dat bewijs te verbergen
of beter nog ineens te vernietigen. Politiek zit de USA helemaal anders ineen dan bvb hier in België en al gemerkt dat uw befaamde quotes in't engels staan? Geloof botst op wetenschap en dat op vele vlakken. Laatst gewijzigd door Sergei : 8 augustus 2006 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6595 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6596 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoals steeds is de realiteit complexer en subtieler dan in de Mickey Mouse wereld van de believers. Uiteraard werden er zaken gedaan met de Duitsers, ook ten tijde Hitler. Is dat Hitler "actief steunen"? Mijn inziens zou dat best kunnen, maar ik loop dan ook niet over van sympathie voor Hitler, noch ben ik een zakenvrouw. Mijn oordeel is dus zo goed als waardeloos in deze. Een interessant artikel (en iets genuanceerder dan de rommel op conspiracy-sites die van Prescott Bush ongeveer "DE FINANCIER VAN HITLER" maken) is hier te vinden. (En off-topic, ik heb me niet gemoeid in jullie huidige discussie over Jones. Ik heb vorig jaar meer dan genoeg tijd verspild aan zijn waardeloze paper, en heb geen zin het nog eens over te doen. Ik wacht overigens al lang op allerlei antwoorden van believers, en er komt niets, behalve zever en persoonlijke aanvallen.)
![]() |
![]() |
#6597 | ||
|
![]() Citaat:
Alleen al het feit dat er een link is zou de anti-defamation league op hun achterste poten moeten doen staan, maar integendeel, ze steunen de Bush familie. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 8 augustus 2006 om 14:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6598 |
|
![]() Hoe corrupt de Bushes zijn kan ook gezien worden aan dit boek. George Bush: The Unauthorized Biography
![]() Als maar genoeg mensen eens de feiten zouden checken, helaas denken sommige dat ze het al allemaal weten. Link waar men het boek gratis kan lezen: http://www.tarpley.net/bushb.htm
![]() |
![]() |
#6599 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, exodus is weer vertokken.
Op geen enkel punt dat door disbelievers wordt gemaakt inhoudelijk ingaan, wat zeveren over onze cognitieve vaardigheden, wat beschuldigen (je zit in een gevangenis, je bent oneerlijk, je bent naïef, enz ...) , en dan verder copy-pasten. Dat dit hier een discussieforum is en geen platform voor platte propaganda, dat hebben sommige believers niet door! Maar soit. Dit is veruit de grappigste thread op dit forum, dus do zo voort!
![]() |
#6600 |
Banneling
|
![]() Hmmm,
ik krijg sterk de indruk dat exodus hier alle hoeken van de ring ziet en nog altijd meent voor te staan op punten. Ik pak even een zakje chips. ![]() Go Firestone ![]() ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 8 augustus 2006 om 15:20. |
![]() |
![]() |