Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 augustus 2006, 16:13   #6601
Sergei
Burgemeester

Sergei's schermafbeelding

Standaard

Wat ik hier mis in al die heisa is een eigen mening.
Nu dat is niet zo evident want onze ogen kunnen ons bedriegen, onze hersenen nog meer > we zijn beïnvloedbaar.
En dat is de grootste reden dat er zoveel verschillen zijn.

Nu in principe is er 1 en slechts 1 waarheid en ik denk dat geen 1 van de kampen het volledig bij het juiste eind heeft maar dat het kamp van geredeneerde logica ... voor computers If ...then...and /or /xor/not etc...
het bij het langste eind heeft.

Alle ploef, de plannet is er, ploef flora en fauna, ploef de mens, de mens verknoeit het echter en wordt barbaars en dus weer grove miserie.

Wat europa betreft, neem nu de Christelijke invloed, man die heeft toch
wel ook zeer fanatiek geweest en er aardige wreedheden op nagelaten.
M.a.w. Gods appeloogje weet wat massaceren is.
En weet dat eender welke plek waar religieus fundamentalisme de plak zwaait het voor de mens algemeen miserabel uitdraait.
Niet de AntiChrist veroorzaakt kommer en kwel, het zijn een groep individu's die aansturen op kommer en kwel.
In het geval van sterk fundamentalisme volstaat 1 oproep, bij een dictator volstaat 1 commando. Tiens, wat staat fundamnetalisme eigenlijk dicht bij dictatoriaal bewind.

trouwens, nieuw wereld orde: op welk vlak?
Sociaal, economisch, politiek, geloof?
Want op alle vlakken tesamen kan gewoon niet.
Sergei is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2006, 18:55   #6602
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Nog even over evolutie, ik moet glimlachen wat hier allemaal vertelt, over kippen die niet kunnen vliegen etc.
Wat ik hier probeer aan te geven dat het allemaal tussen de twee oren zit. Het is een idee van de mens. Vroeger heb ik het ook geloofd. En heb al veel er over gelezen. Er is gewoon bewezen dat het niet kan. Men kan niet bewijzen dat God bestaat, maar wel dat de evolutietheorie onzin is.
Ik heb bijv. aangegeven hoe snel aardlagen ontstaan. Hebben wetenschappers moeten aanschouwen bij de vulkaanuitbarsting van Mount St-helens.
Wat heeft dit allemaal met de NWO te maken? Eigenlijk alles. Er word bijv. systimatisch veel over het verleden van de mensheid onder de mat gemoffeld.
Het Smithsonian instituut in de VS , hun kelders liggen vol met onverklaarbare dingen.
Maar zijn dingen die niet kunnen worden weggestoken. De ruines in Baalbek in Libanon bijv. Dit getuigt van een mensheid die zeer veel verder stond dan word toegegeven. Maar dit past niet met het idee van evoluite, dus onder de mat ermee.

Kijk eens goed zonder vooroordeel:

http://mmmgroup.altervista.org/e-gall2.html
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2006, 19:01   #6603
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Verggeet ook niet part 1
http://mmmgroup.altervista.org/e-gall.html

Btw, er zitten een paar zaken tussen die ik zelf niet geloof, zoals die graancirkels. Maar bekijk het als een kersentaart, haal er de pitten uit.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2006, 20:09   #6604
Sergei
Burgemeester

Standaard

Dit vecht eigenlijk de dattering van de evolutietheorie aan.
Maar: laten we ervan uitgaan dat er veel vroeger inderdaad nog een betere samenleving was die techologisch wel vooruit stonden en nadien het een en het andere wat telloor gegaan is.

Waarom zou een evolutie perse altijd in stijgende lijn moeten gaan?
En als je alle berichten nog eens leest, scrap darwin.

In elk geval staan op uw link wel een paar zaken waar je grote vraagtekens kan tegenplakken, o.a. loch ness , graancirkels, vervormd hoofd

Denk niet dat mensen met hoofddeformaties niet voorkwamen.
tegenwoordig veel minder en het is helemaal fout alsof je mag verwachten dat
de shedel proportioneel licht maar gelijkmatig zou expanderen want zo werkt dat niet.

Nu is archeologie wel mijn ding niet maar een ding heb ik wel geleerd en dat is om nooit informatie defacto aan te nemen, informatie vraagt minstens een bevestiging.

Over foto van loch ness bodem:
Whow, dat meer maakt deel uit van een rivierstelsel en bevat altijd troebel water, ik heb er twee keer gestaan. Het is ronduit diep en elke duiker zal je wel kunnen bevestigen dat je noit iets van 30 meter diameter in zo'"n water kan fotograferen. De expeditie gebeurde in 2005 notabene en sonarbeelden zien er anders uit.

De foto van Nessy, dat alleen is al een groot vraagteken.

en ik heb al eens gewezen op het feit dat je genoeg artefacten moet hebben om een beter totaalbeeld te krijgen. Genoeg betekent ettelijke duizenden.
Als ik hersenen in plakken snijd is dat ook niet in 20 dikke plakken hoor.

Wel, eigenlijk zou eens iemand, alle gegevens moeten verzamelen maar k vrees dat dat soms tot gesloten deuren blijft , helaas.

Ik ben nog niet overtuigd van de 7 dagen theorie.

Maar de discusie ging over de NWO.

Laatst gewijzigd door Sergei : 8 augustus 2006 om 20:12.
Oud 8 augustus 2006, 21:03   #6605
Sergei
Burgemeester

Standaard

Weet je, dat is meteen het probleem bij het uiteenzetten van een theorie.
Zodra er ook maar 1 twijfelachtig ding in zit staat de theorie al op wankele poten
als de wetenschapper geen oerdegelijke verklaring kan afleggen.
De vermelde site : helaas, die paar heikele punten vernietigen voor een groot deel de geloofwaardigheid van de rest wat perfect kan klopppen.

Televisie is eigenlijk ook een gevaarlijk medium, kranten ook.
trouwens, vandaag zag ik op de voorpagina van een krant dat een fotograaf van reuters niet beter vond dan de situatie in Libanon wat te versterken door de foto's met photoshop wat te accentueren. Al goed dat dit dan snel wordt ontdekt maar ..in hoeverre is de media algemeen wel zo objectief?

Maar tja, als dit, en dat, en zus en zo , we komen er dus nooit uit.
Oud 9 augustus 2006, 07:20   #6606
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Deze is wel een goeie op bovenstaande link (interessante sites trouwens). UFO's werden al gezien in de middeleeuwen.

Laatst gewijzigd door exodus : 9 augustus 2006 om 07:44.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2006, 09:35   #6607
exodus

Standaard

Nog enkele schilderijen uit de vorige eeuwen met UFO's op:
Aert de Gelder uit 1710

Carlo Crivelli uit 1486

Nog een , datum onbekend

15de eeuw

Ook nog 15de eeuw

C.a 1400

UFO sighting boven Duitsland 4 november 1967. Objecteven werden beschreven als "zwevende wielen".

UFO sighting in 842 in Franbkijk.

Paulo Uccelo 1460

Afbeelding van een sighting in Japan uit 1800. Diegene die het voorval beschreef sprak van een metaal en glasachtig object met rare tekens op de bovenkant.

Uit Tibet ,10e eeuw. Een beschrijving van de tuigen in de originele tekst gaat als volgt:

Citaat:
a double decked, circular or cylindrical aircraft with portholes and a dome. It flew with "the speed of the wind" and gave forth a "melodious sound

Nog enkele recentere (uit 1929):

1945

Uit bovenstaande blijkt dat UFO's een fenomeen zijn die al voorkomt tijdens de middeleeuwen en de oudheid. Dit zijn dan nog maar de sighting die vastgelegd zijn door artiesten die het wilden incorporeren in hun werk. De dag van vandaag worden ze nog steeds waargenomen. Alleen iemand die niet voldoende materiaal bestudeert heeft, of in totale denial zit, zal ontkennen dat UFO's bestaan.

Laatst gewijzigd door exodus : 9 augustus 2006 om 09:37.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2006, 09:45   #6608
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Alleen iemand die niet voldoende materiaal bestudeert heeft, of in totale denial zit, zal ontkennen dat UFO's bestaan.

Ik denk dat het idd niet ontkend kan worden dat sommige observaties niet direct verklaarbaar zijn.

Het is de interpretatie van wat ze dan wel zijn, die uiteenloopt.

Vliegende reptielen van de planeet Zwork? Niet waarschijnlijk.

Laatst gewijzigd door parcifal : 9 augustus 2006 om 09:57.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2006, 09:50   #6609
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze is wel een goeie op bovenstaande link (interessante sites trouwens). UFO's werden al gezien in de middeleeuwen.

De middeleeuwen. De tijd dat men dacht dat, als men te ver op zee voer, men van de aarde afviel. En dat de zon rond de aarde draaide. En iedereen die er andere ideeen op na hield dan de gangbare, als ketter werd verbrand. Waar gedacht werd dat elke plant en dier spontaan ontstond. Waar een totale zonsverduistering werd aanzien als de start van de apocalyps. En de kat als bondgenoot van de duivel.

Het verwondert me niet dat er in die tijd onverklaarbare, ongeïdentificeerde dingen in de lucht werden waargenomen.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2006, 09:53   #6610
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk zijn die er. Jouw stelling is dus radicaal fout. Eén minuut zoeken levert al dit op:

[/FONT]
das dan toch het bewijs dat theoriën in tegenspraak met de meest gangbare van het moment, niet massaal geboycot worden, zoals gij aangeeft?
Oud 9 augustus 2006, 10:01   #6611
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jamaar dan nog, het grootste deel van de geschiedenis bestaat volgens de officiele uitleg uit eencelligen. Het is pas op het allerlaatste moment dat de mens, een zeer complexe soort, tot uiting komt. Men heeft nog altijd de "missing" link. (volgens de evolutietheorie).

Men gaat er dus in feite van uit dat de mens zoiezo van mensachtigen afkomt, maar men zit nog altijd met de "missing link". En als men dan eens één sleket vindt, maar dan ook maar slecht één. Dan zit men al direct te roepen dat men een stapje dichter is bij de missing link.

Als men alles op een rijtje zet dan zou men moeten toegeven dat het bewijs voor de evolutheorie van de mens maar zeer pover is.
Vergeet niet dat voor de reconstructie van onze geschiedenis we afhankelijk zijn van dingen die in de grond verstopt zitten.

En dat omdat we nog niet alle stukjes van de puzzel hebben gevonden, dat de puzzel dan verkeerd is. Maw, het is niet omdat we nog steeds niet de missing link hebben opgegraven, dat de hele theorie verkeerd is.
Oud 9 augustus 2006, 10:13   #6612
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Ik denk dat het idd niet ontkend kan worden dat sommige observaties niet direct verklaarbaar zijn.

Het is de interpretatie van wat ze dan wel zijn, die uiteenloopt.

De interpretatie wijst op intelligente wezens. Het is zo dat men zilveren metaalachtige "schijven" waarneemt. Dit zou kunnen geheime technologie zijn die door mensen bestuurt is. Aan de andere kant zijn er ook fenomenen die niet direct verklaarbaar zijn als menselijk.

Dan heb je nog de directe contacten met zogezegde aliens "abductions", maar die zijn zeer twijfelachtig, alhoewel dat er een deel zijn die niet direct als "lunatics" kunnen afgedaan worden. Een interessant film daarover is "the secret of redgate" van Jim Marrs, te downloaden via P2P netwerken.

Een andere film die meer over het UFO fenomeen zelf gaat heb ik hier al verschillende keren aangehaald is "out of the blue" te bekijken op google video.

Oud 9 augustus 2006, 10:25   #6613
exodus

Standaard

Een goed boek dat een volledige overview geeft van het alien fenomeen op een objectieve manier is "Alien Agenda" van Jim Marrs. In tegenstelling tot wat de titel doet vermoeden gaat het niet over een "agenda van aliens", maar een gewone overview. Intrigerend boek dat zelfs de geloofsystemen dat de grootste disbelievers test.

Een review:

Citaat:
OK, sounds kind of hokey. But it really is a fantastic book. If you want a most comprehensive study into the entire UFO "world", this is the book for you. It reads well. It is written in an enjoyable style. It is thought provoking, and lends itself to other areas of investigation. If there is one book that I would recommend for the study of UFO's, then this is the book. I can't see how anyone wouldn't enjoy this book. Whether or not you believe in the alien UFO lore, you have to admit, this book puts it all out there. I would say that this is the kind of book that you would grab with both hands and gobble it down in a weekend. What a wonderful read!
Oud 9 augustus 2006, 11:43   #6614
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A. Bekijk bericht
Ik ben die Alex Jones intussen een beetje anders gaan beoordelen.
Kritisch maar nieuwsgierig (ik moet toegeven dat ik soms ook een echte ramptoerist kan zijn, vandaar mijn belangstelling voor deze thread) raak ik toch geboeid door die onthullende koppigaard. Hij is in ieder geval leuker dan Michael Moore.

I.v.m. zijn infiltratie in bohemian grove, zie ook: http://www.volkskrantblog.nl/bericht/14695
Via deze zelfde link vond ik een andere URL:
http://sociology.ucsc.edu/whorulesam...ian_grove.html
waarin de geschiedenis van de Bohemian Grove haarfijn wordt verteld en gerelativeerd door de socioloog G. William Domhoff, auteur van o.a. Who rules America? (Prentice-Hall 1967).
Hieruit citeer ik enkele passages die handelen over The Cremation of Care Ceremony:
Citaat:
“(...) You are one of 1,500 men -- women are not allowed -- gathered together from all over the country for this annual encampment of the rich and the famous. And you are about to take part in a strange ceremony that has marked every Bohemian Grove gathering since 1880.
Out of the shadows on one of the hillsides near the dining circle there emerges the low, sad sounds of a funeral dirge. As you turn your head in its direction you faintly see the outlines of men dressed in pointed red hoods and red flowing robes. Some of the men are playing the funereal music; others are carrying long torches whose flames are a spectacular sight against the darkened forest.
As the procession approaches the dining circle, the dim figures become more distinct, and attention fixes on several men not previously noticed. They are carrying a large wooden box. Upon closer inspection the box turns out to be an open coffin, and in that coffin is a body, a human body that looks real enough to be lifelike at a glance, but only an imitation, naturally, made of black muslin wrapped around a wooden skeleton. This is the body of Care, symbolizing the concerns and woes that important men supposedly must bear in their daily lives. It is this guy, Mr. Dull Care, who is to be cremated this first Saturday night of the two-week encampment of the Bohemian Grove.
(...)
The major parts in this drama are played by "associate" or "performing" members of the club, middle-class men with musical, theatrical, artistic, or literary talents. But sometimes very important men have small walk-on roles that show they are just one of the gang when they are at the Bohemian Grove. They are "carrying a spear for Bohemia," as the saying goes, which means they are chipping in, doing their part, being good sports.
If the year were 1996, there would be three spear-carriers doing a little add-on part. They are former president George H. W. Bush, actor Clint Eastwood, and fabled news anchor Walter Cronkite. They are playing the parts of "Lakeside Frogs," and they are chanting like the frogs in the famous "Bud-WEI-ser" TV ads of the 1990s, only they keep croaking "cre-MAY-shun, cre-MAY-shun, cre-MAY-shun."
(...)
While the spectators seat themselves across the lake, the priests and their entourage continue for another two or three hundred yards beyond the altar to a boat landing. There the bier is carefully transferred onto the Ferry of Care, which will carry the body to the altar later in the ceremony. Once the ferry is loaded, the torches are extinguished and the music ends. The attention of the spectators on the other side of the lake slowly drifts back to the Owl shrine; it is illuminated by a gentle flame from the Lamp of Fellowship, which sits at its base.
Cremation? A guy named Dull Care? A former president of the United States playing the part of a frog and chanting "cre-MAY-shun?" A totem animal and a Lamp of Fellowship? Strange, but true. You are starting to get the picture of just how hokey this all is.
(...)
"The Owl is in his leafy temple," intones the high priest. "Let all within the Grove be reverent before him." He beseeches the spectators to be inspired and awed by their surroundings, noting that this is Bohemia's shrine. Then he invokes the motto of the club, "Weaving spiders, come not here!" That's a line from Shakespeare's "A Midsummer Night's Dream"; it is supposed to warn members not to discuss business and worldly concerns, and instead concentrate on the arts, literature, and other pleasures within the portals of Bohemia.
The priest next walks down three large steps to the edge of the lake. There he makes a flowery speech about the ripple of waters, the song of birds, the forest floor, and evening's cool kiss. Again he calls on the members to forsake their usual concerns: "Shake off your sorrows with the City's dust and scatter to the winds the cares of life." A second and third priest then recall to memory deceased friends who loved the Bohemian Grove, and the high priest makes yet another effusive speech, the gist of it being that "Great Nature" is a "refuge for the weary heart" and a "balm for breasts that have been bruised."
The pace is picking up. A brief song is sung by the chorus and suddenly the high priest proclaims: "Our funeral pyre awaits the corpse of Care!" A horn is sounded at the boat landing. Behold, the Ferry of Care, with its beautifully ornamented frontispiece, begins its brief passage to the foot of the shrine. Its trip is accompanied by the music of a barcarole (a barcarole is the song of Venetian gondoliers as they pole through the canals of Venice).
(...)
The bier arrives at the steps of the altar. The high priest inveighs against Dull Care, the archenemy of Beauty. He shouts, "Bring fire," and the torchbearers enter (18 strong). Then the acolytes quickly seize the coffin, lift it high above their heads, and carry it triumphantly to the pyre in front of the mighty Owl. It seems that Care is about to be consumed by flames.
Ah, but not yet. Suddenly there is a great clap of thunder and a rush of wind. Peals of loud, ugly laughter come ringing down from a hill above the lake. A dead tree is illuminated in the middle of the hillside, and Care himself bellows forth with a thundering blast:
"Fools! Fools! Fools! When will ye learn that me ye cannot slay? Year after year ye burn me in this Grove, lifting your puny shouts of triumph to the stars. But when again ye turn your feet toward the marketplace, am I not waiting for you, as of old? Fools! Fools! To dream ye conquer Care!"
The high priest is taken aback by this impressive outburst, but not completely humbled. He replies that it is not all a dream, that he and his friends know they will have to face Care when their holiday is over. They are happy that the good fellowship created by the Bohemian Grove is able to banish Care even for a short time. So the high priest tells Care, "We shall burn thee once again this night and in the flames that eat thine effigy we'll read the sign: Midsummer sets us free."
Dull Care, however, is having none of this. He tells the high priest in no uncertain terms that priestly fires are not going to do him in. "I spit upon your fire," he roars, and with that there is a great explosion and all the torches are immediately extinguished. The only light remaining comes from the small flame in the Lamp of Fellowship.
Things are clearly at an impasse. Care may win out after all. There is only one thing to do: turn to the great Owl, the great totem animal of Bohemia, chosen as the group's symbol primarily for its mortal wisdom -- and only secondarily for its discreet silence and its nightly prowling. The high priest falls to his knees and lifts his arms toward the shrine. "Oh thou, great symbol of all mortal wisdom," he cries. "Owl of Bohemia, we do beseech thee, grant us thy counsel!"
The inspirational music of the "Fire Finale" now begins, and an aura of light glows about the Owl's head. The Owl is going to rise to the occasion! And if it's the 1990s, it's none other than the voice of good old Walter Conkrite, although the part usually goes to a deep-voiced drama professor. After a pause, the sagacious bird finally speaks. No fire, he tells the assembled faithful, can drive out Care if that fire comes from the mundane world, where it is fed by the hates of men. There is only one fire that can overcome the great enemy Care, and that, of course, is the flame which burns in the Lamp of Fellowship on the Altar of Bohemia. "Hail, Fellowship," he concludes, "and thou, Dull Care, begone!"
The priest smacks himself on the side of the head, as if to say he wonders why he didn't think of that profound point. The light goes out on the dead tree. The high priest leaps to his feet and bounds up the steps, snatches a burned-out torch from one of the bearers, and relights it from the flame of the Lamp of Fellowship. Just as quickly he ignites the funeral pyre and triumphantly hurls the torch into the blaze.
The orchestral music in the background intensifies as the flames leap higher and higher. The chorus sings loudly about Dull Care, archenemy of Beauty, calling on the winds to make merry with his dust. "Hail, Fellowship," they sing, echoing the Owl. "Begone, Dull Care! Midsummer sets us free!" The wailin voice of Care gives its last gasps, the music gets even louder, and fireworks light the sky and fill the Grove with the reverberations of great explosions. The band, appropriately enough, strikes up "There'll Be a Hot Time in the Old Town Tonight." Care has been banished.
(...)”
Zo te zien betekent die ceremonie dus zoiets als de symbolische verjaging van de dagelijkse zorgen (mister Dull Care, die zich weliswaar niet snel gewonnen geeft); de elitaire Grove-kampeerder laat die zorgen best achter zich om ten volle te kunnen genieten van een ontspannen verblijf in de Californische bossen.

Op een Vlaams scoutskamp klinkt soms een liedje met dezelfde boodschap:
“Pak al je zorgen in je plunjezak en fluit, fluit, fluit!”
Ik moet met de heer Domhoff erkennen dat hier niks diabolisch acher gezocht moet worden en zeker geen ritueel mensenoffer.
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 9 augustus 2006 om 11:45.
Salmon L.A. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2006, 11:54   #6615
exodus

Standaard

Korte flash over het Isreal-Palestina conflict

http://www.pentagonstrike.co.uk/psychopaths.htm
Oud 9 augustus 2006, 11:55   #6616
Sergei
Burgemeester

Standaard

Kijk, weeral fragmenten, en te weinig fragmenten om een conclusie te kunnen trekken. Nu heeft er zich al heel wat rond Rosswel afgespeelt maar als ze informatie achterhouden voor welke reden dan ook, zijn er individuen die
opzettelijk een wereld van tegenstellingen proberen te handhaven.
Meer kan ik daar niet over zeggen.

Door al deze individuele UFO waarnemingen kan je geen conslusie trekken.
Nu, de link die eerder werd gepost met wat een schroefdraad moet voorstellenen , als de gegevens daarvan kloppen (?) zitten we inderdaad met een paar grote lacunes. Maar zolang je het gros van de zuzzel niet kunt voltooien zal je..nooit of nooit tot een consensus kunnen komen.
Oud 9 augustus 2006, 11:57   #6617
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergei Bekijk bericht
Kijk, weeral fragmenten, en te weinig fragmenten om een conclusie te kunnen trekken. Nu heeft er zich al heel wat rond Rosswel afgespeelt maar als ze informatie achterhouden voor welke reden dan ook, zijn er individuen die
opzettelijk een wereld van tegenstellingen proberen te handhaven.
Meer kan ik daar niet over zeggen.

Door al deze individuele UFO waarnemingen kan je geen conslusie trekken.
Nu, de link die eerder werd gepost met wat een schroefdraad moet voorstellenen , als de gegevens daarvan kloppen (?) zitten we inderdaad met een paar grote lacunes. Maar zolang je het gros van de zuzzel niet kunt voltooien zal je..nooit of nooit tot een consensus kunnen komen.
Bekijk eens dit

http://video.google.com/videoplay?do...ut+of+the+blue
Oud 9 augustus 2006, 12:04   #6618
Sergei
Burgemeester

Standaard

Citaat:
De interpretatie wijst op intelligente wezens. Het is zo dat men zilveren metaalachtige "schijven" waarneemt. Dit zou kunnen geheime technologie zijn die door mensen bestuurt is. Aan de andere kant zijn er ook fenomenen die niet direct verklaarbaar zijn als menselijk.

Dan heb je nog de directe contacten met zogezegde aliens "abductions", maar die zijn zeer twijfelachtig, alhoewel dat er een deel zijn die niet direct als "lunatics" kunnen afgedaan worden. Een interessant film daarover is "the secret of redgate" van Jim Marrs, te downloaden via P2P netwerken.

Een andere film die meer over het UFO fenomeen zelf gaat heb ik hier al verschillende keren aangehaald is "out of the blue" te bekijken op google video.
Conclusies veel te snel getrokken. en wat hebben deze ontvoeringen dan opgeleverd inzake het opzetten van een theorie die leid tot een conclusie?
Nu ik zeg niet dat er een en het andere niet gebeurt is maar er is geen sluitend bewijs en sluitend bewijs halen in wetenschap is verdraaid niet eenvoudig.
Oud 9 augustus 2006, 12:09   #6619
Sergei
Burgemeester

Standaard

Video wijst integraal op meet wetenschappelijk onderzoek naar UFO's, wat zit ik hier te zeggen damnit?

Edit: nu, we zijn aan't afdwalen van het NWO, voor leven zoals we het hier kennen heb je twee dingen nodig, een ster en een planeet die op de juiste
plaats hangt in een niet al te elliptische baan rond die ster.
Natuurlijk nog ettelijke andere condities maar het is toch duidelijk dat de melkweg zo ontzettend groot is dat de mogelijkheid wel deglijk bestaat
dat het kan? Maar bewijzen kunnen we niet inde term van, ja we weten WAT het is en WAT ze hier igenelijk doen etc etc etc etc etc etc etc etc

En als dan het besluit genomen is, dan valty nog te bezien wat de invloed wan dat ufo achtig geval en ons hier. Maar zolang bepaalde groepereingen ronduit geheimachtig zijn etc etc etc etc etc etc

Laatst gewijzigd door Sergei : 9 augustus 2006 om 12:36.
Oud 9 augustus 2006, 12:38   #6620
exodus

Standaard

Ik heb erover gelezen en ik ben overtuigd dat UFO's bestaan. Waarom ze hier zijn en wat ze precies doen, daar hebben we het raden naar. Maar het is zo dat er voldoende informatie is te vinden om het bestaan van UFO's te accpeteren (nu heb ik het niet over aliens, enkel over UFO's). En met UFO's bedoel ik geen zwevende lichtpuntjes hoog in de hemel dat men niet weet wat het is, maar solide objecten van allerlei vormen (soms cylindrisch, soms schotelvorming, etc).

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be