![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6601 |
Burgemeester
|
![]() Wat ik hier mis in al die heisa is een eigen mening.
Nu dat is niet zo evident want onze ogen kunnen ons bedriegen, onze hersenen nog meer > we zijn beïnvloedbaar. En dat is de grootste reden dat er zoveel verschillen zijn. Nu in principe is er 1 en slechts 1 waarheid en ik denk dat geen 1 van de kampen het volledig bij het juiste eind heeft maar dat het kamp van geredeneerde logica ... voor computers If ...then...and /or /xor/not etc... het bij het langste eind heeft. Alle ploef, de plannet is er, ploef flora en fauna, ploef de mens, de mens verknoeit het echter en wordt barbaars en dus weer grove miserie. Wat europa betreft, neem nu de Christelijke invloed, man die heeft toch wel ook zeer fanatiek geweest en er aardige wreedheden op nagelaten. M.a.w. Gods appeloogje weet wat massaceren is. En weet dat eender welke plek waar religieus fundamentalisme de plak zwaait het voor de mens algemeen miserabel uitdraait. Niet de AntiChrist veroorzaakt kommer en kwel, het zijn een groep individu's die aansturen op kommer en kwel. In het geval van sterk fundamentalisme volstaat 1 oproep, bij een dictator volstaat 1 commando. Tiens, wat staat fundamnetalisme eigenlijk dicht bij dictatoriaal bewind. trouwens, nieuw wereld orde: op welk vlak? Sociaal, economisch, politiek, geloof? Want op alle vlakken tesamen kan gewoon niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6602 |
Minister
|
![]() Nog even over evolutie, ik moet glimlachen wat hier allemaal vertelt, over kippen die niet kunnen vliegen etc.
Wat ik hier probeer aan te geven dat het allemaal tussen de twee oren zit. Het is een idee van de mens. Vroeger heb ik het ook geloofd. En heb al veel er over gelezen. Er is gewoon bewezen dat het niet kan. Men kan niet bewijzen dat God bestaat, maar wel dat de evolutietheorie onzin is. Ik heb bijv. aangegeven hoe snel aardlagen ontstaan. Hebben wetenschappers moeten aanschouwen bij de vulkaanuitbarsting van Mount St-helens. Wat heeft dit allemaal met de NWO te maken? Eigenlijk alles. Er word bijv. systimatisch veel over het verleden van de mensheid onder de mat gemoffeld. Het Smithsonian instituut in de VS , hun kelders liggen vol met onverklaarbare dingen. Maar zijn dingen die niet kunnen worden weggestoken. De ruines in Baalbek in Libanon bijv. Dit getuigt van een mensheid die zeer veel verder stond dan word toegegeven. Maar dit past niet met het idee van evoluite, dus onder de mat ermee. Kijk eens goed zonder vooroordeel: http://mmmgroup.altervista.org/e-gall2.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#6603 |
Minister
|
![]() Verggeet ook niet part 1
http://mmmgroup.altervista.org/e-gall.html Btw, er zitten een paar zaken tussen die ik zelf niet geloof, zoals die graancirkels. Maar bekijk het als een kersentaart, haal er de pitten uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6604 |
Burgemeester
|
![]() Dit vecht eigenlijk de dattering van de evolutietheorie aan.
Maar: laten we ervan uitgaan dat er veel vroeger inderdaad nog een betere samenleving was die techologisch wel vooruit stonden en nadien het een en het andere wat telloor gegaan is. Waarom zou een evolutie perse altijd in stijgende lijn moeten gaan? En als je alle berichten nog eens leest, scrap darwin. In elk geval staan op uw link wel een paar zaken waar je grote vraagtekens kan tegenplakken, o.a. loch ness , graancirkels, vervormd hoofd Denk niet dat mensen met hoofddeformaties niet voorkwamen. tegenwoordig veel minder en het is helemaal fout alsof je mag verwachten dat de shedel proportioneel licht maar gelijkmatig zou expanderen want zo werkt dat niet. Nu is archeologie wel mijn ding niet maar een ding heb ik wel geleerd en dat is om nooit informatie defacto aan te nemen, informatie vraagt minstens een bevestiging. Over foto van loch ness bodem: Whow, dat meer maakt deel uit van een rivierstelsel en bevat altijd troebel water, ik heb er twee keer gestaan. Het is ronduit diep en elke duiker zal je wel kunnen bevestigen dat je noit iets van 30 meter diameter in zo'"n water kan fotograferen. De expeditie gebeurde in 2005 notabene en sonarbeelden zien er anders uit. De foto van Nessy, dat alleen is al een groot vraagteken. en ik heb al eens gewezen op het feit dat je genoeg artefacten moet hebben om een beter totaalbeeld te krijgen. Genoeg betekent ettelijke duizenden. Als ik hersenen in plakken snijd is dat ook niet in 20 dikke plakken hoor. Wel, eigenlijk zou eens iemand, alle gegevens moeten verzamelen maar k vrees dat dat soms tot gesloten deuren blijft , helaas. Ik ben nog niet overtuigd van de 7 dagen theorie. Maar de discusie ging over de NWO. Laatst gewijzigd door Sergei : 8 augustus 2006 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6605 |
Burgemeester
|
![]() Weet je, dat is meteen het probleem bij het uiteenzetten van een theorie.
Zodra er ook maar 1 twijfelachtig ding in zit staat de theorie al op wankele poten als de wetenschapper geen oerdegelijke verklaring kan afleggen. De vermelde site : helaas, die paar heikele punten vernietigen voor een groot deel de geloofwaardigheid van de rest wat perfect kan klopppen. Televisie is eigenlijk ook een gevaarlijk medium, kranten ook. trouwens, vandaag zag ik op de voorpagina van een krant dat een fotograaf van reuters niet beter vond dan de situatie in Libanon wat te versterken door de foto's met photoshop wat te accentueren. Al goed dat dit dan snel wordt ontdekt maar ..in hoeverre is de media algemeen wel zo objectief? Maar tja, als dit, en dat, en zus en zo , we komen er dus nooit uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6606 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Deze is wel een goeie op bovenstaande link (interessante sites trouwens). UFO's werden al gezien in de middeleeuwen.
![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 9 augustus 2006 om 07:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6607 | |
|
![]() Nog enkele schilderijen uit de vorige eeuwen met UFO's op: Aert de Gelder uit 1710 ![]() Carlo Crivelli uit 1486 ![]() Nog een , datum onbekend ![]() 15de eeuw ![]() Ook nog 15de eeuw ![]() C.a 1400 ![]() UFO sighting boven Duitsland 4 november 1967. Objecteven werden beschreven als "zwevende wielen". ![]() UFO sighting in 842 in Franbkijk. ![]() Paulo Uccelo 1460 ![]() Afbeelding van een sighting in Japan uit 1800. Diegene die het voorval beschreef sprak van een metaal en glasachtig object met rare tekens op de bovenkant. ![]() Uit Tibet ,10e eeuw. Een beschrijving van de tuigen in de originele tekst gaat als volgt: Citaat:
![]() Nog enkele recentere (uit 1929): ![]() 1945 ![]() Uit bovenstaande blijkt dat UFO's een fenomeen zijn die al voorkomt tijdens de middeleeuwen en de oudheid. Dit zijn dan nog maar de sighting die vastgelegd zijn door artiesten die het wilden incorporeren in hun werk. De dag van vandaag worden ze nog steeds waargenomen. Alleen iemand die niet voldoende materiaal bestudeert heeft, of in totale denial zit, zal ontkennen dat UFO's bestaan.
Laatst gewijzigd door exodus : 9 augustus 2006 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6608 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het idd niet ontkend kan worden dat sommige observaties niet direct verklaarbaar zijn. Het is de interpretatie van wat ze dan wel zijn, die uiteenloopt. Vliegende reptielen van de planeet Zwork? Niet waarschijnlijk. Laatst gewijzigd door parcifal : 9 augustus 2006 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6609 | |
|
![]() Citaat:
Het verwondert me niet dat er in die tijd onverklaarbare, ongeïdentificeerde dingen in de lucht werden waargenomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6610 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6611 | |
|
![]() Citaat:
En dat omdat we nog niet alle stukjes van de puzzel hebben gevonden, dat de puzzel dan verkeerd is. Maw, het is niet omdat we nog steeds niet de missing link hebben opgegraven, dat de hele theorie verkeerd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6612 | |
|
![]() Citaat:
De interpretatie wijst op intelligente wezens. Het is zo dat men zilveren metaalachtige "schijven" waarneemt. Dit zou kunnen geheime technologie zijn die door mensen bestuurt is. Aan de andere kant zijn er ook fenomenen die niet direct verklaarbaar zijn als menselijk. Dan heb je nog de directe contacten met zogezegde aliens "abductions", maar die zijn zeer twijfelachtig, alhoewel dat er een deel zijn die niet direct als "lunatics" kunnen afgedaan worden. Een interessant film daarover is "the secret of redgate" van Jim Marrs, te downloaden via P2P netwerken. Een andere film die meer over het UFO fenomeen zelf gaat heb ik hier al verschillende keren aangehaald is "out of the blue" te bekijken op google video.
![]() |
![]() |
![]() |
#6613 | |
|
![]() Een goed boek dat een volledige overview geeft van het alien fenomeen op een objectieve manier is "Alien Agenda" van Jim Marrs. In tegenstelling tot wat de titel doet vermoeden gaat het niet over een "agenda van aliens", maar een gewone overview. Intrigerend boek dat zelfs de geloofsystemen dat de grootste disbelievers test.
![]() Een review: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6614 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
http://sociology.ucsc.edu/whorulesam...ian_grove.html waarin de geschiedenis van de Bohemian Grove haarfijn wordt verteld en gerelativeerd door de socioloog G. William Domhoff, auteur van o.a. Who rules America? (Prentice-Hall 1967). Hieruit citeer ik enkele passages die handelen over The Cremation of Care Ceremony: Citaat:
Op een Vlaams scoutskamp klinkt soms een liedje met dezelfde boodschap: “Pak al je zorgen in je plunjezak en fluit, fluit, fluit!” Ik moet met de heer Domhoff erkennen dat hier niks diabolisch acher gezocht moet worden en zeker geen ritueel mensenoffer.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 9 augustus 2006 om 11:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6615 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#6616 |
Burgemeester
|
![]() Kijk, weeral fragmenten, en te weinig fragmenten om een conclusie te kunnen trekken. Nu heeft er zich al heel wat rond Rosswel afgespeelt maar als ze informatie achterhouden voor welke reden dan ook, zijn er individuen die
opzettelijk een wereld van tegenstellingen proberen te handhaven. Meer kan ik daar niet over zeggen. Door al deze individuele UFO waarnemingen kan je geen conslusie trekken. Nu, de link die eerder werd gepost met wat een schroefdraad moet voorstellenen , als de gegevens daarvan kloppen (?) zitten we inderdaad met een paar grote lacunes. Maar zolang je het gros van de zuzzel niet kunt voltooien zal je..nooit of nooit tot een consensus kunnen komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6617 | |
|
![]() Citaat:
http://video.google.com/videoplay?do...ut+of+the+blue
![]() |
![]() |
![]() |
#6618 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Nu ik zeg niet dat er een en het andere niet gebeurt is maar er is geen sluitend bewijs en sluitend bewijs halen in wetenschap is verdraaid niet eenvoudig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6619 |
Burgemeester
|
![]() Video wijst integraal op meet wetenschappelijk onderzoek naar UFO's, wat zit ik hier te zeggen damnit?
Edit: nu, we zijn aan't afdwalen van het NWO, voor leven zoals we het hier kennen heb je twee dingen nodig, een ster en een planeet die op de juiste plaats hangt in een niet al te elliptische baan rond die ster. Natuurlijk nog ettelijke andere condities maar het is toch duidelijk dat de melkweg zo ontzettend groot is dat de mogelijkheid wel deglijk bestaat dat het kan? Maar bewijzen kunnen we niet inde term van, ja we weten WAT het is en WAT ze hier igenelijk doen etc etc etc etc etc etc etc etc En als dan het besluit genomen is, dan valty nog te bezien wat de invloed wan dat ufo achtig geval en ons hier. Maar zolang bepaalde groepereingen ronduit geheimachtig zijn etc etc etc etc etc etc Laatst gewijzigd door Sergei : 9 augustus 2006 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6620 |
|
![]() Ik heb erover gelezen en ik ben overtuigd dat UFO's bestaan. Waarom ze hier zijn en wat ze precies doen, daar hebben we het raden naar. Maar het is zo dat er voldoende informatie is te vinden om het bestaan van UFO's te accpeteren (nu heb ik het niet over aliens, enkel over UFO's). En met UFO's bedoel ik geen zwevende lichtpuntjes hoog in de hemel dat men niet weet wat het is, maar solide objecten van allerlei vormen (soms cylindrisch, soms schotelvorming, etc).
![]() |