![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6701 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg bv., remote viewing bestaat, ik heb daar al ettelijke posts over gedaan. Er wordt hier tonnen informatie gepost, maar geeneen van de disbelievers die de moeite doet, ze zijn toch o zo zeker van de realiteit. Maar in het echt is de realiteit heel anders, maar als ze dat in hun beschouwing van de realiteit gaan moeten opnemen (remote viewing, OOBE, etc, dan krijgen ze het wellicht te benauwd).
![]() |
![]() |
![]() |
#6702 | |
|
![]() Citaat:
![]() Jongens toch, zoi zie je maar, er moet maar het woordje david icke in de kantlijn staan en ze smijten het al weg. Kritisch hoor ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6703 |
Banneling
|
![]() Exodus,
Ik kan u mijn reactie al geven zonder dat filmpje zelfs te bekijken : Ten eerste : Tiens dat is raar, zou dat echt waar zijn? Misschien moeten ze eens een effectief onderzoek doen naar die dingen door een objectieve ploeg gekwalificeerde onderzoekers. En ten tweede : Remember Uri Geller |
![]() |
![]() |
![]() |
#6704 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6705 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je liegt schaamteloos. Het zijn "citaten" die jij en Pindar hier gepost hebben! Zonder bron! Vragen naar bronnen is voor jouw zagen. Dit toont perfect aan hoe believers werken. Dit heeft niets met discussietechnieken te maken, wel met een minimum aan ernst in een discussie. Geef gewoon toe dat deze "citaten" verzinsels zijn, en ik stop met "zagen". Of vindt een degelijke bron, en ik stop met "zagen". ![]() Jij bent niet eens in staat om bronnen te geven voor de "citaten" die je zelf post, maar je denkt wel te weten wat anderen lezen, downloaden, bekijken! ![]() En parcifal heeft uiteraard gelijk. Ik ga ook niet eindeloos tijd verdoen met de onnozelheden van charlatans. Eens duidelijk dat een bron waardeloos is ga ik dat niet opnieuw en opnieuw en opnieuw natrekken. Zo weet ik al langer dat wat jij en Pindar hier posten meestal waardeloze rommel is. Niet omdat ik vooringenomen ben, maar omdat ik een aantal van de zaken heb nagetrokken en het rommel bleek te zijn. Op mijn vragen naar bronnen en verduidelijkingen komt nooit een degelijk antwoord, wel beledigingen en bijkomende zever. Ook dat wijst op de geringe waarde van de posts. Amusant zijn ze wel, op het haatzaaien na uiteraard.
![]() |
![]() |
#6706 | |
|
![]() Citaat:
Anyhow, even vlug vlug de site en sommige slide-shows bekeken. Enkele opmerkingen. Er wordt aangehaald dat mensachtigen 48 chromosomen hebben, en mensen maar 46, en dat die van de mens het resultaat zijn van een fusie tussen 2 mensachtige chromosomen, wat als bewijs wordt gegeven van Intervention. Maar dat het van natuurlijke oorsprong kan zijn, wordt verworpen (zo openminded zijn ze wel niet), net zoals er geen rekening wordt gehouden dat een breuk van het (pre-)menselijke chromosoom aanleiding kan geven tot de 48 mensachtige chromosomen. Uitgebreidere analyse volgt nog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6707 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Een niet de definiëren iets want het is een pure theorie dat er een IS zou moeten zijn. En het IS valt niet te vernietigen, het IS regenereert zichzelf, sterren en planeten sterven maar er onstaan dan weer nieuwe . IS is dus eigenlijk het heelal omdat er qua sturende kracht geen bewijs is. Maar ja, wat UFO's betreft, die moeten ook ergens vandaan komen en waarschijnlijk dan een of andere planeet. elke planeet riskeert vroeg of laat getroffen te worden door een meteoriet. Ook de aarde dus. Trouwens, er vallen wel af en toe door maar van die petieterige dingen. In Rysland is nog niet zo lang geleden een iets groter examplaar gevallen en als je die vernieling bekijkt, wat moet het dan zijn als een blok van 500KG of meer erdoor kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6708 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Water zal nooi t gratis zijn omdat er nu eenmal iemand het moet verhandelen. Trouwens, het gros van het water op deze planeet is zoutwater en daar valt niet veel mee te doen, dus ontzilten ervan kost ook weeral geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6709 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het apparaat draait vele malen langer daar het op vrije energie draait Toegegeven, het is niet perfect, maar zonder gebruik te maken van de vrije energie was ie veel eerder gestopt Btw hele artikel wel gelezen? En niet zo schelden en zo snel je conclusies trekken, ok? Nuff said! ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6710 |
Banneling
|
![]() Welnee, ik hen hem al veel eerder genoemd in deze thread of in die thread over de evolutie theorie
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 10 augustus 2006 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6711 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
LOL dat meen je toch niet???? Hoe kan je nu reageren op iets wat je voor geen meter kent! Maar goed ik heb dat eerder meegemaakt hoor. Ik heb een echt hele goede documantaire over de maan-hoax dat we niet geweest zijn en duurt 2,5 a 3 uur en gaat zeer diep op zaken in. Nu had ik iemand aangeboden de film te zien en die zei: ""Nee die soort films ken ik al, dat weet ik al, ik weet wat je bedoelt. ik weet al dat het onzin is voor ik het zie..." btw ook een wetenschapper ![]() Waarop ik tuurlijk zei dat je niet kan oordelen over iets wat je niet gezien heb. Daarop hield ik wijs mijn mond en een half uur later kwam ie vragen toch de film te mogen zien. het was een hele andere band dan die dacht. de oorzaak van zijn reactie: angst! Nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6712 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6713 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6714 | |
|
![]() Citaat:
In elk geval, je kan nooit zeggen dat het waardeloze rommel is voordat je het zelf gechekt hebt. Wij zaaien trouwens geen haat, dat weet je maar al te goed. Wij zijn voor vrede en zitten in met de richting dat de wereld uitgaat, anders zouden we geen zo'n draden opstarten moest het ons allemaal niet kunnen schelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#6715 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is niet met vrede stichten, wel met het stigmatiseren van een bepaalde groep. Doorzichtig en van een bedroevend niveau voor dit forum.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 augustus 2006 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6716 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind overigens voor wetenschappelijke onderwerpen een tekst veel handiger dan een video. Maar ik begrijp best waarom propagandisten die geen stevige case hebben liever filmpkes gebruiken hoor.
![]() |
![]() |
#6717 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6718 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6719 |
|
![]() De draad over de ervaringen met mensen over de NWO en 9/11 is verplaatst naar koetjes en kalfjes, hier kan je dus verder doen.
![]() |
![]() |
#6720 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |