![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6841 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Als het de goede helft is verwachten we een specifieke foto als bewijs!
![]() |
#6842 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6843 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6844 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit welke twee delen bestaat een koppel? De minderwaardige kruipsels zijn dus niet de goyim, maar de ... (je begrijpt het wel) Nota voor believers die soms moeite hebben met ironie: noch styllo_ben, noch ik, menen dit echt.
![]() |
![]() |
#6845 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6846 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6847 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6848 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6849 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, wat u hier neerschrijft is zo vaag dat het een perfecte illustratie is van het feit dat u een onbenul bent die te lui is om elementaire historische kennis te verwerven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6850 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Over dat irrelevant...bij wie staat de natie VS met ongeveer 9 trillioen $ in de schulden?
![]() |
![]() |
#6851 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Ik heb het je al gevraagd:ontkende je dat de Federal Reserve een privé-instelling is? Je zal lang mogen wachten,het kan opgelost worden door simpelweg eerlijk op de vraag te antwoorden. (het is onbegonnen werk om die links te zoeken,als jij zo oneerlijk wil zijn te ontkennen,dan doe je maar,mij niet gelaten,wederom jammer,maar degenen die hier al lang posten zien hier makkelijk doorheen.) Misschien kan je zelf eens zoeken i.p.v. je te fixeren op je ingebeelde Jodenhaat.Zoals met de aandeelhouders van de Fed...
![]() |
![]() |
#6852 |
Minister-President
|
![]() Er is kennis van staatshoofden die werden omgekocht om geld te lenen aan...de internationale bankiers die al eeuwen dik zijn met bepaalde staatshoofden en als ik me niet vergis zelfs geinterhuwelijkt zijn met bepaalde staatshoofden of koninklijke families...
![]() |
#6853 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor wie werkte J.P. Morgan (te zien aan zijn luttele bezittingen na zijn overlijden)?
![]() |
![]() |
#6854 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed, mijn punt is gemaakt. Nu schrijf ik: DE FEDERAL RESERVE IS GEEN PRIVE-INSTELLING En bewijs nu het tegendeel. ![]() (Tip: lees wat er staat en check degelijke bronnen voor je reageert.) Citaat:
De Protocollen voor waar houden, de zaak Dutroux als een Joods complot voorstellen, zonder enig bewijs beweren dat Joden de wereld controleren, valse citaten posten (toevallig van of over Joden), dat beeld ik mij niet, dat stond op dit forum. Ik wacht nog altijd op bewijzen voor jouw idiote beweringen over de Rotschilds. Maar ik weet al dat ze niet zullen komen. Deze oeroude debiele Rothschild-fixatie is gewoon niet uit te roeien. En daar zal het ontbreken van bewijzen niets aan veranderen. Conspiracisten en conspirationisten geven niet om bewijzen. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 12 augustus 2006 om 10:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6855 |
|
![]() Door wie wordt de Board of Governors aangeduid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6856 | ||
Minister-President
|
![]() jammer dat die congo-topic verloren gegaan is. Anders had ik het wel onder uw neus gewreven...
Citaat:
Citaat:
Heb geen schrik, ik ga je heus niet verwijten ziek te zijn. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6857 |
Burger
|
![]() Op Dinsdag 22 Aug. Terzake zomer 20.00uur
Titel: 9/11 did not take place. Er zijn ook al dergelijke afleveringen geweest op NED2 (tv2) en NED3 (nova). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6858 |
Gouverneur
|
![]() ik heb u nochtans al meer weten schelden dan dat ik u heb weten de 'elementaire historische kennis', waarover u ongetwijfeld overvloedig beschikt, naar voren brengen
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini |
![]() |
![]() |
![]() |
#6859 |
Burger
|
![]() Intresant artikel over een boek in het weekblad TVgids van 12 tot 18 Aug. ivm holle maan enzo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6860 |
Burger
|
![]() nog een baldzijde ...
|
![]() |
![]() |