![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6921 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ LEX BLANCA:
Jongetje, je zit aantoonbaar en schaamteloos te liegen. Ik heb het net nog even nagelezen in de draad: Waar haalde Hitler zijn geld vandaan. Bericht nr. 24 is van jou toch? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6922 | |
|
![]() Citaat:
U liegt, maar het is U vergeven want U beseft het niet ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 13 augustus 2006 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6923 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vond die videos van de Moneymasters overigens heel onthullend. 'kMoet deel 2 nog eens bekijken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6924 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6925 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6926 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij helpt hier wel mee de grootste complotten te ontmaskeren, maar als onderzoeker moet je toch nog wat bijleren!
![]() Hier, letterlijk wat de Hertog citeerde. Citaten verzinnen is het prerogatief van believers
![]() |
#6927 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Sorry maar er word hier zo veel geschreven. ..alles hier volgen is straks een full-time job. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6928 | |||||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
(hij had een duidelijke anti-NWO boodschap;zijn boek:Behold A Pale Horse is een aanrader) William Cooper is voor zijn dood twee maal in een ravijn gereden door een onbekende wagen (en werd constant in de gaten gehouden en lastiggevallen door mensen van overheid of inlichtingendiensten).De eerste keer hebben ze hem voor dood achtergelaten,de tweede keer verloor hij een been..hij bleef na deze en andere persoonlijke waarschuwingen van overheids- en inlichtingendienstenmensen zijn medemens informeren... Citaat:
![]() Misschien ook geen slecht idee om nabestaanden of vrienden te contacteren over uitsluitsel? (ik heb de laatste tijd wat mensen gemaild en het verwondert me hoe vaak ik antwoord krijg van op het eerste zicht onbereikbare mensen) Citaat:
![]() Langs de andere kant gelooft zijn vrouw wel dat het zelfmoord was,hij had zijn crematie betaald in het jaar vann zijn dood en zijn motor was onlangs gestolen wat hen van zijn apropos bracht. (ik had me wat te veel op de twee schoten in het hoofd gefocust...blikbaar is dat mogelijk? ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.apfn.org/apfn/ex_wifephil.htm Hier wat zij erover te zeggen heeft (de doodsoorzaak was/is beroerte,maar daarna werd het door een lijkschouwster op zelfmoord gehouden door iets wat hij rond zijn nek gebonden had...);deze link bevat tevens gegevens over de verdachte "zelfmoord" van een vriend van Phil;Rom Tummel,die ook allicht geen zelfmoord was (blowback bloed op de handen maar niet op het geweer waarmee hij zich in een parkje in de mond schoot). HST heeft eveneens zelfmoord gepleegd onder dubieuze omstandigheden,het verwonderde zijn familie en hij was dacht ik nogal into 9/11 als inside job. (en had een platform ter beschikking) Ik heb ook al bepaalde zaken ghelezen dat hij zelf in stinkende zaakjes verwikkeld was,misschien wist hij teveel. Zijn zelfmoord is op zijn zachtst gezegd verdacht. Citaat:
Onder meer wilde hij niet de Tiara dragen,niet in de gestationaire stoel gedragen worden,het beleid van de kerk veranderen (o.m. naar voorbehoedsmiddelen toe),de Vatican Bank uitkuisen,de masonieke kardinalen uit hun ambt binnen de RKK verwijderen.M.a.w. hij luisterde niet,en dat is een vereiste als je een machtig orgaan als het Vaticaan (of bvb. de VS) wil leiden.
![]() |
![]() |
#6929 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "Ze" moesten Lincoln in 1865 uit de weg ruimen omdat ie tegen het Federal Reserve System was??? Het was inderdaad dringend, want dat systeem werd bijna onmiddellijk na de dood van Lincoln geïmplementeerd! Allez, wat zijn 48 jaar als men het over eeuwendurende complotten heeft! Wat belachelijk zeg.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 13 augustus 2006 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6930 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6931 | |||||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Citaat:
(Dat sommigen er een Joodse samenzwering er van maken daar kan ik weinig aan doen(het zijn debielen)+het is een argument dat niks doorweegt op het waarheidsgehalte van wat wij zeggen.Zoals gezegd,wij/ik klaag de elite aan,er zit hier geen enkele antisemiet en het gros van de bronnen zijn geen antisemitische bronnen,noch zo goed als alle sites,noch de onderzoekers die hier vaak aangehald worden,noch de posters hier) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is niet omdat sommigen het ooit verkeerdelijk over een Joods komplot hadden dat er geen gelijkaardig niet-Joods komplot kan zijn.
![]() |
![]() |
#6932 | |
|
![]() Citaat:
Schrik van de waarheid, bang dat uw wereldbeeld aan het instorten is?8) U liegt, maar het is U vergeven want U beseft het niet ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 13 augustus 2006 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6933 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een gelukkig toeval! ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 13 augustus 2006 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6934 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je hebt het over schaamteloze leugens,dom en kwaadaardige rotzooi en je bewijst het niet eens onwaar.Het is vermoed ik niet eens zo moeilijk,mits ik bepaalde delen erg moeilijk kan aantonen,het blijft dus tot op bepaalde hoogte speculatie in het geval van het besturen van de wereld uit Jeruzalem (daar had ik het uiteraard niet louter over de Rothschilds) al kan de focus op Jeruzalem doorheen de geschiedenis niet worden ontkend.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 augustus 2006 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6935 |
Minister-President
|
![]() Kan een niet volgen...wie zijn die "dezelfde" daders dan wel?
![]() |
#6936 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6937 |
Minister-President
|
![]() Anti-Joodse propaganda??Waarom dan wel?
![]() |
#6938 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit is wat de Hertog er vaan maakte: Oorspronkelijk bericht door Cynikus [View Original]: Straks komt er hier nog ene vertellen dat eigenlijk de joden het geld aan Hitler gaven om de oorlog te starten... ANTWOORD LEX BLANCA: Ja, (......) Zij zijn niet gestorven hoor in de kampen...ze zijn er alleen maar beter van geworden en hebben een belangrijks stap gezet naar een van de uiteindelijke doelen.Vanuit Jeruzalem de wereld besturen. Op de eerste stippellijn stond meer info,bekijk het verschil maar eens tussen hoe ik het schreef en wat hij ervan maakte! O.a. de Rothschilds zaten er zeker voor iets tussen-ga maar na hoe dik ze met de Schroeders zijn die vernoemd worden in de tekst.Zij zijn niet gestorven hoor in de kampen...ze zijn er alleen maar beter van geworden Dit is wat er op de stippellijn stond. Wie zijn hier de vervalsers. ![]() How dare you Hertog...
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 augustus 2006 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6939 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niet 'sommigen'...Jij! Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 13 augustus 2006 om 18:54. Reden: Opmaak citaten rammelde |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6940 | |
|
![]() Citaat:
Verder heeft Firestone de link geplaatst naar het complete bericht. Dat is iet wat ikzelf misschien beter meteen had kunnen doen maar ik vertrouwde (onterecht) op ieders vermogen te kunnen lezen. Ik had kunnen volstaan met het citeren van je eerste woordje: Ja! op de vraag van cynikus. |
|
![]() |
![]() |