Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 augustus 2006, 17:21   #6921
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

@ LEX BLANCA:

Jongetje, je zit aantoonbaar en schaamteloos te liegen.
Ik heb het net nog even nagelezen in de draad: Waar haalde Hitler zijn geld vandaan. Bericht nr. 24 is van jou toch?

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Cynikus [View Original]:
Straks komt er hier nog ene vertellen dat eigenlijk de joden het geld aan Hitler gaven om de oorlog te starten...

ANTWOORD LEX BLANCA:
Ja, (......) Zij zijn niet gestorven hoor in de kampen...ze zijn er alleen maar beter van geworden en hebben een belangrijks stap gezet naar een van de uiteindelijke doelen.Vanuit Jeruzalem de wereld besturen.
(de vader van Hitler is overigens verwekt terwijl Hitler's grootmoeder als huismeid bij een van de Rothschilds werkte...)

Ze hebben Hitler gebruikt en uit de kunstmatig aangemaakte chaos -die ze onder controle hadden van het begin- orde gevormd.
Nazisme was gewoon de zoveelste ideologie die ze gemaakt en gebroken hebben om te gebruiken om verdeeldheid te zaaien en daarna de orde te herstellen en hun oplossing door te voeren.
Kwaadaardige rotzooi. En je bent te dom om het te beseffen.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2006, 17:23   #6922
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Schrik van de waarheid, bang dat uw wereldbeeld aan het instorten is?8)

U liegt, maar het is U vergeven want U beseft het niet

Laatst gewijzigd door Gun : 13 augustus 2006 om 17:24.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2006, 17:37   #6923
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Welke antisemitische bronnen?
Dat is net het punt!Ik heb geen antisemitische bronnen geraadpleegd in de discussie!
Als je enkel komt om aan de reet van Firestone te likken ga lopen jongen.
Welke bronnen heb jij geraadpleegd om je oordeel te vellen over hetgeen de discussie over handelde?
(als je die dingen zegt moet je ze ook kunnen aantonen!-ik heb geen anti-semitische bronnen aangewend!+er zijn ook Joden die dit aankaarten!waar plaats je hen?)

Ik in elk geval niet!Dus het was geheel naast de questie.Net als jouw rol hier-probeer daar verandering in te brengen asjeblief.
Ik kan hier ook niet volgen, waar halen ze dat anti-semitisme vandaan?De Rotchilds zijn toevallig joods en dan?
Ik vond die videos van de Moneymasters overigens heel onthullend. 'kMoet deel 2 nog eens bekijken...
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2006, 17:42   #6924
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Ik kan hier ook niet volgen...
Kun je überhaupt lezen? Begin op de vorige pagina tot hier.
Oud 13 augustus 2006, 17:42   #6925
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
@ LEX BLANCA:

Ik heb het net nog even nagelezen in de draad: Waar haalde Hitler zijn geld vandaan. Bericht nr. 24 is van jou toch?

Bericht nr. 24 is van Pindar en is niet hetzelfde.
Oud 13 augustus 2006, 17:45   #6926
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bericht nr. 24 is van Pindar en is niet hetzelfde.
Jij helpt hier wel mee de grootste complotten te ontmaskeren, maar als onderzoeker moet je toch nog wat bijleren!

Hier, letterlijk wat de Hertog citeerde.

Citaten verzinnen is het prerogatief van believers
Oud 13 augustus 2006, 17:49   #6927
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Jij helpt hier wel mee de grootste complotten te ontmaskeren, maar als onderzoeker moet je toch nog wat bijleren!

Citaten verzinnen is het prerogatief van believers
Dat is inderdaad anti-joodse propaganda...
Sorry maar er word hier zo veel geschreven. ..alles hier volgen is straks een full-time job.
Oud 13 augustus 2006, 17:58   #6928
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
William Cooper: William Cooper werd neergeschoten bij een vuurgevecht tussen hem en de politie van Apache County. Toen de politie hem thuis wilde arresteren vluchtte hij met zijn auto. Bij het vuurgevecht dat daarna ontstond schoot hij op agent Robert Martinez die ernstig aan zijn hoofd werd verwond.
http://www.sierratimes.com/archive/f...arwc110601.htm
William Cooper is om het leven gebracht door dienders van de wet,verschillende versies doen de ronde,varierend van een raid door een SWAT team tot een vuurgevecht met een lokale agent-misschien kunnen we de site van zijn vrouw eens mailen om uitsluitsel te verkrijgen.Hij diende in Vietnam bij de Marine en is een ex-Naval Intelligence officier die geheime documenten en classified information te zien kreeg tijdens zijn jarenlange dienst en dat later naar buiten trachtte te brengen.Hij is door Clinton de "most dangerous radio-host in america" genoemd en had een duidelijke voorliefde voor de grondwet en het gewone volk van de VS,probeerde zich te verzetten tegen de dictatoriale legislatie die VS door de jaren is binnengeslopen en was een NWO exposer.Hij was een major pain in the ass voor het oneerlijke establishment aldaar en hij zou all over 9/11 zijn geweest mocht hij niet zijn gedood kort na 9/11.
(hij had een duidelijke anti-NWO boodschap;zijn boek:Behold A Pale Horse is een aanrader)
William Cooper is voor zijn dood twee maal in een ravijn gereden door een onbekende wagen (en werd constant in de gaten gehouden en lastiggevallen door mensen van overheid of inlichtingendiensten).De eerste keer hebben ze hem voor dood achtergelaten,de tweede keer verloor hij een been..hij bleef na deze en andere persoonlijke waarschuwingen van overheids- en inlichtingendienstenmensen zijn medemens informeren...

Citaat:
Joe Vialls: De bedroefde weduwe Marilyn laat weten dat haar zieke man Joe Vialls in hun huis gestorven is aan een hartaanval.
http://www.serendipity.li/zionism/if_joe_was_right.htm
Ten tijde van het gebeuren mailde ik met iemand die Joe Vialls kende en deze persoon was ongerust omdat Joe zijn mails niet retourneerde,later kreeg ik van dieje mens te horen dat hij onverwacht ernstig ziek was...nog later dat hij overleden was.Vandaar mijn (misschien voorbarige) conclusie.
Misschien ook geen slecht idee om nabestaanden of vrienden te contacteren over uitsluitsel?
(ik heb de laatste tijd wat mensen gemaild en het verwondert me hoe vaak ik antwoord krijg van op het eerste zicht onbereikbare mensen)
Citaat:
Gary Webb: Ik weet niet of ge ooit hebt gehoord van PrisonPlanet. Het betreft hier een hoogst ernstige site. Welnu die laten weten dat Gary Webb zelfmoord heeft gepleegd.
http://www.prisonplanet.com/articles/december2004/151204deathconfirmed.
htm
Prisonplanet zegt dat niet,ze zeggen dat het verdacht is mits de zelfmoord twee schoten in het hoofd bevatte.
Langs de andere kant gelooft zijn vrouw wel dat het zelfmoord was,hij had zijn crematie betaald in het jaar vann zijn dood en zijn motor was onlangs gestolen wat hen van zijn apropos bracht.
(ik had me wat te veel op de twee schoten in het hoofd gefocust...blikbaar is dat mogelijk?-ik zie niet in hoe,maar goed...)

Citaat:
David Kelly: Kelly heeft niets te maken met ‘investigation’ journalistiek over de NWO. Hij was een Brits ambtenaar en heeft nooit één artikel over NWO geschreven. Wat hij hier in het lijstje komt doen is mij een raadsel. Hij was wel het lek naar de BBC volgens dewelke Irak geen chemische wapens bezat. Volgens de officiele versie heeft hij zelfmoord gepleegd. Anderen betwijfelen dit en denken dat hij vermoord werd. En met die anderen bedoel ik dan ook ernstige wetenschappers en journalisten.
http://en.wikipedia.org/wiki/David_Kelly
Dat deed hij in het lijstje,hij was een gevaar voor het establishment en is gesuicided omdat hij bepaalde zaken naar buiten kon/zou brengen.

Citaat:
Webster Tarpley: De dode Tarpley laat u weten dat hij het goed stelt en gisteren nog genoten heeft van een Big Mac. Het is dan ook waarschijnlijk zijn geest die in juni 2006 nog gesproken heeft op het ‘9/11 + The Neo-con Agenda Symposium’ te Los Angeles georganiseerd door Alex Jones
http://en.wikipedia.org/wiki/Webster_G._Tarpley
Sorry voor de verwarring.Ik bedoelde iemand anders,maar moet opzoeken wie juust.

Citaat:
Naar Phil Schneider en Hunter S. Thompson heb ik dan ook niet verder gezocht. Trouwens volgens mij heeft ook Thomson nooit iets over NWO geschreven. (Ik kan mij vergissen)
De ex-vrouw van Pil Schneider gelooft dat hij is vermoord.
http://www.apfn.org/apfn/ex_wifephil.htm
Hier wat zij erover te zeggen heeft (de doodsoorzaak was/is beroerte,maar daarna werd het door een lijkschouwster op zelfmoord gehouden door iets wat hij rond zijn nek gebonden had...);deze link bevat tevens gegevens over de verdachte "zelfmoord" van een vriend van Phil;Rom Tummel,die ook allicht geen zelfmoord was (blowback bloed op de handen maar niet op het geweer waarmee hij zich in een parkje in de mond schoot).

HST heeft eveneens zelfmoord gepleegd onder dubieuze omstandigheden,het verwonderde zijn familie en hij was dacht ik nogal into 9/11 als inside job.
(en had een platform ter beschikking)
Ik heb ook al bepaalde zaken ghelezen dat hij zelf in stinkende zaakjes verwikkeld was,misschien wist hij teveel.
Zijn zelfmoord is op zijn zachtst gezegd verdacht.

Citaat:
Lincoln,JFK, en Martin Luther King zijn zonder twijfel vermoord. Dat dit gebeurd is in opdracht van de NWO laat ik geheel aan uw interpretatie over.
Lincoln en JFK verzetten zich o.a. tegen het Federal Reserve System.Dat JFK niet door LHO is vermoord die alleen handelde,daar bestaat denk ik geen twijfel over.Martin Luther King had bepaalde uitingen gedaan en was een doorn in het oog van bepaalde machtswellustelingen.

Citaat:
Wat die brave man Johannes Paulus I uitgevreten heeft om de woede van de NWO op zijn hals te halen is mij een compleet raadsel.
Onder meer wilde hij niet de Tiara dragen,niet in de gestationaire stoel gedragen worden,het beleid van de kerk veranderen (o.m. naar voorbehoedsmiddelen toe),de Vatican Bank uitkuisen,de masonieke kardinalen uit hun ambt binnen de RKK verwijderen.M.a.w. hij luisterde niet,en dat is een vereiste als je een machtig orgaan als het Vaticaan (of bvb. de VS) wil leiden.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2006, 18:04   #6929
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
...
Lincoln en JFK verzetten zich o.a. tegen het Federal Reserve System.
...

"Ze" moesten Lincoln in 1865 uit de weg ruimen omdat ie tegen het Federal Reserve System was???

Het was inderdaad dringend, want dat systeem werd bijna onmiddellijk na de dood van Lincoln geïmplementeerd! Allez, wat zijn 48 jaar als men het over eeuwendurende complotten heeft!

Wat belachelijk zeg.

Laatst gewijzigd door Firestone : 13 augustus 2006 om 18:07.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2006, 18:08   #6930
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Bla, bla, bla
Er wordt hier vierkant aangetoond dat je liegt. Heb je daar nog iets over te zeggen?
Oud 13 augustus 2006, 18:14   #6931
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Inconsequent gedrag Lexje. Jij was degene die alle believers 'wij' noemde. ('Dat halen wij er niet bij maar jij'). Maar 'wij' (en dus 'ik, Lex Blanca') noemen wel degelijk: De protocollen, Dutroux etc. Dus als ik jou was zou ik me eerst maar eens van 'wij' distancieren.
Niemand hier gelooft on een Joodse samenzwering.Wij zeggen nooit dat het een Joods complot is (daar veranderen die protocollen en dat van Dutroux niks aan).
Citaat:
Verder herhaal je samenzweringsbronnen die teruggaan op het klassieke antisemitisme.
Nee,dat doen we niet,we zeggen dat het geen Joodse samenzwering is en wijzen ook niet-Joden met de vinger!
(Dat sommigen er een Joodse samenzwering er van maken daar kan ik weinig aan doen(het zijn debielen)+het is een argument dat niks doorweegt op het waarheidsgehalte van wat wij zeggen.Zoals gezegd,wij/ik klaag de elite aan,er zit hier geen enkele antisemiet en het gros van de bronnen zijn geen antisemitische bronnen,noch zo goed als alle sites,noch de onderzoekers die hier vaak aangehald worden,noch de posters hier)

Citaat:
Je vertoont voorbeeldig discussiegedrag...
Trouwens, als de foto van Firestone in haar profiel klopt zou ik daar geen noemenswaardige bezwaren tegen hebben, ware het niet dat ik een eigen lief heb en Firestone ook.
Je levensverhaal mag je sparen voor in de levensverhaaldraad in K&K

Citaat:
Ten eerste is het zo: Wie stelt, bewijst!
Ten tweede is het onmogelijk om alle bronnen te noemen die ik heb geraadpleegd vanaf mijn eerste schreden in het onderwijs tot nu.
Ten derde: Veel van jouw beweringen en bronnen zijn reeds wetenschappelijk onderzocht en lariekoek gebleken.
Niet door Firestone in elk geval+ik heb hier de afgelopen twee dagen wat ik beweerd heb netjes gestaafd.

Citaat:
Nogmaals, neem dan afstand van deze believers.
Dat doe ik ook,maar slechts op bepaalde punten.Als je oplet zul je dat merken.HGet is zelfs vandaag al gebeurd.Het is veel genuanceerder dan voor of tegen en de kerngedachte loopt gelijk.

Citaat:
Maar ook: Het is spijtig dat je zelf niet doorhebt waar je 'bronnen' in oorsprong vandaan komen.
Nogmaals,mijn bronnen over de FED zijn niet antisemitisch,noch de oorsprong ervan.De info komt uit meer dan 50 biografieen,uit de Library of Congress...niks antisemitisch echt waar!!Waarom blijft dit hier maar terugkomen??

Citaat:
Is elke samenzweringstheorie daarmee onzin? Natuurlijk niet. Maar meestal blijkt een 'samenzwering' niets anders te zijn dan incompetentie van de betrokkenen, of hebzucht. En ja, ook paranoîde mensen worden weleens werkelijk achtervolgd.
Onzin is het zeker niet,evenmin is het een Joods komplot!
Het is niet omdat sommigen het ooit verkeerdelijk over een Joods komplot hadden dat er geen gelijkaardig niet-Joods komplot kan zijn.
Oud 13 augustus 2006, 18:14   #6932
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er wordt hier vierkant aangetoond dat je liegt. Heb je daar nog iets over te zeggen?
Had ik u ook niet reeds geïnformeerd?

Schrik van de waarheid, bang dat uw wereldbeeld aan het instorten is?8)

U liegt, maar het is U vergeven want U beseft het niet

Laatst gewijzigd door Gun : 13 augustus 2006 om 18:15.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2006, 18:16   #6933
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat sommigen het ooit verkeerdelijk over een Joods komplot hadden dat er geen gelijkaardig niet-Joods komplot kan zijn.
En zelfs met dezelfde daders!
Wat een gelukkig toeval!

Laatst gewijzigd door Firestone : 13 augustus 2006 om 18:17.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2006, 18:20   #6934
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
@ LEX BLANCA:

Welke Rothschilds zijn gestorven in de kampen?Wat is er gebeurd ten nadele van dat soort mensen tijdens en na WWII?Wie heeft gebloed?Het Joodse (en niet-Joodse) volk of de Joodse (en niet-Joodse elite)?
Je hebt het over schaamteloze leugens,dom en kwaadaardige rotzooi en je bewijst het niet eens onwaar.Het is vermoed ik niet eens zo moeilijk,mits ik bepaalde delen erg moeilijk kan aantonen,het blijft dus tot op bepaalde hoogte speculatie in het geval van het besturen van de wereld uit Jeruzalem (daar had ik het uiteraard niet louter over de Rothschilds) al kan de focus op Jeruzalem doorheen de geschiedenis niet worden ontkend.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 augustus 2006 om 18:22.
Oud 13 augustus 2006, 18:21   #6935
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
En zelfs met dezelfde daders!
Wat een gelukkig toeval!
Kan een niet volgen...wie zijn die "dezelfde" daders dan wel?
Oud 13 augustus 2006, 18:23   #6936
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik kan hier ook niet volgen, waar halen ze dat anti-semitisme vandaan?De Rotchilds zijn toevallig joods en dan?
Ik vond die videos van de Moneymasters overigens heel onthullend. 'kMoet deel 2 nog eens bekijken...
Ja,tis behoorlijk leerrijk-een aanrader.
Oud 13 augustus 2006, 18:25   #6937
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat is inderdaad anti-joodse propaganda...
Sorry maar er word hier zo veel geschreven. ..alles hier volgen is straks een full-time job.
Anti-Joodse propaganda??Waarom dan wel?
Oud 13 augustus 2006, 18:28   #6938
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Helemaal niet letterlijk wat de Hertog citeerde;dit is mijn post in die andere draad,hij citeerde die deels;waarbij de verwarring ontstond dat ik met ze "de Joden" bedoelde terwijl ik het uiteraard over de elite had-waar ook Joodse families toe behoren.

Dit is wat de Hertog er vaan maakte:

Oorspronkelijk bericht door Cynikus [View Original]:
Straks komt er hier nog ene vertellen dat eigenlijk de joden het geld aan Hitler gaven om de oorlog te starten...

ANTWOORD LEX BLANCA:
Ja, (......) Zij zijn niet gestorven hoor in de kampen...ze zijn er alleen maar beter van geworden en hebben een belangrijks stap gezet naar een van de uiteindelijke doelen.Vanuit Jeruzalem de wereld besturen.

Op de eerste stippellijn stond meer info,bekijk het verschil maar eens tussen hoe ik het schreef en wat hij ervan maakte!

O.a. de Rothschilds zaten er zeker voor iets tussen-ga maar na hoe dik ze met de Schroeders zijn die vernoemd worden in de tekst.Zij zijn niet gestorven hoor in de kampen...ze zijn er alleen maar beter van geworden

Dit is wat er op de stippellijn stond.

Wie zijn hier de vervalsers.
How dare you Hertog...

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 augustus 2006 om 18:35.
Oud 13 augustus 2006, 18:35   #6939
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Niemand hier gelooft on een Joodse samenzwering.Wij zeggen nooit dat het een Joods complot is (daar veranderen die protocollen en dat van Dutroux niks aan).
Jawel. Dan doen jullie wel. En het verandert er wél iets aan. Je kunt geen schaamteloze antisemitische leugens bl?*jven verkondigen en dan roepen dat omdat je ook andere leugens roept je geen antisemiet bent.

Citaat:
Nee,dat doen we niet,we zeggen dat het geen Joodse samenzwering is en wijzen ook niet-Joden met de vinger!
(Dat sommigen er een Joodse samenzwering er van maken daar kan ik weinig aan doen(het zijn debielen)+het is een argument dat niks doorweegt op het waarheidsgehalte van wat wij zeggen.Zoals gezegd,wij/ik klaag de elite aan,er zit hier geen enkele antisemiet en het gros van de bronnen zijn geen antisemitische bronnen,noch zo goed als alle sites,noch de onderzoekers die hier vaak aangehald worden,noch de posters hier)
Klets niet. Zelfs je medestanders geven het toe. Maar ik moet je nageven, je hebt een Magritte-achtige levensbeschouwing. (Dit is geen antisemitisme, dit is een verbeelding van antsemitisme).

Citaat:
Je levensverhaal mag je sparen voor in de levensverhaaldraad in K&K
Jij begon over de billen van Firestone en mijn behoefte om deze oraal te bevochtigen. Maar ook deze theorie van jou bleek onwaar en onlogisch te zijn.

Citaat:
Niet door Firestone in elk geval+ik heb hier de afgelopen twee dagen wat ik beweerd heb netjes gestaafd.
Jawel hoor, wél door Firestone + je staaft helemaal niets en zit aantoonbaar te liegen.

Citaat:
Dat doe ik ook,maar slechts op bepaalde punten.Als je oplet zul je dat merken.HGet is zelfs vandaag al gebeurd.Het is veel genuanceerder dan voor of tegen en de kerngedachte loopt gelijk.
Ja, de kerngedachte wordt me langzamerhand duidelijk.

Citaat:
Nogmaals,mijn bronnen over de FED zijn niet antisemitisch,noch de oorsprong ervan.De info komt uit meer dan 50 biografieen,uit de Library of Congress...niks antisemitisch echt waar!!Waarom blijft dit hier maar terugkomen??
Raad eens.

Citaat:
Onzin is het zeker niet,evenmin is het een Joods komplot!
Niet 'sommigen'...Jij!

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 13 augustus 2006 om 18:54. Reden: Opmaak citaten rammelde
Oud 13 augustus 2006, 18:43   #6940
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Helemaal niet letterlijk wat de Hertog citeerde;dit is mijn post in die andere draad,hij citeerde die deels;waarbij de verwarring ontstond dat ik met ze "de Joden" bedoelde terwijl ik het uiteraard over de elite had-waar ook Joodse families toe behoren.

[/u]Wie zijn hier de vervalsers.
How dare you Hertog...
Ik heb keurig (....) geplaatst in je citaat om aan te geven dat ik een niet relevant stuk had weggelaten. Zoals je ziet heb ik ook je laatste alinea niet geciteerd want die was ook niet relevant.
Verder heeft Firestone de link geplaatst naar het complete bericht. Dat is iet wat ikzelf misschien beter meteen had kunnen doen maar ik vertrouwde (onterecht) op ieders vermogen te kunnen lezen.

Ik had kunnen volstaan met het citeren van je eerste woordje: Ja! op de vraag van cynikus.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be