![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6941 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 augustus 2006 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6942 | ||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
(of ga je weer afkomen met je veranderde onvolledige versie van de post in de andere draad?) Citaat:
Citaat:
![]() +de zaken die ik zei zijn niet ontkracht,er is zelfs niet op ingegaan. Eerst moesten de aandeelhouders gepost worden,toen dat gebeurd was was dat onbelangrijk mits de president de Board of Governors kiest,dan heb ik de links aangetoond tussen de internationale bankiers en bepaalde van die Board members.Ook de zaken over het goud,de bonds de links van intieme zakenrelaties,bloedverwanten interhuwelijken en agents zijn geenszins weerlegd. Citaat:
Belachelijke beschuldiging,je hebt mijn post aangepast en een stuk weggelaten om me een antisemiet te noemen...how low can you go... ![]() Maar doe maar hoor,als dit enkel is wat je toebrengt...das erg spijtig.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 augustus 2006 om 19:09. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6943 |
Minister-President
|
![]() Nee!Dat had je niet!Uit mijn post valt duidelij! af te leiden dat ik niet "de Joden" bedoelde! En met enkel de Ja uit mijn antwoord te knippen verkrijg je dezelfde misleiding -die een aanval op mijn persoon mag genoemd worden;ik ben geen! antisemiet!- als je met je knipwerk reeds veroorzaakt had.
![]() |
#6944 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ja het word beweerd dat dat voor RKK vanouds het doel is vanuit Jerusalem te regeren. En daar heeft de vrijmetselarij en illuminati ook mee te maken. Dus als je daar op doelt, kan ik je beter volgen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6945 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het gaat hier al dagen over de FED, en dan moet ik raden dat je soms met FED iets anders bedoelt. Ook voor deze theorie heb ik nergens een degelijke fundering gezien. Noch, btw, voor jouw bewering dat de Rotschilds één der machtigste, zoniet de machtigste familie van de wereld zijn. Maar soit, deze discussie is voor mij gedaan.
![]() |
![]() |
#6946 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als de post zo over komt...mijn nederige excuses aan het Joodse volk en iedereen die door mijn post misleid werd. Ik dacht dat het duidelijk was dat ik niet naar "de Joden",echter wel naar de elite verwees.
![]() |
![]() |
#6947 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar goed,ik bedoelde dus niet de FED,maar bovengenoemde. Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6948 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals gezegd (nu al vier keer denk ik ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 13 augustus 2006 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6949 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6950 |
Minister-President
|
![]() Tja,'t is wat je roddels noemt hè,waar werd de prijs van het goud bepaald?,woonden de Shiffs niet in bij de Rothschilds en hebben de Rothschilds geen intieme zakenrelaties met de andere internationale bankiers,evenals de interhuwelijken-bloedverwantenstatements?,was J.P. Morgan geen Rothschild agent?,wat te zeggen van hun links naar mensen als Volcker,Warburg,Greenspam etc?...etc.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 augustus 2006 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6951 |
Burger
|
![]()
![]() |
#6952 |
Burger
|
![]()
Er is maar één ding in overvloed op deze aardkloot....en dat is verstand iedereen denkt er genoeg van te hebben! http://www.wacbelgium.be http://nl.netlog.com/Marc_Vg Laatst gewijzigd door Marc.vg : 13 augustus 2006 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6953 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(de auteur heet Marc...)
![]() |
![]() |
#6954 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In dit anti-semiet gedoe valt jou niks te verwijten. Citaten inkorten om toch maar hun vooroordelen te staven... en dan beschuldigt men anderen van dit... ![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 13 augustus 2006 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6955 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit is de link: http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=24 Zo'n beetje elke regel van deze post is doortrokken van klassiek antisemitisme. Maar het volstaat om de vraag van cynikus te lezen en het antwoord van Lex daarop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6956 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Trouwens, het is de vraag van Cynikus dat doordrenkt is van anti-semitisme (al dan niet sarcastisch bedoeld) ![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 13 augustus 2006 om 23:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6957 | |
|
![]() Citaat:
Dit natuurlijk volkomen afgezien dat er helemaal geen vergelijking mogelijk is tussen de Second Bank of the United States en het Federal Reserve System. Typisch voor de NWO-profeten: zodra één van hun beweringen ontkracht is komen ze gewoon met een nieuwe, al even valse, bewering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6958 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mogelijk bedoelde Lex de National Banking Act van 1863. Toen leefde Lincols nog, sterker, hij was president. Nu, dit was niet meteen een soort van centrale bank maar toch al iets in die richting. (ik baseer mij op wat ik las op wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/National_Banking_Act ) De vraag is nu wat deze National Banking Act precies was en of Lincoln zich ertegen verzette. Meester Ostyn de historicus, laat nu eens zien wat uw beleerdheid waard is. ![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 14 augustus 2006 om 01:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6959 |
Minister-President
|
![]() of was het eerder een wet dat de banken onder staatscontrole bracht? misschien steunde Lincoln dit dan en waren de bankiers ertegen...
ik weet het echt niet. Iemand? Laatst gewijzigd door styllo_ben : 14 augustus 2006 om 01:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6960 | |
|
![]() Citaat:
Ten eerste werden die Acts voorgesteld door de regering van Lincoln zelf. Ten tweede hadden die Acts niets te maken met het scheppen van een Centrale Bank of een Centrale Bank-systeem. Het ging hier om het schepen van de mogelijkheid voor banken (die tot dan toe enkel op basis van de wetgeving van de diverse staten waren erkend) om ook een door de federale overheid uitgereikd charter te bekomen. Enerzijds liet dat die banken toe om federale waardepapieren uit te geven, anderzijds moesten zij dat papiergeld garanderen met federale obligaties. Het ging hier vooral om een systeem dat erop gericht was de banken ertoe aan te zetten federale obligaties te kopen. Dat was nodig om de federale regering toe te laten de oorlog te financieren. |
|
![]() |
![]() |