![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6961 |
Minister-President
|
![]() *zucht*
![]() PDF-versie: hier Van dezelfde auteur: The Mistery of Banking (pdf-versie) Een kritiek op de bank-wereld niet omwille van vage beschuldigingen aan de aandeelhouders van de banken, maar een kritiek op het (door de staat gemonopoliseerd) bank-systeem op zich. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6962 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Netslet, sla me niet dood omdat ik dit niet weet. Ik ben niet thuis in zo zaken, hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6963 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Enkel in de gestoorde geesten van NWO-adepten heeft de bankwetgeving iets te maken met de moord op Lincoln.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6964 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6965 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6966 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6967 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
tuurlijk ging het iemand van de andere kamp zijn die Lincoln vermoorddde. Of wat dacht je? Dat Meneer Rothschild in hoogst eigen persoon de president ging omleggen??? komaan, hé. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6968 |
|
![]() En haal hiervoor nu ééns één element van feitelijk bewijs aan, ipv uw fantasie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6969 | |
|
![]() Citaat:
Moet ik bij citeren echt in zijn geheel copy/pasten of mag ik de essentie eruit halen? Of vindt u dat ik de betekenis van het bericht heb veranderd? Niet echt heh? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6970 |
Minister-President
|
![]() Styllo_ben, ik ga je heus niet doodslaan hoor, maar als je een gefundeerde kritiek over het bankwezen wil geven is het misschien wel best om je eens te verdiepen in die materie. De twee boeken waarvan ik de pdf-links heb gegeven zetten je al een heel eind op weg en geven ook een summiere historie van het amerikaanse banksysteem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6971 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
bedankt voor de links. in feite interesseren zo zaken mij wel. Alleen niet veel tijd gehad om me erin te verdiepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6972 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6973 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
leerde mij dat nooit rotsvaste bewijzen geleverd werden over de beweegredenen van die moordenaar. "Een sympathisant van de confederalen"-theorie iw wel zeer aannemelijk. in mijn wereldbeeld ( ga ees lezen in de NWO gids) is Lex' theorie ook valabel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6974 |
Minister-President
|
![]() Ach ja, de Reichstag-brand is ook nog altijd niet opgelost hé. Dat is nu eenmaal eigen aan authoritaire bestuursvormen, dat mensen vragen gaan beginnen stellen over bepaalde negatieve fenomenen die de machthebbers wel heel goed uitkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6975 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Als ze me daarop willen pakken i.p.v. op de inhoud,mij best. Ik kom er later wel op terug.
![]() |
![]() |
#6976 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6977 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6978 |
Minister-President
|
![]() Ik heb duidelijk gesteld dat het was omdat hij zich verzette tegen de internationale bankiers die later de Federal Reserve Act er op valse wijze door kregen...
Dat is de inhoud,niet de naam van de Act van toen of centrale bank van toen of wat dan ook. Ik kom er morgen of zo wel op terug,maar ik moet die zaken opzoeken en zo weet je. Het had te maken met de greenbacks waar de internationale bankiers niet mee akkoord waren. Andrew Jackson voerde eveneens een hevige strijd met de bankiers...niet voor niks.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 augustus 2006 om 02:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6979 |
Minister-President
|
![]() Heel kort gaat het hierover.Ik kom er later uitgebreider op terug.
Abraham Lincoln was "the man who first proved that government could issue its own paper money, legally, honorably, and rightfully, and make it full legal tender for all debts, both public and private..." Was Lincoln "a dangerous man from the [bankers] point of view? Could they have continued their knavery, trickery, bribery, and destructive work... if Lincoln had lived?" (Dr. R.E. Search) De staat zou geen schulden hebben bij de internationale bankiers zoals nu wel het geval is met de schuldenberg van 9 trillioen $ Wat denken de dissers hiervan?Dat VS (de staat en dus ook de burgers) bij de internationale bankiers met om en bij de 9 trillioen in de schulden staat? (en het blijft uiteraard oplopen;zowel Lincoln als JFK wilden daar verandering in brengen...). Tijdens de oorlog ten tijde van Lincoln bedroeg de rente op de leningen las ik 24-36%...;met de veranderingen die Lincoln doorvoerde lag dat helemaal anders.(geen lening,geen rente,geen schulden...) Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 augustus 2006 om 03:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6980 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De formulering is dubbelzinnig (al dan niet bewust na de "vergissingen" van gisteren), maar ik betwijfel dat de VS een schuld van 9 trillioen $ bij "internationale bankiers" hebben. Ik dacht dat de schuld bij de houders van treasury bonds ed was, en dat zijn verre van alléén "internationale bankiers". (Weer is duidelijk uit welke politieke hoek dit soort formules komt, overigens. ![]() Iemand?
![]() |