![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6981 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dr. S.C. Eptisch |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6982 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6983 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6984 | |
|
![]() Ontkent u dat Lex volmondig 'Ja' antwoordde op de vraag of 'De Joden' Hitler hadden gefinancierd? Zelfs al is deze post volledig terug te vinden? Dan is het erger met u gesteld dan ik dacht.
Nogmaals het citaat. Let op: Ik heb het laatste gedeelte weggelaten en de vette accenten zijn ook van mij. Inhoudelijk is er niets aangepast: Citaat:
Als voorbeeld van 'DE Joden' wordt ONDER ANDERE De Rothschilds genoemd. Dan volgt er nog lulkoek over de wereld besturen vanuit Jeruzalem (relevantie?) en de roddel van 1 gestapo-officier dat Hitler voor een gedeelte (kwart? achtste?) Jood zou zijn (relevantie?) met daarbij de suggestie dat hij onder één hoedje speelde met de Rothschilds/Joden/'Internationale bankiers'. Als LB iets anders zou hebben bedoeld, was het antwoord geweest: 'Nee, ik bedoel niet 'De Joden' maar alleen de Rothschilds'. Wat trouwens ook onzin zou zijn geweest maar dat is een ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6985 |
|
![]() Welke historicus 'durft' nog te beweren dat de Reichstag door de communisten is neergehaald?
![]() |
#6986 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6987 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U bent Pindar niet. Dat klopt. Maar u verdedigt de stommiteiten van die veelposter wel gretig, evenals die van de al even esoterische fantast exodus. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 14 augustus 2006 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6988 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Antisemitisme is maar een "vorm" van argumenteren zonder inhoudelijke repercussies? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6989 | |
|
![]() Citaat:
De Rotschilds zijn Joods , so what. Kofi Annan bestempel ik ook als een corrupt NWO mannetje en dat is een neger, ben ik dan racist? Allemaal belachelijk hoor en een typisch kenmerk vandiegene die niet inhoudelijk kunnen discusieren en de makkelijke weg kiezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#6990 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ja, mannen, dat kan tellen. Of wat is jullie definitie van antisemitisme? Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 14 augustus 2006 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6991 | |
|
![]() Citaat:
Hoewel ik er, gezien de inhoud van de diverse berichten, zo langzamerhand wél aan begin te twijfelen of jullie toch niet met opzet die troep reproduceren. Ik heb nu zo'n beetje elke antisemitische mythe langs zien komen. Alleen het het ontvoeren en misbruiken (offeren) van kinderen mis ik nog. Herstel. Toch niet! Jullie Dutroux-'argument'. Ja. Alles is dus voorbij gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6992 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens nooit geschreven dat iemand een antisemiet is. Wel dat jullie (bewust of onbewust) de klassieke elementen van het antisemitisch gestook kritiekloos overnemen. Citaat:
![]() Toch blijven jullie deze zever herhalen. Zolang dat gebeurt zullen anderen reageren en wijzen op de onnozelheid van deze zever. Dat jij, 2004gun, styllo_ben en anderen daar niet blij mee zijn zal er niets aan veranderen. Wat wel kan helpen is dat je eindelijk eens leert niet kritiekloos zever over te nemen van dubieuze bronnen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 14 augustus 2006 om 13:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6993 |
|
![]() Die "Ze" in Lex zijn tekst is niet de Joden maar de Rotshilds!! Daar is nu toch niets moeilijks aan, maar je moet wel de volledige post van Lex lezen en niet enkel het stuk dat Hertog selecteert!
Laatst gewijzigd door exodus : 14 augustus 2006 om 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6994 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het zou me trouwens benieuwen of de believers vervolgens gaan beweren dat JFK (en misschien ook zijn broer Bob en de vriendin van zijn andere broer Ted) een gevaarlijke tegenstander van de "NWO"-belangen zou zijn. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 14 augustus 2006 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6995 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6996 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Iedereen kan het nalezen in de link naar post nr. 24 in de draad "Waar haalde Hitler zijn geld vandaan???" Ik trek deze opmerking in, aangezien ik nu lees dat Lex zich verontschuldigd heeft voor de manier waarop zijn onhandige tussenkomst gelezen zou kunnen worden. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 14 augustus 2006 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6997 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik trek deze opmerking in, aangezien ik nu lees dat Lex zich verontschuldigd heeft voor de manier waarop zijn onhandige tussenkomst gelezen zou kunnen worden. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 14 augustus 2006 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6998 |
Gouverneur
|
![]() Dus, in uw ogen was de Amerikaanse president JF Kennedy een gevaarlijke tegenstander van de NWO-belangen en werd hij daarom vermoord?
Streefde JFK niet, met alle machtscentra van zijn land, naar een versterking van het Amerikaanse militair-industriële complex, de wereldhegemonie van de USA en de dominantie van het kapitalisme? Of werkte hij die NWO-idealen tegen? In dienst van welke anti-NWO-macht? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6999 |
|
![]() Ja, de verontschuldiging ziet er oprecht uit. Daarom blijf ik bij mijn opmerking: Ik beschuldig LB niet van antisemitisme, wél van kritiekloos herkauwen van dit soort bronnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7000 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik merk dat hij daar uren per dag mee bezig is. In de ban van een bankgroep die zeer machtig was in het begin van de 20-ste eeuw..., want Churchill heeft het zelf gezegd. De reden van zijn obsessie heeft hoogwaarschijnlijk niets te maken met het feit dat die bankgroep ook nog altijd vaak genoemd wordt in rechts-Amerikaanse conspiracysites van anti-Zionistische inslag. Lex zal wel andere redenen hebben om zich zo op die Rothschilds te concentreren. Misschien vertelt hij dat vroeg of laat nog eens op dit forum. |
|
![]() |
![]() |