Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 augustus 2006, 16:51   #7041
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Volgens Forbes?
Neen, volgens http://www.jewscontrolthewholeword.com, het soort bronnen die jij raadpleegt en citeert.

De rest van jouw post is een zoveelste herhaling van de verzinsels en geen reactie meer waard.
Oud 14 augustus 2006, 16:59   #7042
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Neen, volgens http://www.jewscontrolthewholeword.com, het soort bronnen die jij raadpleegt en citeert.
Wederom een ernstige beschuldiging aan mijn adres...ik heb veelvuldig duidelijk gesteld dat ik niet geloof dat de Joden naar wereldcontrole streven,noch hanteer of citeer ik bronnen die dat doen...

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 augustus 2006 om 17:00.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2006, 17:05   #7043
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wederom een ernstige beschuldiging aan mijn adres...ik heb veelvuldig duidelijk gesteld dat ik niet geloof dat de Joden naar wereldcontrole streven,noch hanteer of citeer ik bronnen die dat doen...
Post 7038 al gelezen en vergeleken met je eigen post 24 uit de Hitlerdraad?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2006, 17:08   #7044
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De rest van jouw post is een zoveelste herhaling van de verzinsels en geen reactie meer waard.
Het feit dat Firestone hierop moet terugvallen bewijst dat ze minder en minder kan opbrengen tegen onze argumenten. Eens zien of ze nog zal reageren op mijn post waar het duidelijk is dat het met bronnen gestaaft is, en geen zever zoals zij altijd beweert.

Laatst gewijzigd door exodus : 14 augustus 2006 om 17:08.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2006, 17:24   #7045
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het feit dat Firestone hierop moet terugvallen bewijst dat ze minder en minder kan opbrengen tegen onze argumenten. Eens zien of ze nog zal reageren op mijn post waar het duidelijk is dat het met bronnen gestaaft is, en geen zever zoals zij altijd beweert.
Argumenten? Waar.

Roddels van het laagste allooi.
Waar ging het om?
Over de vraag of de Rothschilds "een der rijkste en machtigste, zoniet de machtigste familie ter wereld" ter wereld zijn.

Eerst kwam jij af met citaten uit de 19de eeuw.

En dan kwam dit:
Citaat:
Dat Rotschilds vandaag de dag geen macht meer hebben, waarom hebben Buffet en Swarzenegger (die getipt wordt door George H.W> Bush als volgende presidentskandidaat) een rendezvous in het Rotschild huis, waar ze over "poltitieke en economische zaken" praatten. Merk op dat Arnold openlijk Kurt Waldheim (een nazi) steunt. Zijn vader was ook een nazi sympathysant. Arnold zegt dat hij Hitler bewondert, en dat hij ervan droomde om iemand als Hitler te zijn. Wat doet hij dan in het Joodse Rotschilds huis. Of zou het kunnen ....
De manier waarop je hier weer eens een link probeert te leggen tussen een Rothschild en Hitler is echt schandalig. Daarnet was ik beleefd en noemde het gewoon zever.

Rotschild ontvangt Schwarzenegger --> Schwarzenegger heeft eens iets positiefs over Waldheim gezegd --> Waldheim was een nazi.

En dat besluit je met de smerige insinuatie Of zou het kunnen ....

Guilt by association noemt men zoiets.
Je bewijst niets, maar zit weer te stoken.

En zoiets noem jij "argumenten". Welja, beter kunnen jullie niet.

Laatst gewijzigd door Firestone : 14 augustus 2006 om 17:24.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2006, 17:29   #7046
exodus

Standaard

Citaat:
A
Rotschild ontvangt Schwarzenegger --> Schwarzenegger heeft eens iets positiefs over Waldheim gezegd --> Waldheim was een nazi.
Die associatie maak ik niet. Wat heb jij toch een smerige manier van discusiëren zeg. Ik geef duidelijk appart aan dat Waldheim Nazi connecties heeft, zonder Rotshild erin te betrekken. Jij zei dat het zever was, wat zo niet is, lees de bronnen.

Ongelooflijk hoe laag je hier zinkt in je manier van discussieren. Het was al niet te bijzonder, nu is het gewoon pathetisch.

Laatst gewijzigd door exodus : 14 augustus 2006 om 17:29.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2006, 17:29   #7047
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Post 7038 al gelezen en vergeleken met je eigen post 24 uit de Hitlerdraad?
Ja,en?
Dat je hier blijft over lullen illustreert mooi dat je van slechte wil bent.Je hebt verder nog niks verrijkt aan de discussie.Het is duidelijk dat ik geen extreem rechtse en antisemitische bronnen heb aangewend voor mijn info.Is je bron van post 7038 dat trouwens?Het klaagt immers ook de steun van niet Joden aan Hitler aan...
Wat kom jij hier eigenlijk doen?Ben je een ADL bewonderaar/aanhanger?
Oud 14 augustus 2006, 17:32   #7048
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Ja,en?
Dat je hier blijft over lullen illustreert mooi dat je van slechte wil bent.Je hebt verder nog niks verrijkt aan de discussie.Het is duidelijk dat ik geen extreem rechtse en antisemitische bronnen heb aangewend voor mijn info.Is je bron van post 7038 dat trouwens?Het klaagt immers ook de steun van niet Joden aan Hitler aan...
Vergeef me mijn domheid maar wat is ADL?
Oud 14 augustus 2006, 17:34   #7049
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vergeef me mijn domheid maar wat is ADL?
Anti-Defamation League
(een amerikaanse groep die tegen diskriminatie en apartheid strijdt)
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2006, 17:35   #7050
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Anti-Defamation League
Meer bepaald voor de Joden. Een nobel ideaal in gedachte ware het niet dat de ADL totaal onder de NWO controle is, en simpelweg een NWO front is die zich verhult achter strijd tegen racisme en antisemitisme.
Oud 14 augustus 2006, 17:36   #7051
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Anti-Defamation League
Dankje. Lijkt me geen verkeerd ideaal.
Oud 14 augustus 2006, 17:38   #7052
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Meer bepaald voor de Joden. Een nobel ideaal in gedachte ware het niet dat de ADL totaal onder de NWO controle is, en simpelweg een NWO front is die zich verhult achter strijd tegen racisme en antisemitisme.
Een schandalige leugen.

Weer afkomstig uit de extreem-rechtse antisemitische en racistische Amerikaanse kringen die alle antiracisten haten.
Oud 14 augustus 2006, 17:40   #7053
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Die associatie maak ik niet. Wat heb jij toch een smerige manier van discusiëren zeg. Ik geef duidelijk appart aan dat Waldheim Nazi connecties heeft, zonder Rotshild erin te betrekken. Jij zei dat het zever was, wat zo niet is, lees de bronnen.

Ongelooflijk hoe laag je hier zinkt in je manier van discussieren. Het was al niet te bijzonder, nu is het gewoon pathetisch.
Die associatie maak je wél. In Post 7030 staat het letterlijk. Of bedoel je het weer niet zo, net als Lex Blanca?

De verhalen over Waldheim en Arnold zijn trouwens al langer bekend en geen nieuws. JIJ plaatst ze in verbinding met Rothschilds. En dan ook nog op een valse en suggestieve manier.

Arnie maakt trouwens echt geen kans om president te worden, dat is nml. in de grondwet uitgesloten. Maar dat wist je ongetwijfeld al.
Oud 14 augustus 2006, 17:41   #7054
exodus

Standaard

Citaat:
Een schandalige leugen.

Weer afkomstig uit de extreem-rechtse antisemitische en racistische Amerikaanse kringen die alle antiracisten haten.
Hahaha, maar ik ben geen antisimiet, ik vind het zelfs erg dat de Joden uitgebuit worden door deze organisatie! Het is niet afkomstig uit antisemtische kringen.

Antisemtische kringen zien de ADL als iets voor Jodendominantie, ik zeker niet, integendeel.
Oud 14 augustus 2006, 17:43   #7055
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Wie hier laag zinkt ben jij, omdat je weer betrapt bent.

Ik citeer nogmaals, volledig:
Citaat:
Dat Rotschilds vandaag de dag geen macht meer hebben, waarom hebben Buffet en Swarzenegger (die getipt wordt door George H.W> Bush als volgende presidentskandidaat) een rendezvous in het Rotschild huis, waar ze over "poltitieke en economische zaken" praatten. Merk op dat Arnold openlijk Kurt Waldheim (een nazi) steunt. Zijn vader was ook een nazi sympathysant. Arnold zegt dat hij Hitler bewondert, en dat hij ervan droomde om iemand als Hitler te zijn. Wat doet hij dan in het Joodse Rotschilds huis. Of zou het kunnen ....
Het ging over de Rothschilds, jij sleurt er (via Schwarzenegger en Waldheim) Hitler bij, en je besluit met een smerige insinuatie: Of zou het kunnen ....

Dat noem jij "zonder Rotshild erin te betrekken" ???
Als het niets met de Rothschilds te maken heeft, waarom vermeld je het?
En wat zou kunnen?

En zoals steeds wanneer je betrapt wordt op zever probeer je je eruit te praten met persoonlijke aanvallen.

Laatst gewijzigd door Firestone : 14 augustus 2006 om 17:44.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2006, 17:45   #7056
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Ja,en?
Beste Lex,
Als ik Rothschild intik op Google, dan krijg ik meteen op de eerste pagina al op zijn minst twee samenzweringssites die exact met dezelfde verhalen en grotendeels in dezelfde bewoordingen als jij het 'wereldveroveringscomplot' aankaarten.
Hoe toevallig is dat volgens jou?
Kan het zijn dat jullie beweringen uit dezelfde bron komen of heb je alles wat je hier beweert verkregen uit eigen onderzoek?
Oud 14 augustus 2006, 17:45   #7057
exodus

Standaard

Citaat:
De verhalen over Waldheim en Arnold zijn trouwens al langer bekend en geen nieuws. JIJ plaatst ze in verbinding met Rothschilds. En dan ook nog op een valse en suggestieve manier.

Arnie maakt trouwens echt geen kans om president te worden, dat is nml. in de grondwet uitgesloten. Maar dat wist je ongetwijfeld al.
Ik kan er toch niet aan doen dat Arnold samen met de 2de rijkste man ter wereld op visite is geweest bij Rotschild om "politieke en economische zaken te bespreken?

Er is trouwens al een campagne gestart om de US constitution te veranderen zodat Arnold president kan worden. Morgenthaler-Jones heeft de campagne opegstart. Haar man kent - volgens haar eigen zeggen- "enkele mensen uit de Bohemian Grove".
Oud 14 augustus 2006, 17:58   #7058
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Ik kan er toch niet aan doen dat Arnold samen met de 2de rijkste man ter wereld op visite is geweest bij Rotschild om "politieke en economische zaken te bespreken?
Jij suggereert verbindingen zonder ook maar enige vorm van bewijs.
Oud 14 augustus 2006, 18:15   #7059
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Beste Lex,
Als ik Rothschild intik op Google, dan krijg ik meteen op de eerste pagina al op zijn minst twee samenzweringssites die exact met dezelfde verhalen en grotendeels in dezelfde bewoordingen als jij het 'wereldveroveringscomplot' aankaarten.
Hoe toevallig is dat volgens jou?
Kan het zijn dat jullie beweringen uit dezelfde bron komen of heb je alles wat je hier beweert verkregen uit eigen onderzoek?
Ik hoop dat je het nu eens inprent;de info die ik hier heb aangewend in deze discussie is afkomstig uit meer dan 50 biografieën over mensen die wat met de FED en de financiële wereld te maken hebben/hadden,uit documenten uit de Library of Congress,uit tal van periodicals voornamelijk van de VS overheid en Federal Reserve zelf, wetteksten, rechtbankverhoringen etc...het is een gedetailleerd werk die info vervat van niet antisemitische of extreem rechtse bronnen en is geenszins vergelijkbaar met de sites waar jij het over hebt en die in grote lijnen een gekleurde versie weergeven...die sites hebben allicht bepaalde info hieruit overgenomen;het stamt uiteraard van het pré-internet tijdperk.
Het boek handelt geenszins over de NWO,maar het is logisch dat iemand die de NWO theorie naar voor schuift deze info indien toegankelijk (wat niet zo evident is-daarom moeten we het vaak met minderwaardige bronnen stellen) zal hanteren en trachten te kopiëren.De redenen zijn de aangehaalde feiten uit het werk,niet een antisemitische instelling uit extreem rechtse hoek (ook al zullen zij deze info uiteraard eveneens aanwenden,echter is er een groot verschil!).

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 augustus 2006 om 18:20.
Oud 14 augustus 2006, 18:25   #7060
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Jij suggereert verbindingen zonder ook maar enige vorm van bewijs.
Hier een foto vanop dezelfde Bilderberg conferentie van de foto van Exodus,dit keer staat naast Warren Buffet ook nog een Rothschild op de foto;welke juust zou ik moeten opzoeken...het zijn er nogal wat en ze zitten over heel Europa verspreid.

EDIT:het is Jacob,het staat op d foto.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 augustus 2006 om 18:26.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be