![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7061 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het hier geciteerde artikel is - als je verder zoekt dan SaveHaven.com - geplukt van een website (The French Connection) die 2 auteurs vermeldt: Anonymous Andy en Daryl Bradford Smith.
De naam van de eerste auteur is indrukwekkend en gezagsvol. Over de minder bekende tweede auteur vond ik deze link: http://www.bluwiki.org/go/Leugner
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7062 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7063 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw stelling was dat de Rothschilds een van de rijkste en machtigste, zo niet de machtigste familie op aarde zijn. En waarmee wordt deze merkwaardige (maar niet verrassende) stelling gestaafd?
Concrete gegevens hebben jullie niet. Maar toch blijven roddelen en insinueren ... Erg is dat.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 14 augustus 2006 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7064 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
I.v.m. de website van D.B. Smith (http://www.iamthewitness.com) kan ik nog vermelden dat hij daar stellig beweert dat hij geen racist is, en niets tegen de joden heeft, maar alleen het zionisme wilt bestrijden. Ik zie op het eerst gezicht geen reden om daaraan te twijfelen. Maar ik ben voorlopig nog niet veel verder dan dat eerste gezicht.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7065 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Nogmaals,er zijn nog Joodse families in het wereldje,die worden niet geviseerd,de Rothschilds wel,de redenen zijn hier reeds veelvuldig aan bod gekomen,dat jij je kop draait is jammer,op mijn vragen antwoord je niet. -die citaten dragen bij en worden niet als bewijs maar als aanwijzingen naar voor gebracht;waar is het volgens jou foutgelopen met de macht van de Rothschilds? -de foto's van Rothschild en Bush heb ik blijkbaar gemist,maar het illustreert de links tussen het cabal (remember de Bush,Brown Brothers-Harriman link...);die foto's zijn nooit als bewijs aangehaald dat de Rothschilds een van de zoniet de machtigste familie ter wereld zijn... -zijn het roddels?als het roddels zijn weerleg je ze beter,dan zijn ze de laan uitgestuurd en hoeven we er niet meer op terug te komen. -het is veel genuanceerder dan dat en dat is al veelvuldig naar voor gebracht. -Standard Oil,J.P. Morgan...
![]() |
![]() |
#7066 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zuiver antisemitisme, hoor, tot en met negationisme. Zelfs Alex Jones krijgt een veeg uit de pan omdat hij de "zionisten" uit de wind zet. Verder wordt zowat alles (tot en met de wereldoorlogen) aan de "zionisten" toegeschreven. Vrij doorzichtig, maar soit.
![]() |
![]() |
#7067 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De foto's zijn geen bewijs, toch blijven jullie ze posten. Wat valt er meer over te zeggen. Het is een debiele obsessie, "gestaafd" met roddels en "feiten" die op elke bankiersfamilie van toepassing zijn. Waarom jullie dat doen? Wel, dat is inderdaad de vraag. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 14 augustus 2006 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7068 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(1 v.d. quotes komt uit de London Times...)
![]() |
![]() |
#7069 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En niet alle quotes zijn onecht!) Citaat:
(dit heb ik ook reeds veelvuldig gevraagd,tevergeefs) Dat ze op elke bankiersfamilie van toepassing zijn is ronduit onzin,dat is hier eveneens al veelvuldig aangetoond.
![]() |
![]() |
#7070 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Terwijl de "NWO" volgens uw theorieën zelfs de tegenstellingen tussen communisten en kapitalisten overstijgt. Voor hetzelfde geld zou je kunnen verwijzen naar de nazi-connectie van de Kennedy's, zoals sommigen doen (bijv. hier: http://www.beyondweird.com/ufos/One_...y_Part_30.html) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7071 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kan je aantonen dat ze negationisten zijn?Ik ben dat niet direct tegengekomen,maar de site spreekt me dan ook helemaal niet aan,ik steek er geen tijd in. Alex Jones haalt idd niet vaak het Zionisme aan,evenmin de RKK...terwijl in zijn theorieën en conclusies het Zionisme en de RKK toch logischerwijze als invloedrijk instrument zouden moeten worden aangewend door de elite... Dit vond ik dan weer wel op die site...David Rockefeller just wrote a book two years ago, his autobiography, and in it he says, people have accused me of wanting global government, and taking people's national sovereignty away, and if that's the charge, you know, guilty, guilty as charged. Hoe genuanceerd of ronduit incorrect die uitspraak is weet ik niet,het lijkt me echter de moeite waard om weten wat er van waar is,mssn kan iemand uitbreiden.Heeft iemand die biografie?
![]() |
![]() |
#7072 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat is om te gieren. The age of aquarius is dus een andere verschijningsvorm van de eeuw van Bush en Koffi Anan?? En Lex maar moeite doen om de zaken schijnbaar-nuchter te beperken tot (de open deur van) de internationale connectie van financiële machtsconcentraties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7073 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(tis simpel,als je in zo'n belangrijke positie komt en je maakt teveel van je zak en gaat je eigen koers varen kan je het schudden.)
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 augustus 2006 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7074 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7075 | |
|
![]() Een kleine verklaring, al weet ik dat Steentje het woord leugen weer weelderig zal rond spuien:
Citaat:
![]() |
![]() |
#7076 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7077 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Aan Lex (in antwoord op uw post 7068 ):
Ik heb het over dit artikel dat exodus naar voren bracht zonder bronvermelding - en over niets anders. Dit artikel is m.i. niet - zoals u suggereert - een compilatie van quotes waarvan 1 uit de London Times komt, maar een compleet artikel dat ik integraal terugvond op 2 internetplekken: 1° zonder auteurs op een pagina van SaveHaven en 2° met de genoemde auteurs (Anonymous Andy en DB Smith) op The French Connection. Ik denk dat u mijn post met andere tussenkomsten hebt verward.
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 14 augustus 2006 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7078 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
That same year The Times of London publishes a story containing the following statement, “If that mischievous financial policy, which had its origin in the North American Republic, should become indurated down to a fixture, then that government will furnish its own money without cost. It will pay off debts and be without a debt. It will have all the money necessary to carry on its commerce. It will become prosperous beyond precedent in the history of civilized governments of the world. The brains and the wealth of all countries will go to North America. That government must be destroyed or it will destroy every monarchy on the globe.”
![]() |
![]() |
#7079 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe is dit het tegenovergestelde van de waarheid? Het ging niet eens over de eerste en de tweede wereldoorlog en het ging hem net over leningen tijdens de burgeroorlog aan banken tegen grote rentes... Lincoln bracht verandering in dat systeem... Dit is wat er in de post stond daarover: Abraham Lincoln was "the man who first proved that government could issue its own paper money, legally, honorably, and rightfully, and make it full legal tender for all debts, both public and private..." Was Lincoln "a dangerous man from the [bankers] point of view? Could they have continued their knavery, trickery, bribery, and destructive work... if Lincoln had lived?" Waarom deed Lincoln dit volgens jou JO?
![]() |
![]() |
#7080 |
|
![]() Beste Lex, Exodus e.a.,
Wat ik me serieus afvraag is het volgende: Op een gegeven moment horen jullie van een eeuwenoud en ultrageheim complot om de wereld te overheersen. Je doet onderzoek. Dan kom je een bron tegen die alles voor je op een rijtje zet. Je denkt: 'Snel bewaren, voordat deze bron wordt geliquideerd'. Je denkt ook: 'Wie is deze weldoener die alles zo goed heeft uitgezocht?'' Toch? Dat neem ik tenminste aan. So far, so good. Maar dan kom je nog een boek tegen dat hetzelfde beweert, en nog een site, en weer een boek en nog een site etc etc. Denken jullie nu nooit: 'Hee, wat toevallig dat er zoveel mensen van dit ultrageheime en eeuwenoude afweten?' Denk je nu nooit, als je weer auteurs tegenkomt die Dr. R.E. Search heten of Anonymous Andy: 'Wat is dit voor bron?' Denk je nu nooit, als je weer het zoveelste verhaal over vrijmetselaars, joden en bolsjewisten tegenkomt: 'Hee, dat komt me bekend voor.'? Denk je nu nooit, als je weer hetzelfde rijtje citaten in dezelfde context tegenkomt: Hee, wie heeft dat zo mooi voor mij op een rijtje gezet en met welke bedoeling? Kortom, denken jullie nu nooit: Er is zo verschrikkelijk veel ?*nformatie' over dit eeuwenoude en ultrageheime complot door mij te vinden dat het wel lijkt alsof ik gemanipuleerd wordt'.'? Of, sterker nog: Bestaat die NWO wel of wordt ik gemanipuleerd door de aanhangers van de Óude Wereld Orde'?' Ik ben benieuwd. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 14 augustus 2006 om 22:21. |
![]() |
![]() |