![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch zullen de believers weer en bloc komen bleiten dat ik mij dit inbeeld. De protocollen zijn een grove vervalsing, en wie d?*?*r nog in gelooft, tja, ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 augustus 2006 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah, de Protocollen komen weer boven. En maar beweren dat er geen link is tussen samenzweringstheorieën en anti-semitisme!
Het spreekwoord wordt weer bevestigd: onkruid vergaat niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7123 | |
Banneling
|
![]() En nou nog zeggen dat ze de Islam niet tegen het Westen aan het opzetten zijn?????.
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is daar al herhaaldelijk gezegd. Als ik het terugvind link ik het hier.
![]() |
![]() |
#7125 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Hij kan zich vinden in het complot om de wereld te beheersen,niet in de Joodse link.
![]() |
#7126 | |
|
![]() Citaat:
Je zou inderdaad hopen dat zoiets als de Protocollen nu al voldoende zou ontkracht zijn, maar helaas. Ik vrees dat dit onkruid niet vergaat en steeds opnieuw blijft woekeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7127 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Jij niet??
![]() |
![]() |
#7128 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7129 | |
Banneling
|
![]() I proudly present :
THE NEW AL QUIDA!!!!! Citaat:
Nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7130 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sommige antisemieten geloven in een Joodse samenzwering,en dan?? Sommigen geloven in een niet-Joodse samenzwering!Iedereen hier! Gelieve dit gezwets te laten voor wat het is,het is een aanval op de integriteit van bepaalde mensen hier en het raakt kant noch wal.
![]() |
![]() |
#7132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat krijgen we weer over ons heen? Weet je, het is mijn mening, en ik respecteer de andere meningen, ook al ben ik het er niet mee eens. Maar als je hier al moeite hebt om je eigen mening kwijt te kunnen, zijn we dan al niet fascitisch bezig? (m.a.w. de gedachte politie)???? Of is het 'normaal' een andersdenkende, wat ik toegeef dat ik ben, af te zeiken? Sommigen zouden me het liefst stenigen denk ik. Vraag jezelf eens af, waarom eigenlijk? Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 augustus 2006 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor de rest ga ik akkoord met wat je hier schrijft. Ik neem aan dat je verwees naar Pindar,zijn mening is echter genuanceerder. Hij gelooft niet in een Joodse samenzwering,dus ook niet in de Protocollen op de manier dat je het hier voorstelt.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 15 augustus 2006 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb ik al eerder gezien. Als het joods was en je zou het er inhoudelijk mee eens zijn, zou je het steunen. Och wat is dit allemaal goedkoop En ook snap ik nog steeds niet, dat als het mensen niet bevalt wat ze dan hier in de thread doen????????????????????????????? my two cents Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 augustus 2006 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7135 |
|
![]() De logica van de believers: wie een expliciete anti-semitische vervalsing geloofwaardig noemt is niet anti-semitisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7136 |
Minister-President
|
![]() Het is genuanceerder,en dat weet je volgens mij best.Er komt een toevoeging bij van zijn kant die er een ander licht op werpt.Het antisemitische valt weg.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 15 augustus 2006 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ga nooit inhoudelijk op ze in !!!! Mischien hebben ze gelijk!! ![]() Nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft wil ik er verder geen woorden vuil aan maken want dan buigen ze het om en hebben we niet meer waar het over gaat Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() De protocollen, die een Joods complot beschrijven zijn voor Pindar waar. Als dat niet duidelijk is. Koppel dat aan zijn inmiddels bekende uitschuivers (die jullie niet graag herhaald zien, maar die daarom niet verdwijnen), en je krijgt een goed beeld. Nuff said.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 augustus 2006 om 15:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7140 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |