![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het voldoet voor mij wel aan het profiel van de controlfreak, bedacht ik mij zojuist. Die conspiracy-theorists, zouden die thuis ook altijd alles onder controle willen hebben? Want in wezen beweren ze, dat er controle-organen bestaan die puur gebaseerd zijn op de eigen fantasie. Gebakken lucht, aan elkaar geknoopt met onderling meestal nauwelijks verbonden feiten. Dus dacht ik bij mijzelf: zouden die theoristen simpelweg controlefreaks zijn? Mensen die alles, maar dan ook alles, onder controle willen hebben & houden? Op de momenten dat ze hierin falen, dat ook consequent wijten aan traceerbare factoren en waarbij toeval niet bestaat. Simpelweg omdat dat een controleerbare factor is? Ik kan me zomaar inbeelden, dat die controlefreaks een 'illuminati' nodig hebben. Anders is onze wereld een Darwinistisch ecosysteem, waarbij controle slechts ten dele resultaat oplevert. Het ontkennen van de toevalsfactor binnen de evolutie leidt vanzelf naar dit soort conspiracy theories. Volgens mij dan.
![]() |
![]() |
![]() |
#702 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Merci trouwens. ![]() Maar, om even terug te komen op wat Pindar voorstelde, anders moeten we afspreken wat wordt aanvaard als bewijs? Bijvoorbeeld: de Joepie en de Dag Allemaal niet. Wetenschappers vanzelfsprekend niet, tenzij ze ook geloven ... ![]() Een internetpagina gemaakt door Wolfowitz en het Vlaams Blok wel... Zoiets in die trant? ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 augustus 2005 om 13:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In andere gemeenschappen hebben ze weer andere boeken en geen bijbel. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#705 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (Niet echt om te lachen ik weet het. Maar soms, hé...)
![]() |
![]() |
#706 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb gezegd dat ik het niet weet. met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 5 augustus 2005 om 13:48. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#707 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
"The Christ Conspiracy, the greates story ever sold" met vriendelijke groeten Pindar .....[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 5 augustus 2005 om 13:54. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | |
|
![]() Citaat:
By the way... dat mijn denken een andere richting uitgaat dat dat van jou, of eerst aan iets anders denkt dan jij, enzovoort ... wil niet zeggen dat ik niet nadenk ...
![]() |
![]() |
![]() |
#709 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Zelfs in amusante spelletjes zijn ze doorgedrongen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#710 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Einstein was zeker geen godsdienstig man (hij had een hekel aan tradities etc.), maar hij was wél religieus. "Science without religion is lame" - A. Einstein.
![]() |
![]() |
#711 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() Waarom werkwoord weten gebruikt, want er is geen bewijs aangehaald, hoe kan ik dan zeker zijn? Awel ... de leerkrachten geschiedenis doceren toch alleen maar wat bewezen is aan de schoolkindjes mag ik hopen, [et voil?* (!)] ? (Misschien eens aan Jozef Ostyn vragen voor bevestiging).[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 augustus 2005 om 13:58. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#712 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ge haalde een quote van mij aan waarin ik sprak over het boek dat Piri Reis geschreven had. Daarop vraagt ge mij of ik het boek gelezen had. Natuurlijk dacht ik dat ge dat arabisch boek bedoelde. Je domme manier om te proberen mij belachelijk te maken is dus mislukt. Wees in het vervolg even duidelijk in uw vragenstelling |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#714 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#715 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#716 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#717 | ||
Minister
|
![]() Zeg, Firestone,
Hoe voelt het om nieuw conspiracy-bloed te zien vloeien? U, als grootste opponent, moet toch wel verrukt zijn dat er wéér eentje is bijgekomen, niet? ![]() Nu ja, voor mij nog altijd liever meer 'machteloze samenzwering-bedenkers' op 't forum dan Vlaams Behangers. Daarvan zijn er al teveel.. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 5 augustus 2005 om 14:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#718 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 |
Minister
|
![]() Geertje-Geweertje,
Hadden ze toen al PC's?