![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7181 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7182 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal eens believer spelen, en wat citaten posten:
Uit de inleiding van de Britse editie van de Protocollen (1921): Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#7183 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook goed, dan zijn we het niet eens.
![]()
![]() |
#7185 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Ik dacht dat het schertsend bedoeld was...
![]()
![]() |
#7186 |
Burgemeester
|
![]() De Protocollen zijn een vuige antisemitische vervalsing, dat is duidelijk.
Dat betekent logischerwijze niet noodzakelijk dat de methodes die erin beschreven worden niet toegepast zouden kunnen worden door groepen die naar macht streven middels een perverse verdeel- en heerstaktiek. In de tijd dat de Protocollen verschenen en verspreid werden, zou het deze groepen zelfs zeer goed uitkomen dat 'de' Joden' als zondebok gebruikt worden. Het viel in een 'vruchtbare' - rotte, dus - voedingsbodem van latent antisemitisme. Op die manier zou de aandacht mooi afgeleid worden van de machinaties van de werkelijke 'samenzweerders'. We hebben wel gezien welk onnoemelijk leed dit heeft teweeggebracht, voor miljoenen Joden en anderen. Nu dan heden ten dage voor -bijna- iedereen duidelijk is dat de Protocollen een vervalsing zijn komt het dezelfde groeperingen goed uit dat men meteen ook de beschreven methodes als ongeloofwaardig opzijschuift en iedereen die ze toch plausibel acht voor antisemiet uitscheldt. Het valt me op dat enkele posters hier in deze val trappen. Nu zijn Pindar's formuleringen en 'verhelderingen' natuurlijk ook niet altijd even, hmm..., hoe zal ik het zeggen, helder? Lex heeft het op dit punt echter toch duidelijk uitgelegd. Het feit dat de Protocollen een vervalsing zijn van ideëen die eerder al bestonden (zie de link van Hertog van Gelre), zonder enige verwijzing naar het jodendom, maakt duidelijk dat dergelijke perverse gedachten mogelijk zijn en nastreefbaar in de daad door mensen/groeperingen die voldoende machtsgeilheid, middelen en gewetenloosheid bezitten. Dit laatste is eigenlijk de vraag waarover het in deze draad toch al een tijdje over gaat: zijn er mensen/groeperingen die er moreel toe in staat zijn en de middelen en motieven ertoe hebben om daadwerkelijke uitvoering na te streven? Veelal een kwestie van geloof, zou men bijna de indruk krijgen wanneer men deze draad leest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7187 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Welkom Lezer.
![]() |
![]() |
#7188 |
Minister
|
![]() Lex, even nog over the site die je gaf.
http://video.google.com/videoplay?do...ederal+reserve Hier staan negationistische theorien op , ontkenning van de holocaust, de film over Auschwitz. Naast de film over de MoneyMasters met op het einde quotaties, als sluitstuk ,van pausen.Dus deze film , een onderdeel,met auteur Bill Still is katholiek geinspireerd. Het is een katholieke site of pagina. De meeste top-nazis waren katholiek.Vooral Himler, zijn oom was een top- jesuit .De RKK heeft een geschiedenis van anti -joods zijn.Helemaal niet objectief dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er worden hier heel specifiek mensen beschuldigd, precies zoals de protocollen over een heel specifieke groep gaan. Dit is echt verwerpelijk. Eerst mensen beschuldigen (aan de hand van idiote roddels, valse citaten, verzinsels allerhande, de lange lijst is inmiddels bekend), en wanneer men daarop gepakt wordt zeggen: ja, maar zo bedoelen wij het niet. ![]() Ik moet bij het lezen van de schrijfsels en de smerige insinuaties van sommige believers, denken aan wat Georges Clemenceau eens zei: "calomniez, calomniez, il en restera toujours quelque chose".
![]() |
![]() |
#7190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
-Ik heb die site niet gegeven,iemand had ze gegeven op een bepaalde draad (ik denk deze) en dan zei iemand:deze past ook in de draad NWO-gids;en omdat de oorspronkelijke poster hem niet daar zette heb ik ze dan gecopieërd en overgeplaatst. -Het is geen negationistische site,het staat op googlevideo (een onderdeel van google met enkel films neem ik aan),ik weet niet hoe dat werkt,maar als je op googlevideo een film zoekt komen er eveneens andere films bij te staan,ik weet niet hoe geselecteerd wordt,het is alleszins geen negationistische site en zoals reeds gezegd,Money Masters is door een Jood gemaakt;die film kan je er dus moeilijk van beschuldigen dat ze van een antisemitische ingesteldheid uitgaat.
![]() |
![]() |
#7191 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hieronder staat een bloemlezinkje van vergissingen, draaien, verontschuldigingen en herroepingen in je berichten vanaf ongeveer pagina 341. Wellicht ten overvloede: Het zijn natuurlijk niet je complete berichten. Ik heb ze ook maar niet allemaal genoemd. Het was nu al een pokkewerk... Citaat:
Om positief te beginnen: Ik denk werkelijk niet dat je een antisemiet bent. Ook ben je een loyale vriend ten opzichte van bijvoorbeeld Pindar. Op het moment dat je merkt dat hij zichzelf in een hoek praat probeer je hem zelfs nog uit de wind te houden. Verder verwerp je antisemitisme en je hebt steeds volgehouden dat je niets in de Protocollen ziet (alhoewel de inhoud je niet bekend is.) Tot slot siert het je dat je iedereen wilt waarschuwen voor de NWO. Mag je mag echt zorgvuldiger te werk gaan. Je mag heus wel checken waar je bronnen in oorsprong vandaan komen. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 16 augustus 2006 om 00:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7192 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
en zeker geen algemeenheid! zoals jij het hier voorstelt.Tot dat zo is is het verwerpelijk dat je dit zo brengt!Verzinsels allerhande is ook totaal niet van toepassing hier,zoals gezegd,het gros van de aangebrachte feiten zijn waarheid en gestaafd,alleen ontken jij de significantie en/van de haast uniek voorkomende links. Je hebt niemand gepakt,je verwijst hier naar de Protocollen en Lezer heeft aangetoond dat wat we zeiden duidelijk was en niet zoals jullie zeiden. Ik moet bij jouw schrijfsels vaak denken aan iemand van wie haar stoma lekt.
![]() |
![]() |
#7193 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het ging oorspronkelijk om twee beweringen over de FED en een aantal over JFK die ik volgens jou had moeten teruggeroepen.Dat is niet het geval,ik had vergissingen gepost,bij mijn beweringen blijf ik.Mijn ongelijk is niet aangetoond,er is aangetoond dat ik een vergissing gepost had (die niet mijn bewering was!),logischerwijze neem ik die terug. Over JFK quasi hetzelfde,alleen dat van het Executive Order dat de dag na zijn begrafenis werd teruggeroepen laat ik in het midden,big deal. Citaat:
Citaat:
![]() Ik ben geen loyale vriend van Pindar,ik vond alleen dat hij gelijk had hier.Ik heb Pindar al veelvuldig negatief benaderd naar zijn theorieën toe. Citaat:
![]() Citaat:
De biografieën van Nelson Aldrich William Jennings Brian Alfred Crozier Clarence Dillon Alan Greenspam Mandell House Robert Lafolette Charles Lindbergh (vader van) Louis McFadden J.P. Morgan David Mullins Wright Patman Arsene Pujo Sir Gordon Richardson Jacob Henry Schiff Kurt Von Schroeder Anthony Morton Solomon Samuel Untermeyer Frank Vanderlip George Sylvester Viereck Paul Volcker Paul Warburg Sir William Wiseman Newspapers: New York Times 1858-1983 Washington Post 1933-1983 Periodicals: Barron’s Weekly 1921-1983 Business Week 1929-1983 Forbes Magazine 1917-1983 Fortune 1930-1983 Harper’s 1850-1983 National Review 1955-1983 Newsweek 1933-1983 The Nation 1865-1983 The New Republic 1914-1983 Time 1923-1983 Millionaire 2005 Books: Current Biography 1940-1983 H.W. Wilson Co., N.Y. Dictionary of National Biography, Scribners, N.Y. 1934-1965 Directory of Directors, London 1896-1983 Directory of Directors In The City of New York 1898-1918 The Concise Dictionary of National Biography, 1903-1979, Oxford UniversityPress Congressional Record 1910-1983 International Index to Periodicals 1920-1965, H.W. Wilson Co., N.Y. Poole’s Index to Periodical Literature 1802-1906, Wm. T Poole, Chicago Readers Guide to Periodicals 1900-1983 Rand McNally’s Bankers Guide 1904-1928 Moody’s Banking and Finance 1928-1968 Who’s Who in America 1890-1983, A.N. Marquis Co. Who’s Who, Great Britain 1921-1983 Who Was Who In America 1607-1906, A.N. Marquis Co. Who’s Who in the World 1972-1983, A.N. Marquis Co. Who’s Who in Finance and Industry 1936-1969, A.N. Marquis Co. Standard and Poor’s Register of Directors 1928-1983 Senate Committee Hearings on Federal Reserve Act, 1913 House Committee Hearings on Federal Reserve Act, 1913 House Committee Hearings on the Money Trust (Pujo Committee) 1913 House Investigation of Federal Reserve System, 1928 Senate Investigation of Fitness of Eugene Meyer to be a Governor of the Federal Reserve Board, 1930 Senate Hearings on Thomas B. McCabe to be a Governor of the Federal Reserve System, 1948 House Committee Hearings on Extension of Public Debt, 1945 Federal Reserve Directors: A Study of Corporate and Banking Influence. Staff Report, Committee on Banking, Currency and Housing, House of Representatives, 94th Congress, 2d Session, August, 1976. The Federal Reserve System, Purposes and Functions, Board of Governors, 1963 A History of Monetary Crimes, Alexander Del Mar, the Del Mar Society, 1899 Fiat Money Inflation in France, Andrew Dickson White, Foundation for Economic Education, N.Y. 1959 The War on Gold, Antony C. Sutton, 76 Press, California, 1977 Wall Street and the Rise of Hitler, Antony C. Sutton, 76 Press, California, 1976 Collected Speeches of Louis T McFadden, Congressional Record The Truth About Rockefeller, E.M. Josephson, Chedney Press, N.Y. 1964 The Strange Death of Franklin D. Roosevelt, E.M. Josephson, Chedney Press, N.Y. 1948 Behind the Throne, Paul Emden, Hoddard Stoughton, London, 1934 The Money Power of Europe, Paul Emden, Hoddard Stoughton, London The Robber Barons, Mathew Josephson, Harcourt Brace, N.Y. 1934 The Rothschilds, Frederic Morton, Curtis Publishing Co., 1961 The Magnificent Rothschilds, Cecil Roth, Robert Hale Co., 1939 Pawns In The Game, William Guy Carr, (privately printed), 1956 Tearing Away the Veils, Francois Coty, Paris, 1940 Writers on English Monetary History, 1626-1730, London, 1896 The Federal Reserve System After Fifty Years, Committee on Banking and Currency, Jan., Feb. 1964 The Bankers’ Conspiracy, Arthur Kitson, 1933 Laws Of The United States Relating to Currency, Finance and Banking From 1789 to 1891, Charles F. Dunbar, Ginn & Co., Boston, 1893 Monetary Policy of Plenty Instead of Scarcity, Committee on Banking and Currency, 1937-1938 The Strangest Friendship In History, Woodrow Wilson and Col. House, George Sylvester Viereck, Liveright, N.Y. 1932 Federal Reserve Policy Making, G.L. Bach, Knapf, N.Y. 1950 Rulers of America, A Study of Finance Capital, Anna Rockester, International Publishers, N.Y. 1936 Banking in the United States Before the Civil War, National Monetary Commission, 1911 National Banking System, National Monetary Commission, 1911 The Federal Reserve System, Paul Warburg, Macmillan, N.Y. 1930 Roosevelt, Wilson and the Federal Reserve Law, Col. Elisha Garrison, Christopher Publishing House, Boston, 1931 Men Who Run America, Arthur D. Howden Smith, Bobbs Merrill, N.Y., 1935 Financial Giants of America, George E Redmond, Stratford, Boston, 1922 The Great Soviet Encyclopaedia, Macmillan, London, 1973 Encyclopaedia Britannica, 1979 Encyclopaedia Americana, 1982 Dope, Inc., Goldman, Steinberg et at, New Benjamin Franklin House Publishing Company, N.Y. 1978 Banking and Currency and the Money Trust, Charles A. Lindbergh, Sr. 1913 The Strange Career of Mr. Hoover Under Two Flags, John Hamill, William Faro, N.Y. 1931 The Federal Reserve System, H. Parker Willis, Ronald Co., 1923 A.B.C. of the Federal Reserve System, E.W. Kemmerer, Princeton Univ., 1919 Adventures in Constructive Finance, Carter Glass, Doubleday, N.Y. 1927 Banking Reform in the United States, Paul Warburg, Columbia Univ., 1914 U.S. Money vs. Corporation Currency, Alfred Crozier, Cleveland, 1912 Philip Dru, Administrator, E.M. House, B.W. Huebsch, N.Y. 1912 The Intimate Papers of Col. House, edited by Charles Seymour, 4 v. 1926-1928, Houghton Mifflin Co. The Great Conspiracy of the House of Morgan, H.W. Loucks, 1916 Capital City, McRae and Cairncross, Eyre Methuen, London, 1963 Aggression, Otto Lehmann-Russbeldt, Hutchinson, London, 1934 The Empire of High Finance, Victor Perlo, International Pub., 1957 Memoirs of Max Warburg, Berlin, 1936 Letters and Friendships of Sir Cecil Spring-Rice Tragedy and Hope, Carroll Quigley, Macmillan, N.Y. The Politics of Money, Brian Johnson, McGraw Hill, N.Y. 1970 A Primer on Money, House Banking and Currency Committee, 1964 Pierpont Morgan and Friends, The Anatomy of A Myth, George Wheeler, Prentice Hall, N.J., 1973 Pierpont Morgan, Herbert Satterleee, Macmillan, N.Y., 1940 Morgan the Magnificent, John K. Winkler, Vanguard, N.Y., 1930 Wilson, Arthur Link (5 vol.) Princeton University Press, Princeton, N.J. Historical Beginning… The Federal Reserve, Roger T Johnson, Federal Reserve Bank of Boston, 1977 (7 printings, 1977-1982, totaling 92,000 copies.) [It is noteworthy that this 64 page booklet makes no mention of Jekyll Island, Paul Warburg’s authorship, or source of promotion funds which resulted in enactment of the Federal Reserve Act on December 23, 1913.] The Federal Reserve and Our Manipulated Dollar, Martin A. Larson, Devin Adair Co., Old Greenwich, Conn., 1975 Chain Banking, Stockholder and Loan Links of 200 Largest Member Banks, House Banking and Currency Committee, Jan. 3, 1963 International Banking, Staff Report, Committee on Banking Currency and Housing, May 1976 Audit of the Federal Reserve System, Hearings Before the House Banking and Currency Committee, 1975.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 augustus 2006 om 01:55. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7195 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7196 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7197 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7198 | |
|
![]() Citaat:
De protocollen zijn geen zevertekstje, de erudite toon en ingewikkelde contructries , en de beschreven methoden, waarvan we er vandaag zien, veraderen iets meer. Men gebruikt woorden als Goyim in de tekst, maar men doet dit om de schuld op de joden af te schuiven. Het is duidelijk dat de Joden als volk niet met de protocollen te maken hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#7199 |
|
![]() Ja, dat is me duidelijk. Valt het je nou niet op dat je je wel erg vaak 'vergist'?
Okay Lex, een hypothetische stelling. Stel iemand, persoon A, post hier een bericht om ons allemaal te waarschuwen tegen agressieve wolven: Het gaat over een meisje in een rood jasje dat in opdracht van haar moeder haar zieke grootmoeder gaat bezoeken met een mandje met proviand. Die zieke grootmoeder woont in een huisje in het bos. Onderweg komt het meisje een wolf tegen die haar vraagt waar ze naartoe gaat, het meisje afleid en via een kortere en snellere weg bij de grootmoeder terechtkomt, zich voordoet als dat meisje en de grootmoeder oppeuzelt. Vervolgens neemt die wolf de plaats in van, en vermomd zich als, de grootmoeder teneinde door list en bedrog ook het meisje te kunnen opvreten. Gelukkig zijn zowel het meisje als haar grootmoeder gered door een alerte jager die de buik van de wolf opensnijdt waardoor beiden weer springlevend naar buiten kunnen en de booswicht doodt. Op dit bericht komen veel reacties van diverse mensen., o.a.: 1. Wat een ongeloofwaardig verhaal; 2. Wolven kunnen niet praten en zich niet vermommen; 3. Als iemand reeds is opgegeten kan hij niet meer springlevend uit de buik van een wolf komen; 4. Wolven zijn eigenlijk goedaardige dieren die niemand kwaad doen tenzij ze honger hebben of bedreigd worden.; 5. Check je bron. Dit is een sprookje van Grimm, Andersen en/of Perrault. Een sprookje is een verhaal, bedoeld om mensen een bepaalde moraal bij te brengen. Weet je trouwens dat mensen door dit soort sprookjes zo'n beeld hebben gekregen van wolven dat ze ze hebben geprobeerd uit te roeien? 6. Toen die wolf wist waar die grootmoeder woonde had hij niet beter gelijk dat meisje al kunnen opeten en daarna die grootmoeder. In plaats van dat gedoe met vermommen enzo? Antwoorden van Poster A: 1. Kom dan eens met bewijzen? 2. Ja, dat maken ze je wijs. Maar ik heb ook bronnen gevonden waarin een wolf spreekt tegen zeven geitjes en een andere waarin hij drie biggetjes toeschreeuwt; 3. Dat zeg jij. Het is toch gebeurd? Er zijn toch ook verhalen bekend van mensen die in een walvisbuik zaten en er weer levend uitgekomen zijn? Als ik mijn boek terugvind kan ik ze wel opnoemen maar uit mijn hoofd zeg ik: Een zekere Jonas en en een zekere Pinocchio. Waarom zou dat niet met wolven ook kunnen. Ben jij soms bioloog? Wil je me hierop pakken?; 4. Ik heb helemaal niets tegen wolven maar je kan toch niet ontkennen dat bepaalde wolven... Het zijn toch roofdieren? 5. Ha, daar ga je. Mijn bron is niet een van de drie namen die je noemde. (Wie zijn dat trouwens?) Ik heb hier een boek van M. de Gans waarin het staat en ik heb dezelfde informatie ook teruggevonden op de site 'Waargebeurde verhalen' van Anonymous Andy. Het is dus geen sprookje! En hoezo wil ik wolven uitroeien? Ik zei je al: Ik heb niets tegen wolven maar ze worden natuurlijk niet voor niets genoemd. 6. Ja, de reden daarvoor weet ik ook niet. Ik weet ook niet alles. Na nog wat reacties. Poster A: 1. Jij komt toch zelf met niks! Je stoma lekt! 2. Aha, dus dat zijn ook sprookjes volgens jou. Erg toevallig dan dat het allemaal sprookjes zijn. Je ziet toch dat er meer aan de hand is met bepaalde wolven... 3. Die wetenschappers zitten toch zelf mee in het complot? 4. Waarom komen ze dan in alle verhalen voor? En al eeuwenlang? Heb jij daar een verklaring voor? 5. Nogmaals: Ik heb niets tegen wolven. Ik ben geen anti-wolf! Dat poster B het zuiver noemt wil nog niet zeggen dat het klopt. Alles klopt, behalve de link met wolven. Het verhaal klopt, alleen gaat het om een jongen in een blauw ketelpak die een rijkswachter gaat bezoeken en onderweg wordt neergeslagen door een olifant. Die bron die je noemt ga ik niet lezen, doe eerst je huiswerk maar. Dat een verhaal van eeuwenoud toevallig gelijkenis vertoont met dit wil toch niet zeggen dat het niet waar is. Ik heb het niet van die Grimm of Andersen of zo die je noemt. Ik heb daar niets mee te maken. Mijn bronnen heb ik je genoemd. 6. Toch vreemd heh, van die wolf en dat meisje. Er zal toch wel iets inzitten. etcetera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Duizenden posts samengevat in één sprookje!