![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7241 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7242 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7243 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Het gaat hem erom waarom je het een NWO probleem noemt. En dat weet je (weer) al te goed.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 augustus 2006 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7244 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7245 |
|
![]() Proficiat, U bevestigt alweer ...
![]() |
#7246 |
|
![]() Brrrrrrrrrrr. Koud hier. Kan er geen lachje meer af jongens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7247 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7248 |
Banneling
|
![]() Dit wi8l ik nog even kwijt over de protocollen:
William Cooper zegt dit in zijn boek “Behold a pale Horse” waarin de protocollen staan: Author’s Note: This is an exact reprint of the original text. This has been written intentionally to deceive people. For clear understanding, the word “Zion” should be “Sion” Any reference to Jews should be replaced with the word “illuminati” And the word “goyim” shoould be replaced with the word “cattle” Behold a Pale Horse, blz 267 en hier wil ik het bij laten Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#7249 | |
Banneling
|
![]() voor 3,99(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!) euro
bij een zeer commerciele DVD CD en electronica gigant ,net gehaald. Citaat:
Nouuuuu. kom op non-believers, naar de winkel voor 3,99!!!!! Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 17 augustus 2006 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7250 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Slecht gemaakt, slecht gepresenteerd,... Niet moeilijk dat ze die voor €3.99- aanbieden. Ik moet zegggen dat in diezelfde genre documentaires Loose Change dan nog veel beter is.
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." Laatst gewijzigd door Monocle : 17 augustus 2006 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoewel slechte presentatie en zo jammer ja, maar klopt de inhoud een beetje? Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 17 augustus 2006 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7252 | |
Banneling
|
![]() Er wordt me wel eens gevraagd wat te doen aan de NWO.
Welnu, ten eerste vind ik educatie heel belangrijk, want wat je niet weet kan je wel degelijk deren! Maar dit is ook een manier. Het komt van John Rappaport en hij heeft het boek geschreven: ""The Secret Behind Secret Societies" Een van de conclusies die hij er uit trekt is dat een van de gezamenlijke doelen van de geheime genootschappen is het vernietigen van onze creativiteit. Welnu, als we dus onze creativiteit beter ontwikkelen (en ik heb het niet over vingerverven of zo), verhogen we onze macht en verminderen we de greep van deze genootschappen op ons leven. Nicely put: Citaat:
my two cents Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 17 augustus 2006 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7253 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik vond het nogal wat bij het haar gegrepen, er komen veel dingen terug die hier in de draden ter sprake kwamen/komen. Maar de Hyperkinetische manier van presenteren stoorde mij enorm. Ook het oeverloos herhalen van hetzelfde zinnetje (wel 20x na elkaar, en door gans de documentaire heen). Tevens werden de verschillende stellingen niet genoeg bewezen... ( ![]() Ik vond het een onafgewerkte, slechte docu.... Op het web zijn er dan betere te vinden, daarvoor niet meer of minder correct... De manier van brengen, onderzoeken, presenteren en editen doet er natuurlijk veel aan. In elk geval try to enjoy ![]()
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." Laatst gewijzigd door Monocle : 17 augustus 2006 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7254 |
Banneling
|
![]() ok ik ga hem vanmiddag bekijken dus U hoort nog van me
Maar uw commentaar is gewaardeerd. Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#7255 | ||||||||
Banneling
|
![]() Spychips: How Major Corporations and Government Plan to Track Your Every Move with RFID
Citaat:
![]() What critics are saying about "Spychips," the book: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.amazon.com/gp/product/1595550208/ review: Citaat:
Laatst gewijzigd door Pindar : 17 augustus 2006 om 12:24. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7256 | |
Banneling
|
![]() en dan effe voor de wetenschappers die beweren dat wetenschap wetenschappelijk is!
"ze' weten wel wie ik bedoel! ![]() ![]() ![]() Citaat:
Nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7257 | |
Banneling
|
![]() Nog een aanrader die aantoont waar wetenschap vandaan komt:
(wetenschap is een iluminatie-religie!) ![]() Citaat:
http://www.iuniverse.com/bookstore/b...=0-595-31164-4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pindar, je post weer de zever over gravitatie.
Vorig jaar is gebleken dat je niet in staat was daar zinnig dieper op in te gaan. Zal het deze keer wel lukken, of heb je genoeg aan lange copy-paste posts om propaganda te maken en is discussie iets waar je voor past? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7259 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7260 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zever? Zeker nog geen bladzijde van het genoemde gelezen? en discussieren? jawel hoor, maar ik ben niet zo gek om met jou, Firestone, of met Parcifal te discussieren. Het is al lang gebeleken hier dat jullie er geen eerlijke en faire discussie methoden op na houden, zie ook de post van styllo-ben: Citaat:
Dus succes maar ik doe niet mee met deze methodes en verwacht dan ook geen reactie meer van mij Beiden staan op mijn negeer, dus dan weet je dat en bespaar je de moeite. Dag. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 17 augustus 2006 om 13:14. |
||
![]() |
![]() |