![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7301 |
Burger
|
![]() RTL Boulevard item over de duistere rol van de Rothschilds in de moderne geschiedenis.
-Financiering van Hitler -Oprichting van de staat Israël ( WO3? ) klik
![]() |
#7302 | ||||||
Banneling
|
![]() Heb gisteren een film gehaald bij de DVD-o'theek.
![]() En ik heb me werkelijk bescheurd!!! hij heet: DC 9/11: Time of Crisis ![]() Plot: Citaat:
Had beter kunnen heten "Piece of shit!" Maar...de acteurs zijn werkelijk geweldig uitgekozen, en lijken bijna sprekend op de mensen die ze spelen. Zou me eerlijk gezegd niets verbazen als het klonen waren (Ja, dat is allang mogelijk, van Saddam liepen/lopen er ongeveer 10 van rond) Maar het is een grote propaganda film. Commentaren: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 12:58. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7303 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor de geinteresseerden: HIER kan je hem zien (zij het wel in minder kwaliteit)
![]() |
![]() |
#7304 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind de info er in overduidelijk en die moeten wat mij betreft zo veel mogelijk mensen zien. Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 13:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7305 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7306 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De potjes vaseline die in een toestel van de Amerikaanse luchtvaartmaatschappij United Airlines werden ontdekt Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 18 augustus 2006 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7307 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan vond ik Loose Change (2) stukken beter. Vlotter ge-edit (of hoe schrijven wat dat nu ook weer ![]() Misschien daarom dat VRT Loose Change 2 programmeert op canvas maandag a.s.
![]() |
![]() |
#7308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu goed, bij bepaalde mensen zal je zeker succes oogsten met "nuff said", "my two cent", "kutkammer" en andere gelijkaardige diepzinnigheden. Bij anderen (of dezelfden) ga je succes oogsten met jouw protocollen en andere gelijkaardige verhalen over de Joodse Dutroux. Maar argumenten, wat degelijke bronnen voor jouw beweringen, wat minder verzinsels, dat zou pas leuk zijn, Pindar. Al een bron voor het "Begin citaat" gevonden? ![]()
![]() |
![]() |
#7309 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7310 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 13:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7311 |
Minister-President
|
![]() Speciaal voor u , Loose Change 2, met nederlandse ondertiteling
![]() |
#7312 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
thank you! Kan hem helaas niet hier bekijken waar ik nu ben, maar ik hou hem vast! ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7313 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die film is belachelijk; met geluideffecten die op niks trekken met de bedoeling te intimideren, interviews met mensen die het intelect hebben van een mier, belachelijke vergelijkingen met de geschiedenis,... Jullie paranoia mogen jullie houden; je gaat er nog aan ten onder gaan zo denken kan niet gezond zijn voor je. Natuurlijk heeft deze film niet veel interesse gehad. 9/11 was een "inside-job" zoals in deze film wordt gezegt:"wie heeft er dan de vliegtuigen gekaapt?Wie was bereid zijn leven te geven voor een zaak die 99,9% van de wereldbevolking niet kennen? Extremisme zal je nooit vinden in landen (of streken) waar geen armoede,miserie,geweld,... is. En alleen een extremist geeft zijn leven voor een bepaalde zaak (definitie woord extremist). Olie zal wel ergens in het conflict een reden zijn maar dat is zeker niet de belangerijkste reden. Nooit gedacht dat jullie reïncarnatie van de duivel misschien wel ook goeie zaken heeft gedaan door bvb. Irak te BEVRIJDEN?? Nooit gedacht dat dit ![]() geen hersenspinsel is om jou aan het moorden te brengen of om jou te laten oorlogvoeren met een niet bestaande terreurgroep? Past het dan niet in jullie systeem dat zeer misschien de aanslagen in Mumbay, zuid-thailand, Irak, Israël, Australië,... mischien wel één bepaalde gelijkheid hebben? Is het zo moeilijk te aanvaarden dat we leven in een samenleving die GOED is? Nooit gedacht dat het niet een bush is die je mag vergelijken met een Hitler maar wel personen als Saddam Hoesein, Stalin, Pol Pot,... En nog andere mensen die u willen aanzetten om "het slechte" te zien in een staat die ons, niet te vergeten, uit de stront is komen halen 70 jaar terug? Wat moeten jullie hebben van bewijs opdat je zou inzien dat het gevaar niet aan de andere kant van de oceaan is maar wel aan de andere kant van de zee? Nicolas Berg niet genoeg?(of was dat ook gedaan door andere Amerikanen in arabische costuums die arabisch spraken?) Of moeten we eerst één zien die zich laat ontploffen voor ons voor je echt geloofd in het woord "terreur" en "extremisme"? Op dat ogenblik zal het te laat zijn hoor... Nu ja ik vind deze topic belachelijk; we zitten in een een VRIJ LAND jullie doen ermee wat jullie willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7314 | |||||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 13:55. |
|||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7315 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7316 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hmmm kun je me uitleggen waarom ik 'ziek' ben? En zijn de anderen hier die dit ook denken dan ook 'ziek"? Ik snap best dat het schrikken is, dat was het voor mij ook. Maar sommigen zijn er nog niet aan toe en anderen moeten er naar toe groeien. Neem je tijd. "We' willen niemand schade toebrengen, we willen mensen waarschuwen voor de waanzin waar we inzitten en waar we naar toe gaan Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7317 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#7318 | |