![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7321 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We worden leugens verkocht, is simpel, maar voor sommigen moeilijk te geloven.
![]() |
![]() |
![]() |
#7322 | |
|
![]() Citaat:
Iedereen die zo radicaal in één "evil" (de duivel op aarde) gelooft met jou...ja die is ziek! ps:http://nl.wikipedia.org/wiki/CIA En kijk nog eens in je geschiedenisboeken naar DATA! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7323 | |
|
![]() Citaat:
Weet je wat Hitler zijn mensen heeft doen geloven:"dat er een perfect ras was...mensen zonder fouten. En dat er één ras was die helemaal niet deugt." wat jij mij probeert wijs te maken is:"dat er een bepaalde groep mensen niet deugt (met winkelwankel bewijs matteriaal dat drie kwart gebaseerd is op menselijke fantasie) en een bepaalde groep mensen perfect is (want zij hebben die andere groep helemaal door)." Antwoord m'n vragen in m'n eerste oplossing eerst i.p.v. hier in het midden te komen opduiken. (ik hoop dat ik niet te aggressief klinkt niet m'n bedoeling) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij wijst op de talrijke leugens, inconsistenties, negeren van storende feiten, platte propaganda in Loose Change. (Geen wonder dat jij en Pindar deze film goed vinden!) Hij denkt dat Loose Change een desinformatie tool is, bedoeld om "goede argumenten" te discrediteren door ze samen met flagrant valse argumenten te brengen.
![]() |
![]() |
#7325 | |
|
![]() Citaat:
Dat we die leugens vaak niet kunnen zien en opnemen is ook zeker waar! Dat er achter elke gebeurtenis (meestal slecht in jullie voorbeelden) een menselijk brein zit. Ik heb een vraag: "hoe zit het met china in jullie NWO?(waar past die in?)" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7326 | |
|
![]() Citaat:
En dat er mensen zijn die het doorhebben, dat ligt niet aan die die het doorhebben, maar aan die die het niet doorhebben. Waarmee ik niet wil zeggen dat die die het niet doorhebben dom zijn hé. De meesten hebben er gewoon nog niet van gehoord. In feite zou je eens er een tijdje moeten over lezen en dan pas je oordeel vellen.
Laatst gewijzigd door exodus : 18 augustus 2006 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7327 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
om de derde wereld oorlog te starten: Citaat:
en voor Largo ter overdenking, en neem gerust je tijd: Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 14:45. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7328 | |
|
![]() Citaat:
Zeggen dat loose change desinformatie is, slaat volgens mij op niets. Loose change is niet de enige die bepaalde argumenten aanhaalt, en pleit voor inside job. Mensen kunnen zelf nog hun eigen onderscheidingsvermogen vertrouwen. Net alsof de mensen misleidt zullen zijn. De echte desinformatie en propaganda zijn de debunk-blaadjes zoals in popular mechanics.
![]() |
![]() |
![]() |
#7329 | |||||||||
Banneling
|
![]() paar citaten voor Largo, en kauw er op je gemakje op los;
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
my two cents Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 14:42. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7330 | |
|
![]() Citaat:
Ik verafschuw al deze literatuur omdat het een disrespect toont tegenover personen, families en delen van bevolkingen in Amerika en omdat het altijd gratise kritiek is (ik zeg altijd kritiek is gemakkelijk opbouw is moeilijk). Wel heb ik er van vele kanten al van gehoord (over de bochten in de familie Bush, de olieoorlogen ondergronds, de machtsverhoudingen, het gefoefel met de verkiezingen,...alles) maar het is en blijft in mijn ogen ZEVER. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7331 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7332 | |
|
![]() Citaat:
Ik zal m'n tijd nemen wees gerust...lol Dat bewijs dat je nooit naar China bent geweest! China zal nooit of te nooit nog naar een andere natie z'n pijpen dansen! China bezit nu bijna de helft van de wereld rijkdom, china bezit het grootste leger van de wereld,...Amerika mag vrezen voor China en niet omgekeerd en dat weten ze ook. Dat er nog een WO3 ooit gaat ontstaan dat is zeker; dat we er middenin gaan zitten zou ik minder zeker van zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerlijk gezegd vind ik dat jij erg bang op 'onze' info reageert (wat mag want het is idd nogal wat) en hou je je nu vast aan de opm. van Flinsteen. Maar...heb je een en ander al zelf onderzocht? Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7334 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 14:53. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Lees de ARGUMENTEN die in de kritiek staan en weerleg ze. Loose change staat vol aantoonbare leugens. Ach ja, dat is voor jou niet belangrijk, was het even vergeten. Als de propaganda maar in de juiste richting wijst is voor jullie alles OK, tot aan de protocollen en de racistische vooroordelen toe. Nogmaals excuses dat ik steeds probeer terug te komen op inhoud. Echt dom van mij in een NWO-draad. Maar even tussendoor, al degelijke bronnen gevonden voor de "citaten"? Damn, nu doe ik het weer. Bronnen zijn voor believers niet belangrijk, als de verdachtmaking maar in de juiste richting wijst. ![]()
![]() |
![]() |
#7336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld, wat dacht je eens van een bron van jou "Begin citaat"? Dat zou eens iets anders zijn, hé, Pindar?
![]() |
![]() |
#7337 | ||||||||||||
Banneling
|
![]() Speciaal voor Largo (nog) een paar citaten:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En zo kan ik nog wel even doorgaan Pin d'Ar |
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7338 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind dat men toch altijd eens eerst de feiten moet checken vooraleer het allemaal af te doen als zever. Want dat is tenslotte een impulsieve reactie.
![]() |
![]() |
![]() |
#7339 |
Banneling
|
![]() Ik vind het niet leuk om tegen je te zeggen, maar je zegt dat je leunt op
de wetenschap, tegelijkertijd trek je al je oordeel voordat je het onderzocht hebt, wat dus volgens mij weer niet wetenschappelijk is. Kan je me dat uitleggen welke van de twee het nu is? Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7340 | |
|
![]() Citaat:
[FONT=Verdana]-[/FONT][FONT=Verdana]Een uitspraak die zelf ik had kunnen zeggen. -Een waarheid als een klok. Een soldaat is staatbezit; zoals jij een kast hebt of een huis… -Een derde rangsschrijver…lol -Ik zeg het tegenovergestelde niet! -[/FONT][FONT=Verdana]Als er één soort mensen die ik belachelijk vind is het wel de filosofen (get a job). -Een zeer intelligent persoon maar zijn uitspraak was zeker niet wat jij ervan maakt. [/FONT]Animals are such agreeable friends - they ask no questions, they pass no criticisms. (zelfde schrijver) -[FONT=Verdana]Hoe jij alles naar je hand draait is lachwekkend [/FONT]Every generation imagines itself to be more intelligent than the one that went before it, and wiser than the one that comes after it. (zelfde schrijver) -[FONT=Verdana]And again een filosoof. (ik kan duizenden zinnen vinden van andere ooooh zo intelligente filosofen die tegenovergestelden geven) -En iemand die uw propaganda leest?[/FONT][FONT=Verdana] [/FONT]Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule. Friedrich Nietzsche To predict the behavior of ordinary people in advance, you only have to assume that they will always try to escape a disagreeable situation with the smallest possible expenditure of intelligence. Friedrich Nietzsche Wat wou je aantonen met je zinnen? Ze hebben me niks bijgebracht! |
|
![]() |
![]() |