Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 augustus 2006, 14:11   #7321
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Je bent ziek! En ja akkoord m'n gedachten zijn vergiftigd door de publieke opinie en ja ik kijk televisie; maar jij gaat er zwaar over, echt ziekelijk.

Pas maar op dat ze u niet komen halen met alles wat jij "weet"...
Er zijn hier zeker een tiental mensen die overtuigd zijn van de NWO. En die zijn niet ziek hoor,n maar hebben naar de feiten gekeken.

We worden leugens verkocht, is simpel, maar voor sommigen moeilijk te geloven.
Oud 18 augustus 2006, 14:12   #7322
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Hmmm kun je me uitleggen waarom ik 'ziek' ben?
En zijn de anderen hier die dit ook denken dan ook 'ziek"?

Ik snap best dat het schrikken is, dat was het voor mij ook.
Maar sommigen zijn er nog niet aan toe en anderen moeten er naar toe
groeien. Neem je tijd.

"We' willen niemand schade toebrengen, we willen mensen waarschuwen voor de waanzin waar we inzitten en waar we naar toe gaan

Pin d'Ar
Haha, kijk niet zo belachelijk naar de toekomst. Kijk wat er gaat gebeuren; ik ga leven tot 80 jaar ik ga sterven en de wormen gaan mij opeten! (behalve als de wereld vergaat voor dat maar die kans (en ik steun enkel op wetenschap) zit er nog niet direct in).

Iedereen die zo radicaal in één "evil" (de duivel op aarde) gelooft met jou...ja die is ziek!

ps:http://nl.wikipedia.org/wiki/CIA En kijk nog eens in je geschiedenisboeken naar DATA!
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 14:21   #7323
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
We worden gemanipuleerd door een kleine elite. De vijanden die zij zich aan ons willen opdringen zijn niet onze echte vijanden. Onze echte vijanden zijn diegene aan de top die ons willen controleren op gelijk welke mogelijke manier. Een van die manieren is een fake vijandsbeeld creeëren, en inside jobs doen om het publiek te sturen in de gewenste richting en redenen te hebben om ten oorlog te trekken.
Heb je je schuilkelder al gegraven? Want pas op het hele systeem gaat toch wel binnenkort ineenstuiken.

Weet je wat Hitler zijn mensen heeft doen geloven:"dat er een perfect ras was...mensen zonder fouten. En dat er één ras was die helemaal niet deugt."
wat jij mij probeert wijs te maken is:"dat er een bepaalde groep mensen niet deugt (met winkelwankel bewijs matteriaal dat drie kwart gebaseerd is op menselijke fantasie) en een bepaalde groep mensen perfect is (want zij hebben die andere groep helemaal door)."

Antwoord m'n vragen in m'n eerste oplossing eerst i.p.v. hier in het midden te komen opduiken.

(ik hoop dat ik niet te aggressief klinkt niet m'n bedoeling)
Oud 18 augustus 2006, 14:22   #7324
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Thx! Dit was wat er nodig was, nederlandstalige ondertiteling voor een goeie 9/11 film. Vele mensen zijn niet echt gemotiveerd omdat ze niet zo goed engels kunnen.
Hier een interessante analyse van Loose Change door super-believer Michael B. Green.

Hij wijst op de talrijke leugens, inconsistenties, negeren van storende feiten, platte propaganda in Loose Change.
(Geen wonder dat jij en Pindar deze film goed vinden!)

Hij denkt dat Loose Change een desinformatie tool is, bedoeld om "goede argumenten" te discrediteren door ze samen met flagrant valse argumenten te brengen.
Oud 18 augustus 2006, 14:25   #7325
largo_w

Standaard

Citaat:
We worden leugens verkocht, is simpel, maar voor sommigen moeilijk te geloven.
Dat er ons leugens worden verkocht; dat is zeker!
Dat we die leugens vaak niet kunnen zien en opnemen is ook zeker waar!
Dat er achter elke gebeurtenis (meestal slecht in jullie voorbeelden) een menselijk brein zit.
Ik heb een vraag: "hoe zit het met china in jullie NWO?(waar past die in?)"
Oud 18 augustus 2006, 14:25   #7326
exodus

Standaard

Citaat:
H
wat jij mij probeert wijs te maken is:"dat er een bepaalde groep mensen niet deugt (met winkelwankel bewijs matteriaal dat drie kwart gebaseerd is op menselijke fantasie) en een bepaalde groep mensen perfect is (want zij hebben die andere groep helemaal door)."
Tja, dat bepaalde mensen niet deugen , dat is toch zo. Seriemoordenaars deugen toch ook niet? Ik viseer geen etnische groep of ras. Sommige mensen zijn nu eenmaal belust op geld en macht en ontzien niets of niemand.

En dat er mensen zijn die het doorhebben, dat ligt niet aan die die het doorhebben, maar aan die die het niet doorhebben. Waarmee ik niet wil zeggen dat die die het niet doorhebben dom zijn hé. De meesten hebben er gewoon nog niet van gehoord.

In feite zou je eens er een tijdje moeten over lezen en dan pas je oordeel vellen.

Laatst gewijzigd door exodus : 18 augustus 2006 om 14:26.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 14:28   #7327
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat er ons leugens worden verkocht; dat is zeker!
Dat we die leugens vaak niet kunnen zien en opnemen is ook zeker waar!
Dat er achter elke gebeurtenis (meestal slecht in jullie voorbeelden) een menselijk brein zit.
Ik heb een vraag: "hoe zit het met china in jullie NWO?(waar past die in?)"
China zal waarschijnlijk gebruikt worden in een conflict met de USA
om de derde wereld oorlog te starten:

Citaat:
“.... the plan is to engineer events, real and staged, that will create enormous fear in the countdown years to 2012. This includes a plan to start a third world war, either by stimulating the Muslim world into a 'Holy War' against the West, or by using the Chinese to cause global conflict. Maybe both.”

David Icke (The Biggest Secret, 1998)

en voor Largo ter overdenking, en neem gerust je tijd:

Citaat:
“For you to believe that there is no major world conspiracy which involves a small number of people manipulating humanity through a hierarchical structure of control toward a New World Order, shows you have, in actual fact, not looked genuinely into the abundance of well-researched information on world conspiracy to see if there is one!”

David Icke

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 14:45.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 14:31   #7328
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Hier een interessante analyse van Loose Change door super-believer Michael B. Green.

Hij wijst op de talrijke leugens, inconsistenties, negeren van storende feiten, platte propaganda in Loose Change.
(Geen wonder dat jij en Pindar deze film goed vinden!)

Hij denkt dat Loose Change een desinformatie tool is, bedoeld om "goede argumenten" te discrediteren door ze samen met flagrant valse argumenten te brengen.
Wat is jou bedoeling toch? Je gaat nu al andere believers citeren die loose change niets vinden. Ik heb loose change al bekeken en vind het een goeie film, die pertinente vragen stelt.

Zeggen dat loose change desinformatie is, slaat volgens mij op niets. Loose change is niet de enige die bepaalde argumenten aanhaalt, en pleit voor inside job. Mensen kunnen zelf nog hun eigen onderscheidingsvermogen vertrouwen. Net alsof de mensen misleidt zullen zijn. De echte desinformatie en propaganda zijn de debunk-blaadjes zoals in popular mechanics.
Oud 18 augustus 2006, 14:35   #7329
Pindar
Banneling

Standaard

paar citaten voor Largo, en kauw er op je gemakje op los;

Citaat:

“Sarah, if the American people had ever known the truth about what we Bushes have done to this nation, we would be chased down in the streets and lynched.”

— George Bush Senior (interview with Sarah McClendon, December 1992)

Citaat:
“Military men are just dumb stupid animals to be used as pawns in foreign policy.”

— Henry Kissinger
Citaat:
“Assemble a mob of men and women previously conditioned by a daily reading of the newspapers; treat them to amplified band music, bright lights...and in next to no time you can reduce them to a state of almost mindless subhumanity. Never before have so few been in a position to make fools, maniacs, or criminals of so many.”

— Aldous Huxley (The Devils of Loudon)

Citaat:
“Condemnation without investigation is the highest form of ignorance”

Albert Einstein
Citaat:
“No one will enter the New World Order unless he or she will make a pledge to worship Lucifer. No one will enter the New Age unless he will take a Luciferian Initiation.”

David Spangler (Director of Planetary Initiative, United Nations)

Citaat:
“Only those who risk going too far can possibly find out how far they can go.”

T.S. Elliot

Citaat:
“If liberty means anything at all, it means the right to tell people what they do not want to hear.”

George Orwell, 1945
Citaat:
“The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.v
Edmund Burke
Citaat:

“The man who reads nothing at all is better educated than the man who reads nothing but newspapers.”

Thomas Jefferson

my two cents

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 14:42.
Oud 18 augustus 2006, 14:37   #7330
largo_w

Standaard

Citaat:
Tja, dat bepaalde mensen niet deugen , dat is toch zo. Seriemoordenaars deugen toch ook niet? Ik viseer geen etnische groep of ras. Sommige mensen zijn nu eenmaal belust op geld en macht en ontzien niets of niemand.

En dat er mensen zijn die het doorhebben, dat ligt niet aan die die het doorhebben, maar aan die die het niet doorhebben. Waarmee ik niet wil zeggen dat die die het niet doorhebben dom zijn hé. De meesten hebben er gewoon nog niet van gehoord.

In feite zou je eens er een tijdje moeten over lezen en dan pas je oordeel vellen.
Inderdaad, eerlijk heb ik er nog niets over gelezen of gezien; wel al gehoord. Maar het feit dat ik er niet wil over lezen is omdat ik het zever vind; met literatuur kan je alles je kan iemand met zoveel bochten en stukken dingen wijsmaken zonder zelf valse argumenten te gebruiken (da vinci en bernini al gelezen?).

Ik verafschuw al deze literatuur omdat het een disrespect toont tegenover personen, families en delen van bevolkingen in Amerika en omdat het altijd gratise kritiek is (ik zeg altijd kritiek is gemakkelijk opbouw is moeilijk).

Wel heb ik er van vele kanten al van gehoord (over de bochten in de familie Bush, de olieoorlogen ondergronds, de machtsverhoudingen, het gefoefel met de verkiezingen,...alles) maar het is en blijft in mijn ogen ZEVER.
Oud 18 augustus 2006, 14:40   #7331
largo_w

Standaard

Citaat:
Wat is jou bedoeling toch? Je gaat nu al andere believers citeren die loose change niets vinden. Ik heb loose change al bekeken en vind het een goeie film, die pertinente vragen stelt.

Zeggen dat loose change desinformatie is, slaat volgens mij op niets. Loose change is niet de enige die bepaalde argumenten aanhaalt, en pleit voor inside job. Mensen kunnen zelf nog hun eigen onderscheidingsvermogen vertrouwen. Net alsof de mensen misleidt zullen zijn. De echte desinformatie en propaganda zijn de debunk-blaadjes zoals in popular mechanics.
Niet boos worden, dit is een weerlegging van alles waarin je gelooft (noot: met geloof bedoel ik, fanatiek bijna verafgoden!); ben je er bang van?
Oud 18 augustus 2006, 14:46   #7332
largo_w

Standaard

Citaat:
China zal waarschijnlijk gebruikt worden in een conflict met de USA
om de derde wereld oorlog te starten:

en voor Largo ter overdenking, en neem gerust je tijd:

Pin d'Ar
Je siteert uit boeken die je bijna heilig vind; zie wat dit heeft opgeleverd in de middeleeuwen in onze contrijen, in elk communistisch regime, in de islamwereld (al geloof je deze niet),...

Ik zal m'n tijd nemen wees gerust...lol

Dat bewijs dat je nooit naar China bent geweest! China zal nooit of te nooit nog naar een andere natie z'n pijpen dansen! China bezit nu bijna de helft van de wereld rijkdom, china bezit het grootste leger van de wereld,...Amerika mag vrezen voor China en niet omgekeerd en dat weten ze ook.

Dat er nog een WO3 ooit gaat ontstaan dat is zeker; dat we er middenin gaan zitten zou ik minder zeker van zijn.
Oud 18 augustus 2006, 14:47   #7333
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet boos worden, dit is een weerlegging van alles waarin je gelooft (noot: met geloof bedoel ik, fanatiek bijna verafgoden!); ben je er bang van?

Eerlijk gezegd vind ik dat jij erg bang op 'onze' info reageert
(wat mag want het is idd nogal wat) en hou je je
nu vast aan de opm. van Flinsteen. Maar...heb je een en ander al zelf onderzocht?

Pin d'Ar
Oud 18 augustus 2006, 14:51   #7334
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Je siteert uit boeken die je bijna heilig vind; zie wat dit heeft opgeleverd in de middeleeuwen in onze contrijen, in elk communistisch regime, in de islamwereld (al geloof je deze niet),...

?????

Ik zal m'n tijd nemen wees gerust...lol

Citaat:
Prima, het is namelijk nogal wat om te verteren. Ik ben er nu 5 jaar mee bezig en in het begin ''geloofde ik het ook niet. Maar ik vond het niet fair om het dan niet te onderzoeken. Echter, het bleek nog veel erger te zijn dan ik dacht
Citaat:
Dat bewijs dat je nooit naar China bent geweest! China zal nooit of te nooit nog naar een andere natie z'n pijpen dansen! China bezit nu bijna de helft van de wereld rijkdom, china bezit het grootste leger van de wereld,...Amerika mag vrezen voor China en niet omgekeerd en dat weten ze ook.
Citaat:

We zullen zien. Er schijnen al veel chinese soldaten klaar te staan in de USA.
En nee, ik ben nooit in China geweest. so?
Citaat:
Dat er nog een WO3 ooit gaat ontstaan dat is zeker; dat we er middenin gaan zitten zou ik minder zeker van zijn.
Citaat:
Als we niks doen zeer zeker. Het staat nl op de agenda.
Is mooie opstap naar de fascistische wereldregering.

Maar ik zou zeggen, begin eens te onderzoeken of het klopt wat we
zeggen
Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 14:53.
Oud 18 augustus 2006, 14:54   #7335
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Lees de ARGUMENTEN die in de kritiek staan en weerleg ze.
Loose change staat vol aantoonbare leugens.
Ach ja, dat is voor jou niet belangrijk, was het even vergeten.

Als de propaganda maar in de juiste richting wijst is voor jullie alles OK, tot aan de protocollen en de racistische vooroordelen toe.

Nogmaals excuses dat ik steeds probeer terug te komen op inhoud.
Echt dom van mij in een NWO-draad.

Maar even tussendoor, al degelijke bronnen gevonden voor de "citaten"?
Damn, nu doe ik het weer. Bronnen zijn voor believers niet belangrijk, als de verdachtmaking maar in de juiste richting wijst.
Oud 18 augustus 2006, 14:57   #7336
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
en hou je je
nu vast aan de opm. van Flinsteen. Maar...heb je een en ander al zelf onderzocht?
Kan jij iets meer doen dat CTRL-C/CTRL-V indrukken, "nuff said" en "my two cent" typen, en redelijk zwakke vervormingen van nicknames typen?

Bijvoorbeeld, wat dacht je eens van een bron van jou "Begin citaat"? Dat zou eens iets anders zijn, hé, Pindar?
Oud 18 augustus 2006, 15:00   #7337
Pindar
Banneling

Standaard

Speciaal voor Largo (nog) een paar citaten:

Citaat:
"The world is governed by very different personages from what is imagined by those who are not
behind the scenes." --Prime Minister Benjamin Disraeli of England, in 1844.
Citaat:
"Some of the biggest men in the United States, in the field of commerce and manufacture, are afraid of something. They know that there is a power somewhere so organized, so subtle, so watchful, so interlocked, so complete, so pervasive, that they had better not speak above their breath when they speak in condemnation of it." - Woodrow Wilson
Citaat:
"[The New World Order] cannot happen without U.S. participation, as we are the most
significant single component. Yes, there will be a New World Order, and it will force the United
States to change it's perceptions." -- Henry Kissenger, World Affairs Council Press Conference,
Regent Beverly Wilshire Hotel , April 19th 1994

Citaat:
"We shall have World Government, whether or not we like it. The only question is whether
World Government will be achieved by conquest or consent." -- Statement made before the
United States Senate on Feb. 7, 1950 by James Paul Warburg ("Angel" to and active in the
United World Federalists), son of Paul Moritz Warburg, nephew of Felix Warburg and of Jacob
Schiff, both of Kuhn, Loeb & Co. which poured millions into the Russian Revolution through
James' brother Max, banker to the German government - See the Siss?on Report

Citaat:
"All of us will ultimately be judged on the effort we have contributed to building a NEW WORLD ORDER."--Robert Kennedy, former U.S. Attorney-General, 1967.
Citaat:
"The real menace of our Republic is the invisible government which like a giant octopus sprawls
its slimy legs over our cities, states and nation."-- Mayor (1918-1925) John F. Hylan of New York.
Largo, deze gaat over de media. IK zeg het niet! David Rockefeller zegt het!!

Citaat:
"We are grateful to the Washington Post, the New York Times, Time magazine and other great
publications whose directors have attended our meetings and respected the promises of discretion
for almost forty years. It would have been impossible for us to develop our plan for the world if
we had been subject to the bright lights of publicity during those years. But, the world is now more
sophisticated and prepared to march towards a world-government. The supranational sovereignty
of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the National autodetermination
practiced in past centuries"--David Rockefeller in an address to a Trilateral Commission meeting
in June of 1991
Citaat:
"I believe that if the people of this nation fully understood what Congress has done to them over the last 49 years, they would move on Washington; they would not wait for an election....It adds up
to a preconceived plan to destroy the economic and social independence of the United States!"
--George W. Malone, U.S. Senator (Nevada), speaking before Congress in1957.

Citaat:
"The invisible Money Power is working to control and enslave mankind. It financed
Communism, Fascism, Marxism, Zionism, Socialism. All of these are directed to making the United
States a member of a World Government ..." -- AMERICAN MERCURY MAGAZINE, December 1957, pg. 92.

Citaat:
"If totalitarianism wins this conflict, the world will be ruled by tyrants, and individuals will be slaves. If
democracy wins, the nations of the earth will be united in a commonwealth of free peoples, and
individuals, wherever found, will be the sovereign units of the new world order." -- The Declaration of the
Federation of the World, produced by the Congress on World Federation, adopted by the Legislatures of
North Carolina (1941), New Jersey (1942), Pennsylvania (1943), and possibly other states.

Citaat:
"We can see beyond the present shadows of war in the Middle East to a new world order where the
strong work together to deter and stop aggression. This was precisely Franklin Roosevelt's and Winston
Churchill's vision for peace for the post-war period." -- Richard Gephardt, in the Wall Street Journal
(September 1990)
Citaat:
"We are not going to achieve a new world order without paying for it in blood as well as in words and
money." -- Arthur Schlesinger, Jr., in Foreign Affairs (July/August 1995)

En zo kan ik nog wel even doorgaan

Pin d'Ar
Oud 18 augustus 2006, 15:09   #7338
exodus

Standaard

Citaat:
Inderdaad, eerlijk heb ik er nog niets over gelezen of gezien; wel al gehoord. Maar het feit dat ik er niet wil over lezen is omdat ik het zever vind; met literatuur kan je alles je kan iemand met zoveel bochten en stukken dingen wijsmaken zonder zelf valse argumenten te gebruiken (da vinci en bernini al gelezen?).

Ik verafschuw al deze literatuur omdat het een disrespect toont tegenover personen, families en delen van bevolkingen in Amerika en omdat het altijd gratise kritiek is (ik zeg altijd kritiek is gemakkelijk opbouw is moeilijk).

Wel heb ik er van vele kanten al van gehoord (over de bochten in de familie Bush, de olieoorlogen ondergronds, de machtsverhoudingen, het gefoefel met de verkiezingen,...alles) maar het is en blijft in mijn ogen ZEVER.
Tja, als je het al op voorhand afschiet als zever zonder naar de argumenten te luisteren, dan moet je hier ook niet komen je mening verkondigen. Je vindt het zever, ok, dat weten we dan.

Ik vind dat men toch altijd eens eerst de feiten moet checken vooraleer het allemaal af te doen als zever. Want dat is tenslotte een impulsieve reactie.
Oud 18 augustus 2006, 15:14   #7339
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
(en ik steun enkel op wetenschap)
Ik vind het niet leuk om tegen je te zeggen, maar je zegt dat je leunt op
de wetenschap, tegelijkertijd trek je al je oordeel voordat je het onderzocht hebt, wat dus volgens mij weer niet wetenschappelijk is.
Kan je me dat uitleggen welke van de twee het nu is?

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 15:15.
Oud 18 augustus 2006, 15:17   #7340
largo_w

Standaard

Citaat:
paar citaten voor Largo, en kauw er op je gemakje op los;
my two cents

Pin d'Ar

[FONT=Verdana]-[/FONT][FONT=Verdana]Een uitspraak die zelf ik had kunnen zeggen.
-Een waarheid als een klok. Een soldaat is staatbezit; zoals jij een kast hebt of een huis…
-Een derde rangsschrijver…lol
-Ik zeg het tegenovergestelde niet!
-
[/FONT]
[FONT=Verdana]Als er één soort mensen die ik belachelijk vind is het wel de filosofen (get a job).
-Een zeer intelligent persoon maar zijn uitspraak was zeker niet wat jij ervan maakt.
[/FONT]
Animals are such agreeable friends - they ask no questions, they pass no criticisms. (zelfde schrijver)
-
[FONT=Verdana]Hoe jij alles naar je hand draait is lachwekkend
[/FONT]
Every generation imagines itself to be more intelligent than the one that went before it, and wiser than the one that comes after it. (zelfde schrijver)
-
[FONT=Verdana]And again een filosoof. (ik kan duizenden zinnen vinden van andere ooooh zo intelligente filosofen die tegenovergestelden geven)
-En iemand die uw propaganda leest?
[/FONT]
[FONT=Verdana]

[/FONT]
Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.
Friedrich Nietzsche

To predict the behavior of ordinary people in advance, you only have to assume that they will always try to escape a disagreeable situation with the smallest possible expenditure of intelligence.
Friedrich Nietzsche

Wat wou je aantonen met je zinnen? Ze hebben me niks bijgebracht!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be