![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7501 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7502 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het schijnt weer langs geen kanten te kloppen. Pindar heeft weer een fantastisch accurate bron gevonden! ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 21 augustus 2006 om 14:45. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7503 | |
Banneling
|
![]() Maar goed ik wil dit ook niet onthouden voor de volledigheid:
Citaat:
Voorwoord uit the 16 saviors, christianity before christianity, Kersey Graves. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 21 augustus 2006 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7504 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pindar kleine noot op het ogenblik dat je zoveel te zeggen hebt (allemaal schoon zelf opgeschreven) geef mij gewoon direct deze
http://www.newagepointofinfinity.com/NAU/16saviors.htm site! Trouwens wat die schrijvers betreft niemand zal ooit schrijven over een joods boerke(/rebel) dat zich de messias voelde...wat is dat nu voor een domme lijst (trouwens daar zitten romeinen uit rome tussen en zo...wat een stieren kak...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7505 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() see ya Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 21 augustus 2006 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7506 | |
|
![]() Citaat:
Uw eerste schrijver leefde NA jezus Christus en in zijn boek staat WEL iets over christus (maar dat is hoogstwaarschijnlijk toegevoegd in de tijd van constantijn). Hier hou dan al maar op omdat het een bewijs is van uw papegaaitechniek. Maar ik heb wel veel respect omdat u zoveel "leest" hoor... Mischien zou u eens moeten overwegen om andere lectuur te lezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7507 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7508 |
Burger
|
![]() Zelfde als mijn laatste post!!
maar dit telt uiteraard maar alleen voor mensen die alles over één kam scheren en dit geld voor beide zijde (al kun je ze niet indelen in twee groepen)
![]() |
#7509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wel, als je graag reacties krijgt, ik twijfel geen ogenblik dat de oorlog tegen Irak een strategisch doel van de Bush-administratie was, sinds 21/1/2001. Goed zo? Waar sommigen zich aan storen is dat Pindar (en anderen) flagrant onware "informatie" posten (vaak zonder bron), en nooit reageren als men daarop, met bronnen, wijst. Behalve door wat te bleiten over de discussietechniek van stoute disbelievers.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 21 augustus 2006 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7510 | |
Minister-President
|
![]() waarom ik niet in de NWO geloof (volgens La Chunga) (zie onderschrift van Firestone).
Citaat:
Daarbuiten zijn er dan nog een heleboel zaken zoals de rituele ontmaagding van Diana met een gouden penis, trollen in het midden van de aarde, gaten aan de polen en holle manen. Waaronder moeten we dat gaan catalogeren? Laatst gewijzigd door styllo_ben : 21 augustus 2006 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7511 |
|
![]() Nee, ik denk dat hij bedoelt dat men daarvoor express een vleigtuig in U.N kleuren ging schilderen en neerhalen om een oorlog te provoceren. Problem reaction solution dus, net zoals 9/11.
![]() |
![]() |
#7512 | |
|
![]() Ik heb ook enkele comentaren op dategeen van La Chunga:
Citaat:
Ik ben niet geinteresseerd in "tuurlijk dit" , "tuurlijk dat"... de feiten! DAT ,is het belangrijkste! Het gaat hier om de feiten die een samenzwering aanwijzen die een bedreiging is voor de vrijheid van de mens, en die verantwoordelijk is voor wereldoorlogen en de U.N. Er worden zulke plannen gesmeedt. En een kenmerk van de poltiek mag nu nog zijn dat men hier en daar een "samenzweert", de feiten wijzen aan dat er grote samenzweringen bestaan.
Laatst gewijzigd door exodus : 21 augustus 2006 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7513 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat van de discussietechniek van de disbelievers wordt meestal niet veralgemeend,maar gespecifieerd,stoute believers worden nooit in de mond genomen en het is veelal een gevolg van de veralgemeningen van hierboven,niet van het wijzen op fouten. Wat ik wel vind is dat er weinig gediscussieerd wordt tussen de "believers" onderling.Je moet mekaar daarom niet proberen af te maken,maar we verschillen wel erg van mening op verscheidene vlakken.Ik heb al meermaals een poging ondernomen,maar er word niet op gereageerd.
![]() |
![]() |
#7514 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() En de oprichting van Israel...of is dat volgens jou niet zozeer een van de belangrijke doelen (geweest)?
![]() |
#7515 | |
|
![]() Citaat:
Hiermede is er nog geen oplossing op het feit dat ier wel eens door de nwo believers een leugen wordt tussen gesmeten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7516 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7517 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De beste manier is om leugens en misvattingen te ontmaskeren,ik ben zelf al meermaals op een fout betrapt,je kan niet anders dan togeven als het gebeurt... Het is idd zo dat sommigen dat niet doen,maar dat geld evenzeer voor de dissers...
![]() |
![]() |
#7518 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7519 |
Minister-President
|