![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7521 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7522 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of neem bijvoorbeeld de dood van Diana, dat ze ritueel vermoord zou zijn. Ook hiervoor zijn er weer enkele argumenten. Het lijkt er ten stelligste op dat ze op die plek moest sterven, want het was weg van het appartement van Dodi. De Pont dAlma tunnel is een vroegere offerplaats aan de Godin Diana. Symbolisme speelt voor sommigen een grote rol. Over de dood van Diana zijn de aanwijzingen voor samenzweringen enrom groot (van het verwisselde bloed van de chaffeur, de rit van de ambulance, en het verwisellen van auto's net voordat ze gingen vertrekken.) Over dat verwisselen van auto's had een voormalig hoofd van security van Fayed dit te zeggen: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7523 | |
|
![]() Hier speciaal voor diegene die zo zeker zijn over hun realiteit dat ze op voorhand bepaalde dingen kunnen afwijzen. Rechtstreeks gericht aan hun:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 21 augustus 2006 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7524 | |
|
![]() Citaat:
Het is te ver gezocht om te zeggen dat die uitspraak evenzeer voor jullie opgaat zeker? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7525 |
|
![]() Dat is natuurlijk juist, dat gaat voor iedereen op. Maar.... wij doen iets niet af zonder onderzoek, hoe veruit het ook klinkt in je wereldbeeld. Dat is het verschil. Je zou kunnen zeggen dat wij rekening houden met bovenstaande, en jullie minder.
Laatst gewijzigd door exodus : 21 augustus 2006 om 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7526 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7527 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mijn ervaring surfen jullie gewoon op internet tot je een website vindt die je wel aanstaat en die je gemakkelijk kan copy/pasten. Is dat onderzoek? Welke onderzoeksdaden heb JIJ concreet al gesteld? EDIT : niet wopy maar copy. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 21 augustus 2006 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7528 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7529 |
|
![]() Het is steeds gevaarlijk om over feiten te spreken. Wat men leert, wat men ondervindt, wat men aanneemt is steeds een subjectief objectieve waarneming.
![]() |
#7530 |
Gouverneur
|
![]() Mannekes ... wie hier beweerd dat er nisk "fishy" is aan 11 september en direct de "official story" gelooft is ofwel zeer naïf, ik ben zelf ook heel sceptisch tegenover al die complottheoriën ... maar uhm ... als er zoveel universiteitsdocenten, gerenomeerde professoren, wetenschappers en ingenieurs, studenten, militairen, politieagenten in een inside job geloven en een nieuw grondig onderozke eisen en als je zelf verschillende onopgeloste vragen ziet en allerhande wazige toestanden op 9/11 ... tja, dan kun je moeilijk doen alsof je neus bloed ... een bewis van een New World oder dus, 11 september werd trouwens voorspeld door Bush zijn vader Bush Senior op 11 september 1990, ziehier de video:
http://www.youtube.com/watch?v=-pVmL2RyYe4 Vanavond was de internetdocumentaire te zien bij Ter Zake (Canvas), deze heet Loose Change en is best bekend na 50 000 000 hits ... ziehier de links en trek zelf je conclusies: Loose Change: http://video.google.com/videoplay?do...q=loose+change Ziehier een symposium van geleerden die samenkomen om te spreken over 911 en onbetwistbare bewijzen aanvoeren: http://video.google.com/videoplay?do...=911+symposium Ik respecteer ieder zijn mening, maar deze moeten wel goed geargumenteerd zijn. Als je me begint uit te kafferen voor conspiracy-nut, ja, dan zegt dat meer over jou dan over mij. Ik ben Industrieel ingenieur en ben echt geen gek.
![]() |
#7531 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7532 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Is een Ing-papiertje op enige wijze een voorbehoedsmiddel tegen gekte? Twijfel, twijfel. ![]() ![]() ![]() Wie niet eens het verschil kent tussen bewijzen, aanwijzingen en VERMOEDENS heeft hier echt niet veel te zoeken vrees ik. Verder ga je nogal licht voorbij aan het feit dat voor elke 'conspiracy nut' met academisch palmares, er honderd zijn die even hard overtuigd zijn van het tegendeel : er is geen 911 samenzwering, er waren geen explosieven. Kijk maar eens wat er is gebeurd met Steven E. Jones van BYU. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 21 augustus 2006 om 22:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7533 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7534 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7536 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7537 |
Minister-President
|
![]() Wat?Wil je argumentatie?Je hoeft het maar te vragen hoor.Het waarom van mijn reactie lijkt me duidelijk.
Je wil gewoon vervelend doen.Als het Par geweest was die zo op mij gereageerd zouden we je niet gehoord hebben. Edit:Krisis komt hier voor het eerst (denk ik-het zal niet veel schelen) en komt met een post waarin hij niemand aanvalt en zijn mening geeft...Par reageert met:"Wie niet eens het verschil kent tussen bewijzen, aanwijzingen en VERMOEDENS heeft hier echt niet veel te zoeken vrees ik." Wat voor forumgedrag is dat nu. ![]() Maar ja,het was te verwachten dat je weer lafjes zou proberen me op een non-issue terug te pakken voor een bepaalde persoonlijke opmerking die ik enkele dagen geleden naar jou toe maakte. ![]() Zo kennen we je weer Stoney...
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 21 augustus 2006 om 23:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7538 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zie u hier overal commentaren posten, maar inhoudelijk zie ik weinig relevantie. Ik bedoel, je gelooft het officiele verhaal, akkoord, maar leg mij dan eens uit hoe bvb. WTC7 ineens ineenzakt uit het niets? De leaser zegt, "we pulled it", in "demolition"-termen wil dat zeggen dat het geimplodeerd is ... dus er moeten explosieven geplaatst zijn ... waarom dan niet in WTC 1 en 2 ... en wie platst er nu explosieven in een gebouw? Ziehier het bewijs: http://www.youtube.com/watch?v=6_Xs0Lb-Wqc en http://www.youtube.com/watch?v=aL0zYx-FQ3Y twee woorden: controlled implosion ... hebt ge nog nooit een controlled implosion gezien op tv? Dat lijkt daar toch verdacht hard op, niet?
![]() |
![]() |
#7539 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik geloof alleszins het officiële verhaal niet en ik heb in de tijd die zaken van Silverstein zelf nog gepost. ![]() EDIT:jep,Krisis verwarde me met Parcifal,hij heeft op de Thermietdraad over 9/11 exact hetzelfde gepost aan Parcifal. ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 21 augustus 2006 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7540 |
Gouverneur
|
![]() sorry daarvoor, al lang niet meer op dit forum geweest
![]() |
![]() |
![]() |