![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7741 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik bij alle aangehaalde bronnen doe, checkte ik ook de bron van Firestone en kwam daar een foto tegen die me bekend voorkwam. Zoals je weet heb ik eerst keurig DRIE keer aan jou gevraagd of ik het mis had. Jij zou toch je directe collega moeten kunnen herkennen. Nu blijkt het hem wel te zijn maar jij herkende hem niet. Wat de reden daarvoor is weet ik niet maar dat laat ik maar zo. Je kunt je beter druk maken over het feit dat ik, een nederlander, Vervloesem wel direct herkende. Misschien heb ik eens wat onderzoek gedaan naar de werkgroep Morkhoven? Wie weet? Voor de rest is de gang van zaken op deze draad perfect na te lezen, dus ook de chronologie van de berichten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7742 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7743 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Ik had het over de roddel dat 4000 Israelis op 9/11 niet op het werk opdaagden in het WTC.
![]() |
#7744 |
|
![]() Ik heb reeds een aantal kaar deze discussie gevoerd met Parcifal waarin ik gewoon wil duidelijk maken dat de meeste uitvinders, ontdekkers, ... niet werden geapprecieerd door hun omgeving of door de Kerk omwille van het feit dat zij het bestaande wereldbeeld ondermijnden maar later wel gelijk bleken te hebben.
![]() |
#7745 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#7746 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7747 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Ik bedoelde dat Gun niet claimt dat die 4000 Joden niet op het werk verschenen zijn.Of claim je dat wel Gun?
![]() |
#7748 |
Minister-President
|
![]() Ik bedoelde dat je niet claimt dat die 4000 Joden niet op het werk verschenen zijn.Of claim je dat wel Gun?
![]() |
#7749 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben dat hier al voor de 10 keer aan het uitleggen maar een aantal hardliners blijven hier verder melken op het thema en ons daarmee achtervolgen. De Jerusalem post heeft op 12 september 2001 gemeld dat er 4000 telefoontjes zijn binnengevallen op de israëlische ambassade met de vraag naar overlevenden. Op 17 september 2001 heeft een Iraanse gazetje daarvan gemaakt dat er 4000 joden niet zouden zijn gaan werken op 11 september. Case closed, ik kom hier niet meer op terug (hoop ik) ![]()
![]() |
![]() |
#7750 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hertog?
![]() |
![]() |
#7751 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 23 augustus 2006 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7752 |
Banneling
|
![]() Die methode wordt in andere threads ook systematisch toegepast. Men blijft een bepaalde opmerking steeds herhalen en men verplicht je steeds opnieuw om er op te antwoorden, zelfs als je er al 20 maal op geäntwoord hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7753 |
Banneling
|
![]() Om even terug op het onderwerp te komen... In Het Parool vond ik het volgende artikel weer:
Nederlandse 9/11-watchers staan achter complotdocumentaire AMSTERDAM - De waarheid achter de terroristische aanslagen op 11 september 2001 is veel complexer dan de Amerikaanse regering doet vermoeden. Al bijna vijf jaar groeit op internet de groep 'nonbelievers', die zelfs stelt dat de Amerikaanse regering zelf verantwoordelijk is geweest voor het ineenzijgen van de WTC-torens en de aanval op het Pentagon. Drie Amerikaanse ongelovigen maakten zelfs een provisorische documentaire over dit onderwerp: Loose Change. De film komt op 1 september in Nederland uit op dvd. Daan de Wit is de eerste Nederlander die na de aanslagen een site oprichtte rond het onderwerp. Op zijn weblog www.daanspeak.nl zijn honderden links en artikelen te vinden over de theorieën die de ronde doen over 9/11. De Wit maakte voor de dvd-uitgave een speciale Nederlandse inleiding. ''De negentien kapers konden helemaal niet vliegen, de WTC-torens hadden na de crash helemaal niet in kunnen storten en Bin-Laden was niet het grote brein achter de hele actie.'' Zomaar een aantal stellingen die op internet veelvuldig worden verdedigd. Ook door De Wit. ''Ik geloofde de officiële lezingen vanaf de eerste dag niet. In eerste instantie voelde ik me een roepende in de woestijn. Maar al snel bleek ik niet de enige te zijn die heel veel vragen stelde bij de aanslagen.'' De zogenaamde nonbelievers vonden elkaar op internet, waar ze op honderden sites zoveel mogelijk informatie verzamelden om hun vermoedens mee te staven. Het is uit deze beweging dat de documentaire Loose Change is voortgekomen. ''Als je het over internet hebt, klinkt het al snel alsof het gaat om een groepje gekken die geen verantwoording afleggen over hun theorieën'', vindt De Wit. ''We proberen juist zoveel mogelijk professionele media te vinden die de lezingen van de Amerikaanse regering onderuit halen.'' Het gaat dan bijvoorbeeld om fragmenten van CNN, waarin een reporter zegt dat hij ter plaatse geen enkele aanwijzing ziet dat een vliegtuig in het Pentagon is gestort, of om tientallen getuigenissen van mensen die explosies in het WTC hebben gehoord die niet door de neergestorte vliegtuigen kunnen zijn veroorzaakt. Volgens de Nederlandse complottheoreticus groeit de groep sceptici met de dag. ''Het gaat dan niet alleen om de man in de straat, maar ook om wetenschappers en politici'', weet De Wit. ''Wie naar de onweerlegbare bewijzen van de nonbelievers kijkt, kan niet anders dan mee gaan twijfelen aan de officiële verklaringen van de Amerikaanse regering.'' Ook de reguliere media wijden steeds meer artikelen en items aan het onderwerp. ''De beweging leeft steeds actiever in alle geledingen van de bevolking.'' Dat is een logisch resultaat, vindt de overtuigde 9/11-watcher. ''De gevolgen van die dag zijn ook in ons land merkbaar op alle fronten. Of het nu gaat om de strengere antiterrorismewetgeving van Donner of om de missie naar Uruzgan. Al die dingen zouden we moeten heroverwegen als de waarheid niet is zoals het ons nu al vijf jaar wordt voorgespiegeld.'' Distributeur Dutch Filmworks brengt Loose Change op 1 september uit in Nederland. (ANP) © Het Parool, 23-08-2006 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7754 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7755 | |
|
![]() Ik moest even zoeken. Kijk op post 67 en 86 van de éx cia-agent'-draad.
Gun neemt er nu afstand van, na bewijzen van Firestone, maar een week geleden kwam hij nog met dit verhaal. En dat is vijf jaar oud. Svp dus geen kritiek op het feit dat een bericht van een jaar geleden nu weerlegd wordt. Maar serieus, over die Dutroux-site die door Pindar is genoemd als bron: Afgezien van het antisemitische karakter ervan: Vindt u het niet schandelijk dat een foto van iemand al een jaar of langer op een site staat waarbij hij als dutroux-medeplichtige wordt aangewezen? Nogmaals, die site is door een believer gebruikt als bron en heeft hier al een jaar gecirculeerd zonder tegengesproken te worden. Hieronder de berichten van Gun over de 'roddel': Citaat:
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 24 augustus 2006 om 00:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7756 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij immers af waarom je de foto van Marcel Vervloesem van de Werkgroep Morkhoven die op een anti-semitische site schijnt voor te komen, enkele dagen nadat je mijn berichten 'antisemitisch' noemde, op deze thread hebt gepubliceerd. Dat is geen toeval, beste jongen. Beschuldigingen 'antisemitisme': Israël valt Gaza en Libanon binnen: Bladzijde 227, threads nr. 4534, 4535, 4536 Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 2 Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7757 | |
|
![]() Citaat:
De site werd in de discussie genoemd als bron. Die heb ik gecheckt en kwam de foto van Marcel V. tegen. Daarop heb ik herhaaldelijk aan je gevraagd of dat inderdaad zo was. Omdat niemand reageerde heb ik hem uiteindelijk geplaatst. De kwalificatie van je berichten staat daar los van. Hoewel ik het wel ironisch vind dat uitgerekend iemand van de Werkgroep Morkhoven op zo'n site met zo'n karakter is terechtgekomen. Maar ook dat heb ik hier al eerder gezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7758 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beschuldigingen 'antisemitisme': Israël valt Gaza en Libanon binnen: Bladzijde 227, threads nr. 4534, 4535, 4536 Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 2 Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 11 De volgende keer beter ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7759 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |