Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2006, 21:52   #7741
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Het zal wel toeval zijn geweest dat Van Gelre plotseling met een foto van de zieke Marcel Vervloesem van de Werkgroep Morkhoven afkwam en die aan een antisemitische kwestie in de zaak Dutroux linkte terwijl Firestone daarvan gebruik maakte om de 'believers' van dit forum met de anti-semitische 'believers' in de zaak Dutroux te vergelijken...

Van Gelre had misschien beter deze foto getoond of is dergelijke foto 'antisemitisch' ?
Als je mij en Firestone van een opzetje verdenkt ben je nog ziekelijker dan ik al dacht.

Zoals ik bij alle aangehaalde bronnen doe, checkte ik ook de bron van Firestone en kwam daar een foto tegen die me bekend voorkwam. Zoals je weet heb ik eerst keurig DRIE keer aan jou gevraagd of ik het mis had. Jij zou toch je directe collega moeten kunnen herkennen. Nu blijkt het hem wel te zijn maar jij herkende hem niet. Wat de reden daarvoor is weet ik niet maar dat laat ik maar zo.

Je kunt je beter druk maken over het feit dat ik, een nederlander, Vervloesem wel direct herkende. Misschien heb ik eens wat onderzoek gedaan naar de werkgroep Morkhoven? Wie weet?
Voor de rest is de gang van zaken op deze draad perfect na te lezen, dus ook de chronologie van de berichten.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 21:54   #7742
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Nee,de afgelopen dagen is dat voor de zoveelste keer van meerdere kanten verduidelijkt.Geen enkele van ons van de beweging gelooft dat,laat staan dat we het aanbrengen.
Gelieve wat voorzichtiger om te springen met dit soort insinuaties,dit gebeurt echt al te vaak.
2004Gun heeft het gisteren nog herhaald.
Oud 23 augustus 2006, 21:59   #7743
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
2004Gun heeft het gisteren nog herhaald.
Ik had het over de roddel dat 4000 Israelis op 9/11 niet op het werk opdaagden in het WTC.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 22:03   #7744
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A. Bekijk bericht
Ik dacht dat Gallilei tot de NWO-elite behoorde (zoals alle topgenieën uit de wetenschap)?
Ik heb reeds een aantal kaar deze discussie gevoerd met Parcifal waarin ik gewoon wil duidelijk maken dat de meeste uitvinders, ontdekkers, ... niet werden geapprecieerd door hun omgeving of door de Kerk omwille van het feit dat zij het bestaande wereldbeeld ondermijnden maar later wel gelijk bleken te hebben.
Oud 23 augustus 2006, 22:17   #7745
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik had het over de roddel dat 4000 Israelis op 9/11 niet op het werk opdaagden in het WTC.
Ik ook

Citaat:
F. Die 4000 joden die niet komen werken zijn ... 17 september zou een Iraanse gazet dit verhaal de wereld hebben ingestuurd - FOUT WANT - 12 September heeft de Jerusalem Post reeds melding gemaakt van 4000 telefoonoproepen die de Israëlische ambassade in Amerika van ongeruste Israëlische families heeft ontvangen.
Oud 23 augustus 2006, 22:22   #7746
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Ik ook
Zie je, Lex?
Oud 23 augustus 2006, 23:15   #7747
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Zie je, Lex?
Ik bedoelde dat Gun niet claimt dat die 4000 Joden niet op het werk verschenen zijn.Of claim je dat wel Gun?
Oud 23 augustus 2006, 23:15   #7748
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik ook
Ik bedoelde dat je niet claimt dat die 4000 Joden niet op het werk verschenen zijn.Of claim je dat wel Gun?
Oud 23 augustus 2006, 23:24   #7749
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik bedoelde dat je niet claimt dat die 4000 Joden niet op het werk verschenen zijn.Of claim je dat wel Gun?
No way josé

Ik ben dat hier al voor de 10 keer aan het uitleggen maar een aantal hardliners blijven hier verder melken op het thema en ons daarmee achtervolgen.

De Jerusalem post heeft op 12 september 2001 gemeld dat er 4000 telefoontjes zijn binnengevallen op de israëlische ambassade met de vraag naar overlevenden.

Op 17 september 2001 heeft een Iraanse gazetje daarvan gemaakt dat er 4000 joden niet zouden zijn gaan werken op 11 september.

Case closed, ik kom hier niet meer op terug (hoop ik)
Oud 23 augustus 2006, 23:30   #7750
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
No way josé

Ik ben dat hier al voor de 10 keer aan het uitleggen maar een aantal hardliners blijven hier verder melken op het thema en ons daarmee achtervolgen.
Dat zei ik dus ook!
Hertog?
Oud 23 augustus 2006, 23:51   #7751
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je mij en Firestone van een opzetje verdenkt ben je nog ziekelijker dan ik al dacht.

Zoals ik bij alle aangehaalde bronnen doe, checkte ik ook de bron van Firestone en kwam daar een foto tegen die me bekend voorkwam. Zoals je weet heb ik eerst keurig DRIE keer aan jou gevraagd of ik het mis had. Jij zou toch je directe collega moeten kunnen herkennen. Nu blijkt het hem wel te zijn maar jij herkende hem niet. Wat de reden daarvoor is weet ik niet maar dat laat ik maar zo.

Je kunt je beter druk maken over het feit dat ik, een nederlander, Vervloesem wel direct herkende. Misschien heb ik eens wat onderzoek gedaan naar de werkgroep Morkhoven? Wie weet?
Voor de rest is de gang van zaken op deze draad perfect na te lezen, dus ook de chronologie van de berichten.
Je kan me veel wijs maken Van Gelre maar de foto van de toen zwaar zieke en pas geöpereerde Marcel Vervloesem die door perverse figuren wel eens wordt aangewend om de Werkgroep Morkhoven in discrediet te brengen, was er wat te veel aan. Het is trouwens niet de eerste maal dat je de Werkgroep onderuit probeert te halen. Was jij het ook niet toevallig die mij enkele dagen geleden reeds van 'antisemitische' berichten beschuldigde ? Ik diende daar trouwens een klacht voor in.

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 23 augustus 2006 om 23:55.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2006, 23:59   #7752
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Die methode wordt in andere threads ook systematisch toegepast. Men blijft een bepaalde opmerking steeds herhalen en men verplicht je steeds opnieuw om er op te antwoorden, zelfs als je er al 20 maal op geäntwoord hebt.
Oud 24 augustus 2006, 00:02   #7753
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Om even terug op het onderwerp te komen... In Het Parool vond ik het volgende artikel weer:

Nederlandse 9/11-watchers staan achter complotdocumentaire

AMSTERDAM - De waarheid achter de terroristische aanslagen op 11 september 2001 is veel complexer dan de Amerikaanse regering doet vermoeden.

Al bijna vijf jaar groeit op internet de groep 'nonbelievers', die zelfs stelt dat de Amerikaanse regering zelf verantwoordelijk is geweest voor het ineenzijgen van de WTC-torens en de aanval op het Pentagon.

Drie Amerikaanse ongelovigen maakten zelfs een provisorische documentaire over dit onderwerp: Loose Change. De film komt op 1 september in Nederland uit op dvd.

Daan de Wit is de eerste Nederlander die na de aanslagen een site oprichtte rond het onderwerp. Op zijn weblog www.daanspeak.nl zijn honderden links en artikelen te vinden over de theorieën die de ronde doen over 9/11. De Wit maakte voor de dvd-uitgave een speciale Nederlandse inleiding.

''De negentien kapers konden helemaal niet vliegen, de WTC-torens hadden na de crash helemaal niet in kunnen storten en Bin-Laden was niet het grote brein achter de hele actie.'' Zomaar een aantal stellingen die op internet veelvuldig worden verdedigd. Ook door De Wit. ''Ik geloofde de officiële lezingen vanaf de eerste dag niet. In eerste instantie voelde ik me een roepende in de woestijn. Maar al snel bleek ik niet de enige te zijn die heel veel vragen stelde bij de aanslagen.''

De zogenaamde nonbelievers vonden elkaar op internet, waar ze op honderden sites zoveel mogelijk informatie verzamelden om hun vermoedens mee te staven. Het is uit deze beweging dat de documentaire Loose Change is voortgekomen. ''Als je het over internet hebt, klinkt het al snel alsof het gaat om een groepje gekken die geen verantwoording afleggen over hun theorieën'', vindt De Wit. ''We proberen juist zoveel mogelijk professionele media te vinden die de lezingen van de Amerikaanse regering onderuit halen.''

Het gaat dan bijvoorbeeld om fragmenten van CNN, waarin een reporter zegt dat hij ter plaatse geen enkele aanwijzing ziet dat een vliegtuig in het Pentagon is gestort, of om tientallen getuigenissen van mensen die explosies in het WTC hebben gehoord die niet door de neergestorte vliegtuigen kunnen zijn veroorzaakt.

Volgens de Nederlandse complottheoreticus groeit de groep sceptici met de dag. ''Het gaat dan niet alleen om de man in de straat, maar ook om wetenschappers en politici'', weet De Wit. ''Wie naar de onweerlegbare bewijzen van de nonbelievers kijkt, kan niet anders dan mee gaan twijfelen aan de officiële verklaringen van de Amerikaanse regering.''

Ook de reguliere media wijden steeds meer artikelen en items aan het onderwerp. ''De beweging leeft steeds actiever in alle geledingen van de bevolking.'' Dat is een logisch resultaat, vindt de overtuigde 9/11-watcher. ''De gevolgen van die dag zijn ook in ons land merkbaar op alle fronten. Of het nu gaat om de strengere antiterrorismewetgeving van Donner of om de missie naar Uruzgan. Al die dingen zouden we moeten heroverwegen als de waarheid niet is zoals het ons nu al vijf jaar wordt voorgespiegeld.''

Distributeur Dutch Filmworks brengt Loose Change op 1 september uit in Nederland. (ANP)

© Het Parool, 23-08-2006
Oud 24 augustus 2006, 00:13   #7754
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Deze foto doet veel vragen bij mij naar boven komen.
1)welke eikel viseert er een kind als er een camera voor staat?
2)waarom verstopt hij zijn gezicht?
3)Misschien mikt hij niet op het kind doch wel op de grond voor deze groep mensen (gezichtsilusie)...?
4)Soldaat kijkt wapen na?(aangezien hij zo niet door zijn lens kan zien geloof ik)
5) het doet mij aan een andere foto denken die in het verleden veel stof heeft gemaakt...
De Israëlische soldaat richt zijn geweer op de vuilniszak. Vandaar dat het kind begint te huilen.
Oud 24 augustus 2006, 00:35   #7755
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Dat zei ik dus ook!
Hertog?
Ik moest even zoeken. Kijk op post 67 en 86 van de éx cia-agent'-draad.
Gun neemt er nu afstand van, na bewijzen van Firestone, maar een week geleden kwam hij nog met dit verhaal. En dat is vijf jaar oud.

Svp dus geen kritiek op het feit dat een bericht van een jaar geleden nu weerlegd wordt.

Maar serieus, over die Dutroux-site die door Pindar is genoemd als bron:
Afgezien van het antisemitische karakter ervan: Vindt u het niet schandelijk dat een foto van iemand al een jaar of langer op een site staat waarbij hij als dutroux-medeplichtige wordt aangewezen?

Nogmaals, die site is door een believer gebruikt als bron en heeft hier al een jaar gecirculeerd zonder tegengesproken te worden.

Hieronder de berichten van Gun over de 'roddel':

Citaat:
Schattebolleke,

Jij hebt de overtuiging dat er NIET veel Israëli werkten in het WTC en dat is jouw volste recht. En ik twijfel er aan op basis van mijn geposte citaat en ook dat is mijn volste recht.

Ik ben de zaak nog geen 5 jaar aan het onderzoeken maar dankjewel voor het respect. Het nietszeggende selectieve krantenknipsels uit 2001 komt wel uit een Israëlische krant (12 September, Jerusalem Post), waarvan dus verwacht kan worden dat de gegevens van de ambassade betrouwbaar worden gedebiteerd en wanneer je ook dit in twijfel trekt zou ik in jouw plaats maar gaan twijfelen aan JOUW wereldbeeld want dan loopt er het één en ander spaak tussen jouw knappe(rige) oortjes.
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=86

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 24 augustus 2006 om 00:42.
Oud 24 augustus 2006, 00:44   #7756
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Vindt u het niet schandelijk dat een foto van iemand al een jaar of langer op een site staat waarbij hij als dutroux-medeplichtige wordt aangewezen?

Nogmaals, die site is door een believer gebruikt als bron en heeft hier al een jaar gecirculeerd zonder tegengesproken te worden.
Je speelt hier weer de onschuldige duif Van Gelre.

Ik vraag mij immers af waarom je de foto van Marcel Vervloesem van de Werkgroep Morkhoven die op een anti-semitische site schijnt voor te komen, enkele dagen nadat je mijn berichten 'antisemitisch' noemde, op deze thread hebt gepubliceerd. Dat is geen toeval, beste jongen.

Beschuldigingen 'antisemitisme':
Israël valt Gaza en Libanon binnen: Bladzijde 227, threads nr. 4534, 4535, 4536
Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 2
Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 11
Oud 24 augustus 2006, 00:52   #7757
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Je speelt hier weer de onschuldige duif Van Gelre.

Ik vraag mij immers af waarom je de foto van Marcel Vervloesem van de Werkgroep Morkhoven die op een anti-semitische site schijnt voor te komen, enkele dagen nadat je mijn berichten 'antisemitisch' noemde, op deze thread hebt gepubliceerd. Dat is geen toeval, beste jongen.

Stel je niet aan, Werkgroep.
De site werd in de discussie genoemd als bron. Die heb ik gecheckt en kwam de foto van Marcel V. tegen. Daarop heb ik herhaaldelijk aan je gevraagd of dat inderdaad zo was. Omdat niemand reageerde heb ik hem uiteindelijk geplaatst.

De kwalificatie van je berichten staat daar los van. Hoewel ik het wel ironisch vind dat uitgerekend iemand van de Werkgroep Morkhoven op zo'n site met zo'n karakter is terechtgekomen. Maar ook dat heb ik hier al eerder gezegd.
Oud 24 augustus 2006, 00:58   #7758
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Stel je niet aan, Werkgroep.
De site werd in de discussie genoemd als bron. Die heb ik gecheckt en kwam de foto van Marcel V. tegen. Daarop heb ik herhaaldelijk aan je gevraagd of dat inderdaad zo was. Omdat niemand reageerde heb ik hem uiteindelijk geplaatst.

De kwalificatie van je berichten staat daar los van. Hoewel ik het wel ironisch vind dat uitgerekend iemand van de Werkgroep Morkhoven op zo'n site met zo'n karakter is terechtgekomen. Maar ook dat heb ik hier al eerder gezegd.
Je uitleg klinkt zo aannemelijk dat ik je bijna nog zou gaan geloven, mijn beste.

De volgende keer beter !
Oud 24 augustus 2006, 01:01   #7759
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Je uitleg klinkt zo aannemelijk dat ik je bijna nog zou gaan geloven, mijn beste.

De volgende keer beter !
Of je me wel of niet gelooft is helemaal aan jou.
Oud 24 augustus 2006, 05:59   #7760
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De Jerusalem post heeft op 12 september 2001 gemeld dat er 4000 telefoontjes zijn binnengevallen op de israëlische ambassade met de vraag naar overlevenden.

Ok dan kan je dat artikel terugvinden en het hier voorleggen...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be