Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 augustus 2006, 15:02   #7841
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Uw antwoord is voor mij niet heel duidelijk. Is het zo dat het boek oorspronkelijk geschreven is met de illuminati in de hoofdrol en dat nadien door iemand die illuminati vervangen zijn door joden? Of heb ik het verkeerd begrepen.
Het boek gaat over de NWO,de auteur gelooft dat de Illuminati de wereld stuurt niet de Joden.Van p. 266-332 staat de originele tekst van de Protocollen waar de discussie hier over gaat) met op de voorpagina verduidelijking van de auteur:

Author's note:This is an exact reprint of the original tekst.This has been written intentionally to deceive people.For clear understanding,the word "Zion" should be "Sion";any reference to "Jews" should be replaced with the word "Illuminati";and the word "goyim" should be replaced with the word cattle.

Het boek gaat niet specifiek over de Protocollen,het gaat over veel meer,van UFO's tot Geheime Genootschappen tot (en dat vind ik het interessantste stuk,daarin zit mijns inziens zijn voornaamste verdienste (R.I.P. Milton William Cooper)) de totalitaire legislatie die er in VS (en wie weet hier ook al) zonder dat het volk het beseft op slinkse wijze is doorgeloodsd en die nu kan worden aangewend wanneer zij het willen om het volk te tiranniseren.
(Met zijn visie over wat de Illuminati is ga ik niet akkoord.)

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 augustus 2006 om 15:05.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2006, 15:03   #7842
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Uw antwoord is voor mij niet heel duidelijk. Is het zo dat het boek oorspronkelijk geschreven is met de illuminati in de hoofdrol en dat nadien door iemand die illuminati vervangen zijn door joden? Of heb ik het verkeerd begrepen.
Kijk naar het antwoord van Lex, de protocollen zijn origineel afgedrukt, met als addendum voor de protocollen die vervangingen.

Ik dacht even dat ze vervangen werden in Behold a pale horse, maar het is in in het boek "Rule by secrecy" dat ze worden vervangen. Dit is nog een argument dat Firestone's orginele stelling onderuit haalt. Uit Rule by
Secrecy:

Citaat:
Some of the twenty-four Protocols bear a brief summary. If any part of them are to be believed, they provide a clear connection to Freemasonry and to the Ancient Mysteries as well as an amazing road map for world conquest. Because the Protocols were rewritten and attributed to Jews before World War I with the intent of inciting anti-Jewish sentiment, their use of the term goyim, a demeaning Jewish word for non-Jews, has been substituted with the term "masses."
Oud 24 augustus 2006, 15:14   #7843
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Als het om onnozel te doen is laat ons met rust.Voor tijdverspilling ben ik nogal gevoelig.
Je zit hier trouwens op de NWO draad terwijl er 5 9/11 draden zijn.

Bekijk het zoals je wilt het maakt me niet uit! Bedenk gewoon dat elke keer dat je een argument tegen krijgt je hetzelfde zegt en het uiteindelijk overkomt als een stom uitvlucht. En je denkt dat het belachelijk is dan zou ik je eens aanraden hier http://forum.politics.be/showthread.php?t=54663 te gaan zien en u bij sommige posts van uw collegas vragen te stellen.

Je NWO heb ik al gezegt is het aan elkaar breien van zaken zoals 11/9, war on terrorisme,... Dus misschien als vele palen breken waarop je NWO steunt zal je inzien dat het hele NWO gedoe crap is!

ps:je spreekt hier weer over illuminati...:
Citaat:
Dat de Illuminati een arm van de metsers zijn is ook zever in zakskes.Illuminati is gewoon een goed in de mond liggende naam die wij de hele pyramide onterecht hebben toegemeten naar de Order of the Illuminati-die geeneens zo machtig was,doch wel kwamen hun plannen aan het licht...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2006, 15:23   #7844
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Je kan me altijd links geven waar iets als leugen bestempelde en waar nadien bleek dat het geen leugen was.
Je kan me ook links geven naar waar ik iets zonder duidelijke reden als antisemitisch bestempel.
Je bent een beetje naiëf denk ik.

Een kleine week geleden liet onze vriend Hertog Van Gelre (die enkele dagen geleden ook over een 'antisemitische' berichtgeving sprak op deze thread), mij verstaan dat mijn berichten over Israël een 'antisemitisch' karakter hadden.

Toen ik mij verweerde tegen zijn insinuaties, vroeg hij mij of ik kon 'bewijzen' dat hij mij van 'antisemitisme' probeerde te beschuldigen. Op die manier trachtte hij te suggereren dat ik de waarheid niet sprak. Ik heb toen enkele uren mijn best gedaan om al de links waarin sprake was van 'antisemitisme' te gaan opzoeken.

En nu kom jij met hetzelfde af, met dit verschil misschien dat je me over drie jaar nog blijft vragen of ik dat kan 'bewijzen'.
Het is immers geen toeval te noemen dat een aantal mensen op deze thread elk antwoord dat ze je geven 10 of 20 keren moeten herhalen.

Je uitspraak dat Pindar 'anti-joods' zou zijn omdat 'iederéén die anti-joods is wel afkomt met het verhaal dat hij Joodse vrienden heeft', was wel het laagste van het laagste. Het bewijst hoever jij wel kan gaan in je persoonlijke beschuldigingen terwijl je maar blijft herhalen dat men 'niet op de boodschapper moet schieten'.

Van zodra men over de oorlogsmisdaden spreekt die onder de verantwoordelijkheid van de Israëlische regering in Palestina en Libanon werden begaan, wordt men vanuit bepaalde politieke kringen van 'antisemitisme' beschuldigd.

Gelukkig dat er in Israël ook nog een vredesbeweging bestaat die daar anders over denkt alhoewel men deze beweging met alle middelen het zwijgen probeert op te leggen !

Beschuldigingen 'antisemitisme':
Israël valt Gaza en Libanon binnen: Bladzijde 227, threads nr. 4534, 4535, 4536
Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 2
Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 11

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 24 augustus 2006 om 15:36.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2006, 15:25   #7845
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Bekijk het zoals je wilt het maakt me niet uit! Bedenk gewoon dat elke keer dat je een argument tegen krijgt je hetzelfde zegt en het uiteindelijk overkomt als een stom uitvlucht.
Ik heb geantwoord op je "argument".Niet alle "believers" geloven dat er geen vlieger in het Pentagon gevlogen is en de meesten geloven dat 93 is neegeschoten.
Daarna kwam je met een onzinnige post en nu ben je boos om mijn reactie en maak je me verwijten die nergens op slaan.

Citaat:
En je denkt dat het belachelijk is dan zou ik je eens aanraden hier http://forum.politics.be/showthread.php?t=54663 te gaan zien en u bij sommige posts van uw collegas vragen te stellen.
Het belachelijke is dat het gaat over dat artikel gaat vanin Popular Mechanics die ons afrekent op de Pod theorie die haast niemand looopt te verkondigen of aanhangt.Dat artikel is op de draad terecht de grond ingeboord evenals de links zijn aangehaald naar bepaalde mensen wie wij met de vinger wijzen.

Citaat:
Je NWO heb ik al gezegt is het aan elkaar breien van zaken zoals 11/9, war on terrorisme,... Dus misschien als vele palen breken waarop je NWO steunt zal je inzien dat het hele NWO gedoe crap is!
Jij zal die palen voorlopig alleszins niet breken.
Dat jij het gezegd hebt evenmin.
Waarom je dit erbij haalt weet ik niet,het ging om 9/11.

Citaat:
ps:je spreekt hier weer over illuminati...:
Ja,en?
Oud 24 augustus 2006, 15:28   #7846
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Een kleine week geleden liet onze vriend Hertog Van Gelre (die enkele dagen geleden ook over een 'antisemitische' berichtgeving sprak op deze thread), mij verstaan dat mijn berichten over Israël een 'antisemitisch' karakter hadden.

Toen ik mij verweerde tegen zijn insinuaties, vroeg hij mij of ik kon 'bewijzen' dat hij mij van 'antisemitisme' probeerde te beschuldigen.
Ligt het aan mij of klopt hier iets niet?

Werkgroep geef het op!
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2006, 16:09   #7847
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee,hij heeft de volledige Protocollen in zijn boek geplaatst van p.266-332.Hij schrijft het volgende op de voorpagina van de Protocollen:
Author's note:This is an exact reprint of the original tekst.This has been written intentionally to deceive people.For clear understanding,the word "Zion" should be "Sion";any reference to "Jews" should be replaced with the word "Illuminati";and the word "goyim" should be replaced with the word cattle.

Wat maakt het uit of Cooper overal in het document zelf de woorden verandert of het overlaat aan de lezer?Hij zegt immers dat het document geschreven is om mensen te misleiden.Hij waarschuwt zijn lezers dus om niet in de val te trappen en antisemitisch te gaan denken.Hij gelooft dus duidelijk niet in een Joods complot zoals en dus niet in de Protocollenzoals ze geschreven zijn.
Voila, dat is wat ik zei.

Hij publiceert 60 pagina's over een vermeends Joods complot, en zegt er in een nota bij bij dat "Jood" eigenlijk voor Illuminati staat. Dat is gewoon hypocrisie.
Zo kan hij zeggen "ik ben geen antisemiet", maar toch de antisemitische klassieker bij uitstek verspreiden.

Maar op dit forum mag men blijkbaar niet wijzen op het gebruik van duidelijke antisemitische websites waar men "toevallig" anti-Rothschild roddels gaat halen. (De Rotschilds waren, volgens Pindars post, nu ook al Sovjet spionnen! )

De heren en dames (?) believers hadden misschien beter op deze post gereageerd, ipv op de boodschapper te schieten.

Laatst gewijzigd door Firestone : 24 augustus 2006 om 16:11.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2006, 16:16   #7848
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Voila, dat is wat ik zei.

Hij publiceert 60 pagina's over een vermeends Joods complot, en zegt er in een nota bij bij dat "Jood" eigenlijk voor Illuminati staat. Dat is gewoon hypocrisie.
Zo kan hij zeggen "ik ben geen antisemiet", maar toch de antisemitische klassieker bij uitstek verspreiden.
Denk maar niet dat iemand deze klasseloze poging om je gezicht te redden niet zal doorprikken hoor Stone.Dit is echt te belachelijk voor woorden.
Als hij in het document de vermelde woorden zou hebben veranderd...zou dat dan iets veranderd hebben?

Hij verspreidt een antisemitische tekst die naar zijn mening bedoeld is om valselijk de Joden zwart te maken en zegt erbij dat hetgeen erin staat,nl. dat er een Joodse samenzwering is onwaar is.Beticht je hem nu van antisemitisme of niet?

Citaat:
Maar op dit forum mag men blijkbaar niet wijzen op het gebruik van duidelijke antisemitische websites waar men "toevallig" anti-Rothschild roddels gaat halen. (De Rotschilds waren, volgens Pindars post, nu ook al Sovjet spionnen! )
Welke antisemitische websites bedoel je?
Oud 24 augustus 2006, 16:21   #7849
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Denk maar niet dat iemand deze klasseloze poging om je gezicht te redden niet zal doorprikken hoor Stone.Dit is echt te belachelijk voor woorden.
Als hij in het document de vermelde woorden zou hebben veranderd...zou dat dan iets veranderd hebben?
Euh, ja, uiteraard.
Bon, ik zal eens een boek schrijven over Fourniret, maar in het boek de naam Lex Blanca gebruiken (allez, jouw echte naam).
In mijn inleiding zal echter staan dat Lex Blanca door de lezer in gedachten door Fourniret vervangen moet worden.

Als Cooper beweert dat de Protocollen, mits de substituties, waar zijn, waarom publiceert hij niet de tekst met de substituties?

Heren en dames (?) believers, stelt u zich vooral geen vragen over jullie bronnen.

Laatst gewijzigd door Firestone : 24 augustus 2006 om 16:33.
Oud 24 augustus 2006, 16:25   #7850
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
De heren en dames believers hadden misschien beter op gereageerd, ipv op de boodschapper te schieten.
Bericht 7785

Pindar: ... Flinstone weet niet eens dat ik joodse vrienden hebt
Ga ik haar ook niet vertellen want dat snapt ze niet!!!!!

Firestone: ... (Overigens, ik dacht wel dat jij "joodse vrienden" hebt. Dat is namelijk een klassieker in bepaalde middens! )

Oud 24 augustus 2006, 16:31   #7851
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Nogmaals, "werkgroep morkhoven", bespaar je de moeite. Jouw inhoudsloze posts, alléén bedoeld disbelievers aan te vallen beantwoord ik niet (meer).
Wat Libanon hiermee te maken heeft weet ik ook niet, en kan me ook niet echt schelen.

Iedereen kan wel zien wat er in Pindar's post stond, en opmerken op dat jij en andere believers op de zuiver persoonlijke aanval op mij (de zoveelste) niet vallen.

Over de inhoud van Pindar's oorspronkelijke post blijven de heren en dames (?) believers bijzonder stil.

Laatst gewijzigd door Firestone : 24 augustus 2006 om 16:32.
Oud 24 augustus 2006, 16:39   #7852
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Firestone heeft het over 'persoonlijke aanvallen' maar insinueert wel dat anderen antisemitisch zijn.

Bericht 7785

Pindar: ... Flinstone weet niet eens dat ik joodse vrienden hebt
Ga ik haar ook niet vertellen want dat snapt ze niet!!!!!

Firestone: ... (Overigens, ik dacht wel dat jij "joodse vrienden" hebt. Dat is namelijk een klassieker in bepaalde middens! )
Oud 24 augustus 2006, 16:41   #7853
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Euh, ja, uiteraard.
Bon, ik zal eens een boek schrijven over Fourniret, maar in het boek de naam Lex Blanca gebruiken (allez, jouw echte naam).
In mijn inleiding zal echter staan dat Lex Blanca door de lezer in gedachten door Fourniret vervangen moet worden.
Als Cooper beweert dat de Protocollen, mits de substituties, waar zijn, waarom publiceert hij niet de tekst met de substituties?

Heren en dames (?) believers, stelt u zich vooral geen vragen over jullie bronnen.
Wat maakt het uit of hij het zelf doet of hij de lezer zegt dat te doen?
Als iemand pamflet schrijft over de daden van Fourniret met Lex Blanca i.p.v. Fourniret en iemand anders publiceert dat pamflet als onderdeel van dat boek en op de voorpagina vermeldt:dit is om zand in de ogen te strooien,om Lex Blanca zwart te maken,hij is niet de schuldige,wel Fourniret,Lex Blanca moet in dit pamflet door Fourniret vervangen worden,dan maakt die schrijver mij toch niet zwart??
Hij helpt net misverstanden eromtrent uit de wereld!

Cooper zegt op de voorpagina:zaken die hierin lang geleden geschreven werden zijn inmiddels werkelijkheid geworden.Het wijst als schuldigen daarvan de Joden met de vinger maar dat is niet de waarheid.

Beschuldig je nu Cooper van antisemitisme of niet?Want dat deel van de post ontwijk je.
Cooper zegt dat zaken die erin staan al zijn uitgekomen.Daarom denkt hij dat het mogelijk een blik op de toekomst werpt,maar dat er van een Joods complot geen sprake is.
Oud 24 augustus 2006, 16:43   #7854
exodus

Standaard

Als Firestone ons echt wil beschuldigen van anti-semitisme, dat ze dan het rode driehoekje aanklinkt. Zo hebben we direct 8 strafpunten of misschien een ban aan onze been, eens zien of ze het lef heeft!

Laatst gewijzigd door exodus : 24 augustus 2006 om 16:49.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2006, 16:44   #7855
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Cooper verspreidt een antisemitische tekst die naar zijn mening bedoeld is om valselijk de Joden zwart te maken en zegt erbij dat hetgeen erin staat,nl. dat er een Joodse samenzwering is onwaar is.Beticht je hem nu van antisemitisme of niet?
Hij helpt verdomme misverstanden om een niet bestaand Joods complot dat antisemitisme kan opwekken de wereld uit!
Oud 24 augustus 2006, 16:46   #7856
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Beschuldig je nu Cooper van antisemitisme of niet?Want dat deel van de post ontwijk je.
Cooper zegt dat zaken die erin staan al zijn uitgekomen.Daarom denkt hij dat het mogelijk een blik op de toekomst werpt,maar dat er van een Joods complot geen sprake is.
Op die vraag zal Firestone niet antwoorden want dan kan ze niet blijven herhalen dat al die believers met hun 'NWO-zever' door antisemitische bronnen geïnspireerd worden.
Oud 24 augustus 2006, 16:46   #7857
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Als Firestone ons echt wil beschuldigen van anti-semitisme, dat ze dan het rode driehoekje aanklinkt. Zo hebben we direct 8 strafpunten of misschien een ban aan onze been, eens zien of ze het lef heeft!
Mispost

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 augustus 2006 om 16:46.
Oud 24 augustus 2006, 16:52   #7858
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Op die vraag zal Firestone niet antwoorden want dan kan ze niet blijven herhalen dat al die believers met hun 'NWO-zever' door antisemitische bronnen geïnspireerd worden.
Duidelijker dan dat William Cooper geen antisemitisme verspreidt met de Protocollen in zijn boek kan het niet.Hij klaagt nota bene aan dat het om zand in de ogen te strooien is dat de Joden beschuldigd worden!
En toch blijft ze die tour op gaan...misschien moet zij eens op de vingers getikt worden door de mods.
Oud 24 augustus 2006, 17:01   #7859
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
OK, elke verwijzing naar de protocollen of gelijkaardige anti-semitische teksten worden vanaf nu stante pede bestraft met een rapportering.

Ik zal dat graag in de gaten houden.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2006, 17:04   #7860
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
OK, elke verwijzing naar de protocollen of gelijkaardige anti-semitische teksten worden vanaf nu stante pede bestraft met een rapportering.

Ik zal dat graag in de gaten houden.
Mag ik dan wel vragen dat het enkel voor mij gedaan wordt, en niet voor de andere believers, zodat zij er geen last van hebben want de uitspraak komt van mij.

Ik had niet anders verwacht van jou dat je daarop ging ingaan. Zoiets is veel te aanlokkelijk voor je.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be