![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7881 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Some people never learn. Merk ook op wat ze constant doet.Ze ontwijkt nu de vraag keer op keer of ze Cooper van antisemitisme beschuldigt.
![]() |
![]() |
#7882 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Hey Firestone,
Wat vind jij van het geval Cooper?Is dat antisemitisch wat hij doet of niet? "Raadpleegt" hij antisemitische bronnen?Of Helpt hij eerder misverstanden eromtrent de wereld uit. Cooper schrijft een boek van 500 p. met daarin van p. 266-322 een kopie van een antisemitische tekst die naar zijn mening bedoeld is om valselijk de Joden zwart te maken en zegt erbij dat hetgeen erin staat,nl. dat er een Joodse samenzwering is onwaar is.Beticht je hem nu van antisemitisme of niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7883 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het standpunt van Firestone duidelijk is (ik heb het toch zo gesnapt):"die cooper (ik heb er nooit over gelezen nog over gehoord) zou in zijn werk kritiek hebben gehad op de joodse samenleving deze ook uitgewerkt hebben en daarvoor of daarna geschreven dat we deze joden moeten gelijkstellen aan illuminati". Ik snap wel waar ze naartoe wil het is alsof ik jou helemaal zou zwartmaken en daarna mijn excuses bij jou zou aanbieden en zeggen "het ging eigenlijk over piet"; of ben ik verkeerd? Dus in hoeverre ze de vraag ontweek weet ik niet... Maar jullie eindeloze bekvechten en niet willen lezen van elkaars uitleg heeft geen eind en is uiteindelijk hopeloos! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7884 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb daar al op geantwoord. Als hij denkt dat de Protocollen waar zijn, mits enkele substituties, waarom voert hij deze substituties dan niet uit? Neen, hij print de oorspronkelijke text met een nota ervoor. ![]() Dat is gewoon hypocriet. Zijn boek is in extreem-rechtse Amerikaanse kringen populair, precies omdat het de volledige, niet-aangepaste tekst van de Protocollen bevat. Was Cooper een antisemiet? Geen flauw idee, ik heb zijn verzameld werk niet gelezen. Er zijn in elk geval boeken van interessantere figuren op de markt die ik eerst wil lezen.
![]() |
![]() |
#7885 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
William Cooper heeft het volledige document in zijn boek opgenomen met de boodschap dat bepaalde zaken die daarin vermeld worden waarheid zijn geworden (maar dat Joden dan Illuminati moet zijn,goyim cattle en Zion Sion),maar dat het een document is die is gemaakt om de Joden zwart te maken en dat er geen Joodse samenzwering is! Maar Cooper heeft het wel gedaan natuurlijk want hij heeft een antisemitisch document verspreid. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7886 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoek het eens op of hij een antisemiet is. ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 augustus 2006 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7887 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat vinden de believers van deze post? En vinden ze de bron, waar bijvoorbeeld dit staat, geloofwaardig en bruikbaar als bron? Citaat:
![]() |
![]() |
#7888 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En zijn boeken gaan lezen, neen, merci.
![]() |
![]() |
#7889 | |
|
![]() Citaat:
Weet je nog dat ik je vergeleek aan freisler? Je was ook niet blij... Zelf al zei ik erna dat het niet een directe vergelijking was (ik geloof dat m'n woorden waren "...als er één vergelijking zou kloppen is het de deze wel..."). Nogtans heb ik het dan toch gezegt en je hebt de boodschap verstaan... Is het niet mogelijk dat het zoiets is? Maar ik snap je standpunt ook hij copieerde de tekst gewoon dus ja...ma ja bon... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7890 | |
Minister-President
|
![]() Ik had het nog niet gelezen,ik lees Pindars posts meestal niet.Ik leer er weinig uit,het wordt vaak niet gestaafd,zelf niet als ik het vraag,zijn posts zijn ook vaak lang en ik erger me soms aan zijn "Wilmaaa" en "niks aan de hand hoor" etc.
Zijn posts over RFID en de nakende politiestaat neem ik doorgaans wel door mits dat actueel is en wel interessant. Vandaag heb ik 1 post van hem gelezen in een 9/11 draad toen hij een link gaf naar de Boeingsite. Citaat:
Oordeel:kan best,maar dat het enkel in "opdracht" van Rothschild was lijkt me hoogstonwaarschijnlijk. Is dit een antisemitische bron?Mijns inziens niet,het woord Jew wordt niet eens vermeld laat staan gelinkt. En waar komt dit vandaan? "Plans are now afoot to recreate the first electronic digital computer, the Colossus at one of the Rothschild homes, Waddesdon hall." Wat wel een uiterst luxueus optrekje is,zo zijn er geen 10 gemaakt denk ik.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 augustus 2006 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7891 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom zou hij het niet volledig in zijn boek zetten?Het is lang geleden geschreven en zaken die erin staan worden waar.Het zet aan tot antisemitisme en daar brengt hij verandering in door zijn lezer daarover te informeren door te zeggen dat het onzin is! Het is niet enkel de ongewijzigde tekst,het is de ongewijzigde tekst met een voetnoot over aanpassingen aangaande de tekst. Citaat:
Hij was een ex-naval intelligence officier die ooit bij de De Moley Society zat op Highschool.Hij werd tijdens zijn dienst in de Marine gevraagd bij de inlichtingen te komen (hij acht het mogelijk dat dat kwam door zijn verleden bij de De Moley Society).Hij kreeg bij de intelligence geheime documenten onder ogen en begon zaken te verspreiden.Hij werd van de weg gereden in een ravijn met zijn wagen en voor dood achtergelaten,ging door waarmee hij bezig was,werd nogmaals van de weg gereden in een ravijn,verloor daarbij een been en ging nog steeds verder met verspreiden van geclassifeerde info.Hij had een eigen radioshow en hij en zijn gezin werden constant lastiggevallen en bedreigd tot hij op een dag kort na 9/11 de dood vond in een vuurgevecht met de authoriteiten.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 augustus 2006 om 20:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7892 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoiets is het geenszins,het is altijd hetzelfde met haar.Dit heeft niks met antisemitisme te maken en toch trekt ze keer op keer bij dit soort akkefietjes de lijn door naar "de believers" die hun info van antisemitische bronnen halen. ![]() Niks ma ja bon,hij verduidelijkt nota bene dat er geen Joods complot is!
![]() |
![]() |
#7893 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7894 | |
|
![]() Citaat:
Je hebt de boodschap van m'n vergelijking verstaan ik weet het ![]() Maar versprijde wel de antisemitische boodschapo die erin zat...Dus wel een maja; of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7895 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De boodschap die hij verspreide was geen! antisemitische boodschap.De boodschap was dat er geen Joods complot is zoals in de Protocollen beschreven.De boodschap is dat de Joden in de Protocollen door het slijk worden gehaald en met de vinger worden gewezen voor iets waar ze geen schuld aan hebben. Als dat een antisemitische boodschap verspreiden is omdat je het ganse document in je werk zet awel merci.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 augustus 2006 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7896 | |
|
![]() Citaat:
Maar misschien komen daar argumenten naar boven die aanleiding geven tot verder zoeken van zaken hierover en dus zelf voor gewone mensen aanleiding tot antisemitische ideën. Nu ja dit zijn gewoon voorstellen he... Maar als hij het daadwerkelijk weerlegt is het wel een nobel zaak... Ik ga mij niet gaan verdiepen heb dat boek niet gelezen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7897 |
Vreemdeling
|
![]() Enkele onder U zal het wel interessant vinden, ik alleszins toch.
@ the Portland University, former Police-narcotic detective from LAPD South Central. ![]() Over de Amerikaanse economie, het banksysteem, drugs, de Put-options, de interesse in Azie en 9/11 uiteraard! etc, etc.... The truth & Lies of 9/11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7898 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7899 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat je deze zeker een keer bekijkt, die man verteld gewoonweg de hele handel en wandel van de CIA, NSA enz... Het begint trouwens met een drugszaak die openbaar werd gemaakt waarbij het hoofd van de CIA in zeer nauwe schoentjes komt te staan. Hij verteld dit al op een nogal een ludieke manier, hoe je dat natuurlijk ook bekijkt. Ik ben nu net aan het kijken hoe hij aan't vertellen is hoe de Patriot ACT het 4th am. onderuit heeft gehaald met die telefoonafluisterpraktijken. ![]() De zaal zit toch maar stilletjes te luisteren. Every time the dow rise 500 points, 10.000 people loses there jobs ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7900 | |
|
![]() Citaat:
Hertog, Stone en ik hebben hier al 10 keer over gediscussieerd, de eerste keer meer dan een jaar geleden toen jij hier, toch onder de vorm van Hertog, niet aanwezig was. Je weet verdomd niet dat ik van in het begin reeds duidelijk gesteld heb dat het om 4000 telefoonoproepen gaat waar Stone is komen aandraven over de krantenberichten van die Iraanse gazet om mij onterecht in diskrediet te brengen. Jij gaat er gewoon mee voort zonder enige kennis van de historie, U laat zich leiden door Stone en bent er met uw 2 voeten in getrapt, waarvoor proficiat.
![]() |