![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7921 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7922 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Q4. When it comes to potential terrorist threats against this country, do you think that the government........ Exaggerates the threat: 21% Tells the truth about the threat: 20% Tells less than it knows about the threat: 51% Don't know: 9% Het is duidelijk dat de 51% denken dat de regering over het gevaar minder loslaat dan ze weet. Het zijn de 21% die denken dat de regering overdrijft.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 24 augustus 2006 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7923 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7924 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik wilde je dit niet onthouden: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7925 | |
|
![]() Waartoe de Protocollen hebben geleid:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7926 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De interpretatie wordt dus aan de ondervraagden overgelaten: - jouw interpretatie van 'minder dan ze weet', gaat over de omvang en potentiële implicaties van de dreiging. Dat zal door vele geënqueteerden inderdaad ook wel zo bekeken zijn. - men kan echter ook denken aan de aard van de dreiging; de 'complotgelovigen' bvb. zouden niet spreken over 'overdrijven' wanneer ze geloven dat het geen echte terreurdreiging was. Vermits 'tells not the truth' geen keuzemogelijkheid was, lijkt 'less than it knows' in dat geval het dichtstbijliggende alternatief. Deze vraag zou als polling bv. meteen aangevallen worden op dit forum door de talrijke zgn. 'believers' De exacte % interesseren me eigenlijk niet zo. (al gaat het natuurlijk niet om 80%; 30% die gelooft dat de overheid overdrijft of liegt?, of 35%? Het kan slechts gissen blijven) Mij interesseert meer hoe mensen vragen interpreteren, en daarmee samenhangend, de zin en onzin van dergelijke bevragingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7927 |
|
![]() En kijk eens op deze pagina: onderaan staat ie:
http://www.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Ext...ts/boeken.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#7928 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 25 augustus 2006 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7929 | |
|
![]() Om eerlijk te blijven. Hierbij kritiek op dat artikel:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7930 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ze verschijnen in Rule by Secrecy (hierboven genoemd) waarin de auteur Jim Marrs de woorden wel verandert (goyim-masses).Hij zegt ook duidelijk dat we niet met een Joods complot te maken hebben en dat het gebruikt wordt om de Joden onterecht in beschuldiging te stellen.Ik heb het boek hier liggen en heb net gekeken.Waar in de originelen goyim staat schrijft Jim Marrs masses tussen van die rechthoekige haakjes. Weer zo'n dwaze post waar van analogieën van een niet Joods complot met de Protocollen antisemitisme gemaakt wordt. ![]() Citaat:
Dat het widely considered is maakt het nog geen waarheid.Bewijs daarvan is dat haast geen enkele NWO "believer" antisimiet is.(en wat ik daarnet zei over de Illuminati).
![]() |
![]() |
#7931 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7932 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7933 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Of wilt u per se uzelf verdacht blijven maken? Ik huiver trouwens van vaagheden die gepresenteerd worden als "plaatsnemende analogieën", in mijn ogen een truuk om een alom erkende boosaardige vervalsing te blijven meeslepen als ware het een relevant en logisch onmisbaar pakket argumenten. Ik raad u aan die beerput van de protocollen gesloten te houden als u hoopt ooit enige geloofwaardigheid te kunnen opbouwen. (Maar ik maak me geen illusies dat u veel belang hecht aan mijn advies.)
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7934 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 25 augustus 2006 om 00:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7935 |
Minister-President
|
![]() Ja en?Wat heeft dat vandoen?
![]()
![]() |
#7936 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil alleen niet van antisemitisme beticht worden als ik ooit zo'n analogie zou aanhalen. (dat is eigenlijk waarover die hele discussie hier gaat)
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 25 augustus 2006 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7937 |
|
![]() Jij vindt het een idiote analyse. Waarschijnlijk komt hij vreemd op je over omdat hij al zes jaar oud is en is geschreven voor 911.
Erna hebben de complottheorieen, en de ideeen daarover, zich verder ontwikkeld. De essentie is echter juist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7938 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat dat in dat artikel staat maakt het niet meer of minder waar! Dat van Marrs heb ik al aangetoond is daar zeker niet op gebaseerd en dat staat in dezelfde zin.
![]() |
![]() |
#7939 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Beschuldigingen 'antisemitisme': Israël valt Gaza en Libanon binnen: Bladzijde 227, threads nr. 4534, 4535, 4536 Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 2 Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7940 | |
|
![]() Citaat:
Ik stop ermee voor vandaag. Volgens mij heb ik mijn best gedaan. Ik weet niet wat ik verder nog kan doen om je ervan te overtuigen dat de boeken van Cooper net zo antisemitisch zijn als de protocollen waarop ze gebaseerd zijn. Die naamsverandering joden=illuminati ten spijt. Ik heb artikelen aangehaald van voor- en tegenstanders van complottheorieen, ik heb een artikel aangehaald van NRC Handelsblad, door iedereen beschouwd als een neutrale bron. Ik kan nog meer artikelen aanhalen. Van links tot rechts. Van de NY Times tot FAZ en zelfs van Stormfront die hem beschouwen als een van hun, maar ik heb het beschaafd willen houden. Iedereen in de artikelen die ik als betrouwbaar beschouw, noemt de boeken van Cooper antisemitisch. Soms extreem rechts, soms extreem links maar altijd antisemitisch. Nu weet ik het even niet meer. Ik stel voor dat je de naam van Cooper googled, de titels van de boeken googled en je zelf een mening vormt over de artikelen die je leest. Dan kun je zelf beoordelen welke bronnen je betrouwbaar vindt en welke niet. Problem hierbij is dat hij het ene boek in 89 heeft geschreven, dan nog met grays en nordics, het andere boek (met de protocollen en de illuminati) in 91 en later beide boeken nog eens heeft samengevoegd met weglating van de grays en de nordics. Wie lust er nog peultjes? Ik wens je een goede nacht. Morgen gaan we verder. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 25 augustus 2006 om 00:51. |
|
![]() |
![]() |