![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed, laten we er dan een vraag van maken: Citaat:
Maar het is typisch is dat zichzelf corrigeert, en het zal ook nooit de hele kwaliteitspers zijn uit een land, laat staan uit de wereld. Het hele WMD-verhaal is daar een goede illustratie van. Daar de kwaliteitspers weinig of geen krediet geeft aan de NWO-verhalen, leiden de NWO-believers daaruit echter af dat ze (al dan niet bewust) mee in het complot zitten. Weer een voorbeeld waar de theorie tot feiten leidt, terwijl het andersom zou moeten.
![]() |
![]() |
#8102 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Jij maakt hier een fout. Het WDM verhaal is een duidelijke leugen, een verzinsel, een fantasie die uitgaat van de regering zelf. Zaken over de NWO beschrijven ( zouden beschrijven voor de disbelievers) relaitef permanente zaken over de realiteit en aard van de regering. Daarin zit er een serieus verschil.
Laatst gewijzigd door exodus : 27 augustus 2006 om 15:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=8064 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8104 | |
|
![]() Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 27 augustus 2006 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8105 |
|
![]() Bush senior spreekt over een nieuwe wereld orde (videoclip):
Een quote die het gewoonweg zegt: http://www.youtube.com/watch?v=EVfZsyHQlXw http://www.youtube.com/watch?v=7a9Syi12RJo
Laatst gewijzigd door exodus : 27 augustus 2006 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb de video intussen bekeken. Dit is werkelijk hallucinant, angstaanjagend. Er zijn geen andere woorden voor. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 27 augustus 2006 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8107 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8108 |
|
![]() En hier Clinton die zegt dat we een nieuwe wereld orde nodig hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=hEDuOAtGtWc
![]() |
![]() |
#8109 |
|
![]() Korte clip met als thema United Nations and the new world order. Stukjes interviews van scepitci en believers.
http://www.youtube.com/watch?v=eY_5j_zYlAs
![]() |
![]() |
#8110 |
|
![]() En hier NWO frontman Henry Kissinger die spreekt over een "nieuwe internationale orde", die er zal komen. Hij zegt dat de president van de U.S een beetje geluk moet hebben om het sneller te kunnen starten, maar hij voegt toe : "luck is the residue of design".
http://www.youtube.com/watch?v=0rzSlpGX9qs
![]() |
![]() |
#8111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je dat filmpje gezien waarin G. Bush staat te liegen over de zogezegde 'hate speech' ? Je moet de opname wel met een beetje humor bekijken alhoewel de gelaatsuitdrukkingen van Bush en wat hij er allemaal bij mompelt eigenlijk al lachwekkend genoeg zijn. http://www.youtube.com/watch?v=xbQheEOXScE Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 27 augustus 2006 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8112 | |
|
![]() Citaat:
Nu heb je kans op een welles-nietes spelletje, dat begrijp ik. Daarom zoek ik zsm de juiste site op. Kan even duren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8113 | |||
|
![]() Pindar,
Firestone heeft in post 8094 eigenlijk al hetgene gezegd wat ik zou willen zeggen. Kleine aanvulling nog. Citaat:
Citaat:
Wat betrouwbaar is, is een afspraak tussen journalist en lezer. Wat voor mij betrouwbaar is, hoeft het voor jou niet te zijn, en andersom. Uit mijn eigen ervaringen met de pers weet ik dat sommige kranten betrouwbaarder zijn dan andere. Die kranten geloof ik dus eerder dan andere. Dat is de eerste schifting. Dan, kijk ik naar publicaties van verschillende strekking. Liefst niet degene wiens politieke kleur ik deel want dan heb ik de grootste kans op een gewenst antwoord. Nee, ik wil juist afwijkende meningen vinden en die wegen. Het liefst zo veel mogelijk. Alles gelezen hebbend kom ik tot een eigen oordeel. Zoals gezegd, in het geval van Cooper heb ik ook extreem-rechtse sites, extreem-linkse sites, skepsis-watch (anti-skepsis) en de site van Cooper zelf (want die bestaat nog steeds) bezocht. Alles wat ik daar vond, bevestigde de conclusies van de mainstream-media. Hebben ze dan altijd gelijk? Nee. Zijn ze betrouwbaar? Ja. [quote=Pindar;1905294] Citaat:
In interviews met Prins Bernard, een van de oprichters van de Bilderberg-Conferenties, heeft hij meermalen openlijk gezegd dat er een gedeelte van de bijeenkomst NIET open is voor de pers. De reden van de conferenties is dat wereldleiders open met elkaar moeten kunnen overleggen zonder terughoudendheid. Ideeen kunnen zo aan elkaar getoetst worden zonder dat men openlijk erop wordt afgerekend. Trouwens, als regeringsleiders stiekum willen overleggen dan lukt ze dat heus wel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8114 | ||
|
![]() Nog een bekend iemand die zich openlijk uit voor 9/11 inside job en de NWO. Ditmaal is het de zanger van de rockgroep muse die zijn fans aanbeveelt om terror storm te zien, de laatste nieuwe film van Alex Jones. (Gaat over de NWO en de inside jobs 9/11 en 7/7). Wederom een positief signaal want hij kan vele miljoenen bereiken.
In zijn eigen woorden: Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8115 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu draait u de zaken wel eens mooi om. Als ik iets vermeld dat bvb door de pers is doodgezwegen, dan zijn het de parcifals en de firestones die reageren in de trant van "..aah ja, dus de hele media zitten ook bij in het complot... ![]() Als ik een onregelmatigheid aankaart bij de FAA, de ATC, Norad, of welke dienst dan ook, dan steeds JULLIE diegenen die antwoorden, " dus zitten allen bij in het complot". Sjonge, ik ben net degene die zich (herhaaldelijk) inspant om mensen als parcifal duidelijk te maken dat heel de media, of norad, of wiedanook, niet perse hoeft betrokken te zijn bij de samenzwering.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 28 augustus 2006 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8117 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De eerste quote is een opsomming van Bill Cooper zelf. De link erna is van een pro-Cooper-site De quotes met de beschrijvingen van de Nordics en de Greys is een letterlijke tekst van Bill Cooper zelf. Daaronder de link waar het vandaan komt (Zijn eigen site) Tussen de beschrijvingen van de typen staat een verklaring opgenomen van een Nordic. Let op het door mij vetgemaakte stukje: Uitverkoren volk. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8118 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8119 | |
|
![]() Citaat:
nog even ruiken: "ja, inderdaad een zekere onzekerheid in u stemmetje..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8120 | ||
|
![]() Citaat:
Als de pers er niet mag bijzijn dan is er stront aan de knikker. De Bilderberg is gewoonweg persschuw. En de reden dat de pers er niet mag bijzijn is omdat het niet geweten mag worden wat ze daar zeggen. Kijk maar naar de quotes van wat er allemaal op Bilderberg gezegd wordt (in het geheim opgenomen, zie de quote van Pindar): Citaat:
![]()
![]() |
![]() |