Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 augustus 2006, 15:46   #8101
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het is geen stromanargument, het was een simpele vraag aan jou gericht.
Een zin die met "Dus" begint en met een punt eindigt is geen vraag, maar een vaststelling.

Goed, laten we er dan een vraag van maken:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrij naar exodus
Denk jij dat er in de corporatische structuur waarmee deze persbedrijven werken, dat er belangenvermening kan zijn, tot op het punt dat personen of ideëen express aangevallen worden, omdat ze de regering in een slecht blaadje plaatsen? Dat de pers de regering dient?
Ja, dat kan.
Maar het is typisch is dat zichzelf corrigeert, en het zal ook nooit de hele kwaliteitspers zijn uit een land, laat staan uit de wereld.

Het hele WMD-verhaal is daar een goede illustratie van.

Daar de kwaliteitspers weinig of geen krediet geeft aan de NWO-verhalen, leiden de NWO-believers daaruit echter af dat ze (al dan niet bewust) mee in het complot zitten.
Weer een voorbeeld waar de theorie tot feiten leidt, terwijl het andersom zou moeten.
Oud 27 augustus 2006, 15:53   #8102
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Een zin die met "Dus" begint en met een punt eindigt is geen vraag, maar een vaststelling.

Goed, laten we er dan een vraag van maken:
Ja, dat kan.
Maar het is typisch is dat zichzelf corrigeert, en het zal ook nooit de hele kwaliteitspers zijn uit een land, laat staan uit de wereld.
Zichzelf corrigeert? Hoe zou dat dan in zijn werk moeten gaan. Het is net die "kwaliteitspers" die het meest regeringsinvloed te verduren krijgt.

Citaat:
Het hele WMD-verhaal is daar een goede illustratie van.

Daar de kwaliteitspers weinig of geen krediet geeft aan de NWO-verhalen, leiden de NWO-believers daaruit echter af dat ze (al dan niet bewust) mee in het complot zitten.
Weer een voorbeeld waar de theorie tot feiten leidt, terwijl het andersom zou moeten.
Het WDM verhaal was niet essentieel. Het was een leugen die tijdelijk waarheid moest worden om een reden te hebben ten oorlog te trekken. Nadien kan het hun niet meer schelen.

Jij maakt hier een fout. Het WDM verhaal is een duidelijke leugen, een verzinsel, een fantasie die uitgaat van de regering zelf. Zaken over de NWO beschrijven ( zouden beschrijven voor de disbelievers) relaitef permanente zaken over de realiteit en aard van de regering. Daarin zit er een serieus verschil.

Laatst gewijzigd door exodus : 27 augustus 2006 om 15:55.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 16:07   #8103
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus jij denkt niet dat er in de corporatische structuur waarmee deze persbedrijven werken, dat er geen belangenvermening kan zijn, tot op het punt dat personen of ideëen express aangevallen worden, omdat ze de regering in een slecht blaadje plaatsen. Dat de pers de regering dient?
Het feit dat een aantal Israëlische non-profitorganisaties met de steun van de Israëlische regering een website openden waarop pro-Israëlische internetters worden aangespoord om zich te mengen in virtuele discussies, bewijst inderdaad dat men daarin wel heer ver kan gaan.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=8064
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 18:34   #8104
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Ach, u denkt dus dat er in de pre-internetperiode alleen kritiekloze, ongeïnformeerde journalisten en wetenschappers bestonden.

Het internet heeft de clubjes van complotbelievers wel groter gemaakt en ze dichter bij de gewone, naïeve en argeloze burger gebracht. Internet heeft de mensen niet slimmer gemaakt, exodus, integendeel: de doorsnee internetgebruiker is niet opgeleid om fictieve brol en realiteit van elkaar te onderscheiden, daardoor loopt de leugen thans sneller dan ooit. En vooral jonge mensen kunnen die overvloed aan opdringerige informatie niet in het juiste historische perspectief zien.
Zolang dat U beseft dat U zelf een complotbeliever bent storen me uw lege berichten niet.

Laatst gewijzigd door Gun : 27 augustus 2006 om 18:35.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 19:20   #8105
exodus

Standaard

Bush senior spreekt over een nieuwe wereld orde (videoclip):

Een quote die het gewoonweg zegt:

http://www.youtube.com/watch?v=EVfZsyHQlXw

http://www.youtube.com/watch?v=7a9Syi12RJo

Laatst gewijzigd door exodus : 27 augustus 2006 om 19:21.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 19:25   #8106
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Bush senior spreekt over een nieuwe wereld orde (videoclip):

Een quote die het gewoonweg zegt:

http://www.youtube.com/watch?v=EVfZsyHQlXw

http://www.youtube.com/watch?v=7a9Syi12RJo
Prachtig Exodus! Ik was er juist naar op zoek !

Heb de video intussen bekeken. Dit is werkelijk hallucinant, angstaanjagend. Er zijn geen andere woorden voor.

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 27 augustus 2006 om 19:33.
Oud 27 augustus 2006, 19:25   #8107
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mischien lijkt het oude wijn omdat er wel degelijk een samenzwering is, ook al 200 jaar geleden.
En nog steeds geen wereldregering. Nog steeds geen werelddominantie. Ze nemen er wel hun tijd voor...
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 19:34   #8108
exodus

Standaard

En hier Clinton die zegt dat we een nieuwe wereld orde nodig hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=hEDuOAtGtWc
Oud 27 augustus 2006, 19:38   #8109
exodus

Standaard

Korte clip met als thema United Nations and the new world order. Stukjes interviews van scepitci en believers.

http://www.youtube.com/watch?v=eY_5j_zYlAs
Oud 27 augustus 2006, 19:41   #8110
exodus

Standaard

En hier NWO frontman Henry Kissinger die spreekt over een "nieuwe internationale orde", die er zal komen. Hij zegt dat de president van de U.S een beetje geluk moet hebben om het sneller te kunnen starten, maar hij voegt toe : "luck is the residue of design".

http://www.youtube.com/watch?v=0rzSlpGX9qs
Oud 27 augustus 2006, 20:55   #8111
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
En hier NWO frontman Henry Kissinger die spreekt over een "nieuwe internationale orde", die er zal komen. Hij zegt dat de president van de U.S een beetje geluk moet hebben om het sneller te kunnen starten, maar hij voegt toe : "luck is the residue of design".

http://www.youtube.com/watch?v=0rzSlpGX9qs
Bedankt voor je informatie Exodus. Heb het allemaal gecopieerd en in mijn archief gestoken.

Heb je dat filmpje gezien waarin G. Bush staat te liegen over de zogezegde 'hate speech' ?
Je moet de opname wel met een beetje humor bekijken alhoewel de gelaatsuitdrukkingen van Bush en wat hij er allemaal bij mompelt eigenlijk al lachwekkend genoeg zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=xbQheEOXScE

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 27 augustus 2006 om 20:58.
Oud 27 augustus 2006, 21:05   #8112
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een bullshit, die tekening is regelrechte laster. Greys met kromme neuzen komen totaal niet voor in Behold a Pale horse! Deze tekening is gebaseerd op pure fantasie.
Het spijt me Exodus maar sinds onze discussie hierover heb ik de teksten van Cooper opgezocht. Ze staan gewoon op internet. Ik heb de originele tekeningen niet gevonden maar wel de beschrijving: Hij spreekt van 'long-nosed 'Greys en van Nordics (aryan-type).

Nu heb je kans op een welles-nietes spelletje, dat begrijp ik. Daarom zoek ik zsm de juiste site op. Kan even duren.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 21:30   #8113
Hertog van Gelre

Standaard

Pindar,

Firestone heeft in post 8094 eigenlijk al hetgene gezegd wat ik zou willen zeggen. Kleine aanvulling nog.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Skepsis is voor iedereen die zelf nadenkt een lachertje!!!
Ze leiden aan de eerder door mij genoemde intelligentie-val!
Robbert Nanninga van Skepsis kan vaak alleen maar rageren a la Firestone
Dus: kritisch, intelligent en onderbouwd. Dat maakt hem voor mij alleen maar betrouwbaarder

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Het is ook NRC Handelsblad, Volkskrant, Elsevier, NY Times, FAZ.
Ik beschouw ze als betrouwbare bronnen.

Waarom?? Dat is een echt hele gemeende legitieme vraag.
Waarom zijn dat betrouwbare bronnen?
Volgens mij, en ik kan er naast zitten, zijn deze lui(eigenaren van de media) helemaal niet zo betrouwbaar daar aan de top mensen zitten die verbonden zijn met de elite!
Aangezien het een gemeende vraag is, een gemeend antwoord:
Wat betrouwbaar is, is een afspraak tussen journalist en lezer. Wat voor mij betrouwbaar is, hoeft het voor jou niet te zijn, en andersom.
Uit mijn eigen ervaringen met de pers weet ik dat sommige kranten betrouwbaarder zijn dan andere. Die kranten geloof ik dus eerder dan andere. Dat is de eerste schifting.

Dan, kijk ik naar publicaties van verschillende strekking. Liefst niet degene wiens politieke kleur ik deel want dan heb ik de grootste kans op een gewenst antwoord. Nee, ik wil juist afwijkende meningen vinden en die wegen. Het liefst zo veel mogelijk. Alles gelezen hebbend kom ik tot een eigen oordeel.

Zoals gezegd, in het geval van Cooper heb ik ook extreem-rechtse sites, extreem-linkse sites, skepsis-watch (anti-skepsis) en de site van Cooper zelf (want die bestaat nog steeds) bezocht.
Alles wat ik daar vond, bevestigde de conclusies van de mainstream-media. Hebben ze dan altijd gelijk? Nee. Zijn ze betrouwbaar? Ja.
[quote=Pindar;1905294]
Citaat:
"Allemaal toeval", zeggen de betweters van de mainstream media, terwijl ze overuren draaien om de stierlijk vervelende verkiezingscampagnes van hun vrienden in Washington van A tot Z te verslaan, en de stierlijk vervelende toespraken van die gasten integraal uit te zenden. In complotten geloven ze niet, daar zijn ze veel te kritisch voor, maar hun geloof in het Toeval is niet aan het wankelen te krijgen. En hun blinde vertrouwen in de regering evenmin.

Hoe dat komt? Misschien kan David Rockefeller ons hier uit de droom helpen. Hij is de grondlegger van de Council of Foreign Relations, een Bilderberg-achtige organisatie die al veertig jaar achter gesloten deuren sleutelt aan Een Nieuwe Internationale Wereldorde, geleid door een uitverkoren elite van wereldleiders, gekroonde hoofden en captains of industry.

Op de Bilderberg conferentie van 1991 in Duitsland sprak hij de pers toe. (Want sommige bevoorrechte top-journalisten mogen daar ook bij zijn, zoals u weet, op voorwaarde dat ze er geen letter over schrijven. Die journalisten, zoals o.a. Pieter Broertjes van de Volkskrant, vinden het een hele eer, geloof ik, om die geheime samenzweringen te mogen bijwonen.)

Dit is wat Rockefeller bij die gelegenheid zei:

Nu nogmaals de vraag dus: waarom zijn NRC handelsblad, volkskrant, Elsevier etc betrouwbaar?????????

my two cents

Pin d'Ar
Je citaat suggereert heel veel. De waarheid is niet zo geheimzinnig.

In interviews met Prins Bernard, een van de oprichters van de Bilderberg-Conferenties, heeft hij meermalen openlijk gezegd dat er een gedeelte van de bijeenkomst NIET open is voor de pers. De reden van de conferenties is dat wereldleiders open met elkaar moeten kunnen overleggen zonder terughoudendheid. Ideeen kunnen zo aan elkaar getoetst worden zonder dat men openlijk erop wordt afgerekend.
Trouwens, als regeringsleiders stiekum willen overleggen dan lukt ze dat heus wel.
Oud 27 augustus 2006, 21:58   #8114
exodus

Standaard

Nog een bekend iemand die zich openlijk uit voor 9/11 inside job en de NWO. Ditmaal is het de zanger van de rockgroep muse die zijn fans aanbeveelt om terror storm te zien, de laatste nieuwe film van Alex Jones. (Gaat over de NWO en de inside jobs 9/11 en 7/7). Wederom een positief signaal want hij kan vele miljoenen bereiken.

In zijn eigen woorden:

Citaat:
"Go to Google Video, type in Terror Storm and you'll find a nice little surprise. It will shed some light on world affairs, put it that way. I rather point you in the direction then preach about it myself," said Bellamy.
Citaat:

Rock Frontman Invites Viewing Millions To See Alex Jones Movie

Muse singer scrawls name of Terror Storm on t-shirt, performs headlining show at Reading Festival

Critically acclaimed rockers Muse cited Alex Jones' new film as one of their influences as frontman Matt Bellamy scrawled "Terror Storm" on the back of his shirt for the band's Saturday night headline gig at the Reading Festival in the UK.
The Reading Festival is famous worldwide amongst music lovers and is regularly screened by the BBC to viewers in the UK. Muse are considered one of the best alternative rock bands in Britain and they have played many large stadiums in the United States, in which their fan base is also large and ever-expanding.

Following the performance, Bellamy explained the meaning behind the t-shirt to NME, Britain's top selling music magazine.
"Go to Google Video, type in Terror Storm and you'll find a nice little surprise. It will shed some light on world affairs, put it that way. I rather point you in the direction then preach about it myself," said Bellamy.
A BBC news report also picked up on the story.
"With "terror storm" written on his T-shirt, singer Matthew Bellamy took to a white piano at one point. Afterwards he said they were getting a vibe from the crowd, and in the words of their own song they really seemed invincible."

It is very exciting and a boon for the 9/11 Truth Movement to have a major rock band encourage people to watch Terror Storm in front of 80,000 festival goers and millions watching at home on BBC television.
The connection between the cultural zeitgeist and the 9/11 truth movement as well as the wider truth movement in general is evergreen and can only help in spreading awareness amongst those who will inherit the battle to preserve all our freedoms - the youth of today.

It is our task to nurture that bond and ensure that it isn't just a flash in the pan that gets replaced by the next fad in a couple of years time. Muse should be commended and more people in the public spotlight encouraged to use their soapbox to educate people on the reality of the hidden hand that directs world events from behind closed doors.
Oud 28 augustus 2006, 00:03   #8115
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Nog een bekend iemand die zich openlijk uit voor 9/11 inside job en de NWO. Ditmaal is het de zanger van de rockgroep muse die zijn fans aanbeveelt om terror storm te zien, de laatste nieuwe film van Alex Jones. (Gaat over de NWO en de inside jobs 9/11 en 7/7). Wederom een positief signaal want hij kan vele miljoenen bereiken.
Die zanger van Muse bereikt idd veel mensen...het wordt tijd dat dit soort mensen opstaan en met mondjesmaat gebeurt dat gelukkig ook.De rede overwint.Rome was ook niet in 1 dag gebouwd.We want more!
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 00:39   #8116
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht

Hola hola juffrouw.
Nu draait u de zaken wel eens mooi om.
Als ik iets vermeld dat bvb door de pers is doodgezwegen, dan zijn het de parcifals en de firestones die reageren in de trant van "..aah ja, dus de hele media zitten ook bij in het complot..."
Als ik een onregelmatigheid aankaart bij de FAA, de ATC, Norad, of welke dienst dan ook, dan steeds JULLIE diegenen die antwoorden, " dus zitten allen bij in het complot".
Sjonge, ik ben net degene die zich (herhaaldelijk) inspant om mensen als parcifal duidelijk te maken dat heel de media, of norad, of wiedanook, niet perse hoeft betrokken te zijn bij de samenzwering.

Laatst gewijzigd door democratsteve : 28 augustus 2006 om 00:39.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 01:04   #8117
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Het spijt me Exodus maar sinds onze discussie hierover heb ik de teksten van Cooper opgezocht. Ze staan gewoon op internet. Ik heb de originele tekeningen niet gevonden maar wel de beschrijving: Hij spreekt van 'long-nosed 'Greys en van Nordics (aryan-type).

Nu heb je kans op een welles-nietes spelletje, dat begrijp ik. Daarom zoek ik zsm de juiste site op. Kan even duren.
Zoals beloofd:
Citaat:
[FONT=Arial]"ALIENS": There were 4 types of aliens mentioned in the papers. A
LARGE-NOSED GREY, with whom "we" have the treaty, the GREY reported in
abductee cases that works for the LARGE-NOSED GREY, a blond human like
type described as the NORDIC[/FONT]
http://www.thewatcherfiles.com/william_cooper.htm

Citaat:
Blonds/Swedes/Nordics: Known by any of these names. Similar to us. Blond hair, blue eyes. Will not break law of non- interference to help us. Would only intervene if the Greys' activity would affect other parts of the universe.
Citaat:

Well, that's what they Nordic had to say. The source of this also makes the following commentary:
"The ultimate evil is that masked form of psychological complacency that leads one to adhere to a group philosophy rather than eke out one's own horizons. As soon as you acquire an awareness of being a so-called 'chosen special group,' you are on the way to a fall. That is the seed of destruction in any society and any culture and it leaves it vulnerable. It will be the eventual undoing of the Greys as well. They see not their error -- it is the very weakness they seize upon that is their own inherent weakness. To try and change a Grey, or a cultish type of 'Star Person,' or a CIA member is futile. It will happen, but all in its own good time... it is the spirit that makes anyone stand up and disagree with something that is untrue and incorrect that will be the thorn in the side of the Greys, and the other forces that have allied with them." During the occupation of the Greys, they have established quite a number of underground bases all over the world, especially in the United States.
Citaat:
Grey Physiology and Anatomy

The approximate height of most specimens is between 3.5 and 4.5 feet. The head, by human standards, is large in comparison with the body. Facial features show a pair of eyes described as large, sunken or deeply set, far apart or distended more than the human, and slightly slanted as Oriental or Mongoloid.
http://www.t0.or.at/mutilate/krill.h...iting%20Nordic

De eerste quote is een opsomming van Bill Cooper zelf.
De link erna is van een pro-Cooper-site
De quotes met de beschrijvingen van de Nordics en de Greys is een letterlijke tekst van Bill Cooper zelf.
Daaronder de link waar het vandaan komt (Zijn eigen site)
Tussen de beschrijvingen van de typen staat een verklaring opgenomen van een Nordic. Let op het door mij vetgemaakte stukje: Uitverkoren volk.
Oud 28 augustus 2006, 07:22   #8118
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

In zijn eigen woorden:

De heilige Alex Jones is zeker een welvarend man nu...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 07:24   #8119
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Sjonge, ik ben net degene die zich (herhaaldelijk) inspant om mensen als parcifal duidelijk te maken dat heel de media, of norad, of wiedanook, niet perse hoeft betrokken te zijn bij de samenzwering.
Ruikt dit naar terughoudendheid?
nog even ruiken:
"ja, inderdaad een zekere onzekerheid in u stemmetje..."
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 08:33   #8120
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht

In interviews met Prins Bernard, een van de oprichters van de Bilderberg-Conferenties, heeft hij meermalen openlijk gezegd dat er een gedeelte van de bijeenkomst NIET open is voor de pers. De reden van de conferenties is dat wereldleiders open met elkaar moeten kunnen overleggen zonder terughoudendheid. Ideeen kunnen zo aan elkaar getoetst worden zonder dat men openlijk erop wordt afgerekend.
Trouwens, als regeringsleiders stiekum willen overleggen dan lukt ze dat heus wel.
Dat is de uitleg van Bernard zelf, die ga ik niet zomaar geloven en niet meer naar de andere feiten kijken hoor. Dit is zo'n zalvende uitleg.

Als de pers er niet mag bijzijn dan is er stront aan de knikker. De Bilderberg is gewoonweg persschuw. En de reden dat de pers er niet mag bijzijn is omdat het niet geweten mag worden wat ze daar zeggen. Kijk maar naar de quotes van wat er allemaal op Bilderberg gezegd wordt (in het geheim opgenomen, zie de quote van Pindar):
Citaat:
"We are grateful to the Washington Post, the New York Times, Time Magazine and other great publications whose directors have attended our meetings and respected their promises of discretion for almost forty years.
It would have been impossible for us to develop our plan for the world if we had been subjected to the lights of publicity during those years. But, the world is more sophisticated and prepared to march towards a world government. The supranational sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the national autodetermination practiced in past centuries."

-- David Rockefeller, Speaking at the June, 1991 Bilderberger meeting in Baden, Germany
Als je zoiets ziet is het wel duidelijk waarom ze de pers er niet willen bijhebben.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be