![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8261 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 28 augustus 2006 om 20:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8262 | |
|
![]() Citaat:
Theorie: Het is bekend dat de woorden 'dan die waarbij' een hypnotiserend, verdovend effect hebben op mensen. Om tegen te gaan dat burgers zich al te veel op de wet gaan beroepen en dus teveel rechten krijgen in de ogen van de machthebbers, hebben deze machthebbers de griffiers opdracht gegeven om zoveel mogelijk de woorden 'dan die waarbij' in de wetten aan te brengen. Feit: De woordcombinatie 'dan die waarbij' komt verschrikkelijk veel voor in de wetten. En wat in de wet staat, staat in de wet. Ergo: De theorie is bewezen. Zo werkt het niet, Alex Dewitte |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8263 | |
|
![]() Citaat:
het zijn de theorieën van Cooper die met elkaar verbonden zijn en niet los van elkaar kunnen staan. Het zijn stapelredeneringen. Als A is waar en B is waar, is C ook waar. Maar als A onwaar blijkt te zijn, waar blijft C dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8264 | |||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ze "hoefden" of moesten het dus wel slinks (te) doen.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 28 augustus 2006 om 21:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8265 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8266 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Er is wettekst in de VS,als je die leest weet je wat daarin staat.Wat daarin staat heeft niks met UFOs of Greys te maken.Evenmin met Illuminati. Citaat:
Als je dit niet begrijpt hoeft het voor mij niet.Ik ben eerlijk en redelijk.Maar als je nu weer afkomt met dezelfde onzin ga je op negeer met Illwill.Hier heb ik echt zin noch tijd voor. ![]() En het zijn niet je krachtige argumenten,wees daar maar zeker van. ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 28 augustus 2006 om 21:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8267 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb, net als jij ooit, de afgelopen dagen veel tijd besteed aan het lezen van die Cooper. Hij verbindt zaken die geen verband hebben. Sterker nog, hij komt met twee tegenovergestelde beweringen, terwijl andere gedeelten elkaar soms overlappen. Pindar hangt de ene theorie aan en jij de andere. Toch blijft Cooper voor ieder van jullie een wijs man die het misschien op punten weleens een beetje mis zou kunnen hebben. Dát, mijn beste Lex, kan ik niet rijmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8268 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8269 |
|
![]() @ Pindar
Zeg Pindar, ik heb jouw mening hier nog niet over gehoord. Op één of andere manier is er gauw overheen gepraat. Cooper: - Heeft het over de goeden (Nordics, Blonds, Swedes, Aryans), blond haar, blauwe ogen, arisch type; - Heeft het over de slechten (Greys, Large-nosed greys), klein, donker, lange neus, oriëntaals type; - De Greys willen de wereld overheersen op een wijze die overeenkomt met de wijze zoals die in de protocollen beschreven staat; - De Nordics waarschuwen voor de Greys: 'Zo gaat het altijd met een zogenaamd uitverkoren volk. Ze brengen de maatschappij en uiteindelijk zichzelf ten gronde, Je kunt ze niet veranderen'. Uiteindelijk verandert Cooper van gedachte: Hij publiceert een integrale versie van de Protocollen van de Wijzen van Zion maar nu zijn het de illuminati die de wereld willen overheersen op een wijze die overeenkomt met de wijze die in de Protocollen beschreven staat. Natuurlijk weer wél met behulp van de vrijmetselaars, de Rothschilds, de 'zionisten' en de 'internationale bankiers'. Vind jij dit een 'betrouwbare bron', nog afgezien van de logica-fouten in zijn teksten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8270 |
Banneling
|
![]() Ik vraag mij soms af wat de bedoeling is van deze discussies.
Eerst was er die hele discussie rond 'antisemitisme' en nu is er een hele discussie rond het feit dat men 'niets kan bewijzen', dan men zich op 'waardeloze bronnen' baseert enzoverder... Het doet mij sterk denken aan de manier waarop de anti-globalistische beweging werd gediscrediteerd en de mond werd gesnoerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8271 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8272 |
Burgemeester
|
![]() Ik heb wel eens gelezen dat de economische crisis in de jaren dertig of veroorzaakt of verergert is(afhankelijk van wie je het vraagt) door de federal reserve. Men verminderde het geld in omloop waardoor bedrijven en particulieren op de fles gingen of hun huis kwijt raakten. Volgens mij was het Milton Friedman die zei dat dat precies het omgekeerde was wat ze hadden moeten doen hadden ze die crisis willen bezweren. Maarja dat zou ook incompetentie kunnen zijn, of dat wel of niet zo is komen wij als burger toch nooit achter.
Laatst gewijzigd door Nussbaum : 29 augustus 2006 om 00:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8273 |
Banneling
|
![]() Verder vraag ik mij af of er een verband bestaat tussen de grote heersers en machtige tirannen uit het verleden die van een Wereldrijk droomden (en dat in een aantal gevallen ook wisten te realiseren) en tussen de ambitie van hedendaagse Wereldleiders om een 'Nieuwe Wereldorde' te creëren.
Bush senior spreekt over een nieuwe wereld orde (videoclip): http://www.youtube.com/watch?v=EVfZsyHQlXw http://www.youtube.com/watch?v=7a9Syi12RJo Clip over de ontmoeting van George Bush senoir met de broer van Bin Laden, en de top van de Carlyle groep op de ochtend van 9/11. Nederlands ondertiteld. http://www.prisonplanet.com/articles...806Carlyle.htm Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 29 augustus 2006 om 00:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8274 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of wil je niet? Stel dat Cooper, of wie dan ook, een feit vaststelt. Om nu maar iets te zeggen; Ambtenaar pikt 50 miljoen uit de staatstkas. Wat die ambtenaar vervolgens met die 50 miljoen heeft aangevangen, wat de reden was, daarover kan die man totaal verkeerd zitten, maar dat neemt toch niet weg dat die 50 miljoen gepikt is door die gast?
![]() |
![]() |
#8275 | |
|
![]() Citaat:
Cooper kopieert eerst de Protocollen zonder ze te noemen, laat daarin buitenaardse wezens volgens die beschreven werkwijze complotteren met joden, vrijmetselaars, Rothschilds, ?*nternationale bankiers etc teneinde een Wereldregering te bewerkstelligen. Twee jaar later kopieert hij de Protocollen niet maar neemt ze letterlijk over, buitenaardse wezens en joden worden niet meer genoemd, behalve om aan te geven dat het állemaal een 'verzinsel van de regering was, laat nu echter de zogenaamde illuminati volgens die beschreven werkwijze complotteren met zionisten, vrijmetselaars, Rothschilds, ?*nternationale bankiers etc teneinde een Wereldregering te bewerkstelligen. De hoofddaders blijven gewoon dezelfden. Alleen noemen we ze nu anders. Nu zijn het de 'zionisten' in plaats van de joden. Cooper spreekt zichzelf in die twee versies veelvuldig tegen. Maar Pindar gelooft de ene theorie, en Lex de andere. Toch blijft hij de held van beiden. En de methoden? Dat zijn gewoon de Protocollen weer. Volgens Lex deugt het niet van die buitenaardse wezens (theorie 1) en kloppen de namen van de 'verlichten niet (theorie 2) ' Maar alle andere theorieen kloppen wel want de wetten zijn aangepast volgens de voorspellingen van Cooper''. Het spijt me, maar enige logica kan ik daarin niet ontdekken. En, om bij jouw voorbeeld te blijven: In de ene theorie wordt het feit vastgesteld dat die ambtenaar 50 miljoen heeft gepikt omdat hij de enige mogelijke dader is en er 50 miljoen weg is. In de andere theorie is er een andere ambtenaar die 50 miljoen heeft gepikt, de staat heeft namelijk gelogen over het feit dat er geld weg is, dus kan het nooit de eerste ambtenaar zijn omdat dat de enige mogelijke dader is maar een andere. Bij deze redeneringen wordt over het hoofd gezien: Ten eerste: Als er een tweede dader aangewezen kan worden, is het dus onmogelijk dat de eerste de enige was die erbij kon. Ten tweede: Als er geen geld weg is, IS er geen dader. Toch worden beide stellingen hier verdedigd. En wijst de een op de eerste dader, de ander wijst op de tweede dader, beide beroepen zich op dezelfde bron maar wat iedereen vergeet is dat er geen dader kan zijn omdat er geen geld weg is. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 29 augustus 2006 om 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet alle Joden zijn zionistisch. Er zijn heel wat Joden die zich van het Zionisme distanciëren. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 29 augustus 2006 om 01:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8277 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8278 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8279 | |
|
![]() Citaat:
Denk eens na man. Denkoefening 1: Niet alle vruchten zijn appels, Alle appels zijn wel... Of, om het nog beter te zeggen: Zionisten zijn 'bepaalde' joden. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 29 augustus 2006 om 01:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8280 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |