Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 augustus 2006, 15:34   #8341
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Gezien je spammen, stalken en leugens. Gezien je rancune voor het feit dat je nu twee keer hebt geklaagd bij de moderatie en je steeds nul op rekest hebt gekregen. Gezien het herhaaldelijk vervalsen van berichten, denk ik dat ik het eens moet zijn met de Vlaamse Raad. Verder denk ik dat iedereen het op prijs stelt als je deze berichten plaatst in de draad waar ze thuishoren: 'Antsemitisme', 'Likud', of 'Prullebak'.
Mijn bericht was gewoon een reactie op je antwoord aan Exodus. Daarin zei je dat je Gun en Morkhoven nergens in je posts had vermeld.

Een aantal mensen zullen nu wel begrepen hebben dat je daarover hebt gelogen.

Je hebt het wel over de 'onbetrouwbare informatie' en de 'antisemitische bronnen' van de NWO-believers terwijl je mensen en groepen discrediteert en je totaal ongeloofwaardig bent.

'Nogmaals: Is dit Marcel Vervloesem of is dit Benjamin Stein, medeplichtige van Dutroux ?' (Hertog Van Gelre in 'De nieuwe wereld orde')

Zo, dat was het jongens.

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 29 augustus 2006 om 15:36.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2006, 15:34   #8342
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Dit stuk uit rule by secrecy haalt dit aan. Het is natuurlijk geen korte tekst, en het is in het Engels.
Onze berichten hebben elkaar gekruist.

Ik zal het eens lezen, aangezien je blijkbaar vindt dat dit artikel de belangrijkste bewijzen bevat van de NWO-theorie waar jij in gelooft. (Al had ik op een argumentatie in jouw eigen woorden gehoopt.)
Oud 29 augustus 2006, 15:34   #8343
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met jou valt niet serieus te discussieren.
Toen ik vorige week schreef dat believers iedereen afsnauwen die hun zever niet pikt, gaf Lex Blanca als tegenvoorbeeld largo_w.
Het heeft echter niet lang geduurd.

Uiteindelijk worden alle disbelievers afgewezen als discussiepartner, soms met leuke beledigingen erbij.

Ik heb het al eens voorgesteld, en het is niet eens polemisch bedoeld.
Misschien moet er een subforum NWO (of een betere naam) komen, waarop men zich moet inschrijven (zoals de subfora Links en Rechts). Jij wordt moderator, en zo kan je iedereen weren die niet aan de stringente criteria voldoet om met believers in discussie te treden.
Denk er eens over na. Het subforum Rechts bezoek ik zelden, dat van Links vaker, en de discussies zijn er soms interessant om te volgen.

Zolang de discussies op het Internationaal subforum gevoerd worden moet je leren leven met disbelievers die de discussie niet op jouw termen willen voeren.

Citaat:
Waar is Firestone om te zeggen dat het fake is? Anders mag ze hier wel eens komen zeggen dat het bandje wel degelijk echt is. Want in het tegenovergestelde geval zou ze het al lang gedaan hebben.

Of die tape fake is of niet weet ik niet. Dat moet onderzocht worden (de bronnen en zo), en het hele Skulls & Bones verhaal interesseert me nauwelijks. Ik ga daar geen tijd in steken. Dus zwijg ik erover.

De tapes van Bin Laden, uitgezonden door Al Jazeera, waarop hij uitdrukkelijk de verantwoordelijkheid voor de aanslagen van 9/11 op zich neemt, die negeren de believers grandioos, of ze beweren zonder énig argument dat ze vervalsingen zijn.

Mag ik dan, zoals jij het met largo_w doet, daaruit besluiten dat er met believers niet serieus valt te discussiëren?
Oud 29 augustus 2006, 15:39   #8344
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Waarom zou ik iets moeten herschrijven als het al door een goeie professionele journalist gedaan is? Ik zou het kunnen vertalen. Maar dat zie ik ook niet zitten, voor die 2 man en een paardekop die het gaan lezen.

Het komt trouwens uit het boek rule by secrecy:

http://www.amazon.com/Rule-Secrecy-H...990319?ie=UTF8
Van Jim Marrs dan nog...
Maar goed, ik heb beloofd dat ik het zal lezen, zij het met lange tanden.

Anderzijds moet je nu niet zeggen dat je geen zin hebt om zelf iets te schrijven als je eerst gepost hebt dat je graag aan een complete argumentatie had opgebouwd als wij je niet hadden gestoord. Of meende je dat niet?
Oud 29 augustus 2006, 15:42   #8345
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Uiteindelijk worden alle disbelievers afgewezen als discussiepartner, soms met leuke beledigingen erbij.
Largo geeft duidelijk aan dat hij niet ernstig wil discusieren. Hij gaat er zoiezo van uit dat de tape fake is. En hij is niet fake.

Citaat:
Ik heb het al eens voorgesteld, en het is niet eens polemisch bedoeld.
Misschien moet er een subforum NWO (of een betere naam) komen, waarop men zich moet inschrijven (zoals de subfora Links en Rechts). Jij wordt moderator, en zo kan je iedereen weren die niet aan de stringente criteria voldoet om met believers in discussie te treden.
Ik zou nooit iemand blokken omdat hij disbeliever is, dat meen ik op mijn woord. Ik kies zelf op wie ik antwoord en wie niet.

Citaat:
Zolang de discussies op het Internationaal subforum gevoerd worden moet je leren leven met disbelievers die de discussie niet op jouw termen willen voeren.
Het gaat hier niet over mijn termen, het gaat over materiaal dat 100% authentiek is, en toch nog in twijfel wordt getrokken.

Hier is het bewijs, speciaal voor Largo en Firestone (en Firestone had het heus wel zelf kunnen vinden als ze wou, maar bewijs aanbrengen in het voordeel van een believer is wellicht het laatste wat ze gaat doen):

Hier een link naar de realplayer versie van de GEHELE uitzending op BBC radio 4, waar je ook het fragment kan horen.

Citaat:
"Last night, BBC Radio 4 aired a fascinating programme about Yale's ultra-secretive Skull and Bones club. Both George W and John Kerry are members of the club and the programme suggests it has a wide-ranging influence in American life. Direct link to the RealPlayer stream of the show, which should be available for seven days.
http://www.boingboing.net/2004/09/10...ones_club.html
Maar misschien kan largo nog zeggen dat ze een gehele BBC uitzending vervalst hebben.

Laatst gewijzigd door exodus : 29 augustus 2006 om 15:43.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2006, 15:43   #8346
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Mijn bericht was gewoon een reactie op je antwoord aan Exodus. Daarin zei je dat je Gun en Morkhoven nergens in je posts had vermeld.

Een aantal mensen zullen nu wel begrepen hebben dat je daarover hebt gelogen.

Je hebt het wel over de 'onbetrouwbare informatie' en de 'antisemitische bronnen' van de NWO-believers terwijl je mensen en groepen discrediteert en je totaal ongeloofwaardig bent.

'Nogmaals: Is dit Marcel Vervloesem of is dit Benjamin Stein, medeplichtige van Dutroux ?' (Hertog Van Gelre in 'De nieuwe wereld orde')

Zo, dat was het jongens.
Je vervalst alwéér.
http://http://forum.politics.be/showpost.php?p=1931826&postcount=8289
Morkhoven, je vervuilt dit forum.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2006, 15:44   #8347
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik wil gerust stap voor stap bewijzen dat de NWO bestaat. Hebben we al eens geprobeerd, maar door het vitten van de disbelievers zijn we niet echt ver gekomen. Ik wil het gerust eens opnieuw proberen.
Dit is, ter herinnering, de quote waarnaar ik verwees.

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 29 augustus 2006 om 15:45.
AEvanLoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2006, 15:46   #8348
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Van Jim Marrs dan nog...
Maar goed, ik heb beloofd dat ik het zal lezen, zij het met lange tanden.

Anderzijds moet je nu niet zeggen dat je geen zin hebt om zelf iets te schrijven als je eerst gepost hebt dat je graag aan een complete argumentatie had opgebouwd als wij je niet hadden gestoord. Of meende je dat niet?
Ik wil dit graag doen, en het is te apprecieren dat je het wil lezen. Maar je moet ook begrijpen dat ik niet iets ga schrijven als ik weet dat bijna geen man het gaat lezen omdat ze het toch niet geloven, temeer er kant en klare teksten zijn.

Maar goed, indien u die tekst leest en uw mening erover geeft, wil ik gerust erop verder ingaan.
Oud 29 augustus 2006, 15:53   #8349
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Je vervalst alwéér.
http://http://forum.politics.be/showpost.php?p=1931826&postcount=8289Morkhoven, je vervuilt dit forum.
Laten we het hierbij houden, Van Gelre. De volgende keer beter !
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2006, 15:56   #8350
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Bush een Christian.

Vraagje Hertog: vind jij iemand die lid is van Skull en Bones, waar ze als inwijdingsritueel over de dood moeten roepen, over de duivel, en waar ze in een doodskist moeten liggen mastruberen en hun fantasien opbiechten aan de rest van de groep het voorbeeld van een "Christian"? Bush is lid van de occulte order Skull and Bones, en is enkel Christian omdat dat stemmen lokt.
Heeft Bush zelf die rituelen aan jou verklapt?

En ken jij de (veel minder geheime) inwijdingsrituelen die bijvoorbeeld de studentenclubs van de Katholieke Universiteit Leuven aan hun schachtjes opleggen? Maakt dat die studenten minder christelijk?

Nog één vraagje: zouden christenen nooit masturberen?
Oud 29 augustus 2006, 15:58   #8351
exodus

Standaard

Het is heir weer eens gebleken dat het bijna onmogelijk is om met sommige disbelievers constructief te discusieren.

Stap voor stap:

- Ik zeg iets over de occulte natuur van skull en bones::

reactie: het wordt in het belachelijke getrokken

- Ik post een audiofragment en info dat duidelijk die occulte natuur aantoont (inwijdingsritueel), in het geheim opgenomen.

reactie: de authenticiteit ervan wordt in twijfel getrokken, het is vals, geen inhoudelijke reactie

- ik post een stream van de gehele uitzending dat zonder twijfel bewijst dat het 100% authentiek is

reactie: geen meer

Dit proces neemt meer dan 20 posts over en weer in beslag.

Ik zeg dus dat er met sommigen hier niet serieus te discussieren valt. Het is hopeloos.

Het is nu aangetoont dat dit fragment correct is. Presidenten hebben aan dit soort rituelen meegedaan, trek uw eigen conclusies.
Oud 29 augustus 2006, 15:58   #8352
exodus

Standaard

dubbelpost

Laatst gewijzigd door exodus : 29 augustus 2006 om 15:59.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2006, 16:03   #8353
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Laten we het hierbij houden, Van Gelre. De volgende keer beter !
O, het was een 'grapje'.
Misselijk ventje.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2006, 16:34   #8354
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Toen ik vorige week schreef dat believers iedereen afsnauwen die hun zever niet pikt, gaf Lex Blanca als tegenvoorbeeld largo_w.
Het heeft echter niet lang geduurd.
Ah hou op.Als je wil geloofwaardig overkomen dat wij de oorzaak zijn moet je vooral met Largo afkomen.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2006, 16:36   #8355
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
De tapes van Bin Laden, uitgezonden door Al Jazeera, waarop hij uitdrukkelijk de verantwoordelijkheid voor de aanslagen van 9/11 op zich neemt, die negeren de believers grandioos, of ze beweren zonder énig argument dat ze vervalsingen zijn.

Mag ik dan, zoals jij het met largo_w doet, daaruit besluiten dat er met believers niet serieus valt te discussiëren?
Die waarop hij rechtshandig is en een gouden trouwring aanheeft is anders al aangehaald.
Oud 29 augustus 2006, 16:43   #8356
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Die waarop hij rechtshandig is en een gouden trouwring aanheeft is anders al aangehaald.
Ik ga het traagjes herhalen:
Citaat:

(Dat jullie de stromansargumenten nooit beu worden. )

Laatst gewijzigd door Firestone : 29 augustus 2006 om 16:44.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2006, 16:43   #8357
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het is heir weer eens gebleken dat het bijna onmogelijk is om met sommige disbelievers constructief te discusieren.

Stap voor stap:

- Ik zeg iets over de occulte natuur van skull en bones::

reactie: het wordt in het belachelijke getrokken

- Ik post een audiofragment en info dat duidelijk die occulte natuur aantoont (inwijdingsritueel), in het geheim opgenomen.

reactie: de authenticiteit ervan wordt in twijfel getrokken, het is vals, geen inhoudelijke reactie

- ik post een stream van de gehele uitzending dat zonder twijfel bewijst dat het 100% authentiek is

Dit proces neemt meer dan 20 posts over en weer in beslag.

Ik zeg dus dat er met sommigen hier niet serieus te discussieren valt. Het is hopeloos.

Het is nu aangetoont dat dit fragment correct is. Presidenten hebben aan dit soort rituelen meegedaan, trek uw eigen conclusies.
Idd,in het belachelijke trekken,authenticiteit van de bronnen aanvallen,en zeggen dat we nooit wat concreets brengen (wat enkel kan als ze wat we concreet brengen naast zich leggen en negeren).Sinds Largo en van Gelre er zijn is het alleen maar erger geworden.Ik schaam me tegenwoordig dat ik op deze draad post.Als buitenstaanders dit lezen...het is louter dit stramien tegenwoordig...echt jammer.
Vroeger was het ook niet alles,met Turkje en Mephisto,maar dit is tienvoud.
Ik hou echt niet van de negeerlijst,maar het zal moeten,anders kom je niet meer aan normaal posten toe.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 29 augustus 2006 om 16:46.
Oud 29 augustus 2006, 16:45   #8358
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik ga het traagjes herhalen:

(Dat jullie de stromansargumenten nooit beu worden. )
Ik ga het ook traagjes herhalen.Ze hebben de wereld overtuigd met een valse tape.
Oud 29 augustus 2006, 16:55   #8359
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Sorry maar kreeg dit niet open...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2006, 16:56   #8360
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Sorry maar kreeg dit niet open...
Ben je er intussen al in geslaagd?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be