![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een aantal mensen zullen nu wel begrepen hebben dat je daarover hebt gelogen. Je hebt het wel over de 'onbetrouwbare informatie' en de 'antisemitische bronnen' van de NWO-believers terwijl je mensen en groepen discrediteert en je totaal ongeloofwaardig bent. ![]() 'Nogmaals: Is dit Marcel Vervloesem of is dit Benjamin Stein, medeplichtige van Dutroux ?' (Hertog Van Gelre in 'De nieuwe wereld orde') Zo, dat was het jongens. ![]() Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 29 augustus 2006 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8342 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zal het eens lezen, aangezien je blijkbaar vindt dat dit artikel de belangrijkste bewijzen bevat van de NWO-theorie waar jij in gelooft. (Al had ik op een argumentatie in jouw eigen woorden gehoopt.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik vorige week schreef dat believers iedereen afsnauwen die hun zever niet pikt, gaf Lex Blanca als tegenvoorbeeld largo_w.
Het heeft echter niet lang geduurd. Uiteindelijk worden alle disbelievers afgewezen als discussiepartner, soms met leuke beledigingen erbij. Ik heb het al eens voorgesteld, en het is niet eens polemisch bedoeld. Misschien moet er een subforum NWO (of een betere naam) komen, waarop men zich moet inschrijven (zoals de subfora Links en Rechts). Jij wordt moderator, en zo kan je iedereen weren die niet aan de stringente criteria voldoet om met believers in discussie te treden. Denk er eens over na. Het subforum Rechts bezoek ik zelden, dat van Links vaker, en de discussies zijn er soms interessant om te volgen. Zolang de discussies op het Internationaal subforum gevoerd worden moet je leren leven met disbelievers die de discussie niet op jouw termen willen voeren. Citaat:
![]() Of die tape fake is of niet weet ik niet. Dat moet onderzocht worden (de bronnen en zo), en het hele Skulls & Bones verhaal interesseert me nauwelijks. Ik ga daar geen tijd in steken. Dus zwijg ik erover. De tapes van Bin Laden, uitgezonden door Al Jazeera, waarop hij uitdrukkelijk de verantwoordelijkheid voor de aanslagen van 9/11 op zich neemt, die negeren de believers grandioos, of ze beweren zonder énig argument dat ze vervalsingen zijn. Mag ik dan, zoals jij het met largo_w doet, daaruit besluiten dat er met believers niet serieus valt te discussiëren?
![]() |
![]() |
#8344 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar goed, ik heb beloofd dat ik het zal lezen, zij het met lange tanden. Anderzijds moet je nu niet zeggen dat je geen zin hebt om zelf iets te schrijven als je eerst gepost hebt dat je graag aan een complete argumentatie had opgebouwd als wij je niet hadden gestoord. Of meende je dat niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8345 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hier is het bewijs, speciaal voor Largo en Firestone (en Firestone had het heus wel zelf kunnen vinden als ze wou, maar bewijs aanbrengen in het voordeel van een believer is wellicht het laatste wat ze gaat doen): Hier een link naar de realplayer versie van de GEHELE uitzending op BBC radio 4, waar je ook het fragment kan horen. Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 29 augustus 2006 om 15:43. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8346 | |
|
![]() Citaat:
http://http://forum.politics.be/showpost.php?p=1931826&postcount=8289 Morkhoven, je vervuilt dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8347 |
Gouverneur
|
![]() Dit is, ter herinnering, de quote waarnaar ik verwees.
Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 29 augustus 2006 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8348 | |
|
![]() Citaat:
Maar goed, indien u die tekst leest en uw mening erover geeft, wil ik gerust erop verder ingaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#8349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8350 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En ken jij de (veel minder geheime) inwijdingsrituelen die bijvoorbeeld de studentenclubs van de Katholieke Universiteit Leuven aan hun schachtjes opleggen? Maakt dat die studenten minder christelijk? Nog één vraagje: zouden christenen nooit masturberen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8351 |
|
![]() Het is heir weer eens gebleken dat het bijna onmogelijk is om met sommige disbelievers constructief te discusieren.
Stap voor stap: - Ik zeg iets over de occulte natuur van skull en bones:: reactie: het wordt in het belachelijke getrokken - Ik post een audiofragment en info dat duidelijk die occulte natuur aantoont (inwijdingsritueel), in het geheim opgenomen. reactie: de authenticiteit ervan wordt in twijfel getrokken, het is vals, geen inhoudelijke reactie - ik post een stream van de gehele uitzending dat zonder twijfel bewijst dat het 100% authentiek is reactie: geen meer Dit proces neemt meer dan 20 posts over en weer in beslag. Ik zeg dus dat er met sommigen hier niet serieus te discussieren valt. Het is hopeloos. Het is nu aangetoont dat dit fragment correct is. Presidenten hebben aan dit soort rituelen meegedaan, trek uw eigen conclusies.
![]() |
![]() |
#8352 |
|
![]() dubbelpost
Laatst gewijzigd door exodus : 29 augustus 2006 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8353 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8354 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8355 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8356 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 29 augustus 2006 om 16:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8357 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vroeger was het ook niet alles,met Turkje en Mephisto,maar dit is tienvoud. Ik hou echt niet van de negeerlijst,maar het zal moeten,anders kom je niet meer aan normaal posten toe.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 29 augustus 2006 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8358 |
Minister-President
|
![]() Ik ga het ook traagjes herhalen.Ze hebben de wereld overtuigd met een valse tape.
![]() |
#8359 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8360 |
Minister-President
|
![]() Ben je er intussen al in geslaagd?