Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 september 2006, 14:43   #8801
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Toch wel eigenaardig dat precies Winston Churchill, volgens sommige believers een illustere aartsvijand van de NWO, dit teken zo populair gemaakt heeft.
Aartsvijand van de NWO??????????
Hij zat met kop en kont in de NWO!

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 14:52   #8802
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
wat heb jij toch een LFT

Pin d'Ar
een "LFT"?
Oud 7 september 2006, 14:53   #8803
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
En wat is precies het essentiële verschil tussen de waarden die JF Kennedy verdedigde en de waarden die de huidige republikeinse en democratische partijleiders in de USA voorstaan?

Was JF Kennedy tegen het kapitalisme of de vrije markt?
Was JF Kennedy tegen de waarden die de paus van Rome verdedigt?
Was JF Kennedy tegen het Amerikaanse militair-industriële complex dat naar wereldhegemonie streefde tijdens de Koude Oorlog?
JFK had het drukken van het geld uit handen van de internationale bankiers van de Federal Reserve weggenomen (en miljarden aan rentevrij geld in de economie gepompt in enkele maande-dat geld werd na zijn dood weer uit circulatie gehaald).
Verder wilde hij de CIA opbreken en veranderen,hij verzette zich tegen Northwoods (terreur van de VS uit die in de schoenen van de Cubanen zou worden geschoven-analoog met 9/11),hij wilde de VS troepen weg uit Vietnam...

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 7 september 2006 om 14:59.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 14:56   #8804
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Toch wel eigenaardig dat precies Winston Churchill, volgens sommige believers een illustere aartsvijand van de NWO, dit teken zo populair gemaakt heeft.
Ik kan fout zijn,maar ik denk niet dat er één van ons Churcill als aartsvijand van de NWO ziet...kan je daarover uitwijden?Waar komt dit vandaan?
Oud 7 september 2006, 14:57   #8805
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
waarom zou dat niet kunnen dan volgens jou?

Pin d'Ar
Omdat de wereld niet zo simpel in elkaar zit als een KMO'tje waar 3 directeurs misschien een beleidsgeheim gedurende lange tijd verborgen kunnen houden.

Dat zul je nog wel leren als je groot bent en je studentikoze hobby hebt moeten inruilen voor echte, relevante kennisvergaring.
Oud 7 september 2006, 14:59   #8806
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Ik kan fout zijn,maar ik denk niet dat er één van ons Churcill als aartsvijand van de NWO ziet...kan je daarover uitwijden?Waar komt dit vandaan?
Ik denk dat AEvaloon dit denkt omdat ik al quotes gepost heb waarin Chruchil over een samenzwering spreekt.

AEvaloon maakt daarbij waarschijnlijk automatisch de conclusie dat Chruchill ertegen is, terwijl dat zeker niet zo hoeft te zijn.
Oud 7 september 2006, 15:00   #8807
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
ik heb het niet over eeuwen wanneer ik over UFO's spreek, maar over de laatste 60 jaar. Al is het wel zo dat sommige geheime genootschappen wel al langer weten dat mensen niet de enige intelligente soort zijn in het heelal. De theosophisten bv.

Er zijn trouwens wel al mensen die naar buiten zijn gekomen om te getuigen, zie disclosure project. Dus het hoeft niet strikt geheim te blijven, de mainstream media raakt dit soort onderwerpen toch niet "en masse" aan.
De laatste 60 jaar, zeg je?

Ik dacht dat de believers ervan uitgingen dat de geheime NWO-elite al eeuwenlang de hele wereldgeschiedenis manipuleert.

Pindar vertrekt in ieder geval al ergens bij een zeer oude Egyptische elite.

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 7 september 2006 om 15:02.
AEvanLoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 15:03   #8808
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Omdat de wereld niet zo simpel in elkaar zit als een KMO'tje waar 3 directeurs misschien een beleidsgeheim gedurende lange tijd verborgen kunnen houden.
Hiermee weerleg je niks hoor.Niemand zegt hier dat het zo simpel is.Uiteraard is het veel genuanceerder dan dat.
Citaat:
Dat zul je nog wel leren als je groot bent en je studentikoze hobby hebt moeten inruilen voor echte, relevante kennisvergaring.
Waarom moet dit er nu weer bij?
Dit zet je "argumentatie" geenszins kracht bij hoor.
Oud 7 september 2006, 15:03   #8809
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
een "LFT"?
Welja, een Lever Functie Test.

Ps. eigenlijk ook geen flauw idee hoor, hier.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 15:09   #8810
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik dacht dat de believers ervan uitgingen dat de geheime NWO-elite al eeuwenlang de hele wereldgeschiedenis manipuleert.
Je kan toch moeilijk ontkennen dat er al altijd een elite is geweest die de wereld tracht te sturen richting meer macht en rijkdom voor hen?

Ik zei het al...je staart je veel te veel blind op die term NWO.
Oud 7 september 2006, 15:09   #8811
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ja en? Als je het gaat onderzoeken dan vind je veel wat niet gedekt wordt door de officiele media, wetenschappen etc.

Of wil je na de voorgaande postings die we gedaan hebben beweren dat
de wetenschap. media etc erg betrouwbaar zijn???????

Ik veronderstel maar even dat je een en ander nog niet onderzocht hebt?
Of heb je de genoemde DVD al gezien?
Zo niet, dan zijn je uitspraken gedaan zonder eigen onderzoek en dus
ongegrond. Of niet soms?

Pin d'Ar
Al van "pareidolie" gehoord?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Pareidolie
Oud 7 september 2006, 15:14   #8812
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Wat we vooral zeggen is dat diegenen die jij hier duidt in veel meer zitten dan enkel in olie en energie.Hoe kan het ook anders (bankwezen,media,grondstoffen,opiu & drugs...noem maar op).Ze willen meer.
Ze komen automatisch in contact met de grote bonzen van andere sectoren,dat is volgens mij zelfs onvermijdelijk,van een samenwerking worden de verschillende partijen beter.
Tot hier kan ik gemakkelijk volgen, en je gelijk geven zelfs.
Maar wat je daarna schrijft is eeuwenoude overgeërfde achterdocht van mensen die niet begrijpen wat er allemaal in de wereld gebeurt, of die zich uitgesloten voelen van de macht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Ze worden al te vaak opgenomen in elitaire geheime genootschapen en daar is in hogere graden veel occult en zonaanbidding mee gemoeid.Het schept tevens een band en het is eveneens een plek waar de onfrisse zaakjes (waar de superrijken zo goed als allemaal wel mee bezig zijn)besproken kunnen worden zonder gevaar.
Voeg daarbij de kennis van het klappen van de zweep van de families die dit al eeuwen doen en je krijgt een goedgeoliede machine die door interhuwelijken en intieme wederzijdse zakenbelangen alleen maar sterker wordt met de tijd.

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 7 september 2006 om 15:15.
Oud 7 september 2006, 15:16   #8813
exodus

Standaard

Citaat:
Maar wat je daarna schrijft is eeuwenoude overgeërfde achterdocht van mensen die niet begrijpen wat er allemaal in de wereld gebeurt, of die zich uitgesloten voelen van de macht:
De feiten wijzen dit aan hoor.

Heb je geheime genootschappen al eens bestudeert? Denk je uberhaupt dat ze bestaan.

Het is typisch van dingen af te wijzen die tegen je wereldbeeld ingaan, en dat is spijtig.

Net zoals remote viewing, die bestaan hoor.
Oud 7 september 2006, 15:20   #8814
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Tot hier kan ik gemakkelijk volgen, en je gelijk geven zelfs.
Dus dit is volgens jou onwaar?

"Ze worden al te vaak opgenomen in elitaire geheime genootschapen en daar is in hogere graden veel occult en zonaanbidding mee gemoeid.Het schept tevens een band en het is eveneens een plek waar de onfrisse zaakjes (waar de superrijken zo goed als allemaal wel mee bezig zijn)besproken kunnen worden zonder gevaar."

Wat is volgens jou precies onwaar dan?
-Dat ze vaak in elitaire geheime genootschappen opgenomen worden?
-Dat daar veel zonaanbidding en occult mee gepaard gaat?
-Dat dat een band schept?
-Dat ze al te vaak met onfrisse zaakjes bezig zijn.
-Dat die daar kunnen besproken worden zonder gevaar?

En hiervan?

"Voeg daarbij de kennis van het klappen van de zweep van de families die dit al eeuwen doen en je krijgt een goedgeoliede machine die door interhuwelijken en intieme wederzijdse zakenbelangen alleen maar sterker wordt met de tijd."

-Dat sommige dynastieën dit al eeuwen doen?
-Dat ze intieme zakenbelangen delen en interhuwelijken met de nieuwer rijken?
-Dat ze daardoor alleen maar sterker worden?

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 7 september 2006 om 15:22.
Oud 7 september 2006, 15:26   #8815
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Een van de zaken die hij wilde invoeren was rente-vrij lenen

Iets waar de banken radiacaal op tegen waren! Enig idee waarom?

O ja A.Lincoln hetzelfde idee!

En alletwee.... you know!

Pin d'Ar
Dus, dat is de essentie wat het verschil maakt tussen voor- en tegenstanders van een occulte Nieuwe Wereld Orde, overheerst door satanische zonne-aanbidders: of je al dan niet een systeem van rentevrij lenen verdedigt.

Moeten we nu in de geschiedenis nagaan wie er nog allemaal voorstander was van renteleningen om te ontdekken wie er waarschijnlijk in dienst staat van de NWO-elite?

In ieder geval waren de christenen lange tijd tegenstander van krediet en rente, en de islam zou dat nog altijd zijn. Ben ik op de goede weg om eindelijk de grote samenzwering te zien?

Of riskeer ik nu ook het lot van Kennedy en Lincoln te ondergaan?

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 7 september 2006 om 15:27.
Oud 7 september 2006, 15:36   #8816
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik denk dat AEvaloon dit denkt omdat ik al quotes gepost heb waarin Chruchil over een samenzwering spreekt.

AEvaloon maakt daarbij waarschijnlijk automatisch de conclusie dat Chruchill ertegen is, terwijl dat zeker niet zo hoeft te zijn.
Het kan kloppen dat ik mij inderdaad een van de posts van exodus herinner waarin hij aantoont dat Churchil tekeerging tegen de grote samenzwering van vrijmetselaars en communisten.

Ik zou die posts misschien eens moeten opzoeken, maar ik ken het systeem niet om in een draad snel te zoeken naar een woord.

Daarom dit citaat uit de Niburu-website, waarin ongeveer terug te vinden is wat exodus destijds aanhaalde:

Citaat:
Toen de mensheid de twintigste eeuw binnen ging waren er maar een paar grote mannen die in staat waren de enorme reikwijdte van de wereldwijde samenzwering te onderscheiden. Eén van die mannen was de toen nog jonge Sir Winston Churchill. Voordat hij Eerste Minister van Groot Brittannië werd ten tijde van de Tweede Wereld-Oorlog, schreef hij in het Engelse dagblad de London Sunday Herald van 08 - 02 - 1920:
Vanaf de dagen van Spartacus (codenaam van Adam Weishaupt, oprichter van de illuminaten) tot aan de dagen van Karl Marx, Trotsky, Bela Kuhn, Rose Luxembourg, en Emma Goldman, heeft deze zich over de gehele wereld vertakkende samenzwering zich gestadig uitgebreid. Deze samenzwering heeft een duidelijk herkenbare rol gespeeld in de Franse Revolutie. Ze was de drijfveer achter alle revolutionaire bewegingen van de 19e eeuw; en nu, tenslotte, hebben deze bijzondere persoonlijkheden uit de onderwereld van de grote steden in Europa en Amerika, ook het Russische volk bij de haren gegrepen, en zijn zij feitelijk de onbetwistbare heersers geworden van dat enorme rijk.

Toen Churchill deze intrigerende woorden schreef wist hij dat nog maar drie jaar daarvoor de Broederschap d.m.v. het netwerk van vrijmetselaars-loges het ondenkbare had bereikt. Zij hadden een bloedige revolutie veroorzaakt in Rusland, zij hadden de Tsaar en de leden van de koninklijke familie gevangen genomen, en het grote Rusland volledig in bezit genomen. De Broederschap installeerde onmiddellijk haar pion Kerensky, om met behulp van hem een voorlopige ‘democratische’ regering op te zetten. Kerensky werd echter al snel verdrongen door de Bolsjewisten, die zich onder leiding van Lenin tegen de Broederschap keerden. Lenin was door de Duitse generale staf naar Rusland gestuurd op aandrang van geheime genootschappen aldaar. De Duitse genootschappen wisten dat zij door een rivaliserende vrijmetselaarsgroep naar het tweede plan waren verwezen. Lenin (ook een hoge vrijmetselaar) was hun wraak. Dat is de achtergrond van de Russische Revolutie. Hoewel de overwinning van Lenin en zijn Bolsjewisten de Broederschap wat terugdrong in die jaren, probeerde de Broederschap toch de bruggen naar Rusland te herbouwen door middel van financiële ondersteuning.
bron: http://www.niburu.nl/phpBB2/viewtopi...4b1ee1f9443cc8

Het is uiteraard mogelijk dat dit openlijke "inzicht" van Churchill dateert uit de periode dat hij het V-teken nog niet gelanceerd had.

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 7 september 2006 om 15:41.
Oud 7 september 2006, 15:47   #8817
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

In ieder geval waren de christenen lange tijd tegenstander van krediet en rente, en de islam zou dat nog altijd zijn. Ben ik op de goede weg om eindelijk de grote samenzwering te zien?
Ja, je begrijpt precies waar het naartoe gaat. Er is nog één monotheïstische godsdienst over...
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 15:52   #8818
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Waarom moet dit er nu weer bij?
Dit zet je "argumentatie" geenszins kracht bij hoor.
Sorry, maar het simplisme (denk aan "de hoge pieten") en de puberale lichtgelovigheid (denk aan 3/4 van de conspiracy-clichés waar Pindar mee afkomt) van sommige believers komen mij soms zo erg de keel uit dat ik mij door mijn ergernis laat verleiden tot onhoffelijke uitlatingen.

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 7 september 2006 om 15:52.
Oud 7 september 2006, 15:54   #8819
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Ik zei het al...je staart je veel te veel blind op die term NWO.
Ik heb die term en de titel van deze thread niet bedacht.
Oud 7 september 2006, 15:56   #8820
exodus

Standaard

Citaat:
Ik heb die term en de titel van deze thread niet bedacht.
Wij gebruiken de term NWO als verzamelnaam voor het geheel aan feiten en fenomenen wat deel uitmaakt van de interenationale samenzwering, het systeem dat de mensheid controleert.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be