![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8801 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8802 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8803 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Verder wilde hij de CIA opbreken en veranderen,hij verzette zich tegen Northwoods (terreur van de VS uit die in de schoenen van de Cubanen zou worden geschoven-analoog met 9/11),hij wilde de VS troepen weg uit Vietnam...
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 7 september 2006 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8804 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Ik kan fout zijn,maar ik denk niet dat er één van ons Churcill als aartsvijand van de NWO ziet...kan je daarover uitwijden?Waar komt dit vandaan?
![]() |
#8805 |
Gouverneur
|
![]() Omdat de wereld niet zo simpel in elkaar zit als een KMO'tje waar 3 directeurs misschien een beleidsgeheim gedurende lange tijd verborgen kunnen houden.
Dat zul je nog wel leren als je groot bent en je studentikoze hobby hebt moeten inruilen voor echte, relevante kennisvergaring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8806 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
AEvaloon maakt daarbij waarschijnlijk automatisch de conclusie dat Chruchill ertegen is, terwijl dat zeker niet zo hoeft te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#8807 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat de believers ervan uitgingen dat de geheime NWO-elite al eeuwenlang de hele wereldgeschiedenis manipuleert. Pindar vertrekt in ieder geval al ergens bij een zeer oude Egyptische elite. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 7 september 2006 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8808 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Dit zet je "argumentatie" geenszins kracht bij hoor.
![]() |
![]() |
#8809 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8810 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zei het al...je staart je veel te veel blind op die term NWO.
![]() |
![]() |
#8811 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pareidolie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8812 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar wat je daarna schrijft is eeuwenoude overgeërfde achterdocht van mensen die niet begrijpen wat er allemaal in de wereld gebeurt, of die zich uitgesloten voelen van de macht: Citaat:
Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 7 september 2006 om 15:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8813 | |
|
![]() Citaat:
Heb je geheime genootschappen al eens bestudeert? Denk je uberhaupt dat ze bestaan. Het is typisch van dingen af te wijzen die tegen je wereldbeeld ingaan, en dat is spijtig. Net zoals remote viewing, die bestaan hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#8814 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() "Ze worden al te vaak opgenomen in elitaire geheime genootschapen en daar is in hogere graden veel occult en zonaanbidding mee gemoeid.Het schept tevens een band en het is eveneens een plek waar de onfrisse zaakjes (waar de superrijken zo goed als allemaal wel mee bezig zijn)besproken kunnen worden zonder gevaar." Wat is volgens jou precies onwaar dan? -Dat ze vaak in elitaire geheime genootschappen opgenomen worden? -Dat daar veel zonaanbidding en occult mee gepaard gaat? -Dat dat een band schept? -Dat ze al te vaak met onfrisse zaakjes bezig zijn. -Dat die daar kunnen besproken worden zonder gevaar? En hiervan? "Voeg daarbij de kennis van het klappen van de zweep van de families die dit al eeuwen doen en je krijgt een goedgeoliede machine die door interhuwelijken en intieme wederzijdse zakenbelangen alleen maar sterker wordt met de tijd." -Dat sommige dynastieën dit al eeuwen doen? -Dat ze intieme zakenbelangen delen en interhuwelijken met de nieuwer rijken? -Dat ze daardoor alleen maar sterker worden? ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 7 september 2006 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8815 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Moeten we nu in de geschiedenis nagaan wie er nog allemaal voorstander was van renteleningen om te ontdekken wie er waarschijnlijk in dienst staat van de NWO-elite? In ieder geval waren de christenen lange tijd tegenstander van krediet en rente, en de islam zou dat nog altijd zijn. Ben ik op de goede weg om eindelijk de grote samenzwering te zien? Of riskeer ik nu ook het lot van Kennedy en Lincoln te ondergaan? Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 7 september 2006 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8816 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zou die posts misschien eens moeten opzoeken, maar ik ken het systeem niet om in een draad snel te zoeken naar een woord. Daarom dit citaat uit de Niburu-website, waarin ongeveer terug te vinden is wat exodus destijds aanhaalde: Citaat:
Het is uiteraard mogelijk dat dit openlijke "inzicht" van Churchill dateert uit de periode dat hij het V-teken nog niet gelanceerd had. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 7 september 2006 om 15:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8817 |
|
![]() Ja, je begrijpt precies waar het naartoe gaat. Er is nog één monotheïstische godsdienst over...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8818 |
Gouverneur
|
![]() Sorry, maar het simplisme (denk aan "de hoge pieten") en de puberale lichtgelovigheid (denk aan 3/4 van de conspiracy-clichés waar Pindar mee afkomt) van sommige believers komen mij soms zo erg de keel uit dat ik mij door mijn ergernis laat verleiden tot onhoffelijke uitlatingen.
Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 7 september 2006 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8819 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb die term en de titel van deze thread niet bedacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8820 |
|
![]() Wij gebruiken de term NWO als verzamelnaam voor het geheel aan feiten en fenomenen wat deel uitmaakt van de interenationale samenzwering, het systeem dat de mensheid controleert.
![]() |