![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#881 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het moet natuurlijk nog werkbaar blijven, bedrijven moeten kunnen groeien, maar boven een bepaald quota moet er kunnen afgetopt worden mi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#882 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alles kan geschat worden. Van alles kan geweten worden aan wie het toebehoort. Openbaarheid van bestuur, open boekhouding |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#883 |
Minister-President
|
![]() Je zal zeggen maar wat als een bedrijf zich opsplitst.
Stel dat je de breuk 1/1000.000 aanhoud. Stel dat het zover komt dat de aarde verdeelt wordt in 1000.000 delen . 1000.000 grooteigenaars en de rest heeft niets, onwss scenario maar stel. Dan nog moeten 1000.000 mensen of bedrijven akkoord gaan om een (laat ons zeggen ) afschuwelijk plan uit te voeren. Niet onmogelijk maar toch al veel minder wss ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#884 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Het lijkt me jammergenoeg iets waarbij de goeden het mssn wel eens voor de slechten zouden kunnen bekopen. +Wat doe je met iemand/een familie die 1000 bedrijven heeft die tegen het limiet aanleunen? Of 10000 die niet tegen het limiet aanleunen maar er samen torenhoog bovenuit steken? Ook komt op die manier denk ik niemand in de buurt van de fortuinen die bepaalde elitefamilies door de eeuwen heen verzameld hebben.Families die leningen geven aan naties bvb.... +Hoe controleer je hoeveel geld iemand en zeker hoeveel een familie of een clan bezit?Ze kunnen bedrijven blijven opstarten en rijker worden vrees ik. Tis wederom delicaat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#885 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#886 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Is de verhouding momenteel niet dat de 5% allerrijksten 95% vann alle bezit en geld hebben?Is dat dan een reeel uitgangspunt?
Je kan dat idd niet op 1-2-3 in elkaar flansen ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 6 augustus 2005 om 20:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#887 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit kan toch nagegaan worden. Als een bank ontleent en dient het ontleende natuurlijk meegerekend te worden. De bank bezit immers mijn woning zolang ze niet afbetaald is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#888 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#889 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als het zo is dan is 5% van 6 miljard gelijk aan 300.000.000 mensen Dus 300.000.000 mensen zouden 95% van alle bezit in handen hebben. Lijkt niet echt heel rechtvaardig, maar een machtsconcentratie is dit nog niet echt. Ik zie nog geen 300.000.000 mensen eensgezind optreden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#890 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als het hier al niet lukt, vrees ik wel een beetje voor de kansen op slagen in een ruimer verband. Mss iets voor morgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#891 |
Minister-President
|
![]() Waar ik ook nog aan dacht:het idee van de wereldregering door Illuminati is niet zo vergezocht als wordt aangenomen door de meesten.
Heel kort:In 1774 of 1776 ontstond door toedoen van Adam Weishaupt de "Order of the Illuminati".Hun doelen waren kort:afschaffen van NATIES,religie,privébezit,huwelijk. Het omverwerpen van regeringen en een wereldregering opzetten die de aarde bestuurt.Die "Order of the Illuminati" is niet de Illuminati waar wij het vaak over hebben (naar mijn mening in elk geval-is waarschijnlijk deel van de Illuminati;nl.de Bavariaanse Illuminati.Sommigen beweren dat 't Skull&Bones is geworden.Ik geef geen uitsluitsel).Weishaupt werd betrapt in zijn plannen en moest elders hergroeperen;als je meer wil weten:zoek maar op. Dit is niet uit de lucht gegrepen...dit staat te lezen in meerdere encyclopedieen.Zoek maar op(google;encyclopedia weishaupt bvb).Dus het Idee van Illuminati en One World Government is niet zo onwaarschijnlijk.Hier is de catch.Weishaupts "Order of the Illuminati" werd gefinancierd en mede-opgericht door een Rothschild... Nuja,wat ik vooral wil aantonen is dat het niet "onnozel" is of zo;het idee van de Illuminati die een Wereldregering willen bewerkstelligen.Bovendien blijven de Rothschilds 1 van de rijkste en machtigste mensen in de wereld.Ze zijn er alleen maar rijker en machtiger op geworden en hebben heden een betere communicatie(tssn hen en hun bondgenoten) dan toen vermoed ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#892 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is ook niet enkel geld he;het is ook allianties aangaan, de juiste mensen in de juiste posities manoeuvreren,enz ..............[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 6 augustus 2005 om 21:41. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#893 |
Minister-President
|
![]() Hier is Money Masters ook vrij te downloaden; http://nadeem.lightuponlight.com/
Beeld lijkt ietsje beter mr toch nog niet de gewenste qualiteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#894 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het om gaat is het Grote Complot dat jullie beschrijven: d?*t wordt door velen ontkent!
![]() |
![]() |
#895 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Oh my God!!! Vooral dat oog bovenaan die pyramide vind ik zeer euhm ... bedenkwaardig. Het is niet iets waar je direct opkomt om het op een dollarbillet te zetten... In Egypte misschien tot daar aan toe ... maar niet in Amerika. Ik krijg toevallig binnenkort dollarbiljetten in m'n handen ... ik ga die toch eens van korterbij bekijken. Er zijn al minder redenen die je zouden aanzetten tot nadenken dan zulk een afbeelding op ieder dollarbillet vind ik persoonlijk ... Langs de andere kant, in bijvoorbeeld Turkije vindt je op de vreemdste plekken een soort afbeelding van een oog terug, het is een soort geluksbrenger. Dus misschien is het daar (in Amerika) ook zoiets? Toch ben ik intussen echt benieuwd naar die hele conspiracy theorie. Staat die misschien ergens in het forum van politics.be uitgelegd in een note-dop?
![]() |
![]() |
![]() |
#896 | |
|
![]() Citaat:
Daarmee, misschien voor Pindar of één van de andere 'believers': kunnen jullie niet op de één of andere manier checken welke site die lijst eerst heeft 'gepubliceerd'? En dan een mail sturen naar één van die sites met de vraag waar ze die lijst vandaan hebben? Of op de officiële site van de overheid van het FED, daar is heel veel info op terug te vinden. Misschien staat het daar wel ergens tussen? (Als ze toch zo veel laten uitschijnen dmv 'symboliek' kunnen ze het volgens mij er evengoed bijzetten...)
![]() |
![]() |
![]() |
#897 | |
|
![]() Citaat:
Of (maar het kan ook gaan om dezelfde mensen) weet je wie de mensen zijn die voor het eerst deze theorie lanceerden?
![]() |
![]() |
![]() |
#898 | |
|
![]() Citaat:
Mmmm, inderdaad, misschien dat Pindar hier beter zijn/haar stellingen wat beter uitlegt ... en misschien ook nog situeert in een kader want sja ... zulke stellingen kunnen vanzelfsprekend niet op veel begrip rekenen, zeker niet zonder bewijs, hoe waar ze ook zouden kunnen zijn. (Dat is toch hé?) Wat niet wilt zeggen dat ik Pindar zonder meer geloof. Ik denk trouwens nog altijd dat dat over die zwaartekracht vooral gaat om een linguïstisch probleem. Maar ik weet het natuurlijk niet zeker. Wat ik wel zeker weet ... is dat ik heel benieuwd ben naar de fysische modellen die Pindar (of beter, de theorie over het NWO) aanhaalt.
![]() |
![]() |
![]() |
#899 | |||||
|
![]() Citaat:
Want hoe waar zo'n stelling dan ook mag zijn, het is toch vrij normaal dat je door zulke stellingen te posten veel kritiek krijgt ... (dat bleek uit psychologisch onderzoek). ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 augustus 2005 om 22:28. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#900 | |
|
![]() Citaat:
Zoiets kan je toch van niemand verwachten/vragen??
![]() |
![]() |