Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 augustus 2005, 22:42   #901
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Niemand (voor zover ik weet) ontkent het bestaan van Weishaupt's illuminati, van Skulls & Bones, en van andere loges. Zoals niemand het bestaan van Opus Dei ontkent.

Waar het om gaat is het Grote Complot dat jullie beschrijven: d?*t wordt door velen ontkent!

Idd , ik haal alleen aan dat het niet als belachelijk,onnozel of zelfs onwaarschijnlijk moet worden afgedaan;Weishaupts Orde heeft grote invloed verwezenlijkt en is mede opgericht door Rothschild;wiens nageslacht vandaag nog steeds 1 van de allerrijkste en machtigsten zijn...hun doel was toen de Wereldregering en hun doel blijft en ze werken eraan-hun middelen zijn exponentieel gestegen.Jammergenoeg.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Lex Blanca on 06-08-2005 at 23:45
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Niemand (voor zover ik weet) ontkent het bestaan van Weishaupt's illuminati, van Skulls & Bones, en van andere loges. Zoals niemand het bestaan van Opus Dei ontkent.

Waar het om gaat is het Grote Complot dat jullie beschrijven: d?*t wordt door velen ontkent!

Idd , ik haal alleen aan dat het niet als belachelijk,onnozel of zelfs onwaarschijnlijk moet worden afgedaan;Weishaupts Orde heeft grote invloed verwezenlijkt en is mede opgericht door Rothschild;wiens nageslacht vandaag nog steeds 1 van de allerrijkste en machtigsten zijn...hun doel was toen de Wereldregering en hun doel blijft en ze werken eraan-hun middelen zijn exponentieel gestegen.Jammergenoeg.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Idd , ik haal alleen aan dat het niet als belachelijk,onnozel of zelfs onwaarschijnlijk moet worden afgedaan;Weishaupts Orde heeft grote invloed verwezenlijkt en is mede opgericht door Rothschild;wiens nageslacht vandaag nog steeds 1 van de allerrijkste en machtigsten zijn...hun doel blijft en ze werken eraan-hun middelen zijn exponentieel gestegen.Jammergenoeg.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 6 augustus 2005 om 22:45.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2005, 22:44   #902
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Oorspronkelijk bericht door satiper
"Stel dat al wat jullie beweren waar is, hebben jullie dan ook al aan een oplossing gedacht om het "kwade" te bestrijden/verslaan?"

Ik-alias Lex Blanca- ben ook van mening dat de enige oplossing een mass awakening is...een modern day Renaissance noem ik het.

Ik las laatst dat bepaalde generaals een coup d'etat plannen in VS omdat ze het beu zijn hun mensen te zien sterven en gebruikt te worden als cannon fodder in een rich man's war.Het is een conspiracy volgens mij en ik weet ook niet of het zou werken.Al zou het beter zijn dan wie nu in het gareel zit....(even erbij vermelden dat ik tegen elke vorm van geweld ben(al vind ik ook:zeg nooit nooit...)...en zeker tegen winstbejag voor mensenwelzijn plaatsen-wat de NWO doet)
Ik ben van mening dat een derde wereldoorlog niet kan uitblijven....
Ik hoop op die modern day Renaissance;die mass awakening;pas dan kan iets veranderen denk ik.

Wordt dat bewust worden van de massa ergens aangewakkerd/uitgelokt/... door iemand of een bepaalde groep?
Oud 6 augustus 2005, 22:48   #903
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Wordt dat bewust worden van de massa ergens aangewakkerd/uitgelokt/... door iemand of een bepaalde groep?
Er zijn meerdere truth exposers....Alex Jones heeft enkele "exellent" documentaires gemaakt en zijn leven bestaat uit het "awakening" van mensen.zijn dagelijks geupdated website met niet mainstream news is www.prisonplanet.com

Zijn laatste en beste film is Martial Law.Als je zijn docus bekijkt en zijn site dagelijks bezoekt leer je al heel wat;op zijn site niet echt over NWO;vooral wat ze momenteel bewerksteligen in de wereld...
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2005, 23:22   #904
MadDog
Burger

MadDog's schermafbeelding

Standaard

Het menselijke brein is een geweldig iets, maar het heeft de neiging zich zeer defensief op te stellen tegenover denkbeelden die haar vast denkpatroon doen daveren op haar grondvesten.

Ontleer eerst alles, ontwikkel de intuïtie van het kind in jezelf en kom zelf tot de juiste conclusies.

Zorg ervoor dat je jezelf losrukt uit het spelletje van 'social engineering' dat nu al eons bestaat.

Ze weten goed genoeg dat 1 echt 'vrije mens' een dijkbreuk in de orde kan veroorzaken.
MadDog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2005, 23:39   #905
Groentje-18

Standaard

Oké, even een poging tot een korte 'samenvatting' van hoe de kaarten liggen:

- Over het bestaan van een schaduwregering van de VSA zijn we het momenteel allemaal eens, maar niet over de lijst van de aandeelhouders van deze schaduwregering (de FED), we weten bijgevolg niet precies wie er belang bij heeft en we kunnen dit dus niet linken aan andere info.

- Iedereen is het eens over het bestaan van Skull&Bones, Opus Dei en Weishaupt's illuminatie, we zijn het alleen niet eens over wat er zich precies afspeelt binnen deze genootschappen.

Bovenstaande 'onzekerheden' vragen dus nog om een betrouwbaar bewijs.

Intussen kunnen we misschien overgaan naar een volgende stelling ofzo die eventueel verderbouwt op of gelinkt kan worden met de bovenstaande stellingen waarover we het allemaal eens zijn?

[Verbeter me als ik fout ben, en vul deze 'korte samenvatting' gerust aan.]
Oud 7 augustus 2005, 00:17   #906
MadDog
Burger

Standaard

Weinig mensen kennen de oplichterij van het mondiale banksysteem, waaronder de FED.

http://www.propagandamatrix.com/mult..._Part1_all.wmv

http://www.propagandamatrix.com/mult...e2_128KBps.wmv
Oud 7 augustus 2005, 08:48   #907
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oké, even een poging tot een korte 'samenvatting' van hoe de kaarten liggen:

- Over het bestaan van een schaduwregering van de VSA zijn we het momenteel allemaal eens, maar niet over de lijst van de aandeelhouders van deze schaduwregering (de FED), we weten bijgevolg niet precies wie er belang bij heeft en we kunnen dit dus niet linken aan andere info.
De FED is geen schaduwregering. Het is de centrale bank van de VS, en haar werking, macht en invloed is door iedereen gekend.
Citaat:
- Iedereen is het eens over het bestaan van Skull&Bones, Opus Dei en Weishaupt's illuminatie, we zijn het alleen niet eens over wat er zich precies afspeelt binnen deze genootschappen.
Voor de duidelijkheid, Weishaupt's illuminati is een loge die 10 jaar heeft bestaan in de 18de eeuw!
Citaat:
Bovenstaande 'onzekerheden' vragen dus nog om een betrouwbaar bewijs.

Intussen kunnen we misschien overgaan naar een volgende stelling ofzo die eventueel verderbouwt op of gelinkt kan worden met de bovenstaande stellingen waarover we het allemaal eens zijn?

[Verbeter me als ik fout ben, en vul deze 'korte samenvatting' gerust aan.]
Dit is een typische believers techniek! Alhoewel er hier niet het minste bewijs werd geleverd voor de vage stelling over een schaduwregering, wil je nu op deze stelling verderbouwen!!!
Oud 7 augustus 2005, 11:41   #908
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De FED is geen schaduwregering. Het is de centrale bank van de VS, en haar werking, macht en invloed is door iedereen gekend.
Je bent niet goed geïnformeerd.

Citaat:
Voor de duidelijkheid, Weishaupt's illuminati is een loge die 10 jaar heeft bestaan in de 18de eeuw!
Heb je een bron voor deze bewering? Dit kan trouwens bewezen worden dat het onwaar is.

Citaat:
Dit is een typische believers techniek! Alhoewel er hier niet het minste bewijs werd geleverd voor de vage stelling over een schaduwregering, wil je nu op deze stelling verderbouwen!!!
Het minste bewijs? Ik heb bewijzen gepost enkele paginas terug.
Oud 7 augustus 2005, 11:54   #909
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Er zijn argumenten die het bestaan van een (om het kind een naam te geven) schaduwmacht versterken, maar ook argumenten er tegen.
Een argument tegen is dat heden ten dage nog steeds mensen van 0 naar de top kunnen doorschieten.
Als ik het goed voorheb begon Bill Gates zijn succesverhaal achteraan in zijn garage.
Is hij ondertussen niet uitgegroeid tot één van rijkste (mss wel de rijkste) burger van de wereld.
Dit verhaal pleit niet direct voor de al omvattende macht van de schaduwmensen?
Of was dit ook op voorhand allemaal zo gepland?
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2005, 11:59   #910
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Exodus, al wat jullie gepost hebben zijn de klassieke indianenverhalen over de FED, waar geen iota van klopt. Lees hiervoor de artikels die ik gelinkt heb en de uitleg van oa Jozef Ostyn.

Foto's van logo's, dat zijn geen bewijzen, dat zijn anekdotes waarmee men gewoon ALLES kan bewijzen.
Oud 7 augustus 2005, 11:59   #911
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper
Er zijn argumenten die het bestaan van een (om het kind een naam te geven) schaduwmacht versterken, maar ook argumenten er tegen.
Een argument tegen is dat heden ten dage nog steeds mensen van 0 naar de top kunnen doorschieten.
Dat is juist. Maar de top wat wij zien is niet de echte top. Iemand uit het gewone volk kan heel hoog geraken, als hij de juiste capaciteiten toont die de elite genegen zijn, maar hij zal nooit aan de echte macht geraken, waar waar de echte lakens uitgedeeld worden.

Citaat:
Als ik het goed voorheb begon Bill Gates zijn succesverhaal achteraan in zijn garage.
Is hij ondertussen niet uitgegroeid tot één van rijkste (mss wel de rijkste) burger van de wereld.
Bill Gates is de elite genegen. Hij is lid van de Bilderberger groep, een front voor wereldregering en de illuminati. Het is te verifieren op internet. Daarom dat microsoft ook een frontrunner is voor de elektronische id-chipkaart.[edit]
[size=1]After edit by exodus on 07-08-2005 at 12:59
Reason:

Citaat:
Dat is juist. Maar de top wat wij zien is niet de echte top. Iemand uit het gewone volk kan heel hoog geraken, als hij de juiste capaciteiten toont die de elite genegen zijn, maar hij zal nooit aan de echte macht geraken, waar waar de echte lakens uitgedeeld worden.

Citaat:
Bill Gates is de elite genegen. Hij is lid van de Bilderberger groep, een front voor wereldregering en de illuminati. Het is te verifieren op internet. Daarom dat microsoft ook een frontrunner is voor de elektronische id-chipkaart.[/size]

Citaat:

Citaat:
Bill Gates is de elite genegen. Hij is lid van de Bilderberger groep, een front voor wereldregering en de illuminati. Het is te verifieren op internet.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door exodus : 7 augustus 2005 om 11:59.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2005, 12:00   #912
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Exodus, hoe weet jij in godsnaam wie of wat een front is van de illuminati???

Hoe wordt zoiets bepaald???

Of volstaat het dat een conspiracy-site het schrijft?
Oud 7 augustus 2005, 12:01   #913
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Die samenzweringstheorieën zijn gewoon een balans tegenover het feit dat hier niet genoeg discussie hierover is. En maar niet snappen hè... Machtshebbers spelen graag in op kortzichigheid van de doorsnee burgertrut.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2005, 12:04   #914
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Die samenzweringstheorieën zijn gewoon een balans tegenover het feit dat hier niet genoeg discussie hierover is. En maar niet snappen hè... Machtshebbers spelen graag in op kortzichigheid van de doorsnee burgertrut.
Die samenzweringstheorieën zijn gewoon een surrogaat voor de godsdiensten en bijgeloven van vroeger.

Met samenzweringstheorieën heeft men geen analyses, geen begrip meer nodig. Gewoon alles aan de illuminati toeschrijven, zoals men vroeger alles aan goden en demonen toeschreef.

Uw toegenegen burgertrut...
Oud 7 augustus 2005, 12:09   #915
Bhairav

Standaard

Citaat:
Die samenzweringstheorieën zijn gewoon een surrogaat voor de godsdiensten en bijgeloven van vroeger.

Met samenzweringstheorieën heeft men geen analyses, geen begrip meer nodig. Gewoon alles aan de illuminati toeschrijven, zoals men vroeger alles aan goden en demonen toeschreef.

Uw toegenegen burgertrut...
Al eens aan gedacht wat er gebeurd wanneer een godsdienst of bijgeloof als "waar" wordt gezien? Dan gaan de mensen er zich massaal naar gedragen.
Als die theorieën massaal geloofd worden, wat een van mijn vele natte dromen is, dan kan dat een gevaar betekenen voor het systeem.
Misschien is het zo duidelijker.
Oud 7 augustus 2005, 12:09   #916
MadDog
Burger

Standaard

Citaat:
Bent U een lid van de Firestone familie, Firestone ?

Bekijk alvast de documentaires die ik hierboven gelinked heb, daarin onderschrijven verrassend veel economen en staatshoofden de echte structuur van de Federal Reserve en hoe Joodse bankiershuizen de boel hebben opgelicht.

100 jaar geleden bezaten de Rothschilds al ongeveer de helft van de aardbol, heden zal dat alleen nog maar gegroeid zijn.
Oud 7 augustus 2005, 12:10   #917
MadDog
Burger

Standaard

Citaat:
Al eens aan gedacht wat er gebeurd wanneer een godsdienst of bijgeloof als "waar" wordt gezien? Dan gaan de mensen er zich massaal naar gedragen.
Als die theorieën massaal geloofd worden, wat een van mijn vele natte dromen is, dan kan dat een gevaar betekenen voor het systeem.
Het is geen theorie.
Het is een realiteit.
Bekijk de documentaires die ik hierboven gelinked heb ( ze duren wel ongeveer 4 uur in totaal ) en je zal zelf beseffen hoe deze parasieten de wereld in hun macht hebben.

Finaal zullen inderdaad de parasieten afgemaakt worden.[edit]
[size=1]After edit by MadDog on 07-08-2005 at 13:13
Reason:

Citaat:
Het is geen theorie.
Het is een realiteit.
Bekijk de documentaires die ik hierboven gelinked heb ( ze duren wel ongeveer 4 uur in totaal ) en je zal zelf beseffen hoe deze parasieten de wereld in hun macht hebben.

Finaal zullen inderdaad de parasieten afgemaakt worden.[/size]

Citaat:
Het is geen theorie.
Het is een realiteit.
Bekijk de documentaires die ik hierboven gelinked heb ( ze duren wel ongeveer 4 uur in totaal ) en je zal zelf beseffen hoe deze parasieten de wereld in hun macht hebben.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door MadDog : 7 augustus 2005 om 12:13.
Oud 7 augustus 2005, 12:11   #918
exodus

Standaard

Citaat:
Volledig mee akkoord. Dit boort Firestone haar theorie dat het een nieuwe religie is de grond in.
Oud 7 augustus 2005, 12:13   #919
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Volledig mee akkoord. Dit boort Firestone haar theorie dat het een nieuwe religie is de grond in.
Oud 7 augustus 2005, 12:13   #920
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MadDog
Het is geen theorie.
Het is een realiteit.
Gij hebt denk ik niet goed begrepen wat ik zei.
Als gij rechts zijt is dat zeer logisch te verklaren. Straffer: dan hoeft dit niet meer.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be