![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9301 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9302 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en dit zegt de Wikipedia over het vrijheidsbeeld: Citaat:
Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 14 september 2006 om 13:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9303 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 14 september 2006 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9304 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zalig de armen van geest. Laatst gewijzigd door parcifal : 14 september 2006 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9305 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar heb ik geen tijd voor om die te bekijken, en eigenlijk ook geen zin. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 14 september 2006 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9306 |
|
![]() Zaag dan niet en wacht totdat je hem kan bekijken of zin hebt.
Laatst gewijzigd door exodus : 14 september 2006 om 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9307 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9308 |
Banneling
|
![]() Moest ik u een filmp van 1 uur op Youtube aanwijzen waarop wordt aangetoont dat Alex Jones en Paul Watson satanisten zijn, commerciele profiteurs, NWO-adepten van de 86ste graad, kinderverkrachters, en charlatans van de ergste soort, wat zou uw reactie dan zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9309 | |
|
![]() Citaat:
Het filmpje over de franklin coverup is echt de moeite waar, het spreekt zelf niet over NWO, gewoon over de feiten. Maar als je het niet wil bekijken, tja, dan zou je best zwijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#9310 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Van normaal puin word je volgens mij ook niet ziek.Van fijn stof allicht evenmin,dat zijn zaken die bij elke sloop zouden moeten voorkomen,of na elke aardbeving etc.Chemische reacties...weet ik niet,welke? Ik heb net een filmpje bekeken waarin gesteld wordet dat het veelvoorkomend is dat reddingswerkers vanop 9/11 ziek werden -kanker etc- en dat veel reddingshonden kort erna stierven ten gevolge van dat soort kwalen. Geopperd werd dat het waarschijnlijk door het vele asbest was die in de Torens aanwezig was rond het staal-een van de redenen waarom Port Authority de Torens in het verleden nog niet had mogen laten slopen (wat ze wilden omdat het een zeer kostelijke onderneming was waar onmogelijk winst uit te halen viel;Silverstein zag het dan weer wel zitten...en de winsten lieten niet lang op zich wachten ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 september 2006 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9311 | |
Banneling
|
![]() en dit had ik nog even over educatie te zeggen:
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9312 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Niet overal.In VS,Australie,noem maar op.Nederland niet,Belgie weet ik niet,maar sommigen zijn er wel van overtuigd (sommige studies wijzen dat allicht zelfs uit) dat niet overmatig fluoridegebruik onschadelijk is en de tanden gezond houdt.
http://www.vewin.nl/smartsite.dws?id=1010
![]() |
#9313 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
of: Citaat:
of bedoel je niet in het drinkwater? Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 14 september 2006 om 13:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder het minste bewijs blijven de believers insinueren dat Silverstein winst heeft gehaald uit de aanslagen (al twee keer vandaag).
Het past uiteraard mooi bij de oeroude clichés. Maar van mensen die anderen steeds weer verwijten niet kritisch genoeg te zijn verwacht ik toch dat ze eens een balansje geven van de winsten van Silverstein. Een balansje dat uiteraard rekening houdt met ALLE elementen. En neen, het is niet aan mij om die te geven (al hebben puud en ikzelf daar onlangs nog in een andere thread een aantal elementen gegeven). Zodus, beste believers, ipv van zomaar te beschuldigen, waar zijn de FEITEN?
![]() |
#9315 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
EDIT;het was idd ongelukkig verwoord.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 september 2006 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9316 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9317 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij kan er echt niet tegen dat men beweringen niet zomaar aanvaardt, hé?
![]() Beschuldigingen zonder bewijs zijn blijkbaar de norm in deze thread. Niet voor mij echter.
![]() |
#9319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De fijne witte stof met asbest (+ ...) kwam ook op de andere gebouwen terecht maar het stof werd nooit geruimd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9320 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We hebben in de tijd deze discussie gevoerd en waar sommigen mee afkwamen was dat Silverstein verlies zou gemaakt hebben omdat hij de gebouwen niet meer kon verhuren,wat veel winst zou opgeleverd hebben.Ook het feit dat hij het leaste voor 99 jaar werd aangebracht.Die twee zaken zijn helemaal niet overtuigend. Er werd zeker geen bewijs gegeven dat hij verlies gemaakt had,mits hij veel meer van de verzekering had getrokken dan hij betaald had... Nieuwe info is altid welkom bij mij,als jij mij kan aantonen dat hij verlies gemaakt heeft zal ik dat gerust aanvaarden.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 september 2006 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |